Czy uważacie ze firmie grozi upadek?
Bioły, chyba o innym parku mowa, bo Fantasy Park już od dłuższego czasu nie istnieje.. Faktycznie, może młodzi praocwnicy się tu zatrudniali, przecież to taka chwilowa robota. Jednak coś musiało pójść nie tak
@maśka, a umiesz czytać ze zrozumieniem? Skoro na stronie głównej fantasy park napisał, że z przykrością informuje o zakończeniu swojej działalności to najwyraźniej nie robia sobie żartu, tylko faktycznie przestali działać. Nie ma chyba co już drążyć tematu, chyba, że ktoś wie czy planują np. otworzyc sie w innym miejscu?
czy to prawda że Fantasy Park zakończył działalność? coś wiecie? w sensie czy może są teraz pod inną nazwą? bo na oficjalnej stronie Fantasy Park czytam, że "Z przykrością informujemy, iż Fantasy Park, zakończył swoją działalność.Cieszymy się, że mieliśmy okazję tworzyć rozrywkę na najwyższym poziomie. Jesteśmy przekonani, że nasi Klienci będą miło wspominać czas spędzony z nami, podobnie jak cały nasz team.Pragniemy bardzo serdecznie podziękować za zaufanie jakim Państwo nas obdarzyliście.Dziękujemy za wyjątkowe chwile!"
z racji tego że jestem dobrze przez naturę obdarzoną kobietą, to myślę że miałabym szanse na napiwki gdybym już dostala się do Fantasy Parku. Tylko własie jak to tam jest z tymi napiwkami co? da się z tego wyciągnąć drugą pensję, czy raczej po prostu starcza na jakieś drobne wydatki i nic więcej? ciekawa jestem
Warto w ogóle uderzać do Fantasy Park? Bowiem na ich stronie internetowej napisali,że oferują między innymi atrakcyjne zarobki i dodatkowo pakiet medyczny, jak to wygląda w rzeczywistości? Pytanie też jak wygląda ten elastyczny czas pracy? Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i informacje.
Nie pamiętam żeby ktoś kiedykolwiek dostał karę za brak obecnośći na zebraniu.
Oczywiście zapomniałem wspomnieć o napiwkach (które dają lub nie dają KLIENCI, więc nie zaliczam tego do + firmy, a zawrotne kwoty to też nie są) i bonusach (100zł brutto, które dostanie ulubieniec kierownictwa) , ale także o karze 50 zł za niestawienie się na obowiązkowym spotkaniu oraz pokrywaniu strat z własnej kieszeni. Do pracowników raczej się nie przywiązują, choćby byli najlepsi, bo zaraz na ich miejsce znajdzie się kolejny student, który popracuje miesiąc potem następny i firma funkcjonuje, ale traci na obsłudze, bo przecież nowych pracowników trzeba przeszkolić, a to trwa. Nie bez powodu tak często poszukują pracowników.
Dobrego barmana po napiwkach poznasz :) Co do bonusów - wystarczy się trochę postarać, pomóc a napewno kaska Cię nie ominie. Rotacja - zależy od stanowiska: kelnerki -ok, zmieniają się, ale reszta to ludzie który dłuuuuuuugo pracują. Nie wiem gdzie pracowałeś, ale w każdym z centrów kierownictwo jeest ok. Aha, nie dodałeś że w fantasy nikt nad głową nie stoi i nie pogania, atmosfera mega na plus!
janek - 2013-08-01 08:53:28 To że w praktyce wychodzi różnie to akurat wiem o tym. Jest w tej firmie możliwość awansować na jakieś wyższe stanowisko?Oczywiście, że jest. Ze stanowiska Obsługi Klienta można awansować na Koordynatora na danym stanowisku, potem Kierownik Zmiany albo Marketing, aż w końcu Dyrektor Oddziału. I jest to bardzo częsta praktyka, o ile kandydat spełnia wymagania na dane stanowisko. Były pracowniku, zapomniałeś wspomnieć o napiwkach i bonusach, które również zaliczają się do wynagrodzenia.
Teoretycznie tak Janku, praktycznie już nie bardzo
Będziesz miał odpowiednio niższą wypłatę z uwagi ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego, ok. 4 zł na rękę wtedy wyjdzie, ale wątpię żebyś był w ogóle brany pod uwagę przy rekrutacji. Radzę poszukać innej pracy.
Witam, na obsłudze klienta nie macie co liczyć na stawkę większą niż 7,50 za godzinę, kelnerka jeszcze mniej bo 6,50 brutto! Ciut więcej jest za godziny nocne od 23. Zatrudniają tylko studentów, więc w grę wchodzi tylko i wyłącznie umowa zlecenie. Dodatkowo obowiązkowe spotkania raz w tygodniu całej ekipy (oczywiście niepłatne). Traktowanie obsługi przez kadrę jak podludzi Z pozytywów: możliwość poznania sympatycznych ludzi, raz w tygodniu przysługuje możliwość skorzystania z atrakcji fp (1h) i wypłata zawsze na czas.
Jeżeli chodzi o stanowiska obsługi klienta, to każdy oddział prowadzi rekrutację na własną rękę - ogłoszenia pojawiają się albo w zakładce "kariera" na stronie oddziału, albo np. na profilach na Facebooku. Tam można zaglądać regularnie. Jeżeli chodzi o zarobki, to różnie na różnych stanowiskach. Nie bez znaczenia jest doświadczenie na danym stanowisku. Stawka godzinowa.
a o jakie stanowisko pytasz?
Znajomość języka angielskiego to nie jest puste wymaganie. Rzeczywiście korzystamy z niego na co dzień w korespondencji mailowej, jak również w rozmowach z szefem. Ponadto wszystkie raporty są w języku angielskim ze względu na zagraniczne oddziały.
Na rozmowie na Kierownika Oddziału pytają o doświadczenie kierownicze, ale również o znajomość lokalnego rynku, firmy, generalnie standardowa rozmowa. Konieczna jest znajomość j. angielskiego z którego korzystają na co dzień, tak przynajmniej mówią :) Jeśli chodzi o zarobki to też wydaje mi się, że zależy to głównie od doświadczenia, ale również dyspozycyjności i gotowości do pracy w systemie zmianowym, także wszystko zależy od konkretnej osoby. Pytają o oczekiwane zarobki, najlepiej chyba podać widełki, w jakich chcielibyście zarabiać, ale z tego co wiem to są to bardzo atrakcyjne kwoty oraz premia miesięczna od sprzedaży zależna od wyniku całego centrum. Rozmowa całkiem przyjemna nie ma się czym stresować:)
Anonimowy ? - 2012-05-19 13:03:48 Witam! Mnie interesuje kilka kwestii. Ostatnio znalazłam oferty Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu i Kierownik Oddziału. Zostałam zaproszona na rozmowę. 1. Czego można spodziewać się na rozmowie? 2. Jaki są zarobki? 3. Presja na wynik? Ogólnie jak by ktoś opisał coś o wyższych stanowiskach niż barmanMarketingowiec i Kierownik Oddziału to 2 różne stanowiska, więc i zesatw pytań pewnie inny. 1. Rozmowa jak rozmowa. Pytania o doświadczenie, ale i o pomysły na imprezy, promocje itp. 2. W zależności od doświadczenia plus system premiowy. Do tego pakiet medyczny, możliwość korzystania z atrakcji, dodatki z funduszu socjalnego - bardzo na plus. 3. To chyba oczywiste :)
Witam! Mnie interesuje kilka kwestii. Ostatnio znalazłam oferty Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu i Kierownik Oddziału. Zostałam zaproszona na rozmowę. 1. Czego można spodziewać się na rozmowie? 2. Jaki są zarobki? 3. Presja na wynik? Ogólnie jak by ktoś opisał coś o wyższych stanowiskach niż barman
od dłuższego czasu pracuje w Fantasy Park i nigdy nie spotkałam się z oszukiwaniem klienta, nikt też nigdy nie kierował do mnie obraźliwych tekstów podbnie do moich koleżanek. poza tym w firmie jest zewnętrzna firma sprzątająca więc kelnerkom odpada sprzątanie toalet itp. a to, że trzeba zebrać szkło i włożyć do zmywarki jest chyba normalnym zjawiskiem... jeśli ktoś w miesiącu wypracuje mało godzin to mało zarobi - proste!, ja na zarobki nie narzekam...
Zgadzam się, praca w FP nie jest zła, ma sporo plusów. Praca w młodym i zgranym zespole, praca połączona z rozrywką, można chodzić na siłownię, pensja całkiem dobra. Nie wiem jak w innych oddziałach ale w lublinie atmosfera jest raczej kiepska ale to subiektywna ocena. Szkoda tylko, że z premedytacją marnowany jest potencjał tego miejsca- nikt tu nie przychodzi bo nic się tu nie dzieje ostatnio.