TOR-PAL;

Kwidzyn

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 105 ocen.

Opinie o TOR-PAL;

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TOR-PAL;

Karolina

@nożownik nie masz pochlebnej opinii o TOR-PAL. Z Twojego komentarza wynika, że w firmie występuje spora rotacja pracowników. Jak myślisz, co powoduje dużą rotację u tego pracodawcy? Czy możesz opisać swoje doświadczenie z tą firmą. Jakie warunki zatrudnienia zostały Ci przedstawione na rozmowie kwalifikacyjnej?

nożownik
@Karolina 14.11.2017 15:54
@nożownik nie masz pochlebnej opinii o TOR-PAL. Z Twojego komentarza wynika, że w firmie występuje spora rotacja pracowników. J...

Pani Karolino, rotację pracowników powodują głodowe pensje, czy to normalne, że pracując na pełen etat muszę pobierać pomoc żywnościową?

luki

Kolego nożownik a może tys zasluzyl na taka stawkę po 20 latach bo ja pracuje krucej i nie mam najniższej choc czekam bo ma być jakiś ruch. Jak zwalniali za bhp to narzekaliśmy jak nie tez zle. Życzę ci powodzenia i leśnych pewnych zarobkow. Ja nie czpkuje a jak mam trudna sytuacje to napisze o zapomogę to żaden wstyd. Karolina kasa kasa za tak ciezkom robotę na traku i po kilku latach to lipa. Przjdz zobacz jak tu sie pracuje.

nożownik
@luki 15.11.2017 22:03
Kolego nożownik a może tys zasluzyl na taka stawkę po 20 latach bo ja pracuje krucej i nie mam najniższej choc czekam bo ma być...

Panie, 2 tys. na rękę, to dużo, że trzeba sobie specjalnie zasłużyć? W wielu firmach teraz tyle dostajesz na start, a w torpalu trzeba 20 lat wypracowywać? Śmiechu warte, sam wiesz jak ciężko się tam pracuje. Jestem zdania, że za tak ciężką pracę powinno się odpowiednio wynagradzać, żeby ludzie nie musieli brać pożyczek, ale co ja tam wiem, nie straciłem przecież X lat czekając na nagłą odmianę losu tylko wziąłem sprawy w swoje ręce i już nie tracę tam czasu

zbychu

Oslo nie musiałem stawiać warunków. Bo po 5 latach mam umowę a stale a z socjala mamkase na święta i zapomogi z których kozytam. Ja ma robic na czrno to pie i na gorszych warunkach. Taki jesteś cwany to ic. Drugi cwaniaczek nożownik to poco zjechales i do torpala sam gadasz ze tam tak dobrze. Sam robiłem w Szkoci i wiem ile zostaje jak rodzina tu. Napusz prawdę ile zapier bo ja robiłem jak pies pi 10-12 po normalnej stawce i zawsze gorszy. Janie mowie ze jej super w torpalu ale ba czarno czy śmieciowe dziękuję. A tu kasa na czas socjal ok i jeszcze zapomogi.

Oslo
@zbychu 14.10.2017 14:09
Oslo Czytaj ze zrozumieniem trzecią dostałem na stałe i nie po pięciu latach. Błędy kto ich nie robi. Chodzi mi o to że jak mam...

Pisalem wyzej dlaczego wrocilem.Przenosza fabryke z Oslo do Tro ndheim i aby nie siedziec bezczynnie 3 miesiace w domu zatridnilem sie w torpalu.Jak znasz jezyk i potrafisz cos robic to nie jestes traktowany gorzej i wyobraz sobie pracuje po 8,5 godz a nie 12.Wyjezdzajac znalem komunikatywnie angielski i podstawowy norweski a Ty wyjezdzajac znales jezyk ?

nożownik
@zbychu 13.10.2017 21:40
Oslo nie musiałem stawiać warunków. Bo po 5 latach mam umowę a stale a z socjala mamkase na święta i zapomogi z których kozytam...

a co, może nieprawdę piszę? jeśli ci się tam podoba, to albo jesteś głupi, albo w jakimś innym torpalu pracujesz. Torpal taki wspaniały, że już muszą po dwie oferty pracy dawać na kartce, bo by im się miejsca na tablicach ogłoszeń skończyły, o BHP to tam tylko pięknie się na tych zebraniach mówi, a jak brygadziście coś na robocie powiesz, to odpowiada, że nie jesteś BHP-owcem i nie możesz mu nic mówić, ja już skończyłem swoją "przygodę" z tym syfem i to samo radzę zrobić wszystkim, którzy mają nadzieję na nie wiadomo co i siedzą tam po 20 lat za najniższą krajową czapkując z wdzięcznością za jakieś ochłapy z socjalu

Nowe związki zawodowe

To związki zawodowe pozwalają na to wszystko. Ich nie interesuję dobro pracownika tylko własna dupa ... szemrane wybory związkowe poza terenem zakłady żeby jak najmniej ludzi głosowało itd

Ja
@Nowe związki zawodowe 22.10.2017 09:21
To związki zawodowe pozwalają na to wszystko. Ich nie interesuję dobro pracownika tylko własna dupa ... szemrane wybory związk...

Skoro wiesz ze przepisy zostaly zlamane to dlaczego tego nie zglosisz?

Marcin
@Nowe związki zawodowe 22.10.2017 09:21
To związki zawodowe pozwalają na to wszystko. Ich nie interesuję dobro pracownika tylko własna dupa ... szemrane wybory związk...

Skoro tak znasz przepisy związkowe to zgłoś gdzie trzeba i będzie po temacie

Romek

Ogolnie zgadzam sie z tym ze pieniadze sa male zbyt male za prace ktora wykonujemy ale w zamian mamy stala i pewna prace ,wyplaty zawsze na czas.Chcialoby sie wiecej zarabiac ale trzeba pracowac i miec nadzieje ze bedzie lepiej.

Zenek
@Romek 16.10.2017 19:21
Ogolnie zgadzam sie z tym ze pieniadze sa male zbyt male za prace ktora wykonujemy ale w zamian mamy stala i pewna prace ,wypl...

Nadzieja matka glupich! Robimy po 20 lat i caly czas mamy nadzieje ze bedzie lepiej a jak byl syf tak jest nadal!

Marcin
@Romek 16.10.2017 19:21
Ogolnie zgadzam sie z tym ze pieniadze sa male zbyt male za prace ktora wykonujemy ale w zamian mamy stala i pewna prace ,wypl...

Lepiej to juz bylo.

kolorowy

Wy tu narzekacie a u nas na klockach cyrk. Przyszedł krawaciarz i oprowadza nowa dyrektorkę. Co on może powiedziec nie ma zielonego pojecia oderwany od rzeczywistości i te uśmieszki i grupa palenie. Zgadzam sie w niektórych miejscach cyrk. Toć on nie svhylil sie do roboty to co on może powiedziec o produkcji. Trzeba zmienić wydzial.

nożownik

Ta firma to jakieś nieporozumienie, pracuję 3 lata, kolega 4 i zarabiamy 2000 brutto+premia, a przychodzi nowy i dostaje tyle samo i ma jeszcze w perspektywie trzy podwyżki, albo przychodzi stary z innego wydziału i mówi, że od dźwigania to są młodzi, a on będzie tylko smarować, nosz kurw... i ciągle inwestują w jakieś gónwa, chooje muje, a na normalne podwyżki, nie ma... niech szanowny Zarząd zrozumie, że za najniższą, ludzi do pracy nie zachęcą, już nie mówię, że chcę tyle co w IP, ale te 2 tys. na rękę za ciężką pracę, to chyba nie jest wiele?

Mietek

Mam firemke budowlana,chlopy potrzebuje ludzi ale dobrych fachowcow.Robie glownie wykonczeniowke.Jezeli ktos czuje sie na silach to daj namiar bo roboty duzo a ludzi brakuje

zbychu

Mietek umowa na stałe 2 700 na lape dodatkowa kasa na swieta i urlop i kasa na czas to przyjde bo juz zwolnilem sie z torpala raz i pracowalem u prywaciarza i musialem wrocic. Bo pierwszy miech ok ale w drugim robota pod 10 - 12 godzin a kasy wcale wiecej i zaczoł placic na raty. Jak cos to daj namiary ale musi byc pewne bez sciemy bo mam rodzine.

Oslo
@zbychu 07.10.2017 18:04
Mietek umowa na stałe 2 700 na lape dodatkowa kasa na swieta i urlop i kasa na czas to przyjde bo juz zwolnilem sie z torpala...

Zbychu Tor Palowi tez takie warunki stawiales umowa na stale 2700 na reke i dodatki urlopowo swiateczne? Cwaniaki na forum a w Tor Palu geby nie odezwie i robi za pare groszy.Robie krociutko w Tor Palu bo w Norwegii mamy postoj bo firme przenosza i zaraz wracam .Co ja za historie w szatni slyszalem ze albo zarobki rowne IP albo strajk albo glodowka itd a pozniej widze na produkcji tych "krzykaczy" jak z glowa w dol wykonuja polecenia i najlepiej podkablowac kolege.

Dajo

Mietek rozwijaj firmę, Jak dasz to co chce stary, też przyjdę do ciebie. A to nie jest wiele więcej niż w Torpalu. Daj namiary jeśli jesteś taki wporzo.

Mietek

I jak tam starzy pracownicy ktorzy tu sie odgrazali ze beda strajkowac i walczyc o podwyzki? Wiedzialem ze tak bedzie strach wam nie pozwoli sie odezwac! Ja poszedlem po rozum do glowy i juz nie pracuje w T-P. Teraz mam wlasna dzialalnosc 5 ludzi i po doswiadczeniach z Torpalem traktuje ich z godnoscia.

stary
@Mietek 03.10.2017 20:44
I jak tam starzy pracownicy ktorzy tu sie odgrazali ze beda strajkowac i walczyc o podwyzki? Wiedzialem ze tak bedzie strach wa...

Siema Mietek. Przyjdę do ciebie i tylko daj namiary i odrazu umowa na stale. Jak dasz dwa i pol na czysto z skladkami i kasę na święta wakacje to odrazu. A gdzie robiles i na jakim wydziale.

Lolo

Dopoki ktos nie pojdzie po rozum do glowy i ludzie nie beda traktowani z naleznym szacunkiem firma bedzie miala coraz gorsza opinie.Opinia na miescie bardzo szybko sie rozchodzi szczegolnia ta zla dlatego ludzie nie chca przychodzic tu do pracy.

Dajo

Co wy opowiadacie Tor-Pal to teraz firma pro pracownicza. W działkach usługowych pracuje się po trzy do czterech godzin na zmianę, wiec ile można zarabiać za taką prace. Niedocenione są tylko wydziały produkcyjne, tam się naprawdę zagina. Tu powinna być różnica w zarobkach, to zrekompensowało by tą niesprawiedliwość.

Produkcja

Kolejni mlodzi przychodza i po chwili juz ich nie ma ... Brakuje ludzi do pracy Ci co przyjda szybko uciekaja jak zobacza wyplate.Praca bardzo ciezka pieniadze makabrycznie slabe!!!

Trak

Jeszcze trochę będzie gorzej. Płace za tą pracę to jakaś kpina młodzi trochę popracuja odbiorą wypłatę i uciekają bo lekko nie ma na traku nie szanowali doświadczonych pracowników a teraz wymagaja. Sprzedaż palet ruszyła dostali nowych klijentów każą więcej robić a wypłaty takie same a pracy na olx aż się roi firmy tor pal coś powinno zdać wam do myślenia ze nikt nie chce tu przyjść za takie grosze są firmy lżejsze i lepszą kasę proponują. Sami się zdziwicie bo co chwilę słychać jak ktoś szuka pracy lub nie chce pracować wspólczujemy również chłopakom na wspornikach tam też nie mają lekko dodali im pracy brygadzisci ich ganiaja i na maxa na Kino robi się powoli to samo co kiedyś

pracownik
@Trak 18.09.2017 11:35
Jeszcze trochę będzie gorzej. Płace za tą pracę to jakaś kpina młodzi trochę popracuja odbiorą wypłatę i uciekają bo lekko nie...

Panowie co wy piszecie jak wam brakuje poprzednigo kierownictwa to proszę bardzo tylko cofniij sie do opini i histori na zywo jak bylo zero scunku. Co zle ze teraz pytają i robią dawane propozycje. Mi nikt nie zmusza do wiekszej roboty jak chce to przychodzę na nadgodziny. Wiec o co chodzi. Robic wszędzie trzeba ja bym nie chcial za 100 czy dwie na smieciowach zapie....

brus79

walą w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na kasie i na czym się da drewno sprzedają obcym a nie swoim chodzi o opałowe z placu jak chciałem kupić to mistrz iruś powiedział że indywidualnie nie można to jedzie na rębak i n plac drzewny a prezes nie ma nic dopowiedzenia oni rządzą i niewiadomo gdzie się udać o coś kolwiek

Mi tu się podoba...

Firma dobra i ma potencjał,ale ludzie nią zarządzający rangi mistrz,planista to czyste kumoterstwo a nie wykfalifikowana kadra! A że ryba psuje się od głowy to tak to wygląda. Co do zarobków, to jak zawsze będzie mało ale uważam że mistrz nie powinien mieć zarobków kilku krotnie większych od kolegów fizycznie pracujących na liniach! Co do kadry poprzedniej to było wiadomo że firma ma zarabiać i przełożeni wiedzieli co robią. Wiadomo,mylili się bo nie myli się ten co nic nie robi i brakowało w tamtym czasie komunikacji pracownik -przełożony bo to był tylko monolog... Teraz jakiś dialog jest z pracownikiem ale to wynika z niewiedzy przełożonych którzy wraz z uzyskaną wiedzą wypną się na nas prędzej czy później. Czekają nas zmiany kierownicze ,ale czy to coś zmieni? Potrzebny jest ktoś kto scali firmę i wytłumaczy że mamy ten sam cel , zarabianie pieniędzy. A na ta chwilę to każdy dział działa osobno niemówiąc nic o utrzymaniu ruchu bo ten dział to w ogóle żyje swoim życiem,i nie rozumieją oni pracy na produkcji.

Tomasz

Pracowalem tam 11 lat i jak slysze teksty typu my starzy pracownicy zarzadamy podwyzki albo odejdziemy to smiac mi sie chce.Robicie po 30 lat za marne grosze i nie zastrajkujecie bo sie boicie o te marne posady i jałmużne co miesiac! To przez was starych pracownikow sa takie warunki bo pokazaliscie ze sa glupcy co za przyslowiowa miske ryzu beda pracowac.

pracownik

Nowy prezes miał dobry początek, ale teraz go na zakładzie nie ma. Czemu? Bo wydaje mu się, że wie, co się dzieje, a nie wie. Pewnie tak jak pani dyrektor wróci tam gdzie był wcześniej. Przysyłają takich co rozumy pozjadali.

Obecny pracownik

Coraz gorzej premia 16% też wiele za siebie nie mówi szukajcie oszczędności coś kosztem jakości takim bublem na rynek nie wejdziecie klient weźmie 1 transport i podziekuje jak zobaczy te rozsypujące się wsporniki a młodzi nie chcą pracować i nie będą pracować nie te czasy nawet Ukrainiec by nie pracował brygadzisci tylko naciskają bo maja stawkę a Ty robolu zapierdal..... bo jesteś od tego tak przede wszystkim bezpieczeństwo bhp czasami trzeba robić za kogoś bo ludzi nie ma czyja to wina narzekaliscie na poprzedniego prezesa R.L i wiele ludzi by oddalo by wrócił i zrobił porządek te dodatkowe sztuczne stanowiska podaj kawkę przynieś ciasto Ale co oczywiście kto musi zarobić na nich robole zlikwidujcie te sztuczne stanowiska to oszczędności nie będziecie musieli szukać na koszta wydziałowe a mechaników najlepiej postawić gęsiego bo po 3 chodzą jeden kleczyk.Dbajcie o starych pracowników bo jak się zmuwimy o podwyzke a jak nie to połowa odejdzie sami będzie pracować.

emeryt
@Obecny pracownik 04.09.2017 13:30
Coraz gorzej premia 16% też wiele za siebie nie mówi szukajcie oszczędności coś kosztem jakości takim bublem na rynek nie wejdz...

Chlopie co ty piszesz. Poprzednik cial na czym mogl. Zabieral pieniadze za byle co i komu popadnie byleby kasa się zgadzala. A karanie zwolnienia za byle co a może ty do nielicznych przydupasow nalezales. Niech wrócą razem z bylym kierownikiem będzie lad i porządek. Och ty durniu... Nie mowie ze jest ok. Mi tez sie nie podobają pewne rzeczy ale tratkowanie poprzednie jak parobka tez mi sie nie widzi.

Wojtas

Praca jak praca nie rozumiem narzekan ze jest ciezko.Jezeli ma sie dobra brygade to wszystko mozna sobie poukladac tak ze i praca idzie jak nalezy.Co do pieniedzy to zgadzam sie z kolegami powyzej ze jest cieniutko.

Szymon

Praca ciężka ale pracować wszędzie trzeba za leżenie jeszcze nikt nie płaci....Właśnie gdyby jeszcze chcieli nam płacić wiecej

Krzysztof

Dziwic moze jedynie to ze torpal widzac sytuacje na rynku pracy nie robi nic aby utrzymac swoich ludzi.Szukalem pracy i po otrzymanych ofertach moge powiedziec ze Torpal jest najslabiej placaca firma w Kwidzynie.

Emeryt

Uwaga ! Uwaga ! Chowac sie torpal szuka jeleni . A teraz powaznie W tor palu pracuja ludzie albo przed emerytura ktorzy chca doczekac konca swojej kariery i ich rozumiem albo chorzy umyslowo w sumie tez ich rozumiem wkoncu sa chorzy.Zastanowcie sie bo Ci ktorzy odejda na emeryture juz nie wroca a mlody przyjdzie dostanie pensje i dziekuje za prace. Ludzie pracuja bardzo ciezko a w zamian dostaja marne pieniadze ! Zmotywujcie ludzi do pracy dajcie zarobic dobre pieniadze a przede wszystkim szanujcie swoich pracownikow bo starych jest coraz mniej...

Wiesław

Pracuje w tor palu juz 23lata i bede pracowal bo nie duzo mi zostalo do emerytury a w moim wieku ciezko znalesc prace.Po ponad 20 latach moge sprawiedliwie ocenic firme Plusy : - wyplata zawsze na czas - pieniadze na swieta i urlopowe - stabilne zatrudnienie Minusy: - Bardzo bardzo niska placa - fatalna atmosfera - brak szacunku dla pracownika - maszyny w fatalnym stanie technicznym - brak mozliwosci podnoszenia kwalifikacji i rozwoju

P.R

Pani Karolino na szczescie juz nie jestem pracownikiem tor palu ! Doskonale Pani wie jakie sa zarobki i te 100zl przy nowej umowie niewiele zmieni.Ludzie pracuja po 20 lat i zarabiaja 2200 w porywach 2300 uwaza Pani ze to za 20 lat pracy sa wielkie pieniadze? Zastanowcie sie dlaczego wam ludzie uciekaja.Tracicie coraz wiecej ludzi i nic z tym nie robicie nie wyciagacie wnioskow.Juz nikt nie mowi zebyscie placili tyle co IP ale placcie aby czlowiek mogl godnie zyc.Praca na paleciarni czy na traku jest bardzo ciezka i ludzie oczekuja za nia godnych pieniedzy.Juz nie wspomne o magazynie bo tam co chwile nowi ludzie takiej rotacji jak tam w zyciu nie widzialem.

Karolina

Firma poszukuje pracowników produkcji obecnie. @ P.R jesteś pracownikiem firmy? W takim razie Twoim zdaniem jak powinny plasować się zarobki na produkcji? Może niższa stawka obowiązuje tylko na początku?

P.R

Przycisnelo tor pal ciagle wystawiaja oferty czyzby chetnych nie bylo? Wszyscy mlodzi uciekaja a oni nic z tym nie robia.Podpowiem podniescie stawki to i ludzi bedziecie mieli za takie pieniadze to tylko desperaci pracuja.Pozdrawiam zarzad

Major

Bylem na rozmowie zaproponowano mi 1700zl netto. Ciekawe czy Pani ktora mi oferowala mi taka place zgodzilaby sie pracowac za tyle.Żałosna firma!

Andrzej

Szkoda że przez Panią z HR fajni ludzie odchodzą z firmy. Nowi przyjdą i pewnie szybko podziękują.

Drewko

Jo, pani drektor hr jest czad, skąd sie urwała to nikt nie wie, pojecia nie ma o ludziach, o zespole, zalozy kamizelke odblaskowa ibuty robocze na wizyte na wydziale w biurze kierownika i wielka integracja, macha i gestykuluje, porazka. Spelni sie, zalatwi prywatne intetesy rozwojowe i wroci do IP majac w d.... to co w torpalu sie dzieje

zbychu

Jo, daj spokój....bo ci dyrektorkę naślą....oderwaną od rzeczywistości. Będzie się uśmiechać i coś mówić...nie wiadomo co

krzych

Obserwator a dlaczego hr? A może wzorem niektórych riposty wzorem WUML

stefan

Muzyn co ty wygadujesz. Nie wiem o co ci chodzi. Ten nowy częściej jest na halach jak rafal w. Nie pamiętam rzeby wcześnie ktos dziękował za robotę dobry wynik. A za luty ma być dodatkowa kasa. Dostawales wcześnie bo ja nie slyszalem. Ten przynajmnij pracuje z pracownikami i widac ze slucha pomysluw. Bo naprawiają. Jaki mobibg. Slyszalem ze robi porządek z olewatorami a to dobrze bo w końcu będzie można chodzić na urlopy. Jak nie pasuje zmin robotę. Ktos napisal tamten prezes nas docenial acha. Tesknisz to szukaj go.

Obserwator
@stefan 16.03.2017 21:18
Muzyn co ty wygadujesz. Nie wiem o co ci chodzi. Ten nowy częściej jest na halach jak rafal w. Nie pamiętam rzeby wcześnie ktos...

Osoba odpowiedzialna za HR w firmie powinna zastosować riposty bardziej pedagogiczne i kolejowe.

Nowy związek zawodowy :)
@stefan 16.03.2017 21:18
Muzyn co ty wygadujesz. Nie wiem o co ci chodzi. Ten nowy częściej jest na halach jak rafal w. Nie pamiętam rzeby wcześnie ktos...

A wszystko to przez pseudo związki zawodowe! Nic nie robią!!! Pozwalają na wszystko i podpisują wszystko...

Murzyn

Temu prezesowi też jest ciągle mało. Nie potrafi ludzi docenić. Przyszedł nowy mistrz wydziału (Jarosław G.) żeby się poprawiło ale co? Jest jeszcze gorzej niż było. Ciągle siedzi w kamerach, przegląda klatka po klatce wszystkie zmiany, obserwuje ludzi i gani za byle co. Zero szacunku do człowieka. Ciągłe prześladowanie. Istny mobbing. A na linii ile się nie zrobi to ciągle mało metrów. Najlepiej żeby w ogóle nie iść do domu tylko żyć w tor palu i dorabiać wszystkie białe kaski bo jeszcze ich za mało siedzi w biurze. Nie polecam.

...

Ta firma jest masakra,takiej rotacji ludzi to nigdzie nie widziałem!!! I po zmianie Prezesa nie jest wcale lepiej, a nawet gorzej , bo teraz to wszystko jest tylko koloryzowane a u poprzednika czarny to czarny i człowiek wiedział na czym stoji, i poprzedni Prezes doceniał ludzi pracujących a ten docenia Leserów !

Desperados
@... 20.01.2017 16:47
Ta firma jest masakra,takiej rotacji ludzi to nigdzie nie widziałem!!! I po zmianie Prezesa nie jest wcale lepiej, a nawet gorz...

Poprzedni Prezes Ciebie oraz Innych docenił (kwestia finansowa) jak należy, widać po wcześniejszych komentarzach... Nikt nie trzyma nikogo na siłę, dlaczego znikoma ilość ludzi, która deklarowała zmianę pracy do Grudziądza, po otwarciu fabryki nie uczyniła tego ? Nikogo nie chcę w żaden sposób oceniać w sposób negatywny, czy pozytywny, ale może zamiast pisać co chwilę post o podobnej treści, może lepiej zastanowić się czego chce się w życiu i o ile ma się możliwości różnego rodzaju, to czemu się z nich nie korzysta, zamiast płakać i siać propagandę na codzień dostępną w telewizji... Podsumowując, wszędzie jest dobrze, gdzie nas nie ma.

Zatroskany

Skierowanie całych sił na BHP nie poprawi stanu firmy. Pieniądze dla firmy daje tylko klient.

zlosciuch

Przeczytałem i jestem...w szoku. Niezłe [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ta firma. Ja nie pracowałem, ale byłem na rozmowie. Zaskoczył mnie niski poziom prowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej jak też poziom reprezentowany przez panią, która jest szefem działu BHP. Nie dziwię się, że tak tam się dzieje skoro tacy ludzi pracują. Powodzenia wszystkim. Oby zmieniało się na lepsze.

ktuś

Powiedzcie mi czy do utrzymania ruchu warto iść ? podobno jest zmiana, niby lepiej, nowy kierownik, nowe plany i standardy, sprzętu wiecej. Coś zaczynają w końcu robić planowo a nie tylko jak się spie...oli. Tak słyszałem od produkcji. Prawda to ? Warto iść ?

ktuś
@ktuś 03.12.2016 17:37
Powiedzcie mi czy do utrzymania ruchu warto iść ? podobno jest zmiana, niby lepiej, nowy kierownik, nowe plany i standardy, spr...

acha, pytam bo rekrutacje są jakieś

34

@amil hm no wiesz tak na prawdę to zawsze jakiś powód musi być nie koniecznie musisz się tego tutaj dowiedzieć to już wie tylko ta osoba która odeszła teraz pewnie niedługo pojawi się tutaj jakas nowa oferta pracy wlansie na takie stanowisko prawda ??

anonim

(usunięte przez administratora)

Krzychu

Starego tu ciągle opisują na tej stronie. Zagdniesz który.

Krzychu

My mamy nowego kierownika i jest o wiele lepiej niż było. Przyjdzie, zapyta, porozmawia, nawet na linii z nami robił! Wiele się zmienia. Premia niska, bo ciągłe awarie i tyle. Trzeba się spiąć to i premia będzie.

anonim

(usunięte przez administratora)

a kto to

Zadowoleni z czego, że premia coraz mniejsza i do nadgodzin zmuszają, standardy I.P. a pieniądze trzy razy mniejsze. 15 lat doświadczenia i raptem o 300 więcej niż ten młody narybek. SUPER!

....

Jak tu pracować skoro nowi niedoświadczeni pracownicy mają o 200,300zł większą motywację do pracy niż ja pracownik z 4 letnim stażem? Zwolnić i przyjąć się na nowo? Czy poprostu jest to robione specjalnie żebym sam zrezygnował z pracy Panie Prezesie...?

Bez planu na rodzine

Witam kolegów z Tor-pal. Pamiętam wizytę nowego prezesa na wydziale, rzecz jasna mówił ze zrówna pensje do IP, ze poprawi byt i dobre imię Zakładu. a co się zmieniło, a to ze dal o 30% mniejsza podwyżkę jak rok temu Pan R.Lewy. Praca daje chleb owszem ale godnie tez chce pracować za podobne pieniądze co z IP. BHP te same a złotówki rożne. Podam przykłady Pan niebieski 2,700 zl. Pan czerwony 1,800 zl pan KRB 1,900 zl. i nie wspomne o tym ze nowy pracownik Tor-pal ma podobna stawkę co 5 letni pracownik. Pozdrawiam Pana Prezesa Tor-Pal ps. nie czepiajcie się błędów ;/

Naga prawda

Ok O tak zgadzam się z kolegą tam trzeba konia a nie człowieka. Wszystko jest wynikiem wieloletnich zaniedbań że strony utrzymania ruchu odkładania wszystkiego na inny dzień a może się uda i samo się naprawi albo zapomnimy i damy im spokój. Fachowcy są tak zawaleni robotą bo co naprawia to na drugi dzień już nie działa, albo od razu nie działa ale interwencja ze strony mechaników była i to się liczy a nie to czy maszyna działa. Jest kilku dobrych fachowców ale są wykorzystywane bo pokazują że chcą coś zrobić więc trzeba ich gonić i dawać dużo zadań żeby im chęci odeszły. PANOWIE CZEKAMY NA ZMIANY!!!

AYRON

Jakie utrzymanie ruchu Ci Wielcy Fachowcy powinni się ze wstydu zakopać na środku placu przy wspornikach a nie narzekać ze mają znów coś zrobić na wspornikach.Szacunek dla Naszego Kierownika wsporników za walkie o poprawę warunków naszej pracy.

Nuny

Stan form na wydziale wsporników jest przerazający gorzej niz tragedia pracownicy narzekaja a utrzymanie ruchu nic z tym nie robi brakuje coraz nam wiecej sil by normalnie pracowac chcemy dodac ze poza praca tez mamy obowiazki domowe na co nam po pracy niewolniczej brakuje juz sily. Utrzymanie dokladnie jest informowane o stanie form by te formy przeciagac trzeba konia a nie czlowieka taka jest rzeczywista prawda i takich ludzi powinno postawic sie na 8h i zobaczyli jaki to jest lekki chleb. Podziekowania dla obecnego naszego kierownika który jest wzorem dla ludzi i wiele by zrobil dla nas i dla tego wydzialu ale tez nie zawsze moze. Pozdrowienia dla utrzymania ruchu zlitujcie sie na nas

anonim

(usunięte przez administratora)

...Łąka...

To lipa bo elektromechanicy pracują w systemie 4 zmianowym...

robot

prezes nie musi tego czytać na forum obudzi się wtedy jak połowa ludzi odejdzie do grudziądzu

Zostaw opinię o TOR-PAL; - Kwidzyn

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TOR-PAL;