DSSE Sp.z o.o.

Żarów

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 82 ocen.

Opinie o DSSE Sp.z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DSSE Sp.z o.o.

salma

Ja znam osoby ktore pracuja w tym zakładzie 7, 8 lat i wiecej i sa na pierwszym grejdzie. Dodam ze przez ten czas pracowaly na paru liniach. Maja pozaznaczane cale matrixy. To nie jest smieszne? Ja jako pracodawca oceninajac w ten sposob pracownika z takim stazem pracy dalabym sobie spokoj ze wspolpraca z nim bo po co. To jak my mamy w koncu rozumiec weryfikacje przez Panstwa naszych umiejetnosci ? Skoro sa matrixy to po co testy? Skoro sa testy to po co matrixy? Wychodzi na to ze taki system premiowania jest po prostu po to zeby nie dac i tyle w temacie. Testy sa jedynie slabym tego wytlumaczeniem.

haha

Z niecierpliwością czekam na czasy kiedy w jednym tygodniu będzie złożonych 10 wypowiedzeń. Już na dzień dzisiejszy jest to realna wizja bo nastroje w firmie są bardzo złe. Byle do wiosny...:) Nie znam osoby, która się zwolniła z dsse i żałuje tej decyzji. W firmie, w której jedyną zaletą są przelewy w terminie nie ma co siedzieć. To zdecydowanie za mało

anonim

(usunięte przez administratora)

baggy

A w jakim celu widełki? Wystarczy, że napisano że najgorsze zarobki na strefie, to chyba wystarczy. W tym roku zabrano ludziom 13tki na poczet premii frekwencyjnej, również najniższej na strefie. Zabrano je tylko operatorkom. System premiowania pracowników to również kpina. Po 6/7 latach pracy twoje zarobki niewiele odbiegają od nowo przyjętych pracowników. Oprócz tego musisz ich szkolić, niekiedy pracować na dwóch stanowiskach jednocześnie bo ktoś bierze podobną kasę co ty ale czegoś nie wie. Oprócz tego ważne jest wyrażanie chęci nieustannego szkolenia na innych liniach. Nie mam absolutnie żadnych pretensji do nowych osób. To nie ich wina, że nie ma czasu, że szkolenia kuleją w firmie i koleżanka "z doskoku"pomaga i tłumaczy wszystko pobieżnie. Firma idzie w złym kierunku. Poruszane i na pierwszy plan wysuwane są rzeczy mało istotne a ważne zamiatane pod dywan, odkładane wysoko na półkę. Wychodzi na to, że pracownik pracujący od 7 lat w ogóle nie ma pojęcia co się robi w tej firmie bo, uwaga...źle napisał testy. To jakieś kuriozum. Narzeka się na brak czy rotacje nowo przyjętych osób, poświęca im uwagę a pracowników z większym stażem traktuje jako zło konieczne. Tak to wygląda z naszej perspektywy. I proszę nie szukać winnych, a po co, a na co, a kto napisał itp., tylko potraktować te wpisy jako swoistą skrzynkę sugestii bo ci ludzie będą odchodzić. Nic Państwu nie zostało dane na stałe. Nawet jeśli się Państwu tak wydaje. Pozdrawiam wszystkich pracowników DSSE :)

bet

Stanowczo odradzam... Zarobki fatalne a atmosfera taka ze tylko bata brakuje żeby mogli nim ludzi poganiać!brak szacunku do pracujących... Krzyki na porządku dziennym

dia

Jakie 3 tyś.??! To jakaś prowokacja? Chyba, że jako technik. Operatorkom absolutnie odradzam. Ponoć najgorsze zarobki na strefie i atmosfera tez nie za fajna. Pracownicy ze stoperem na przerwę chodzą

hej

witam widziałam ,że potrzebują teraz ludzi na produkcję , czy ktoś mógłby mi napisać ile można zarobić na początek

leola

Praca po 6 dni w tygodniu za naprawdę marne pieniądze. Ja sobie odpuściłam

linia

To była mala wzmianka o animowości a raczej jej braku ale dziękuje Ci za ten cenny wykład. Myślę jednak iż warto bardziej skupić się nad drugą częścią wypowiedzi.

numer raz

Takie czasy koleżanko, że nikt nie jest anonimowy. Nie przesadzaj jednak z tym adresem IP. Widać słabo zorientowana jesteś w tym temacie ;)Tylko wówczas jeśli rażąco naruszasz zasady forum, obrażasz jawnie kogoś, dyskryminujesz lub propagujesz terroryzm itp.,itd. administrator ma prawo a nawet obowiązek powiadomić odpowiednie organy, które rzeczywiście dysponują takimi środkami. Tutaj ludzie wymieniają opinie bo z myślą o opiniach strona została założona. Gdyby za każdy niepochlebny wpis w internecie ścigała policja to jaki sens miały by fora. Nie siejmy paniki. Od szeregu cyfr do pełnych danych osobowych jest droga baaardzo daleka.

linia

Tutaj nikt nie jest anonimowy. Bardzo szybko moga nas rozpoznac po IP ;) Praca jest lekka nie ma sie co oszukiwac, niestety atmosfera ciezka. Plus brak mozliwosci rozwoju. Jak wdeples na produkcje tak juz koniec. Szkoda ze nie doceniaja "liniowych" a mamy wielu ambitnych pracownikow.

numer raz

Pomyłka.Oczywiście odpowiedź była kierowana do Pani o pseudonimie "mika" ;)pozdrawiam

inna

a ktora ? konkretnie agnieszka bo sa dwie ? pracuje tam i znam obie ...

numer raz
@inna 20.06.2015 07:26
a ktora ? konkretnie agnieszka bo sa dwie ? pracuje tam i znam obie ...

Ja pracuję z P.Agnieszką.I mimo, że nasze relacje są wyłącznie na stopie : przełożony-podwładny to nie narzekam.W ogóle jak krytykujesz to staraj się żeby ta krytyka była w miarę konstruktywna.Pracowałaś 5 dni i bardzo ogólnikowo podchodzisz do sprawy.Rzadko udzielam się na takich forach.Jestem tu pierwszy raz i nikogo nie mam zamiaru bronić ale bawią mnie ludzie, którzy piszą o kimś, podają personalnie do wiadomości publicznej by sami mogli bezkarnie i w pełni cieszyć się darem anonimowości.Poza tym zakład mógł by być lepszy.Za dużo rotacji i zmian, a tak ujdzie.

mika

czy pani Agnieszka ) dalej lideruje to porażka dla firmy ,Pozdrawiam Wszystkich kto z nią pracuje

terresa

Hej.Jestem zainteresowana pracą na produkcji.Napiszcie ludzie czego wymagają,jakie zarobki itd. no i rzeczywiście jakie traktowanie bo nie chcę tracić czasu.Czytałam o pewnej firmie na tej stronie,o której podobnie jak tu były niepochlebne opinie,aplikowałam dostałam się no i właśnie straciłam czas.Więc jeśli rzeczywiście jest tak jak piszecie...To szukam dalej ;)Proszę o obiektywne opinie,za które dzięki z góry

majka

Zakład niestety nie ma dobrej opinii na strefie.Znam parę osób,które wstrzymały się ze złożeniem CV a nie czytały tego forum.Po prostu opinia idzie w świat...

mika

po pierwsze traktowanie ludzi na produkcji lider kontra pracownik a zwłaszcza nowy pracownik jest traktowany tak pracujesz bo musisz bo ja jestem nad tobą nie narzekaj bo ci nie przedłużymy umowy-jakie szkolenia nie dla pracowników produkcji ale dla biura te 5 dni to koszmar ale znalazłam prace w firmie gdzie docenili moje kompetencje i jestem zadowolona -pozdrawiam niewolników dsse i panią (usunięte przez administratora)

mika

do P.Marka jak jeszcze wejdzie na to forum te 5 dni to był koszmar a dodam że 10 lat pracowałam w innym zakładzie i dałam radę to proszę sobie wyobrazić jaka tam panuje atmosfera

mika

opinie wybrane tylko te spoko-ja tam pracowałam 5 dni i tylko 5 dni bo mnie zmusili na nad godziny tam panuje atmosfera taka jak wejdziesz pani agnieszce ochman w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bez mydła to ok drze mordę na nowe osoby i nic dziwnego ze tam nie chcą ludzie pracować i plakacki o prace wystawiają jak tam super praca pewnie moja opinia nie pojawi się na tym forum ale jak by przeczytali moją opinie panie od rekrutacji to niech zrobią sondaż na temat p agnieszki

kolejna

Wypowiem sie bo bracowalam ponad rok(pozniej nie przedluzyli mi umowy)Pracujac tam na produkcji szybko dostrzezesz ze pracownik produkcyjny jest tam od wszystkiego-sprzatania,przezbrajania,usuwania alarmow,naprawiania i to wszystko w szalenczym tempie,inaczej zapomnij,ze sie nadajesz."Firma"wyzssa z Ciebie wszystko co najlepsze a finalnie umowy i tak nie zobaczysz.Rostacza sie tam sztuczna wizje rozwoju a final jest zawsze taki sam-zwolnienia.I na kogo pada ??na produkcje.Przychodzisz sobie pewnego dnia do pracy i mimo wczesniejszych zapewnien 15 min przed koncem przychodzi przelozony i pozbawia Cie zludzen-dostajesz do podpisania wypowiedzenie.Ludzie bez honoru a na palarni Twoje kolezanki.Ludzie nie robiacy nic a od Ciebie wymagajacy wszystkiego i tak codzien.

yoyoj

D N O!!! produkcyjnym nie polecam

anonim

(usunięte przez administratora)

migra

To jest tak,ze zaczyna sie od (najczeaciej)18 miesiecy przez podfirme a pozniej przedluza albo wywalaja.Jesli przedluzaja to najczesciej na 5 lat.Ale ta umowa to tzw.zludne poczucie bezpieczenstwa bo znam osoby,ktore dostaly na 5lat a zaraz potem polecialy.No chyba ze tak jak ktos tu wczesniej napisal "ulizesz sie" ;-)Wtedy jest opcja awansu.

lalunia123

nie polecam tego zakładu nie szanują pracowników nie przedłużają omów yum co na to zasługują i nie mam pojęcia czym kierują się w biurze gdy przyjmują nowe osoby bo napewno nie doświadczeniem a zamiast ludzie pracować to gadają i skutki są bubli

diserved

Ja też nie polecam.Szkoda czasu.Gorylek,przesadzasz z lekka.Jeśli piszesz o pierdołach,do których masz obowiązek latać to spójrz na jakąkolwiek maszynę,na której jasno i w sposób przejrzysty napisane jest:"w razie problemów natychmiast powiadomić przełożonego".Jeśli masz problem z interpretacją czy zrozumieniem prostego tekstu albo Twoje obowiązki Cię przerastają to zmień tą "ciężką pracę"

xxa

Siema, Pracuje ktoś w DSSE przez Randstadt? Otrzymałem propozycje w kontroli jakości tyle że przez agencje? Jakie są warunki pracy i finansowe. Czy dużo odbiegają od warunków typowo firmowych ?

anonim

(usunięte przez administratora)

bolek

Poczekaj koleżanko,piszesz o technikach a to co napisałaś to kogo się tyczy?cyt"Człowiek,który jest Twoim przełożonym bo raptem nauczyl sie na pamięć kilku alarmow decyduje o wszystkim nie majac pojecia o niczym bo jak mozna mieć pojecie co sie dzieje na linii fizycznie tam nie będąc(nocka). Jestem technikiem i powiem szczerze,że takich dobrych asystentek to na palcu jednej ręki by zliczył.Technicy zajmują się wszystkim od awarii po wymianę elektrod i centerpinów,nie wspominając już o waszych produkcyjnych check listach bo zawsze wszystko jest ok ale nie idzie.No faktem też jest,że wina leży w kadrze bo zrobią z takiej operatorki asystentkę a później technik musi do każdej pierdoły latać.Także koleżanko taka jest prawda i tyle w temacie.

bar bara

Dsse to najprosciej ujmujac zakład nierownego traktowania pracowników.Ludzie,dzial HR i w ogole biurowi uogòlniając weźcie sie w końcu za utrzymanie ruchu!Toż to kpina zeby technik przychodził do awarii po 20 min albo wcale z pretensjami do operatorki lub liderki,ze go w ogole zawolala kwitujac opryskliwie swoje przyjscie tym,że cyt."wymyślacie sobie awarie bo nie chce wam sie pracować".Zasada "3Z"to jakiś mit w tym zakładzie.Człowiek,który jest Twoim przełożonym bo raptem nauczyl sie na pamięć kilku alarmow decyduje o wszystkim nie majac pojecia o niczym bo jak mozna mieć pojecie co sie dzieje na linii fizycznie tam nie będąc(nocka).Oni odbijaja sie na bramie i faktycznie na tym sie zaczyna i kończy ich obecność w pracy.Na pierwszych zmianach mydlą oczy dyrektorowi,improwizują,graja fachowców i elokwentnych ludzi,którzy sumiennie wykonują swoja prace.Pracowalam (pomijajac Dsse)w 3 zakladach i tam tez utrzymanie ruchu nie wykazywalo szczegolnego zapału do pracy ale to co zobaczylam tu...Jest na to ogólne przyzwolenie.Czlowiekowi sie scyzoryk w kieszeni otwiera jak pracuje,stara sie sumiennie wykonywac wszystkie swoje obowiazki a przyjdzie taki i Cie zruga z byle powodu bo on dzisiaj na sumienne wykonywanie swojej roboty nie ma najmniejszej ochoty.Teraz pracuje w fińskiej firmie i jest ok :-)Dsse-zaklad ogolnie w porzadku poza tym,ze stabilnie to tam nie jest i dlugo miejsca czlowiek tam raczej nie zagrzeje bo tak czy siak pozniej zwolnia.Dziekuję za uwagę ;-)

anka

cześć; chce zatrudnic sie w DSSE; ile tam sie zarabia ? chodzi mi o stanowiska produkcyjne ?

anonim

Warunki proponują nadzwyczaj dobre - stawka mnie miło zaskoczyła, 1-sza umowa na 3 miesiące potem na 5 lat. Więc przekonali mnie do zmiany pracodawcy:)

divva

Tak,przeważają kobiety

anonim

nie wiem jakie proponują warunki ale nie długo jadę na rozmowe do firmy więc coś się dowiem. Z wałrzyskiej strefy trzeba uciekać......

beautyfull stranger

anonim - 2010-03-18 21:54:33 beautyfull stranger - 2010-03-18 21:02:33 Moje Drogie Panie apeluję o uspokojenie emocji ! Damom nie przystoi używanie niecenzuralnych wyrazów , nie upodobniajmy się do naszych , niektórych przełożonych gdyż to nie jest Któż napisał tak "głęboką" myśl??? Zapewne osoba, której pasują warunki pracy i płacy w DSSE. (usunięte przez administratora)! Może to tylko osoba z HR (domniemam po ostatnim, lekceważącym zdaniu), której wydaje się, że zna języki , może tylko inż. pragnący uwielbienia swojego "pana" ? P.S. beautiful stranger- poliglotoaah czyli że jak mniemam, wg twojego komentarza, pracownik produkcji to już nie ma prawa znać poprawnie języka ojczystego i władac nim wedle upodobania. Ja nie jestem z HR , ostatnie zdanie nie było lekceważące a w ramach sprostowania to dodam że za ten komentaż zostałam zwolniona ;)) Pozdrawiam wszystkie dziewczynki z Dajcela !

semi

Dość o kadrze zarządzającej :)a co sądzicie o brygadzistkach?? spoko są??no i w końcu chyba nie jest tam tak źle skoro ludzie się trzymają tego zakładu.Pozdro.!

semi

Dość o kadrze zarządzającej :)a co sądzicie o brygadzistkach?? spoko są??no i w końcu chyba nie jest tam tak źle skoro ludzie się trzymają tego zakładu.Pozdro.!

aga

rowniez bym sie chciala dowiedziec czy ktos ze Strzegomia dojezdza moze na podstrefe? (usunięte przez administratora)

linka

Właśnie zatrudniłam się w DSSE i w związku z tym mam pytanie, mianowicie czy jest może ktoś, kto dojeżdża ze Strzegomia i ma wolne miejsca? Jeżeli tak proszę o kontakt.(usunięte przez administratora)

gall_anonim

Witam, mam pytanko. Czy jest ktoś ze Świdnicy pracujący na dwie zmiany? Przyszły tydzień drugie zmiany (od 24.01) Proszę o kontakt pod numerem GG 20141142

.......

Pracowałem tam:)jazdy takiej nigdy później nie przezylem.Logistyka najlepsi ludzie z jakimi kiedykolwiek pracowalem pozdro dla was,ekipa zza( usunięte przez administratora )haha japonce smieszni ale maja lby na karkach a linie produkcyjne...spoko dziewczyny ale mialy swoje jazdy:D

xxx

No właśnie najpierw przełożony, a potem my "ZWYKLI PRACOWNICY"

anonim

anonimowa - 2010-03-20 19:15:18Ja też pracowałam w DSSE i uważam,że opinie o ( usunięte przez administratora )są mocno przesadzone.Miałam z kierownikiem dość dużo styczności i tak naprawdę to FANTASTYCZNY facet.Kierowniku nie daj się i tak jesteś NAJWSPANIALSZY na tym świecie!!!!!No dokładnie( usunięte przez administratora ) to świetny gość.. Jak nie ( usunięte przez administratora )ą go Japończycy i ma dobry humor ;)

sumi

w sumie to może być ta podwyzka ja jestem zadowolona ze mam, wzielismy ja i teraz damy se spokoj

sumo

macie wszyscy rację POPIERAM

anonim

niech każdy pilnuje swojego zakładu ,a to czy podpisałyśmy podwyżki to jest nasza sprawa nie innych............

anonim

Wiesci po strefie rozchodza sie szybko,byliscie dla innych zakladow odwazna babska zaloga ktora postawila sie swemu pracodawcy,i ponoc zlamali was za grosze,szkoda bo chcielisy sie na was wzorowac

anonimowy

To co tu się wypisuje na tym Forum to czysta żenada,Wielkie żale ,a to jedno wielkie zakłamanie i obłuda ,Jedna drugą obgaduje i udają wielkie koleżaneczki.Innych też się traktuje jak śmieci ,"Nie czyń drugiemu co Tobie nie miłe","Nie sądz a nie będziesz sądzony" Zastanówcie się trochę nad tym co robicie !

kacha

koleżanka z es1 - 2010-03-22 22:41:55 nie chce was zamartwiać ale ona ma rację, odeszla sama (chodzi o bylą)bo chciała ale tam naprawde więcej dają na rękę, odprowadzają tylko 19% a resztę zakład, troszczeczke ciężej ale psychika odpoczywa, no a w szczególności kasa jest ok i nadgodziny godne polecenia ja wiem ze za sobote 100zł i dzien wolny dają taaaaaaaaaaa i miesiac urlopu

kolejny anonimowy czytelnik

PRACOWNICY DSSE! nie obrzucajcie się wzajemnie błotem!!! Niezbyt ciekawie to świadczy o was. Takie brudy "pierze się we własnym domu". Wy robicie "gorzkie żale" a inni mają niezły ubaw. Zanim coś napiszecie- dobrze proszę się zastanowić nad sensem zdań i używanymi słowami.

anonim

anonim - 2010-03-21 20:12:33 może trochę jaśniej? Walnij glowa w sciane to ci sie rozjasni!

anonim

anonim - 2010-03-21 19:22:10anonim - 2010-03-21 13:11:51wiekszosc wypowiedzi sie tu powtarza nie za uwarzyłeś?zgadzam sie byl dobrym kierownikiemNAJLEPSZYM KIEROWNIKIEM JEST ( usunięte przez administratora )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Masz racje!!!!!!!!!!!!!!

anonim

może trochę jaśniej?

anonim

anonim - 2010-03-21 13:11:51wiekszosc wypowiedzi sie tu powtarza nie za uwarzyłeś?zgadzam sie byl dobrym kierownikiemNAJLEPSZYM KIEROWNIKIEM JEST ( usunięte przez administratora )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zostaw opinię o DSSE Sp.z o.o. - Żarów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DSSE Sp.z o.o.