Bardzo dobra firma, widać dużą poprawę w prosperowaniu w ostatnim czasie
Nie jest najgorzej. Tak nprawde to jedna z lepszych firmy jskie sa na kontenerach. Napewno lepsza od jakiś wiochmenòw z Miechowa lub eleganckiej firmy z Sosnowca Pertorykotrans I innych tego typu wynalazkòw.
Od całkiem niedawna jestem już byłem pracownikiem tej sławkowskiej dumy przewoźnictwa.. mówiąc (usunięte przez administratora) niestety obrażamy (usunięte przez administratora)'ów. Przyszli pracownicy zainteresowani jego ofertą powinni najpierw rzucić się na głowę z dużej wysokości a później ewentualnie pracować .Po kolei. Sprzęt: naczepę totalne (usunięte przez administratora) ale taki urok jazdy z kontenerami ciągniki jeszcze większe (usunięte przez administratora) psują się na potęgę nie są naprawiane ciekną dosłownie czy można wziąć prysznic zostawiają olej gdzie tylko się da do tego 0 komfortu oraz smród w autach od stęchlizny mowa tu o Renault premium jeśli chodzi o T jest to samo może nie ciekną ale w trasie często można je zobaczyć zepsute kierowcy muszą radzić sobie w większości przypadków sami z usterkami oczywiście słuchając telefon mądrości szefa który myśli że zjadł wszystkie rozumy i wszystko wie. Auta nie są naprawiane i właściciel ma w (usunięte przez administratora) to czy kierowca będzie stał godzinę czy dobę w trasie bo auto odmówi posłuszeństwa o czym był informowany od samego początku usterki jednak hasło obiedziesz dasz radę jest na porządku dziennym. Właściciel: cham i (usunięte przez administratora) gbur i co najgorsze alkoholik wiecznie chodzi nawalony, nie umie przyznać się do błędu bo przecież on jest panem on wszystko wie wszystko potrafi on wszystko robi pracownika traktuje jak szmatę może nie na początku ale z czasem to wychodzi do tego (usunięte przez administratora) pracownika a sam wszystkich traktuje jak złodziei czego dowodem może być nowa baza bardziej monitorowana niż pałac prezydencki.Baza, mechanik: baza co zwykła dziupla tam nie jeden przekręt jest robiony, na uboczu nikt nie zagląda na bazie można spotkać często mechanika pana Marcina jest to lewy palec lewej dłoni szefa który po prostu towarzyszy w spożywaniu alkoholu jeśli chodzi o mechanikę pojęcie 0. Przekazywanie mu informacji o usterkach samochodu jest polewane bo wiecznie nie ma czasu iż musi iść do domu bo ma robotę albo 10 razy wymieniał hamulce w starej naczepie bo Irek mu kazał boi się go jak pies święconej wody. Typowy ogr aczkolwiek robotny jest jednak cały czas to alkohol jest na pierwszym miejscu w tej firmie zwłaszcza właściciela. Kasa: co do zarobków totalna klęska pseudo podstawa e-kilometrówka 30 gr od kilometra dopiero po czasie można zorientować się że podstawy nie ma w ogóle bo podczas rozliczenia podstawa jest odejmowana od całości kilometrów typowe (usunięte przez administratora) póki jeździ się na dwie karty a w ostatnich czasach nawet na karcie osoby która zmarła, bądź na magnesie to pracownik jest dobry gdy pracownik się zwolni dostaję najniższą krajową jeszcze z wielkim bólem a o reszcie to może zapomnieć tak więc kto będzie się zwalniał lepiej zwolnić się po odebraniu pieniędzy i to z dnia na dzień i tak pan niejadlik będzie opowiadał jak to zwolnił kogoś dyscyplinarnie bo jak wspomniałem wcześniej nie ma honoru do każdego co co tam pracować ja mam wyjęte z życiorysu jakiś okres czasu i po zwolnieniu się z tej firmy i tak zostałem zrobiony w (usunięte przez administratora) z pieniędzmi bo najlepiej dla przewoźnika który nie ma pojęcia o czymś takim jak ewidencja czasu pracownika jest aby jeździć non stop spać w budzie i robić to zadarmo a1at się od niego usłyszy to (usunięte przez administratora) twoja wina albo skocz mi po pigwę. Jak wcześniej wspomniałem (usunięte przez administratora) może czuć się obrażony bo to nie jest (usunięte przez administratora) to jest już patroltrans. Jeśli kogoś satysfakcjonuje chlanie z szefem i chodzenie bez pieniędzy polecam tą firmę. pozdrowienia
Ogólnie przepraszam za jakąś literówkę bądź błędy jednak tą wiadomość pisze na krótkiej pauzie i niestety pracuję u normalnego przewoźnika i nie mam czasu rozwodzić się nad jakimś zerem typu Ireneusz niejadlik budno osiągnął jakiś czas temu a z każdym kolejnym dniem dokonuje tylko i wyłącznie głębszego odwiertu
Niezbyt podobają mi się te wstawki wulgarne. A co do karty na zmarłego, takie rzeczy się kwalifikują do różnych organów. I co, gdy tam pracowałeś nie mieliście choćby kontroli ITS na drodze? Nie było jak zglosić?
Hej, powiedzcie czy rzeczywiście te wszystkie sprzęty niezbędne do pracy są w złym stanie? Czy jest coś o tym mowa na rozmowie kwalifikacyjnej, na czym ma się pracować?
Barbara jeśli lubisz chodzić nawalona i bez pieniędzy oraz stać w trasie z awarią bo szef musi wytrzeźwieć żeby do ciebie dojechać jak oczywiście dojedzie ( w sumie na balony też jeździ bo jest królem sławkowskich dróg) to możesz iść spróbować aczkolwiek według mnie będziesz musiała się położyć na ziemi żeby się w ogóle zniżyć do poziomu właściciela firmy to raz a dwa kiedy zrozumiesz jak jesteś robiona w balona będziesz odchodzić z płaczem i bez pieniędzy
Ja na pewno bym tak nie chciała. Zakładam ze w najbliższych miesiącach nic się na lepsze nie zmieni i stary sprzęt nie zostanie wymieniony?
Widuje te naczepy i wspolczuje kierowcą jeździć czymś takim.Ogolnie co nie slysze to każdy narzeka na tego pracodawcę. I podobno strasznie słabo płaci
Dramat, atmosfera nie do opisania, szef ma wymagania, aby używać kamień, słabe zarobki.
Dokladnie jak kolega napisał w poprzednim komentarzu. Jeden wielki bałagan i okropna atmosfera. Szef to bardzo niemiły facet bez kultury i szacunku do drugiego człowieka. Stan aut porażka, naczepy w gorszym stanie, jazda na lewo, pauzy w korkach wszystko się zgadza. Kasa w miarę na czas ale gorsza niż na Ukrainie. Nie polecam tej firmy.
Totalny dziad Trans. Nie polecam pracy u tego człowieka, wyzywa ludzi, jest wulgarny. Naczepy dramat pamiętają jescze Gierka, ciągniki trochę lepsze, bo coś wymienił ale nadal ma marne Premiumki. Płaca dramat jakaś śmieszna podstawa,dodatki 30 gr z kilometra i szef uważa, że to premia dla pracownika. Jazda na kamieniu, szefa karta. Pauzy 45 niektórzy kierowcy robią w korkach. Jazda z przeladowanymi kontenerami. Brak hamulcy w naczepach. Dużo by pisać jednym słowem firma Kogucik. Omijać z daleka.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Usługi Transportowe Ireneusz Niejadlik?
Zobacz opinie na temat firmy Usługi Transportowe Ireneusz Niejadlik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Usługi Transportowe Ireneusz Niejadlik?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!