Calypso Fitness S.A.
counter
1 20 109 5 1
Były MOK
 Rekomendacja

(usunięte przez administratora) Nie dosyć że będąc ileś lat menagerem nie ma co liczyć na umowę o pracę, jakiekolwiek dodatki na święta itp jak w każdej normalnej firmie to przełożeni traktują swoich pracowników jak śmieci. Po kilku latach pracy zostaliśmy zwolnieni PRZEZ TELEFON na tydzień przed otwarciem klubów po pandemii gdzie przed pandemią zapewniano nas, że mamy zapewnione miejsca pracy po powrocie. W dodatku po zamknięciu musieliśmy przez tydzień pracować jak się okazało za darmo bo do dnia dzisiejszego nikt nam za to nie zapłacił. Jak przez pół godziny nie było mnie w pracy byłam śledzona na kamerach i miałam nieprzyjemne telefony i maile dlaczego mnie nie ma! WSTYD PANIE MIKOŁAJU! Firma uważa się za prężnie rozwijającą się ale jest co najwyżej zwijająca się! Nie polecam nikomu ani aplikować ani zapisywać się tam na siłownię, ilość haczyków jaka zawarta jest w tych umowach to cyrk na sali i czyste (usunięte przez administratora) Mam nadzieję że karma wróci i ta firma szybko upadnie. Serdecznie NIE POZDRAWIAM!

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś1
Manager ‚sportowy’
@Były MOK

Popieram, nadal co prawda ‚pracuje’ ale z uwagi na prześladowanie w firmie pozostanę anonimowy. Wszystko wyżej napisane to czysta i smutna prawda, obraz firmy kreowany jest jako prężnie rozwijająca się firma, jednak w rzeczywistości w środku to bajzel jak ich mało. Nieumiejętny zarząd od regionalnych poczynając po dyrektorze generalnym kończąc. Największa komedia w trojmiescie...

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś1
Jan Kowalski
@Manager ‚sportowy’

Dokładnie! Patologia jakich mało, pracownicy po 2 dniach pracy orientują się że w tej firmie jest coś nie tak, klienci to samo. Poza tymi zirytowanymi i okradzionymi przez Calypso cała reszta drwi z funkcjonowania tego obozu i traktowania pracowników. Żeby menager nie miał normalnej umowy? Żeby na urlopie odpisywać na maile bo szanowna pani N. na już musi mieć ilość czegoś z przed kilku lat. Wieczne pretensje i brak docenienia czegokolwiek, zachowanie regionalnych podchodzące pod mobbing. A sytuacja po pandemii.. wisienka na torcie traktowania pracowników, menagerow. Obiecuję że świat usłyszy o Was drogie Calypso !

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś1
Greg
@Jan Kowalski

Podchodzący pod mobbing? Nie wiem o jakim regionie mowa, bo doświadczenia z mobbingiem w Częstochowie mam całkiem ekstremalne. Nie pozdrawiam

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś1
Również były mok
@Greg

100% prawdy w powyższych komentarzach ! Chyba cała Polska ma takie same odczucia po pracy w tej firmie. Calypso od kiedy pamiętam żałuje pieniędzy na wszystko, ciągłe narzekanie że firma jest na minusie, z miesiąca na miesiąc obcinanie godzin pracownikom. Kiedyś na recepcji można było zarobić normalne pieniadze a w tym momencie godziny są tak okrojone że nie ma szans żyć z takiej pensji ...ani pójść do toalety w pracy bo ciągle jest się samemu. Firma ciągle oszczędza i ciągle narzeka że nie ma pieniędzy a podczas korony nie dosyć że nie płacili pracownikom to jeszcze pobierali pieniądze ludziom za karnety. W dodatku zwolnienie menagerów przez telefon - ZERO PROFESJONALIZMU, ZERO SZACUNKU dla ludzi. Odradzam każdemu.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
regio
@Również były mok

Niestety, z bólem ale przedmówcom przyznaję rację. Reprezentuje jeden z regionów, większość z regionalnych myśli podobnie do mnie jednak się nie wychylamy, każde odmienne zdanie grozi wyrzuceniem z pracy. Tak się stało w warszawie, wieloletni współpracownik, będący w firmie od jej początków został pożegnany bez okresu wypowiedzenia. Tak samo pracownik marketingu... została zwolniona za to, że przeżywała w rodzinie żałobę. Celowo się nie wychylę z którego regionu jestem bo i ja stracę posadę. Prawda jest taka, że do wczoraj nie wiedzieliśmy za co pracujemy my i nam podlegli managerowie, to istna kpina i żart. Czas na początku pandemii, gdzie jeszcze pracowaliśmy jak i tydzień przed startem branży tj. 6.06 został nazwany 'WKŁADEM WŁASNYM' i nie zostaną za to wypłacone pieniążki. Moi drodzy, czytające to osoby, pracownicy i klienci, proszę Was, to miejsce wygląda w porządku tylko na pierwszy rzut oka, prawda jest taka, że to co się dzieje i z karnetami i z pracownikami to istna patologia. Nie polecam, trzymajcie się.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Mok
Były pracownik
 Pytanie
@regio

Wkład własny? No świetnie, widzę firma ma coraz to bardziej żałosne pomysły. Pracowałam tydzień na początku pandemii za darmo po czym zapewniono mnie że mam gdzie wracać po pandemii a tydzień przed otwarciem zwolniono gdzie przez ten czas mogłabym już szukać nowej pracy. Nie dosyć że człowiek przez tyle lat nigdy nie dostał nic od firmy dodatkowo to jeszcze na koniec musiał wyłożyć WKŁAD WŁASNY ???? kabaret jakich mało. Drogie Calypso i wszyscy zarządzający mam nadzieję że karma do Was wróci a tymczasem będę odradzać każdemu to miejsce. Również jak przedmówcy NIE POZDRAWIAM ;)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
K
Były pracownik
@Mok

Podpisuję się w 100% pod wypowiedziami przedmówców. Miałam nieprzyjemność pracować w tej firmie . Traktowanie pracowników poniżej poziomu, śledzenie każdego kroku na kamerach, oszczędzanie na wszystkim i na wszystkich, pojedyncze zmiany gdzie przez 8 godzin nie masz jak pójść do toalety, zwolnienie menagerów przez telefon po 3 miesiącach zapewniania że mają pracę po pandemii... Możnaby jeszcze długo dłuuugo wymieniać to ta firma wyprawia. (usunięte przez administratora) Nie polecam, szkoda nerw.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Jan Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@K

Ciekawe kogo zwolnicie jeżeli ponownie kluby będą zamknięte? Menagerow sportowych? Również przez telefon? Gratuluję "profesjonalizmu", z czymś takim się jeszcze nie spotkałem. Karma wraca drodzy zarządzający ta śmieszną firmą..

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Viktoriia Nowy wpis
Klient
 Pytanie

Dzień dobry, Miałam tę sam problem jak wszyscy prawie.Nigdy nie korzystałam z usług, a dzisiaj dostałam info , że mam zaległość 360zł. Jestem strasznie zdenerwowana. Mogę podpytać, gdzie z tym się udać????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pozywam Calyspo Fitness SA Nowy wpis
Klient
@Viktoriia

Dzień dobry . Składa Pani skargę do UOKiK , natomiast 18.08 jest spotkanie z Rzecznikiem Konsumenta w sprawie pozwania Calypso fitness SA. W razie potrzeby => pozywamcalypso@gmail.com

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
P
Klient
 Pytanie

Witam. Pare miesięcy temu u nas w okolicy otwarł się nowy Calypso Fitness. Zachęcona promocją 1 zł za 30 dni na siłowni postanowiłam się zapisać. Miła pani reklamująca ową ofertę gwarantowała mi, że w każdej chwili mogę się wypisać, a po powrocie do domu muszę jedynie wpłacić złotówkę. Po powrocie do domu uznałam, że jednak odpuszczę sobie tą siłownię, gdyż była to zbyt pochopna decyzja i postanowiłam, że nie wpłacę tej złotówki sądząc, że automatycznie nie rozpocznę z nimi współpracy (nie skorzystałam z tej oferty). Po 5 miesiącach przyszła mi informacja, że mam do zapłacenia 200 zł oraz wykupiony abonament na czas nieokreślony. Wycofać się z umowy mogę dopiero po 12 miesiącach użytkowania, do tej pory naliczane mi będzie 100 zł miesięcznie. Nigdy na tej siłowni nie byłam, nie odebrałam nawet karty. Nie otrzymałam umowy, którą podpisałam, a prosząc w mailach o kopię mojej umowy Calypso wysłało mi regulamin siłowni z dopiskiem, że nie ważne czy chodzę czy nie to mam płacić. Na infolinie również nie da się dodzwonić. Dlatego też mam pytanie, czy automatyczne przejście w formę umowy na czas nieokreślony bez możliwości zrezygnowania przez najbliższe 12 miesięcy jest legalne? Mogę coś z tym zrobić? Bardzo proszę o pomoc.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Gosia
Klient
@P

Moja sytuacja jest bardzo podobna - dzisiaj dowiedziałam się o zaległości ponad 500 zł mimo, że nigdy nie byłam na siłowni...masakra jakaś

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pawel
Pracownik
@P

Tak, jest to legalne. Podpisanie umowy to podpisanie umowy. To tak jak Pani podpisze umowę na abonament w Play i wyjedzie do USA i nigdy nie zadzwoni z tego numeru. I tak się płaci póki wiąże umowa.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pozywam Calyspo Fitness SA Nowy wpis
Klient
@P

Proszę o kontakt na pozywamcalypso@gmail.com . Wyżej - jest coś więcej napisane

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gość

Calypso Szczecin Struga- nie mam zastrzeżeń do kadry, zawsze pomocni, uśmiechnięci, na wielki plus. Natomiast cała reszta to jeden wielki minus - umowa terminowa na rok została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony. Chcąc ją teraz wypowiedzieć trzeba przez kolejne trzy miesiace płacić abonament - raz. Dwa - niekompetetni pracownicy DOK - od kilkunastu dni koresponduję z jakąś Panią, która najpierw informuje mnie, że nie przysługują mi (umowa na czas nieokreślony) żadne formy rekompenast z tytułu zamknięcia klubu w okresie epidemii, po czym jak wypowiedziala, umowę i postraszyłam UOKiK informuje, że jednak takie formy mi przysłygują. Lekceważą zapisy swoich własnych regulaminów - wypowiedziałam umowę ze skutiem natychmiastowym powołując się na konkretny powód i pkt Regulaminu, ale nawet swojego regulaminy Calypso nie przestrzega.To dzialanie nastawione li tylko na wyłudzenie pieniędzy od klientów, ale to już ocenią odpowiednie powołane do takiej oceny służby. NIe zamierzam odpuścić, 439 zł to nie majątek, ale to moje pieniądze i ja i tylko ja mam prawo nimi dysponować, nie klub próbujący się utrzymać. Przestrzegam wszystkich przed podpisywaniem jakichkolwie umów z tym klubem. Chcecie chodzić to zapłaćcie jednorazową opłatę za wejściówkę, w innym przypadku stracicie swoje pieniądze.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
gość
@gość

Wiele wskazuje na to, że Umowy te były przedłużane BEZPRAWNIE (art. 385[3] pkt 18) W sprawie poczynań Calypso został już zawiadomiony UOKIK - czekamy na odpowiedź . => https://www.arslege.pl/katalog-klauzul-niedozwolonych-tzw-szara-lista/k9/a4251/

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Katerina
@gość

Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji. Ta firma dba jedynie o swój interes. Nigdy więcej karnetu w Calypso.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Anna
@gość

Wypowiedziałam w trybie natychmiastowym umowę z Calypso z dniem 01.04.2020r. i zablokowałam zlecenie, więc nie otrzymali ode mnie pieniędzy. Dzisiaj otrzymałam odpowiedź z działu Reklamacji, że umowa zostanie rozwiązana dopiero 31.07.2020r. Nie mam zamiaru dać się tak oszukać.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Edzik
@Anna

Cześć,mam tak samo. Na ich stronie oczywiscie nie ma takiego dokumentu do pobrania. Na jaki przepis sie powolalas?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anna
@Edzik

Prowadziłam z Działem Reklamacji od m-ca 03/2020r. korespondencję. Przesłałam im e-maile jakie wysłałam do managera klubu oraz managera obsługi klienta w sprawie wypowiedzenia umowy, ponadto powołałam się na informacje jaką zamieścili na facebooku. Porównałam ich zachowanie do zachowania i informacji jakie zamieściła konkurencja czyli Zdrofit. Nazwałam ich oszustami i naciągaczami, którzy wykorzystają zaistniałą sytuację w kraju. Ostatecznie całość korespondencji wysłałam wraz z podpisanym wypowiedzeniem do Centrali w Warszawie zaznaczając jednocześnie, że nie mam zamiaru płacić za usługi, które nie były świadczone w m-cu kwietniu, maju 2020r. Jednakże nie interesuje mnie rozwiązanie umowy z dniem 31.07.2020r., ponieważ zgodnie z ich regulaminem mam prawo wypowiedzieć umowę natychmiastowo (usunięte przez administratora) mam pakiet Fit Plus." § 5. ROZWIĄZANIE I WYPOWIEDZENIE UMOWY. ZAWIESZENIE UPRAWNIEŃ UŻYTKOWNIKA 3. Użytkownik ma prawo rozwiązać Umowę o której mowa w ust. 1 ze skutkiem natychmiastowym w przypadku jednoczesnej niedostępności Usług, trwającej dłużej niż 7 dni, z zastrzeżeniem postanowień zdania kolejnego oraz że Operator i Partnerzy mają prawo do czasowego nieświadczenia usług i zamknięcia Obiektu fitness lub jego części, w celu przeprowadzenia prac konserwatorskich, remontów lub innych koniecznych działań. Niedostępnością Usług w zakresie pakietu usług medycznych nie jest oczekiwanie na spełnienie świadczenia przez Partnera medycznego". Regulamin znalazłam na ich stronie internetowej. Mam zamiar jeszcze do nich napisać w tej sprawie i postraszyć złożeniem wniosku do Rzecznika Praw Konsumenta i kilku innych instytucji.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Gosc
@Anna

Ja też się powołałam na ten pkt regulaminu, niestety bezskutecznie i z centrali z DOK jakaś niekompetentna Pani odpowiadała mi jakieś dyrdymały. Nie moglam tez zablokować transakcji platnosci z karty, bo to moze zrobić tylko klub. W każdym razie nie zamierzam odpuscic, cslosc korespondencji przekażę w tym miesiącu do UOKiK i będę domagała sie zwrotu nienależnie pobranydh opłat. Takie postępowania wobec Klienta stawia Calypso w jednej linii z oszustami i naciągaczami.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Beata
@Gosc

Udało Ci się coś wskórać? Odzyskałaś pieniądze za czerwiec? Jeżeli nie, to musimy się skrzyknąć i razem uderzyć do UOKiK. Mnie spotkało to samo! Przecież to nienormalne, by nie można było zakończyć umowy z nimi!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Anonimowo
@Beata

Koniecznie! Opinie na tej stronie powinny dotrzeć do jak największej liczby osób, jest tu sama prawda zarówno ze strony klientów jak i pracowników. Ktoś w końcu powinien zrobić porządek z tą całą niekompetentną firmą

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Gosc
@Beata

UOKIK juz zostal zawiadomiony. Przyszla odpowiedz a w niej , ze wszczeli juz postepowanie przeciwko Calypso oraz , ze : 1) pobieranie oplat za okres w ktorym klub byl nieczynny jest niezgodne z prawem 2) umowy automatycznie przedluzane nie wiąża klienta W tej chwili mam ograniczony dostep do dokumentow i internetu. Prosze zostawic jakis roboczy adres email -odezwe sie.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Wiktoria
@gość

Witam , mam podobna sytuacje czy mogę się z Panią skontaktować ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Romualda
@Gosc

Witam, proszę o kontakt ponieważ zostałam także bezprawnie potraktowana przez Calypso w sprawie pobieranych oplat . exac2611@wp.pl

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kamil
Klient
@Gosc

Dzień dobry, oskubali mnie jak kaczkę po pandemii. Jeżeli istnieje pozew zbiorowy z wielką przyjemnością się podpiszę. Pomimo wielu próśb o wyjaśnienie i rozłożenie na sensowny harmonogram spłat, oraz pomimo obietnic managerow dziś ściągnęli ze mnie całą gotówkę przeznaczoną na inne rachunki. Mój mail to masto89@gmail.com. Proszę o kontakt, tak nie wolno postępować z ludźmi!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Meg
Klient
 Pytanie
@Romualda

Witam, Również zostałam podobie potraktowana jak Państwo. Może warto jednak się skrzyknąc i załatwić sprawę zbiorowo? Nie mam zamiaru płacić za miesiące w których siłownia była zamknięta. Chętnie skontaktowałabym się z kimś z Was bo już czuje się bezradna gdy działam w pojedynkę. Osoby z działu reklamacji są bardzo niekompetentne i wręcz działają mi na nerwy, a mimo wszystko nie chce odpuścić bo to jednak spora suma. Pozdrawiam!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pozywam Calyspo Fitness SA
Klient
@Anna

Napisałam wyżej długiego posta . Proszę o kontakt na pozywamcalypso@gmail.com

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pozywam Calyspo Fitness SA
Klient
@Wiktoria

Napisałam wyżej długiego posta . Proszę o kontakt na pozywamcalypso@gmail.com

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
PannaM
 Pytanie

Jestem jak najbardziej za, prosze napisac do mnie na email pannamagdao@wp.pl jestem w kontakcie z 3 dziewczybami ktore maja po swojje stronie rzecznika i inspekcje handlowa, ale najprawdopodobniej ida do sadu z pozwem zbiorowym

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Justyna
@PannaM

Witam, napisałam maila w tej sprawie

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kate
@PannaM

Ja również napisałam

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Pozywam Calyspo Fitness SA
Klient
@PannaM

Napisałam wyżej długiego posta . Proszę o kontakt na pozywamcalypso@gmail.com

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pozywam Calypso Fitness
Pracownik

Proszę o kontakt ( na pozywamcalypso@gmail.com ) osoby poszkodowane przez klub Calypso Fitness SA , w szczególności te, którym automatycznie przedłużono Umowę na podstawie klauzuli w Regulaminie (że Umowa jest przedłużana na czas nieokreślony z AŻ TRZY miesięcznym okresem wypowiedzenia). Jest to klauzula abuzywna . Umowa z klauzulami abuzywnymi nie wiąże klienta. Ponadto, zastrzeżeń prawnych do Umowy jest zdecydowanie więcej. Po zgłoszeniu Calypso Fitness do UOKIK , Calypso już wycofało się okrakiem/po cichu z tego zapisu i w obecnym Regulaminie jest, że Umowa zostaje przedłużona na okres nieokreślony ale tylko z JEDNO miesięcznym okresem wypowiedzenia. Niemniej ,NADAL , w korespondencji z klientami , Calypso zapewnia że kwestionowana klazula wcale nie jest abuzywna (mimo że wycofali się z niej) Pozew jest już szykowany Na 18 sierpnia 2020 jest umówione dodatkowo spotkanie z Rzecznikiem Konsumenta w spr. nieuczciwych praktyk rynkowych Calypso Fintess SA Zgodnie z art. 12 k.c. Art. 12. 1. W razie dokonania nieuczciwej praktyki rynkowej konsument, którego interes został zagrożony lub naruszony, może żądać: 1) zaniechania tej praktyki; 2) usunięcia skutków tej praktyki; 3) złożenia jednokrotnego lub wielokrotnego oświadczenia odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie; 4) naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych, w szczególności żądania unieważnienia umowy z obowiązkiem wzajemnego zwrotu świadczeń oraz zwrotu przez przedsiębiorcę kosztów związanych z nabyciem produktu; 5) zasądzenia odpowiedniej sumy pieniężnej na określony cel społeczny związany ze wspieraniem kultury polskiej, ochroną dziedzictwa narodowego lub ochroną konsumentów. kontakt : pozywamcalypso@gmail.com

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
personal
Kandydat

Moi drodzy, jako trener personalny nie polecam tego miejsca. Nawet trenerów z zewnątrz próbują zmusić do podpisania umów ryczałtowych opiewających na niemałe sumy. Dostałem informację, że po pandemii do sierpnia opłaty miały wynosić 0zł a jednak nie, albo umowa albo do widzenia.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Personal
Były pracownik
@personal

Skoro wykorzystujesz klub do swoich zarobków to nie rozumiem zdziwienia ze pobierany jest ryczałt. Opłaty 0 zł były, dla trenerów którzy już go płaca a nie przypadkowych osób.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Personal
Kandydat
 Pytanie
@Personal

Wszystko ok, ale warto byłoby poddać temat negocjacji. Mając sporą grupę klientów, których przyprowadzę a drugie tyle nowych przyciągnę to kto czerpie większe korzyści majątkowe? Równie dobrze mogę zabrać podopiecznych do innego obiektu. I tak też zrobię, gdyż czytając komentarze, nie mam zamiaru swojej renomy psuć przez przyciąganie klubowiczów na takie umowy, gdzie poziom obsługi leży z uwagi na warunki pracy personelu. Poza tym warto byłoby przyjrzeć się czy aby obostrzenia są respektowane, podobno są wpuszczani ludzie z wątpliwą temperaturą w obawie o awanturę w przypadku odmowy. Nie polecam!

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Aldona

Chciałbym aby ta opinia była pozytywna... Jednak po dniu wczorajszym nie można napisać nic innego, otóż po rozpoczęciu całej sytuacji z pandemią automatycznie firma 'zamroziła' wynagrodzenia wszystkich managerów klubu i obsługi klienta. Zostały nam wypłacone środki tylko za pół miesiąca, jeśli ktoś wykonywał obowiązki dłużej robił to za darmo. Przez 3 miesiące, żadnej zapomogi ani zainteresowania ze strony przełożonych, zostaliśmy przetrzymani przez 3 miesiące po to by finalnie zostać zwolnieni jako managerowie obsługi klienta na uwaga... GRUPOWEJ KONFERENCJI. Nie wspomnę, że kilka dziewczyn jest na macierzyńskim i teraz nie dostaną NIC. Absolutnie nie polecam, omijać jak ognia, panie arku mam nadzieję, że spotkamy się na drodze sądowej.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś1
wiola
@Aldona

niestety to prawda, już lepiej było na samym początku epidemii zwolnić wszystkich niż, trzymać w niepewności w nadziei, że mamy do czego wracać, zamiast po wszystkim dowiedzieć się, że stanowisko zostało zlikwidowane. Brawo rządzący firmą, dobrze, że poszkodowanych jest wielu i możemy zorganizować pozew zbiorowy :)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś2
x
@wiola

nie ma nic lepszego niz poswiecenie kilku lat zycia by koniec koncow zostac z niczym, miejmy nadzieje ze klienci i wspolpracownicy rowniez sie o tym dowiedza

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś1
T.
@Aldona

Pamietam jak kiedyś panowało wielkie poruszenie, gdy dołączyli do szeregów firmy ludzie z pjura, że powoduja spiski i konflikty w orgsnizacji. Niesamowite, że w ostatecznym rozrachunku kalipso pokazało, swoje prawdziwe barwy i jak podchodzi do pracowników. Czy masowe zwolnienie to sprawa dla PiP'u?

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś1
Miki
@T.

Na co czekacie? Do sądu z nimi! Czas najwyższy, ile takich akcji może im uchodzić płazem... Karma musi w końcu wrócić.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś1
Junior
 Pytanie

Witam, Czy komuś udało się zerwać tą umowę ? jak z nimi postępować ja miałem 2 dni spóźnienia i teraz mi napisali że mam płacić i koniec nie mam możliwości zerwania umowy i nie mam szans w sądzie

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś1
archie
@Junior

Wow, umowy, których nie można zerwać... Śmieciowe traktowanie pracowników, machlojki finansowe, brak kontaktu z biurem obsługi... Dziękuję! Opinie tu zawarte, skutecznie wybiły mi wspieranie tej organizacji kupnem czegokolwiek.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Paula

Ile zarabia się tu na recepcji i czy recepcjonistka ma darmowy karnet ?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś3
Ona
@Paula

Przeczytaj najnowsze opinie, nie warto aplikować...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
P
@Ona

Jako obecny pracownik (choć nie wiem, moja placówka nadal pozostaje zamknięta, a ja bez środków do życia), nie polecam, serio. Szkoda nerwów, poświęcenia życia prywatnego, ponad 12h dziennie na to by finalnie potraktowali cie jak zwykły słupek w excelu. Z tej 'pracy' nie da się utrzymać. Pozostanę celowo anonimowy bo jeszcze niechcący wyleją mnie za negatywną opinie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Justa
@P

To prawda, nie da się utrzymać, zaproponowali mi stawkę za zajęcia 36zł... Obcinając o dobre 20zł, rozbój w biały dzień. Oczywiście część instruktorów została bo nie mają alternatyw, ja całe szczęście wyrwałam się z tego obozu 'pracy'.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
I am

W trakcue kwarantanny nadal była pobierana płatność!!! To ciasto że strony klubu

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Gość

Myślałem nad zgłoszeniem swojej aplikacji do Calypso, ale czytając opinie pracowników, klientów... Jestem przerażony. Jak w ten sposób można traktować ludzi? Szczególnie teraz w dobie pandemii. Zostawić ludzi bez środków do życia, żadnych informacji? B(usunięte przez administratora)mam na myśli potencjalne miejsce pracy, jak również siłownię.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ona
@Gość

Również się zastanawiałam, życie studenta na własnym utrzymaniu jest skomplikowane samo w sobie. Jednak zwróciłam uwagę na calipso ze względu na duża ilość placówek w trójmieście, które znajomi uprawiający sport sobie chwalą za miłą obsługę i fajną atmosferę. Jak widać od podszewki wygląda to całkiem inaczej, nie wyobrażam sobie by pracodawca czy bezpośredni przełożony zostawił swoich ludzi na pastwę losu... Recepcja to zapewne sami studenci patrząc na to jakiej treści ogłoszenia są wstawiane. Dramat, będę stanowczo odradzała aplikowania wszystkim znajomym! Pracodawco, odpowiedz sobie na pytanie zadane przez B. Lindę "A Ty? Dbasz o pracowników?" mam nadzieję, że równie dobrze pracownicy zadbają o ciebie.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kate

Mam dokładnie taką samą sytuację jak większość osób, była promocja na miesiąc za jakieś grosze, coś tam kliknęłam ale finalnie nic nie opłaciłam a po 3 miesiącach w spamie znalazłam że mnie ścigają o płatności ok 300zl, nie miałam świadomości że w ogóle zawarłam z nimi umowę. To jest (usunięte przez administratora) i naciąganie, zwykle wyłudzanie. Zgłoszę sprawę do UOKiK.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 109 dni.
 Pytanie

Czy Calypso Fitness S.A. ma ściśle ustalone godziny pracy?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Marlena

Potwierdzam opinię dotycząca umów - jeżeli wysyłacie drogą tradycyjną, zawsze korzystajcie z potwierdzenia odbioru, inaczej wypowiedzenie "nie dotrze", a obsługa Klienta nie sprawdzi osobiście tego raz jeszcze. Bardzo źle zorganizowana obsługa Klienta - na odpowiedź czeka się miesiąc, po czym dostaje się krótką wiadomość bez konkretów, aby grać na czas i kolejną odpowiedź otrzymać w kolejnym miesiącu. Jestem bardzo negatywnie zaskoczona, pierwszy raz spotkałam się z brakiem nastawienia pro-klient.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Ewa

Zdecydowanie odradzam!!!! NIE podpisujcie żadnych umów z Calypso! Bardzo nierzetelna firma, działająca na pograniczu wyłudzania pieniędzy (sprawę zgłaszam do UOKIK) Samej Umowy klient NIE dostaje , regulaminu również nie! Klub NIE informuje, że w zapisie m.inn. Regulaminu ma punkt mówiący o tym , że gdy umowa wygaśnie, klient MUSI mimo wszystko formalnie ją wypowiedzieć bo inaczej klub przedłuża umowę automatycznie i pobiera płatności przez kolejne aż CZTERY miesiące. Mimo , że na stronie 20.03.2020 Calypso przy Nowoursynowskiej podało komunikat , że "nie bezie pobierać przyszłych płatności gdy klub nie będzie czynny "...płatności te ściągają albo domagają się w mailach prywatnych. Same usługi są na żenująco niskim poziomie (Calypso Nowoursynowska Warszawa , brudno w szafkach, zajęcia odwoływane, nieprzygotowane zastępstwo ...) ale trudno wymagać zaangażowania od pracownika któremu się nie płaci albo bardzo słabo czy nieregularnie płaci . Klub już w 2019 zamykał część swoich placówek a w związku obecną sytuacją już nawet nie próbuje walczyć o klienta zasłaniając się stanem epidemii.

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
Prawnik

Uwaga!!!! Ta firma to (usunięte przez administratora) Nie jestem konkurencja, niebawem jak pozwę ten (usunięte przez administratora) do sądu za kradzież pieniędzy!!! Opublikuje całość dokumentacji, na temat ich złodziejskiego procederu!!!!

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
zawiedziony
Użytkownicy czekają na odpowiedź 129 dni.
 Problem

Nie polecam jakiegokolwiek abonamentu w tym przybytku. Najpierw informują na Facebooku, że nie będą pobierać żadnych (bez wyłączeń pod kątem ich ofert) opłat za karnet po czym pieniądze znikają z konta. Radzę omijać tych (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Joanka

Nie polecam !!! Mój 16-letni syn zachęcony reklamą 14 dniowym "bezpłatnymi" treningami, podpisał nieświadomie przez internet umowę. Nie wiedział, że jak jej nie wypowie po 14 dniach musi płacić przez cały rok. Moja korespondencja z Działem Reklamacji nic nie dała! Mamy firmę windykacyjną na karku! Bezduszni naciągacze!!!! Nigdy więcej żadnych umów przez internet.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
M
@Joanka

Ja natomiast wypowiedziałam umowę w tym okresie, a i tak zaczęli pobierać mi opłaty. Dopiero po kilku telefonach na ich infolinię, maile z rezygnacja dostałam wiadomość z przeprosinami za ich pomyłkę.. Także trzeba uważać

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
pannamagda
@M

Pani Joanko, czy zoribłą to Pani pisemnie listem czy na miejscu w klubie cyz moze przez forualrz internetowy? Ja również zrobiłam to w terminie 14 dni online, natomiast opłąty były dalej sciągane, jak się poźniej okazało, podobno zatwierdziłąm nie odstapienie a rozegycnajce z kontynowania umowy na czas nieokresolny, szkoda ze nie zrobilam zadnego printscreena gdyz wtedy mialambym podkaldke a tak mam jedynie emaial z działo BOK na potwierdzenie.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
joanka
@pannamagda

W imieniu syna korespondowałam z działem reklamacji, niestety bezskutecznie... Syn 16-letni wkroczył, jeszcze przecież nie w dorosłość z windykatorem Calypso ... Bez dodatkowego komentarza, bo nie wytrzymam !

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Justyna
@Joanka

Mam to samo, nawet nie byłam świadoma ze mam jakaś umowę z tymi złodziejami zawarta, aż do momentu kiedy po 6 miesiącach dodałam smsa ze mam im zapłacić po 500 zł i to z dwóch kont na ta sama osobę z tymi samymi danymi!!! Zaznaczę ze nawet nigdy tam nie byłam i nigdy nie dostałam karnetu a jakoś nikt z calypso się tym nie zainteresował, chyba tylko czekali żeby móc sobie jak najwiecej naliczyć kasy. A na prośbę o natychmiastowe rozwiązanie umowy ( z góry zawartej na rok!) dostałam (po miesiącu) odpowiedz, ze umowa będzie trwała tyle na ile została zawarta. Kpina i brak słów ...

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Edy
@Joanka

Ja również jestem w takiej sytuacji. Mieszkam w Krakowie. Umowę na karnet Fit Comfort podpisałam, będąc w wakacje przejazdem w Gdańsku, chciałam pójść gdzieś poćwiczyć. Dziewczyna w recepcji poinformowała mnie, że decyzję o przedłużeniu umowy podejmuję PO upływie 14 bezpłatnych dni. Ufam ludziom i nie miałam podstaw by podejrzewać, że ktoś chce mnie oszukać. Podpisałam. Mój błąd, że nie przeczytałam uważnie regulaminu dołączonego małym druczkiem. Kiedy chciałam wypowiedzieć umowę po 14 dniach, okazało się, że to niemożliwe i została przedłużona na rok. Od sierpnia 2019 do teraz co miesiąc Calypso okrada mnie na 99 zł, a ja od tamtej pory nawet raz nie skorzystałam z tej siłowni. Telefony na infolinię i maile do reklamacji nic nie dały. Ich podejście do klienta i cyniczne (usunięte przez administratora) lub wybitnie niekompetentny personel, to kwestia poniżej krytyki.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Pcreed

Szczerze odradzam podpisywania jakiejkolwiek umowy nawet "próbnej na 15 dni" z Calypso... Moja sprawa zaczęła się od takiego zwykłego okresu próbnego, który myślałem wygląda jak w innych klubach, gdzie klient w ciągu trwania karnetu jest w stanie z niego zrezygnować poprzez stronę w podanym czasie w tym wypadku w ciągu 15, jednak w dniu 14 wszedłem na stronę próbując z okresu zrezygnować, wszystko ładnie, przechodzę do zakładki rezygnacja z karnetu, a tam ani widu ani słychu o przycisku rezygnacji. Okazało się, że rezygnacja uwzględniania jest jedynie drogą pocztową/mailową, gdzie spójrzmy prawdzie w oczy jest XXI wiek, rezygnacja gdziekolwiek indziej działa poprzez stronę... w każdym razie, napisałem dnia 14, że chciałbym z umowy zrezygnować, otrzymałem wiadomość po 7 dniach, że minęło już 21 dni, więc umowa jest wiążąca i jest to umowa uwaga na ROK! Gdzie poprzez ten okres Calypso może pobierać opłaty z konta, a jeżeli ich nie wyegzekwuje wiąże się to z windykacją. Taki sposób obracania klientem, nie jest dla mnie znany, zwłaszcza w dobie, gdzie klientów próbuje się zatrzymać - NIE TUTAJ, tutaj klientów się 'więzi' umową roczną, a później bajlando, rok zapłacił - my pieniądze zgarneliśmy, klient nie jest potrzebny. Życze tylko, żeby ten twór upadł jak najszybciej

Pomocna?
Tak25Nie
Zgłoś
KK
@Pcreed

Uwazam, że sprawę powinno zgłosić sie do rzecznika praw konsumenta. Obsługa klubu świadomie prowadza klientów w błąd. Jestem w identycznej sytuacji - zapewne podobnie jak duża liczba innych osob. Czy jest możliwy jakis kontakt?

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
pannaM
@Pcreed

dzień dobry, jak się skończyłą sprawa? jestem w podobnej sytuacji ,czy mozna prosic o kontakt?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Artsiom
@KK

Jestem właśnie również w podobnej sytuacji. Być może trzeba razem wszystkim ogarnąć to sytuacja ? Jestem załamanym tym zakładem. Mi się wydaje ze razem można cos zrobić z tym ...

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Calypso Fitness S.A. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Calypso Fitness S.A.