Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Interroll Polska Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Wszystkie opinie znajdujące się tutaj nie dotyczą firmy Interroll Polska!!!!!!! Proszę usunąć te wpisy , ponieważ godzą w dobre imię naszej firmy a wszystkich tym, którzy się tutaj wypowiedzieli polecam uważnie czytać nazwę pracodawcy.
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje może teraz pracowników? Jaką umowę proponuje firma na początek?
(usunięte przez administratora)
a ty wiedziałeś i nie powiedziałeś
Nie mogę narzekać na atmosferę. Od początku mojej przygody tam mogłam liczyć na pomoc od innych pracowników.
@Iga, czy firma organizuje jakieś szkolenia z zakresu obsługi klienta lub asertywności? Czy w ogólnym rozrachunku polecasz tę pracę? @Jarek, jakie są możliwości rozwoju w tej firmie? Co lubisz najbardziej w swojej pracy? Jeżeli chcecie się również podzielić swoimi opiniami na temat INTERTOLL POLSKA, zachęcam do głosu.
Możliwości rozwoju są uzależnione od działów.W wiekszosci wiążą sie ze wzrostem obowiązków i nic poza tym. Podoba mi się to,że nawet jak coś wykonam źle albo wcale to najwazniejsze żebym napisał,że jest wykonane-to wystarczy.
Firma wygląda na porzadną,ale to pozory.Typowa korporacja płodząca na potęgę tony papierów.Procedury mają na celu zabezpieczenie Zarządu przed odpowiedzialnością za cokolwiek.Zawsze winny pracownik.Płacą marnie-tylko tyle ile muszą,ale wprowadzili udogodnienie dla załogi-można sobie zaliczkę wziąsc jak komus brakuje do 1go.A śmietanka zgarnia po klikanascie tysiecy zlotych wyplat.
Dobra praca i nie najgorzej płatna dla osoby bez dzieci czyli w pełni dyspozycyjnej. Kontakt z klientem bywa ciężki ale wystarczy wpuszczać jednym uchem drugim wpuszczać i robocie swoje :-)