Langset International Ltd.

Molde

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 503 ocen.

Langset International Ltd.
3 503 6 1

Opinie o Langset International Ltd.

Ixx

Skąd taka teoria o piciu i dziwkach Moje sugestie dla Langset International Ltd.: Czekajcie cierpliwie na wyplaty

Spawacz

Kasy nie możecie dostac, przez połowę tych alkoholików i szmaciarzy co jeżdżą i Ch. Uja się znają na robocie!!! Zjeb.ali robotę i firmie nie chcą wypłacić, bo tak to jest jak spuszczeni od żony że smyczy i tak jakby nigdy alkoholu na oczy nie widzieli, no i oczywiście kurw.y do hotelu.

Ciekawy
@Spawacz 31.10.2018 20:21

Zgodze się bo taka byla prawda niestety i do tego kolesiostwo. A im wiekszy gamon tym bardziej w (usunięte przez administratora) Wlazil co poniektorzy to nawet sie reklamowali ze sa kucharzami i h..... potrafia ale gotuja Klamie i calej reszcie jak by to nazwac foremanow obiadki i inne takie i dlatego jeżdżą. A teraz oczywiscie ELLYTA pojechala do Norwegii no bo przecież trzeba kontynuować dzieło heheheh

Jebać spoleczniakow
@Spawacz 31.10.2018 20:21

O widzę prawilniak się znalazł. A widziałeś te dziwki w jakimś hotelu? Czy znasz kogoś co zna kogoś co słyszał że ktoś zamawiał dziwki do hotelu. Po za tym na kontaktach większość pije i nie ważne czy to Niemcy Norwegia czy Rumunia. A pieniędzy nie ma bo ta pała leif je ukradł i za to chu.j mu na karabin.

Yyyy
@Jebać spoleczniakow 31.10.2018 23:38

Ja znam.. nie jednego. Nie próbuj nikogo wybielać

Wojtek

Zgadza Wam się kasa? Mi coś za mało za wrzesień ale nie chce mi się już drążyć.

Monter
@Wojtek 05.11.2018 18:44

Wlasnie drazysz. Mi sie zgadza.

szatyn

dostalem kase ale niepolecam tej firmy nikomu

Stefan

Kasa doszła Pekao SA

Spawacz

Właśnie dostałem przelew.

Monter

Oddali wypłatę po 4 miesiącach. Nie dzwonić nie pisać nie wysyłać gołębi. Jak najszybszej zapomnieć o tej nie wyplacalnej na czas firmie. Nie polecam tam jeździć. Dla wszystkich bab z biura chwd

Wojtek
@Monter 02.11.2018 12:15

Czyli dostałeś kasę?

Monter
@Wojtek 02.11.2018 12:18

Tak mam na koncie w pko.bp

Spawacz
@Monter 02.11.2018 12:30

Ciekawe jakoś nie dostałem pieniędzy.

Wojtek

O co Ci chodzi? Spytałem go czy dostał przelew. Więcej wykrzykników wstawiaj.

Xyz

Pieniądze doszły ????

Monter

Szybko coś ten przelew dostałeś A w jakim banku masz konto?

Inz78
@Monter 02.11.2018 10:12

ING Holandia

Wojtek
@Monter 02.11.2018 10:12

Ja tam nie mam kasy na koncie. Mam pko

Monter
@Wojtek 02.11.2018 11:40

Ja też pko i cisza w eterze

Nicki

Doszły pieniążki panowie.

Inz78

Panowie mam przelew za lipiec. A ci co tu sieją ferment niech się (usunięte przez administratora) w łeb. A tak ogólnie i tak nie polecam langset.

Monter
@Inz78 02.11.2018 08:55

Przecież też tu siałeś ferment (usunięte przez administratora)

Langset Group

Uprzejmie informujemy, iż wszelkie rozliczenia związane z zakończonym kontraktem spółki Langset International Ltd. w Rumunii, zostały zrealizowane w dniu 31.10.2018r. Z wyrazami szacunku, Langset Group

szatyn

jedziemy do molde w trzy samochody i tam sie bedzie dzialo zobaczycie

Spawacz
@szatyn 30.10.2018 17:57

Zamkną Cię w Norweskim więzieniu, tyle kur. wa zobaczysz hahahahah, a kasy również nie zobaczysz hahahahah

szatyn

znowu cos wymyslili z kasa by ludzi uspokoic ladna klauzure ulozyli zlodzieje nie jezdzicie od nich niech zaplaca kary za nie zrealizowane kontrakty albo jedzic i nic nie robic zlodzieje

Nick
@szatyn 30.10.2018 17:53

Zanim izyjesz slow ktorych nie rozumiesz sprawdz znaczenie i pisownie w slowniku.

Inz78

Panowie też otrzymałem maila ze jutro będę wychodzić przelewy.

Ja A kto
@Inz78 30.10.2018 19:52

Tylko nie wiadomo czy wyjdą.

Wojtek
@Ja A kto 30.10.2018 20:23

Ja nic nie dostałem

koles
@Wojtek 30.10.2018 23:07

tez nic nie dostalem

szatyn

trzeba isc w polsce do biura i tam narozrabiac burdlu im zrobic tym(usunięte przez administratora)

Info

Panowie jest dobrze, jest mail wyslali wlasnie dostalem ze wszystkie wygrodzenia wypłacą jutro 31.10.2018.

!!!!
@Info 30.10.2018 15:41

Chyba tylko ty dostałeś takiego maila

Oddać pieniądze!!!!!
@!!!! 30.10.2018 16:03

Ja też dostałem Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, iż wypłaty wynagrodzeń z tytułu kontraktu w Rumunii zostaną zrealizowane w dniu 31.10.2018r. Osoby, które nie otrzymały wcześniej przelewów mogą spodziewać się wpływu środków a wskazany rachunek w najbliższych dniach. Przypominamy, iż 01.11.2018 w Polsce jest dniem wolnym od pracy , dlatego może to mieć to wpływ na to kiedy finalnie środki trafią na Państwa konta. Chcemy Państwa zapewnić , rozwiać wszelkie wątpliwości, iż wyplata wynagrodzeń nastąpi zgodnie z przedstawionym przez Grupę Langset oświadczeniem, tj. dnia 31.10.2018r. Z wyrazami szacunku,

Pozdrawiam

Cześć chłopaki, byłem dosłownie godzinę temu w Langsecie, jechałem akurat z rodziną i po drodze ich zahaczyliśmy i nic sie nie nie zmieniło, to znaczy tak jak mówili że do 31 będą wysłana to nadal to podtrzymują : ).. Więc osobiście podejrzewam że zostanie wysłany hajs 31 października, 1 jest święto,więc będzie 6/7 hajs na koncie : )

Oddać pieniądze złodzieje
@Pozdrawiam 30.10.2018 11:08

Jakoś Ci nie wierzę po za tym pieniądze miały być do końca października A nie 7 listopada. Po prostu byłeś zbyli Cię jak młodego i koniec

Monter
@Oddać pieniądze złodzieje 30.10.2018 11:30

Nie znasz langsetu? Jak mowia ze bedziesz mial kase 31 a 1 to swieto potem piatek nie oplaca sie wysylac wiec wysla w poniedzialek. Kasa na koncie 6 albo 7 listopada. Tak robili przy kazdej wypalcie. Nie pamietasz? W umowie bylo ze do 20 a bylo do 26. Nigdy nie robili inaczej wiec dlaczego tym razem mieliby sie wylamac. Najwazniejsze ze nie wypieraja sie tego ze wysla. Jest jakas szansa odzyskania kasy bez sadow itp

Oddać pieniądze!!!!!
@Monter 30.10.2018 11:37

Obyś miał rację pozdrawiam

J.... Langset

Ja w poniedziałek idę do biura i nie wyjdę dopóki te (usunięte przez administratora) nie zadzwonia do księgowej w norkach i dokładnie nie powiedzą co z pieniędzmi. W przyszłym tygodniu lece do Norwegii i czas będzie zgłosić to skatowi. Dla jednych mają hajc dla drugich nie.

Magne znajdę Cię kurwo
@J.... Langset 26.10.2018 21:32

Ja też lecę 4 listopada możemy się zgadać i razem pojechać do tej (usunięte przez administratora). Ja nie odpuszczę

xxx
@Magne znajdę Cię kurwo 26.10.2018 21:41

Lecicie bez kasy?? Co za (usunięte przez administratora) hahaha

J.... Langset
@xxx 26.10.2018 21:48

Do roboty pajacu ale nie od nich

Magne znajdę Cię kurwo
@xxx 26.10.2018 21:48

To że ty się tam skurwiles w tym langsexie robisz pałę wszystkim do tego jesteś pusty w ryj,nie znaczy że wszyscy tacy są.

Jacek klawisz pamietasz
@Magne znajdę Cię kurwo 26.10.2018 21:41

Najpierw będziesz musiał spotkać mnie...a to mówi że to Ty jesteś palą!!! Dam Ci possać kutasa,...chcesz imbecylu? Czekaj na przelew a nie plujesz krwią s. z. m.a. t . o!!!

Langsex
@J.... Langset 26.10.2018 21:32

I co byłeś? Coś się dowiedziałeś?

Langsex

Nie cwaniakuj bo do kleven niedaleko.

J.... Langset
@Langsex 29.10.2018 23:04

Byłem zarzekaja sie ze wszystkie przelewy do 31 będą zrealizowane gadanie że zarząd langsetu ma tez już dość tej sytuacji bo wiadomo jaka jest obecnie opinia .

Oddać pieniądze złodzieje
@J.... Langset 30.10.2018 07:56

No to czekamy do jutra,ale nie sądzę że wypłacą

Nie odpuszczę

Siemanko chłopaki ,dodaje już 3 raz tą opinię bo coś mam z netem,z mojej strony dla was jest taki pomysł ,zgłoszone jest to do programu tv który się tym zajmuję ,padło od nich zapytanie :ilu jest poszkodowanych ,na jakie sumy i czy wystąpią w programie .Tak że od was zależy czy chcecie dalej walczyć o swoje pieniądze a nie tylko wylewać nerwy i się spinać między sobą na go worku ,do 31 nie będzie siana to taki jest pomysł .

kkkkk
@Nie odpuszczę 29.10.2018 10:34

no pewnie ja mogę do kamery nawijać

Oddać pieniądze!!!!!
@kkkkk 29.10.2018 11:03

Spoko też coś dorzucę

Wojtek
@Nie odpuszczę 29.10.2018 10:34

Ja czekam do 2/3 listopada. Jeżeli 31 puszczą przelew to do w/w daty powinny być pieniądze. W razie czego też mogę wystąpić. Pozdro

kkkkk
@Oddać pieniądze!!!!! 29.10.2018 11:11

proponuje założyć grupe na fb bo pewnie każdy ma, a te przygłupy co tylko wyzywają z IQ kury co tylko jedzą i srają nie będą już takie wygadane, i razem nam sie uda sianko odzyskać pzdr

Spawacz
@Wojtek 29.10.2018 11:16

31 to miały pieniądze być na koncie więc przelewy musieliby dziś puścić

Wojtek
@Spawacz 29.10.2018 11:29

Nie wierzę w ich terminowość, więc poczekam do 2/3 listopada i będę działać.

Oddać pieniądze!!!!!
@Wojtek 29.10.2018 11:33

Nie chce nikogo martwić ale siana nie zapłacą a już na pewno do końca października.

Munter
@Nie odpuszczę 29.10.2018 10:34

A jaki to program i kiedy ma się to odbyć i gdzie?

Magne znajdę Cię kurwo

Na 4 listopada mam bilet do Norwegii zabukowany ktoś potwierdzi czy to tej (usunięte przez administratora) adres czy tej ilonki? Leif Magne Olsen Langset Ranesvegen 42, 6456 Skåla

!

nie znasz jacka klawisza?

Pozamiatał
@! 27.10.2018 09:15

Widocznie żadna z niego figura

?

?

Pozamiatał

Jedyne co możesz zrobić klawiszku to pałę hehe

Zastawa

Koledzy jak zjezdzacie z Norwegii to kiedy latacie w sobotę po pracy czy później ?? Jak teraz loty

Zetor
@Zastawa 27.10.2018 12:45

Niedziela albo sobota jak teraz zjeżdżają nie wiem

Nick nick

BRAWO BRAWO BRAWO BRAWO A I JESZCZE RAZ BRAWO podziwiam was nie dostaliscie kasy a jeszcze bedziecie dla nich pracowac. Niema co bardzo fachowe podejscie h..... Z kasa grunt by robota byla. A potem sie dziwicie ze nie chca wyplacic kasy. Podziekujcie kolegom co w pierwszej turze czyli we wrzesniu pojechali do Norwegii i Langset zobaczyl ze mozna nas dy.... jak to sie mowi jak nie prosba to groźbą

Pozamiatał
@Nick nick 27.10.2018 10:51

Tu Ci przyznam rację (usunięte przez administratora) pojechało bo się bali że nigdzie roboty nie znajdą tacy fachowcy jaka firma.

Magne znajdę Cię kurwo

Ja też dziś dzwoniłem i nie wiedzą kiedy będą przelewy więc sciema z tym pazdziernikiem. Grali na zwłokę (usunięte przez administratora)

Inz78

Wydaje mi się że mail z info o końcu pazdziernika to wielka ściema. Dzisiaj informacja po wykonaniu tel do Ilony jaka usłyszałem po pytaniu co z przelewami to oczywiście nic nie wiadomo a mamy 26. Chłopy zastanówcie się dobrze..... I dajcie So ie spokój z Langsetem.

Monterr

Słuchajcie i co jeśli nie wypłacą tych pieniędzy? Czyżby wysyłali te payslip tylko dla podpuchy? O co chodzi? Dzisiaj minął też termin wypłat za wrzesień. Liczyłem na to, że może wypłacą pieniądze razem. Co sądzicie o tym wszystkim? Proszę o kulturke panowie.

Spawacz
@Monterr 26.10.2018 18:33

Ja czekam jeszcze do końca października te parę dni tyle czekałem to jeszcze zaczekam ale potem to zgłaszam sprawę do firmy windykacyjnej A jak nic nie da to będę kombinował jak odzyskać swoje pieniądze.

Monterr
@Spawacz 26.10.2018 18:45

No ja też poczekam do końca miesiąca. Może się wywiążą. Dostałem jeszcze wcześniej maila od nich z info ze wypłacają do końca października także podkładkę pod to mam. Pozdro

Oddać pieniądze złodzieje

Leif Magne oddaj pieniądze złodzieju!!!!

doinformowany

Trzeba zadzwonic do końca miesiąca i się upomnieć. Inaczej nie wypłacają.

kkkk
@doinformowany 26.10.2018 09:30

oni nawet ten post usuneli z fb ze wypłacą do końca miesiąca

Spawacz
@kkkk 26.10.2018 09:52

Ja mam go zapisane na telefonie

Monter

Ma ktoś kasę za wrzesień?

Ja A kto
@Monter 25.10.2018 19:42

A za lipiec ?

Oddać wypłaty złodziejka firem

Gdzie pieniądze??

Spawacz
@Oddać wypłaty złodziejka firem 25.10.2018 13:06

Ci co sie zgodzą jechać do Norwegii mają odrazu przelew a reszta ma czekać ...

Ja A kto
@Spawacz 25.10.2018 14:35

A ja mam (usunięte przez administratora)na ich szantarze. Chcę tylko swoje pieniądze za wykonaną pracę. Nigdzie od nich więcej nie jadę zresztą mam nową robotę. Niech sobie jeżdżą lamusy co lubią robić za darmo.

Zostaw opinię o Langset International Ltd. - Molde

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Langset International Ltd.