Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Byłam dwukrotnie w przychodni Salve w Łodzi przy ul. Wujka Jestem bardzo mile zaskoczona zachowaniem pań z rejestracji Panie są bardzo uprzejme uśmiechnięte i traktują pacjentów jak należy, wyjaśniają cierpliwie na zadane pytania W innych przychodniach tego nie ma bo rejestratorki traktują pacjentów jak intruzów To samo należy powiedzieć o lekarzach dniu dzisiejszym miałam pierwszy raz wizytę u kardiologa u Pani doktor Antkiewicz przyszłam wcześniej niz na określoną godzinę i czekałam na badanie (było jeszcze dwoje pacjentów ) i słyszałam awanturującą się w gabinecie pacjentkę i grzecznie z nią rozmawiającą panią doktor Po wyjściu ta pacjentka mówiła że czekała na wizytę przeszło 20 minut co jest nie prawdą bo było opóźnienie ale tylko kilka minut Pani doktor cały czas bez przerwy przyjmowała pacjentów. Pani doktor Antkiewicz to wspaniały lekarz powiedziała mi dużo więcej o mojej chorobie niż lekarze u których się leczyłam wszystko mi wyjaśniła za co chcę chociaż w ten sposób podziękować Dziękuję dyrekcji Salve za takich pracowników
Z czego może wynikać ten wspomniany jeszcze jakiś czas temu stres? Ktoś sprawdzał temat? technika obiektu teraz do siebie szukają wiec sprawdzam szczegóły. Posiadam doświadczenie i interesuje mnie spokojna praca, tutaj jaka mnie czeka? Czy dużo jest w budynku do ogarniania?
Praca żenada, płaca żenada, nerwy, stres i (usunięte przez administratora) który się poszerza każdego dnia.
Witam, nie wiedza Państwo może czy nie będzie potrzebna rejestratorka medyczna albo na Struga albo na Pomorskiej? Wiem ze kiedyś oferta była udostępniana do Internetu, teraz jednak gdy jestem na głównej stronie to widnieje jedynie zaproszenie do podesłania CV, najpierw jednak chce się zorientować za warunkami. Możecie opisać wiec zarobki na rejestracji?
Zdecydowanie nie polecam pracy w Salve na stanowiskach "biurowych". Tragiczna atmosfera, brak komunikacji, obrażanie się i szukanie sposobu jak tu komuś wbić szpilę.
Salve Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. szuka kogoś na to stanowisko Technik farmacji. Ktoś wypowie się o pracy tutaj?
Byłam dwukrotnie w przychodni Salve w Łodzi przy ul. Wujka Jestem bardzo mile zaskoczona zachowaniem pań z rejestracji Panie są bardzo uprzejme uśmiechnięte i traktują pacjentów jak należy, wyjaśniają cierpliwie na zadane pytania W innych przychodniach tego nie ma bo rejestratorki traktują pacjentów jak intruzów To samo należy powiedzieć o lekarzach dniu dzisiejszym miałam pierwszy raz wizytę u kardiologa u Pani doktor Antkiewicz przyszłam wcześniej niz na określoną godzinę i czekałam na badanie (było jeszcze dwoje pacjentów ) i słyszałam awanturującą się w gabinecie pacjentkę i grzecznie z nią rozmawiającą panią doktor Po wyjściu ta pacjentka mówiła że czekała na wizytę przeszło 20 minut co jest nie prawdą bo było opóźnienie ale tylko kilka minut Pani doktor cały czas bez przerwy przyjmowała pacjentów. Pani doktor Antkiewicz to wspaniały lekarz powiedziała mi dużo więcej o mojej chorobie niż lekarze u których się leczyłam wszystko mi wyjaśniła za co chcę chociaż w ten sposób podziękować Dziękuję dyrekcji Salve za takich pracowników
Rozmowa obiektywnie niesympatyczna, protekcjonalna, kierownik wcina się w słowo. W ogłoszeniu informacja, że szukają kandydatów na Pomorskiej, na rozmowie okazuje się, że na Struga. W poczekalni mnóstwo ludzi, na dzień dobry widać, ile jest roboty, po czym pan kierownik informuje kandydata, że czeka go najniższa krajowa, godziny pracy rozstrzelone od rana do wieczora i soboty. Dobrze, że pan kierownik powiedział, że praca nie jest łatwa, bo bym się nie domyśliła. Wszystko można ogarnąć, trudna praca nie jest przeszkodą, po prostu mam duże doświadczenie w pracy z ludźmi i ta firma zdecydowanie powinna się doedukować co do tego jak można przyciągnąć ludzi niegłupich, mających doświadczenie i świetne umiejętności miękkie - a takich ludzi jest mnóstwo. Trzy miesiące za najniższą krajową to dla mnie skandal, jeśli chodzi o ten rodzaj pracy. Góra chyba myśli, że przez te trzy miesiące ludzie nie mają rachunków do płacenia. Może można tam iść ze statusem studenta, w przeciwnym razie to śmiech na sali. W pierwszym lepszym call center zarobicie tak samo (jak nie lepiej, teraz niektóre call center oferują nie najgorsze stawki), a nie zatyracie się i spocznie na Was o wiele mniejsza odpowiedzialność.
A, i w mojej powyższej długiej wypowiedzi zapomniałam przytoczyć fragment rozmowy z kierownikiem: - Ma pani może jakieś pytania? - Chciałabym zapytać o wynagrodzenie. - Do kwestii technicznych przejdziemy później. Pod sam koniec rozmowy zaczął od tego, ile można zarobić, jak to można sobie stażowe wypracować, żeby na sam koniec powiedzieć po prostu, że 3 miesiące najniższej krajowej. Świetna zachęta, żeby w ogóle podjąć pracę u nich.
Potwierdzam, byłam takze na rozmowie kwalifikacyjnej nieważne kiedy, niesmak pozostal
Tobie też na koniec zaproponowali minimalną? A inne warunki były dobre? Mam na myśli rodzaj umowy. Bo dla mnie np. ważne jest żeby dostać kontrakt na czas nieokreślony. Co o tym mówili?
Jak wygląda praca w szpitalu salve na stanowisku sekretarka medyczna? Jak zarobki, atmosfera, czy to praca na jedną zmianę?
Miałam iść na rozmowę, ale negatywne opinie spowodowały, że nie poszłam.. Szukałam informacji jak się pracuje w tym szpitalu, ale nikt nie odpowiedział..
Mam bardzo zlą opinie o Salve Medica. Mowa specjalistow laryngologii. 5 minut badania, i wydana kasa w błoto. Poszłam do innego lekarza do innej placówki, i wyszło wszystko pięknie, co jest z moimi zatokami. Nie polecam !
Tak czytam niektóre opinie i oczom nie wierze. Moja opinia jest jak najbardziej obiektywna. Pracuję już kolejny rok w Salve. Nie żałuję, że podjęłam tutaj zatrudnienie, pracuje do dziś i nie zamierzam tego zmieniać. Firma organizuje przynajmniej raz w roku imprezę pracowniczą-integracyjną. Zazwyczaj są to restauracje poza Łodzią. Organizowane są wtedy autokary Praca jest pewna, umowa o pracę, wynagrodzenie fakt mogło by być wyższe, ALE: jest możliwość dorobienia dodatkowych pieniędzy, jest możliwość awansu, przejścia do innego działu jeśli ktoś sobie tego życzy i ma takie ambicje. Firma daje możliwości - tylko trzeba chcieć. Pracy jest dużo, ale to wynika z tego, że firma się rozwija, w planach są kolejne przychodnie. Ciągła rekrutacja nie wynika z rotacji, tylko właśnie z ciągłego rozwoju firmy. Atmosfera w dziale, w którym pracuje jest super. Trzeba jedynie umieć oddzielić czas pracy i obowiązków od czasu kiedy można chwilę porozmawiać. W czasie pandemii mieliśmy i w sumie nadal mamy masę pracy. Pomimo tego Pracodawca nie zmniejszył nam pensji jak to bywa w innych firmach. Opinie poniżej to według mnie opinie osób, które pracowały tutaj za karę i nie mają gdzie wylewać swoich żali. Albo była to ich pierwsza praca. Łatwo nie jest. Trzeba być przygotowanym na sporą dawkę wiedzy, uczyć się - jest na to 3 miesiące gdzie "wypada" popełniać błędy. Nie myli się ten kto nic nie robi, takie jest moje zdanie. Jeśli ktoś myśli, że praca polega na pogaduszkach i piciu kawki - nie. Pożądani są tutaj ludzie, którzy wiedzą po co przychodzi się do pracy. Kierownik jest w porządku, zawsze można przyjść, porozmawiać. Grafik też jest do dogadania. Tylko trzeba iść i rozmawiać a nie chodzić i gadać jak to jest źle -_- W czasie pandemii była możliwość pracy zdalnej.Dla mnie duży plus. Krótko mówiąc - polecam, dla kogoś kto szuka stałego i pewnego zatrudnienia.
Pozdrawiamy dział marketingu. Generalnie stek bzdur. Zwracam uwagę na to co w komentarzu przejawia się kilkukrotnie: "oddzielaj czas pracy do pogaduszek, praca nie polega na piciu kawki itp" Oczywiście, że tak. Ale z punktu widzenia (na moeje szczęście) byłego pracownika wiem, że to nie wygląda tak jak piszą. Tam trzeba (usunięte przez administratora) za miskę ryżu i morda w kubeł". Takie stare PRL-owskie podejście - zapieprzaj choćby z pustą taczką, byle widzieli że biegasz. Inna rzecz, że tej pracy jest rzeczywiście dużo, szczególnie dla dziewczyn w rejestracjach czy call-center. Niemniej jednak biada Ci jak masz chwilkę wytchnienia i zaczniesz sobie rozmawiać przez tel. Dobrze mają jedynie Ci co wchodzą w tylną część ciała komu trzeba. Jak chcesz po prostu robić swoje bez podlizywania się - patrz wyżej o misce ryżu. "Czas na popełnianie błędów" - buaahahahahahhaa. Tylko spróbuj..... Firma raz do roku organizuje duże imprezy dla pracowników - tak, to jedyny benefit na jaki tam możecie liczyć. Licząc łącznie z godnym wynagrodzeniem.
Jeszcze coś: "W czasie pandemii mieliśmy i w sumie nadal mamy masę pracy. Pomimo tego Pracodawca nie zmniejszył nam pensji jak to bywa w innych firmach." Szanowny Obecny Pracowniku - w czasie Pandemii wynagrodzenia zmniejszały Firmy, których działalność została drastycznie ograniczona z powodu obostrzeń, co wpłynęło na ilość pracy po stronie pracowników i poziom przychodów spółek. Absurd Twojej wypowiedzi - polega na tym, że cieszysz się, że pomimo że masz "masę pracy" (co pośrednio świadczy o tym, że spółka ma się dobrze), pracodawca nie zmniejszył Ci wynagrodzenia. No brawo Pracodawca! Takie myślenie to efekt tego, jak traktuje Cię ten pracodawca. Efekt żony alkoholika - bije, ale przecież kocha.... Branża medyczna, szczególnie prywatna nie ucierpiała w Pandemii. Możesz mi wierzyć lub nie - ale mój obecny pracodawca dał mi w czasie pandemii dwie podwyżki i kilka premii, wyższych niż w latach poprzednich, także tego....
CYT." W PANDEMII I TERAZ MAMY MNÓSTWO PRACY.POMIMO TO PRACODAWCA NIE OBNIŻYŁ NAM PENSJI..."?? I Z TEGO SIĘ CIESZYSZ?? NO, RZECZYWIŚCIE ŁASKAWCY..IMPREZA DLA WYGENEROWANIA PRZEZ FIRMĘ KOSZTÓW ŻEBY ZEJŚĆ Z PROGU PODATKOWEGO TO RADOŚĆ DLA BEZMYŚLNYCH I NAIWNYCH..!! MAM NADZIEJĘ, ŻE REJESTRATOTKI NIE PRACUJĄ W PAMPERSACH JAK NA KASIE W MARKECIE..ŚMIESZNA I NAIWNA TA TWOJA OPINIA..WIDAĆ, ŻE NIEWIELE CI DO SZCZĘŚCIA POTRZEBA ALBO - JAKO PRACOWNIK-WŁAZISZ IM W (usunięte przez administratora) WIEDZĄC, ŻE NAMIERZĄ TWOJEGO KOMPA...PREMII ANI PODWYŻKI I TAK NIE DOSTANIESZ..!!!
wzruszające, że masz tak nudne życie BYŁY PRACOWNIKU by wylewać żale o 3:23. Bardzo się cieszymy, że już z nami nie pracujesz, myślę, że spokojnie można by z tej okazji zrobić imprezę firmową :) apropo namierzanie komputerów.. nikt na tej stronie ni jest anonimowy :( Pozdrawiam czule :*
Rozmowa obiektywnie niesympatyczna, protekcjonalna, kierownik wcina się w słowo. W ogłoszeniu informacja, że szukają kandydatów na Pomorskiej, na rozmowie okazuje się, że na Struga. W poczekalni mnóstwo ludzi, na dzień dobry widać, ile jest roboty, po czym pan kierownik informuje kandydata, że czeka go najniższa krajowa, godziny pracy rozstrzelone od rana do wieczora i soboty. Dobrze, że pan kierownik powiedział, że praca nie jest łatwa, bo bym się nie domyśliła. Wszystko można ogarnąć, trudna praca nie jest przeszkodą, po prostu mam duże doświadczenie w pracy z ludźmi i ta firma zdecydowanie powinna się doedukować co do tego jak można przyciągnąć ludzi niegłupich, mających doświadczenie i
Jak wyglada praca na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta? Jakie wynagrodzenie?
Czy ktoś z forum mógłby udzielić mi jakiś informacji odnośnie rekrutacji na stanowisko specjalisty d/s kadr i płac? Będę wdzięczny
Rygor jak w wojsku, niedługo nikt tam nie będzie chciał pracować ????
Strasznie to brzmi.. aż tak źle jest? możesz coś więcej napisać? Chciałam tak złożyć cv ale teraz się waham.. Były problemy z płatnością za nadgodziny albo wypłatę?
Juz lepiej pracować w markecie serio. Przynajmniej normalne godziny pracy XD a tutaj nadgodziny przymusowe, brak możliwości odbioru ich i z dnia na dzień inne zmiany typu raz 12:30-20:30 a następnego 7-15. Koszmar
Nie polecam totalnie.... Nie dość że praca po 10h dziennie co dla mnie totalnie nie humanitarne. Ba dodatek pojawia się (usunięte przez administratora) i ciągle pretensje że ktoś jest chory i postanowił wziąć L4. Dodatkowo trzeba się prosić o urlop wypoczynkowy co już jest totalnym kosmosem... Nie wspomnę o notorycznych pretensjach za uż i opóźnieniach w wypłatach
Niepoważna firma, spóźnia się z wypłatą. Ludzie mają rachunki do opłacenia i inne zobowiązania, jesteście niepoważni!!!
Mam spore doświadczenie zawodowe i nigdzie nie było tak źle. Ilość obowiązków kompletnie nieadekwatna do stanowiska i płacy. (usunięte przez administratora)
Jak w Salve wygląda social? Czy są jakieś talony premie ?
Krótko i na temat: Wynagrodzenie: minimalna krajowa niezależnie czy mowa o call center czy rejestracji. Brak premii, nadgodziny nie są płatne tylko do odbioru. Nadgodziny przymusowe chociaz na rozmowie sa zapewnienia, że jest inaczej. Praca po 8,9,10 h dziennie. Godziny pracy: od poniedziałku do soboty, zmiany bardzo różne, jednego dnia 7-15, drugiego 12-20, a trzeciego 9-17, brak elastycznego grafiku.15 min przerwy w wyznaczonych godzinach. Atmosfera pracy: Nacisk kierownictwa na wyniki i skracanie czasu obsługi pacjenta. Na początku wszystko fajnie i ładnie się zapowiada, a później wychodzą "kwiatki":) jak to w wielu firmach bywa. Praca mimo, że nie fizyczna, bywa bardzo ciężka i "siada na głowę". Plusy są takiez że czasami firma funduje poczęstunki, napoje i zapewnia możliwość pracy zdalnej. Szkolenie jest ok. Poza tym nie widzę żadnych plusów.
Najlepiej przychodzić, albo nie i wtedy rzucać L4, albo UNŻ na 5 minut przed rozpoczęciem pracy, mając cały zespół gdzieś, bujać się na krześle, bawić się telefonem i narzekać, że mało płacą? W każdej firmie są plany do zrealizowania, jeśli są wyniki, ludzie są doceniani i kierownik może wystąpić o wyższe pieniądze dla swoich pracowników a przez ludzi z takim podejściem to można sobie pomarzyć. Jak chcesz pracować i nic nie robić to musisz poszukać miejsca w innej branży. Przerwy w wyznaczonych godzinach a to w innych firmach jest inaczej?
Ciekawe, że kolejna opinia broniąca Pracodawcę jest wystawiana w tym samym dniu i o tej samej porze. Niezły zbieg okoliczności. Podobnie jak to, że również w tej opinii podobnie jak w innych z 18.05 piszącego boli "bawienie się telefonem" i narzekanie. Najbardziej mi się jednak podoba wytłumaczenie, że kierownik może wystąpić o wyższe pieniądze dla swoich pracowników a przez ludzi z takim podejściem to można sobie pomarzyć. Czyli to wina pracowników, że nie ma podwyżek. Pracodawca tylko czeka, żeby je dać a źli pracownicy robią wszystko tak, żeby ich nie dostać :) Dobre. Jest to totalna bzdura. Jest tak jak pisze xxx i żadne marketingowe sztuczki tego nie zmienią. Duże oczekiwania i małe wsparcie, zrozumienie i wynagradzanie pracowników związanych z obsługą klienta to codzienna rzeczywistość w Salve.
Tak, w innych firmach jest inaczej. Nie ma śmiesznych grafików przerw, każdy wychodzi kiedy ma na to ochotę, są respektowane przepisy kodeksu pracy i bhp. UNŻ się należy pracownikom 4 razy do roku, bez konieczności tłumaczenia się i świecenia oczami przed kierownictwem, a rozchorować każdy się może i często dzieje się to bardzo nagle. Z resztą to ZUS płaci chorobowe a nie firma... Nie powinno być to nikomu wypominane! Organizm ludzki nie zwraca uwagi na zespół pracowników, cele grupowe i durne plany urlopowe ustalane w styczniu na cały nadchodzący rok. Swoją drogą... Plany do zrealizowania w przychodni? Serio? To mamy jakiś wpływ na to ile osób choruje? Owszem, jest to przychodnia prywatna, co wiąże się ze sprzedażą usług, ale to dobro pacjenta powinno być na pierwszym planie ("primum non nocere"), a nie pieniądze. Poganianie pracowników aby skracali czas obsługi pacjenta do minuty czy wyzbywali się wręcz empatii przeczy tej szlachetnej regule. Liczy się tylko pieniądz... Wyzysk zarówno pacjenta czyli klienta i pracownika.
Obecnym pracownikom polecam się ewakuować jak najszybciej z tej firmy, a potencjalnym kandydatom dobrze się zastanowić nad swoim wyborem. To co się czasami tam wyprawia to po prostu żenada i zwykłe zastraszanie pracowników, którzy z resztą trafili do firmy z przypadku, znajdując się pod ścianą, bez możliwości dostania gdzieś indziej pracy na cito.
Radze omijac tego "pracodawce" szerokim łukiem!!! Ilość nadgodzin, łamanych praw pracowniczych i ogólnego stresu prędzej czy później każdego wykończy... przeciez to oczywiste, kto pisał wszystkie pozytywne opinie, jadące po innych pracownikach i zarzucające im lenistwo oraz picie kawy (najlepiej nic nie pić i się odwodnić albo sikać w pampersy wg "góry")...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Salve Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Salve Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Salve Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!