Totalna porażka .Motorola DEFY pyło , kurzo i wodoodporna .Telefon reklamowałem bo pojawiły się plamki na ekranie i wariował. Kupiony w MediaExpert. Po miesiącu otrzymałem informacje że oczywiście to JA uszkodziłem gniazdo USB i zalałem telefon.Nie zgodziłem się z opinia serwisu ,poprosiłem o zwrot telefonu. Minął następny miesiąc zanim telefon wrócił do sklepu .Nikt nie potrafił powiedzieć co przez ten czas działo się z telefonem i dlaczego całkowicie nie działa. Cytując klasyka Nie mam Pańskiego płaszcza i co mi Pan zrobisz.....Zostałem w czarnej (usunięte przez administratora) ze złomem bo sklep też ma mnie gdzieś. Kieruje się opinia serwisu SBE....Szkoda czasu....marnować na ten PSEUDO PROFESIONALNY serwis.
Ta niby "firma" to O.S.Z.U.S.T.W.O!!! Jeśli nie wierzysz, przekonaj się sam.
Ta "firma" to (usunięte przez administratora) Niewiarygodne, że po tylu sprawach nadal prowadzi działalność.
Oddałem zablokowany telefon przez syna ,po kilku dniach kurier przywiózł aparat zrobiony. Dostawa i naprawa bezpłatna.(telefon na gwarancji).Jestem zadowolony. Polecam .
Nie polecam... 25 września kupiłam telefon motorola ,30 października przestał działać głośnik i mikrofon, złożyłam w sklepie reklamację telefon został wysłany do serwisu S.B.E. POLSKA Sp. z o.o. - Piaseczno, po 18 dniach telefon odesłali z informacją TRWAŁE USZKODZENIE MECHANICZNE - ODMOWA NAPRAWY,GWARANCJA NA URZĄDZENIE WYGASŁA, na moje szczęście wykupiłam ubezpieczenie i 22 listopada zgłośiłam sprawę ubezpieczycielowi, telefon pojechał do innego serwisu i dzisiaj otrzymałam informację że została wymienion płyta główna .Jednak dało się naprawić...
Tragedia.Serwis tragedia.Telefon na gwarancji do 2020.Nie naprawią bo klapką była odklejona i użyłam nieautoryzowanego kleju do przyklejenia.Odmowa naprawy na gwarancji.Podaję do sądu.Niech tą firmę zlikwidują w (usunięte przez administratora)
Ten serwis to jakaś porażka, (usunięte przez administratora) szmba! Drugi raz w tym roku telefon oddany do naprawy serwisowej gwarancyjnej i nic. Uszkodzenie polega na częstym błędzie karty SD, wtedy ja wyjmuję i wkładam kartę ponownie. po kilku dniach sytuacja się powtarza. Opinia serwisu - "W trakcie testów nie stwierdzono reklamowanej usterki" Ciekawe jak testowano czy pozostawiono telefon i zapisywał i odczytywał bloki karty, czy jednokrotnie - przeszedł test odsyłamy do klijenta. Obecie wiszę 45 minut aby się telefonicznie połączyć.
(usunięte przez administratora)
Firma w zależności od sytuacji wprowadza w porozumieniu ze związkami zawodowymi tzw. obowiązkowe nadgodziny, zazwyczaj 2h dziennie przez 3-4 dni. Nadgodziny są dodatkowo płatne. W tygodniu to 50% uposażenia a jeżeli ustalono prace także w soboty to wówczas jest to 100% Oczywiście z pozycji pracownika najchętniej widziane są pracujące soboty.
W dniu 26.05.2021r przez biuro Orange w Koszalinie wysłałem telefon OPPO A 12 do naprawy gwarancyjnen ponieważ samoczynie się wyciszał ,aż wyciszył się całkowicie. Termin naprawy był do dnia 9.06.2021r. Po tym terminie parę razy dzwoniłem do punktu Orange w Koszalinie jak i do Serwisu SBE wszystko zostawało bez echa. W dniu 25.06,2021r, przez biuro Orange otrzymałem informację ,że naprawę mogą wykonać ale odpłatnie . Po otrzymaniu telefonu w dniu 30,06,2021r, oddałem go do naprawy Koszalinie, gdzie został naprawiony w ciągu 2 godzin i to za dużo niższą cenę niż przedstawiono mnie w kalkulacji SBE .Myślę że ta cena za naprawę wynikała przez długie /aż 30 dni/ myślenie PANA serwisanta .
To jest jakaś totalna kpina ten serwis. Dokładnie to samo dzieje się z moim tel jak u Pana. To co pan opisał, łącznie z finalna naprawa stawia ten serwis jako firmę na której nie można polegać i jako firma wykonująca usługi powinna zostać natychmiast zlikwidowana
Nie polecam oddałem tel. Na gwarancje ponieważ gubił karte pamięci. Odrzucili gwarancje ponieważ tel był uszkodzony mechanicznie, nie wiem jak to jest możliwe skoro tel. Jest nierozbieralny , obudowa cała nie naruszona ekran także a w dokumentach małe czarn-białe zdjęcie z niby uszkodzeniem wewnętrznym. Taki serwis że niestac nawet na tusz kolorowy.
Obsługa klienta fatalna. Gwarancja odrzucona z niewiadomych przyczyn, brak jakiegokolwiek kontaktu, brak maila na stronie, brak możliwości dodzwonienia się do firmy. Trzy próby doręczenia paczki nieudane przez co sadzę ze została nadana na niewłaściwy adres (nie zdarzyło mi się nigdy żeby kurier nie dostarczył paczki).
Motorola g 10 ,,filmy nagrywa z trzeszczącym dzwiękiem.3 razy w serwisie za każdym razem wymieniają (niby) części a telefon odsyłaja dalej nie naprawiony.Partacze.
Szukając pracy szukam opinii jak się pracuje w danej firmie a nie czy telefon jest dobrze naprawiony. Od takich opinii są opinie Google a nie gowork. ;/ Jaka jest stawka na logistyce w firmie? Jaka jest atmosfera w pracy? Może szanowni niezadowoleni klienci odpowiedzą mi na te pytania?
Dzwoniłem dwa razy, łącznie ponad godzinę czekania, cały czas marna muzyczka by dwukrotnie po usłyszeniu jesteś pierwszy za chwilę usłyszeć sygnał zakończenia połączenia, w międzyczasie mogłem sobie poczytać opinie o firmie i stwierdzam że zatrudniają tam tylko jakiś uczniów których jedynym zadaniem jest odrzucać wszystkie gwarancje motywując to nieśmiertelnym "telefon zalany"
Jakie są godziny pracy na stanowisku technika serwisu ?
Pracowałem kilka lat w tym serwisie jako technik i śmiało mogę wyrazić opinie o tej firmie. Dyrekcją są Francuzi, którym się wydaje że sprawują pieczę nad jakąś prowincją. Polska kadra kierownicza, przytakuje i nie ma odwagi powiedzieć że pewne działania są absurdalne. W firmie działają związki zawodowe, które mam wrażenie że są zarządzane przez samą dyrekcję, bo jak wytłumaczyć przymus nadgodzin przez kilka miesięcy bez przerwy? Niby fajnie, bo zarobisz więcej ale zapomnij o zaplanowaniu sobie popołudnia i często soboty. Pilna realizacja zakontraktowanych napraw? Pokazuje jakie pojęcie o zarządzaniu i strategii ma szefostwo, skoro przez lata nie byli w stanie zoptymalizować pracy. Wyniki negocjacji przedstawicieli ZZ ws. płac wyglądają następująca: cieszcie się ze wywalczyliśmy 74,85zl podwyżki (po dwóch latach, zawsze firma straty) bo za miskę ryżu byście zapier... Potencjalnie każdy pracownik jest (usunięte przez administratora) (oczywiście i tacy się zdarzają), ochrona, bramka z detektorami, skanery ręczne, cykliczne sprawdzanie szafek i osobistych rzeczy w szafkach to sa aspekty, które trzeba zaakceptować jeżeli chce się tam pracować. Tak w skrócie to z szacunkiem dla pracownika to firma jest na bakier. Jeżeli chodzi o zarobki to fakt że na tym samym stanowisku w innej firmie dostałem na okresie próbnym więcej niż po kilku latach pracy w SBE o czymś świadczy, Na początku spodziewaj sie minimum Krajowego a później max 10% podwyżki, jeżeli trafisz na dział gdzie nie ma akordowej premii to możesz uzyskać 10% uznaniowej... od podstawy. Jeżeli będziesz miał szczęście, dużo samozaparcia i układy na innych działach i jeszcze jak wyrobisz pańszczyznę to wtedy możesz zacząć wyrabiać premie od każdej naprawionej sztuki. A teraz o zaletach: Nie kapie na głowę jest toaleta:) Jeżeli jest to dla kogoś istotne to firma wypłaca parę stówek jak wybierasz się na wakacje, bony na święta do auchan, karta multisport i chyba pakiet medyczny, można doliczyć ok 150zl do miesięcznej wypłaty z tego tytułu. Atmosferą wśród pracowników najczęściej była pozytywna i chyba tylko dzięki ludziom można tam dłużej pracować, oczywiście nie mówię tu o kadrze. Jak interesujesz się regionem Nepal, Bangladesz to będziesz miał możliwość dowiedzieć się dużo na ten temat od zatrudnionych tam pracowników, pochodzących z tych krajów. Podsumowując, jak szukasz pracy na wakacje lub krotki okres to możesz tam zajrzeć, racjonalnie dłużej niż pół roku to jest strata czasu i pozbawianie siebie możliwości zarabiania i zdobywania nowych umiejętności. Nie że wszędzie jest super, ale w regionie, SBE zdecydowanie jest słabym pracodawcą.
To wogule nie jest serwis tylko posmiewisko oddalem telefon na gwarancji ponieważ na wlaczonej nawigacji w samochodzie zgasł ekran a telefon normalnie dzialal dalej serwis stwierdzil ze na płycie głównej jest ciecz koszt naprawy 1251zl gdy powiedziałem że się nie zgadzam z decyzją i zeby nie odsylali telefonu to odeslali go do sieci plus tylko ze telefon wrócił potłuczony.zglosilem sprawe do praw konsumenta i bezposrednio do motoroli
Właśnie mija 25-ta minuta oczekiwania na połączenie. Jestem na pozycji nr 1. Czy to pora obiadowa ? Skandal to za mało powiedziane. Absolutny brak poszanowania czasu innej osoby. Nie uzyskałem połączenia. Zostałem rozłączony.
Niestety jak większość mam bardzo złe doświadczenie z tym serwisem. Wysłałem laptop na gwarancji z świecącymi pikselami na matrycy, niestety po dwóch tygodniach kiedy zadzwoniłem i po dłuższej rozmowie i telefonie do producenta laptopów otrzymałem laptop zwrotnie do domu, a w raporcie odczytałem że była wymieniona obudowa co nie jest prawdą gdyż są te same wytarcia jakie miałem wysyłając do serwisu a wyświetlacz nadal świecił wypalonymi pikselami. Przestrzegam wszystkich którzy chcą oddać swój sprzęt do serwisu S.B.E.
Masz 100% racji.Po moich doświadczeniach z tymi pseudo-fachowcami doszedłem do wniosku że zanim kupię w jakimkolwiek sklepie jakikolwiek sprzęt to najpierw zapytam gdzie serwisują ew.wybraki. Jeśli będzie to serwis S.B.E to należy zrezygnować z zakupu. MEDIA EXPERT ---WSTYDZCIE SIĘ ZA TAKI POZIOM USŁUG REKLAMACYJNYCH.
Witam, Strona nazywa się Go Work a nie żale i reklamacje pomyliłeś portal. Usuń post i zamieść we właściwym dziale tutaj powinny się oddbywać dyskusje dotyczące pracy w firmie.
Obsługa telefoniczna to zwykły skandal. Dziwię się że Motorola współpracuje z takim serwisem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy S.B.E. POLSKA Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!