Opinie o SOR-DREW S.A.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SOR-DREW S.A.

Jasiek

Wynika z informacji udzielonych przez firmę, że jest tu dobrze pracować. Ludzie nie odchodzą do innych firm!

Blady

Jakie zarobki umowa? Godziny? Weekendy? Niech ktoś rzetelny napiszę.

bezrobotny

Czy ktoś był na rozmowie kwalifikacyjnej? Jeśli tak to powiedz jak przebiegł cały proces rekrutacji? Ile było etapów? Czy wymagania są bardzo duże? Jakie trzeba mieć doświadczenie, żeby pracować w SORDREWIE? Czego spodziewać się na takiej rozmowie kwalifikacyjnej? Zarobki? Socjal?

Damian
@SOR-DREW S.A. 07.11.2017 07:03
Nasza firma prowadzi działalność produkcyjną w zakresie obróbki metali, drewna i tworzyw sztucznych. Zachęcam do obejrzenia nas...

Czy są wolne etaty i na jakie stanowiska i czy firma prowadzi przyuczenia na stanowisko

SOR-DREW S.A.
pracodawca
@Damian 10.11.2017 09:46
Czy są wolne etaty i na jakie stanowiska i czy firma prowadzi przyuczenia na stanowisko

Do końca roku nie planujemy zwiększenia zatrudnienia. Jak najbardziej prowadzimy przyuczenie na niektóre stanowiska pracy. Są to m.in. stanowiska stolarza, ślusarza, spawacza, operatora maszyn CNC w zakresie nauki zawodu.

Gien

Napiszcie coś o tym czy zarobki Ukraińców w tym zakładzie są wyższe od Polskiego pracownika jak jest to prawdą to dlaczego tak się dzieje

Firma
@Gien 26.10.2017 13:08
Napiszcie coś o tym czy zarobki Ukraińców w tym zakładzie są wyższe od Polskiego pracownika jak jest to prawdą to dlaczego tak...

Nasz zakład pracy nie zatrudnia bezpośrednio pracowników z Ukrainy. Współpracujemy z firmą, która wykonuje dla nas zlecenia na terenie naszego zakładu pracy. Firma ta zatrudnia pracowników z Ukrainy. Do końca października zlecenia wykonuje dwóch pracowników z Ukrainy, na łącznie 236 zatrudnionych na podstawie umów o pracę. Trudno jest nam określić ile dokładnie zarabiają ci pracownicy, ponieważ stawka jaką znamy jest stawką dla firmy pośredniczącej. Analizując warunki współpracy i umowy jaką posiadamy, ich pracodawca nie może zapewnić im wyższych zarobków od naszych pracowników, jeśli zatrudnia na podstawie umowy o pracę.

Gien
@Firma 27.10.2017 13:12
Nasz zakład pracy nie zatrudnia bezpośrednio pracowników z Ukrainy. Współpracujemy z firmą, która wykonuje dla nas zlecenia na...

Dziękuję za rzetelną informację

natręt

Napiszcie coś o zarobkach Czy Polscy pracownicy mają niższe czy wyższe zarobki od pracowników z Ukrainy zatrudnianych przez ten zakład Proszę nie moderować to pytanie z czystej ciekawości

Firma
@natręt 26.10.2017 13:36
Napiszcie coś o zarobkach Czy Polscy pracownicy mają niższe czy wyższe zarobki od pracowników z Ukrainy zatrudnianych przez ten...

Nasz zakład pracy nie zatrudnia bezpośrednio pracowników z Ukrainy. Współpracujemy z firmą, która wykonuje dla nas zlecenia na terenie naszego zakładu pracy. Firma ta zatrudnia pracowników z Ukrainy. Do końca października zlecenia wykonuje dwóch pracowników z Ukrainy, na łącznie 236 zatrudnionych na podstawie umów o pracę. Trudno jest nam określić ile dokładnie zarabiają ci pracownicy, ponieważ stawka jaką znamy jest stawką dla firmy pośredniczącej. Analizując warunki współpracy i umowy jaką posiadamy, ich pracodawca nie może zapewnić im wyższych zarobków od naszych pracowników, jeśli ich zatrudnienie jest na podstawie stosunku pracy.

Dominika

@R2D2 a co cię zatrzymało w firmie na dwa lata? Odnajdywałeś plusy w zatrudnieniu w SOR-DREW w tamtym okresie? Możesz opowiedzieć coś więcej o tym etapie twojego życia?

Dominika

@T.I.H.S. a możesz napisać więcej konkretnych informacji? Czy atmosfera jest do bani głównie z winy pracodawcy? Są teoretycy, którzy wskazują, że za atmosferę w pracy odpowiadają również pracownicy i jest ona zależna od ich nastawienia do pracy. Jak to dokładniej wygląda w SOR-DREW S.A.?

T.I.H.S.

Atmosfera do bani, ludzie falszywi (albo uslyszysz jakies farmazony które nigdy nie mialy miejsca albo wlasnie rozmawiasz z "bogiem obróbki") co tyczy sie jednostki/ek. Jedno jest pewne, wchodzac do działu technologicznego troche to glupio brzmi lecz dowiesz sie jak jest tam "grubo" Ogolnie odradzam bo to jeden wielki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ktorego nikt nie potrafi ogarnąć.

Kulos

Zgadzam się z przedmówcą, jedyne co można dodac to brak jakich kolwiek narzędzi obróbczych (nie wiem czy ktos ma premie naliczana od spadku zużycia narzędzi lecz obrabiać musisz mieć czym). "Na poczatku byl chaos" tutaj chaos jest constans. Aaa i sprostować muszę kwestię dotyczącą technologii, chlopaki są na prawde kreatywni. Wymyslili nową grę, strzelanie z gumki w hmm budzik? Jesli lubisz byc obrażanym, pracowac w nie miłej atmosferze za psie pieniądze to zatrudniaj sie jak najszybciej może jeszcze zdążę Ci uscisnac dłoń.

@Kulos 29.05.2017 23:47
Zgadzam się z przedmówcą, jedyne co można dodac to brak jakich kolwiek narzędzi obróbczych (nie wiem czy ktos ma premie nali...

Z tymi narzędziami do obróbki nie jest tak źle. Facet który się tym zajmuje naprawdę się stara ale niestety zużycie narzedzi przez operatorów w głupi sposób jest kolosalne. A jeśli chodzi o kreatywność to chłopaki mają. Nie wszyscy, ale nie warto, bo kreatywność niestety nie jest w cenie. Możesz się nakombinować ale na koniec i tak laury zbierze ktoś inny (przypinanie sobie zasług innych opanowane do perfekcji) i skończysz jako głupek (jak ktoś to ujął wcześniej) z ciekawą ksywą. Zatrudniając się miej to na uwadze.

Emka

Z firmą mam już wiele lat doświadczenia. Niestety. To firma rodzinna, ale bynajmniej nie o rodzinną atmosferę pracy tu chodzi. Dwie szychtownice na hali, oficjalna i prawdziwa. Oficjalnie śmiga, w rzeczywistości praca po 250-300h w miesiącu, kilkanaście godzin pod rząd, dwie zmiany na raz nie jest niczym nienormalnym, podobnie praca w weekendy. Co więcej, praca w weekend na hali to taki przymus dobrowolny. Firma pretenduje do stania się korporacją, ale w negatywnym znaczeniu - wyssać i wypluć. Podwyżki są pewnie na górze, na dole raczej rzadko spotykany fenomen. Prezes zachowuje się jakby miał te pieniądze oddać z własnego konta. No ale niestety, ktoś musi pracować na nowe samochody i gadżety. Strategia rozwoju (o ile w ogóle jakaś jest) zależy od tego, na jakim nowym szkoleniu była góra, ewentualnie, czy na rynek weszła jakaś nowa biografia, bo to głównie na tym opiera się know-how managementu. Szkolenia, odwiedzanie innych fabryk, poradniki, to podstawa wiedzy. Niestety, ale solidnej WIEDZY zarządczej popartej latami DOŚWIADCZENIA w INNYCH firmach to nie zastąpi. Dotyczy to całej góry. Tylko tu można zostać wiceprezesem nie kończąc podstawówki i jeszcze się z tym obnosić. Wiele działań i decyzji podejmowanych emocjonalnie, co na tak wysokich stanowiskach jest absolutnie niedopuszczalne. Niestety odbija się to przede wszystkim na niższych szczeblach, w biurze i na hali. Podejmowane działania to głównie gaszenie pożarów, a nie strategia stabilnego rozwoju. Stąd też negatywna i nerwowa atmosfera. Technolog obeznany, głównie w "nie wiem, nie umiem, nie potrafię". Na to idą grube pieniądze. Po takim szkoleniu już można oglądać głupie filmiki i grać w biurze w rzutki. Słowność zero. Wszystko należy mieć na piśmie. Kobiety traktowane są z góry i już na wstępie za gorsze, tu nie wolno dać się zwieść słodkim słówkom i uśmiechom. Za plecami każdy ma swoją obraźliwą ksywę i możecie być pewni, że nie raz się z Was naśmiewali lub naśmiewać będą. Prezes zajmuje się arcyważnymi rzeczami, np. robi zdjęcie parkingu i strzałkami rysuje, kto źle stoi. Naprawdę. Co do temperatury w opinii powyżej, to i tak dobrze. Jak był oddział metalowy w Zabrzu, to ludzie pracowali na hali w zimie przy - (minus) 5 stopniach.

robert

Ostatnio jeszcze w biurze w Świętochłowicach mają ok 10 st Celsiusza, żona dziś przyszła z mega katarem, ale na zwolnienie nie może pójść bo boi się że ją zwolnią

An

Widzę że tutaj całe zatrzęsienie ofert na Key Account Manager do wielu miast i jak je przeglądam to musze uznać, że jest dość nieźle, wiele firm podobnej wielkości nie zapewnia takich warunków i z pewnością warto mieć to na uwadze jak się właśnie pracowawce wybiera

R2D2
@An 04.10.2016 20:11
Widzę że tutaj całe zatrzęsienie ofert na Key Account Manager do wielu miast i jak je przeglądam to musze uznać, że jest dość n...

Pracowalem tam 3lata i swoje sie naoglądałem Lizanie tyłka i kapowanie było na porządku dziennym

Jakis tam

Masakra mialem 12zl na reke dojezdzalem z katowic na rano jeszcze potem ladowalem tiry na 18 bo nie mieli ludzi i zostalem zwolniony z tego powodu ze sie upomniale o premie wszyscy dostawali a ja nie a druga sprawa ze niby ludzie narzekali na mnie a z kazdym gadalem i bylo wszystko ok ludzie jak robili na chropaczowie tak zwani brygadziscie to byli spoko teraz kazdy kabluje do kierownikow zeby mieli kase tak zwane lizanie dupy jak to w kazdej firmie odradzam wam tam prace

ozi

Masakra z tą firemką niby na poziomie ale ludzi nie doceniają.... pracowałem presz aas za 11,50 a przeszłem d nich na marne 9 zyla masakra a gadali ze na tej samej stawce conajmniej i premia jak co min 5proc a tu nic i jeszcze komentarz ze sie ie wykazuje to sie nie ma ale jak przed podpisaniem umowy bylo ok tak jak umowe sie dostalo to juz nie to samo.... kontrola pip gdzie ty masz oczy....?

Siso

Pracowalem w sor drew na wozkach przez agencje aas stawka 10 zl przeszlem pod firme ipan krzysztof boschdal mi 8.5 nic siecej nie dal i nie da praca nie jest za fajna atmosfera masakra a ludzie jak to ludzie smieja sie i wogule jak cos zrobisz nie tak a na koniec jak chcesz podwyzke albo premie to ci powie jak sie nie podoba to tam jest brama pozdro dla tych co tam chca robic nie polecam wogule

drwal

wyzysk i płace jak w sredniowieczu za taka ciężką prace najnizsza krajowa a oni zgarniaja kokosy stawki 8.50 ma ponad 80% procent załogi przypuszczam ze były by niższe tylko na umowe o prace już nizsze nie moga byc premie he 5% smiech na sali . w tej firmie pracownicy to białe murzyny którzy maja tylko pracowac , robic nadgodziny za które nikt nie płaci poza podstawową stawka podweżki zapomnij przecież to taka biedna firma lepiej sie nie odzywać bo odrazu zostaniesz zwolniony przez towarzystwo z biura które nic nie robi tylko siedzi i je ciastka za pieniądze pracowników. szkoda czasu i słów

anonim

(usunięte przez administratora)

do tr

Chyba ci sie firmy pomylily jak juz to operatprow dzialu produkcji drzewnej koles potrzebuja i wiecej niz 9,5 nie dadza ci....

anonim

(usunięte przez administratora)

radzio

Jesli podchodzilas juz do procesu rekrutacyjnego i go nie przeszłaś to sobie odpusc bo nie masz szans. Wymagania wygórowane a płaca minimalna by im odpowiadała abys im zaspiewala na poczatek albo bys sie zrzekła jako wolontariat to moze i by cie przyjeli a jeszcze lepiej jakbys byla z kregu znajomych ewentualnie znajoma znajomych to moze.....

radzio

Jesli podchodzilas juz do procesu rekrutacyjnego i go nie przeszłaś to sobie odpusc bo nie masz szans. Wymagania wygórowane a płaca minimalna by im odpowiadała abys im zaspiewala na poczatek albo bys sie zrzekła jako wolontariat to moze i by cie przyjeli a jeszcze lepiej jakbys byla z kregu znajomych ewentualnie znajoma znajomych to moze.....

radzio

Nie doceniają w ogóle pracownika nic tylko wyzysk. Dobrze płacą jak wyrabiasz nadhgodziny czyli w sumie musisz charowac jak dziki wół żeby sowicie zarobic operator cnc 9,5/h normalnie śmiech na sali i to za fachowca a taki technilog grubas co praktycznie nic nie robi ino szprecha lazi i komentuje zarabia ok 8-9 tysakow za 8 odbebnionych godzin. Klika prezesa stacza firme na samo dno. Ekipe ze Świętochłowic nazywają hołotą a Zabrzanian to swoimi pracownikami. Wstyd Marcin wstyd!!! Ciekawe czy Sorek wie tak do konca co ty wyprawiasz z firmą.... Zamiast zatrudniać swoich ziomkow - zacznij wartościowych pracowników co poswiecaja sie pracy a nie kumoterstwie.

maxx

Praca w tej firmie to strata czasu i zdrowia.Rekord godzin przepracowanych to 520 to może i było 3000 zł wypłaty.Raymond dalej rano straszysz pracowników że zatrudnisz Ukraińców za 3 zł za godzinę.Dalej 80 procent załogi robi na czarno.Przecież tam już pracowało całe miasto i ościenne a po roku pracy za grosze będziesz już jednym z dłuższym stażem w tej firmie oprócz paru nadzorców.Dalej palicie oponami i śmieciami po nocach w kotłowni.

anonim

hmm nogi na blat słuchawki na uszy nieróbstwo totalne i 3500 do 4000 tysi jest tylko trzeba trochę posiedzieć w pracy Nawet jak coś zmaścisz w programie to luz Odpowiada operator za 1600 na/mieś że nie sprawdził programu.

KARL

Zarobki marne 8-9-10zł na maszynach CMC na stolarni stawki zaczynają się od 6zł na/h, a CV najlepiej złożyć przez kogoś Kolesistwo Po ostatnich zmianach personalnych tragedia .Dyrektor technolodzy kontrola jakości to towarzystwo wzajemnej adoracji Nie Polecam.

Kris

Wykorzystują ludzi i naśmiewają sie z nich. Fałszywi ludzie i (usunięte przez administratora) Zarobki Marne. Nie doceniają ludzi po studiach.

Zostaw opinię o SOR-DREW S.A. - Świętochłowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie SOR-DREW S.A.