Bumar

Koszalin

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 198 ocen.

Opinie o Bumar

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bumar

Edyta

@A hooj ci do tego na forum nie możesz nikogo obrażać. Zachęcam, aby zapoznać się z regulaminem forum http://www.gowork.pl/regulamin przed przystąpieniem do wystawienia komentarza. Proszę o merytoryczne opinie i informacje na temat pracy w firmie Bumar.

byly pracownik
@Edyta 12.09.2017 11:06
@A hooj ci do tego na forum nie możesz nikogo obrażać. Zachęcam, aby zapoznać się z regulaminem forum http://www.gowork.pl/regu...

Nie ma co sie dziwic droga Pani - jaki zaklad, takie opinie. Innych sie nie spodziewaj, bo skoro tam nie zaznasz kultury, to tu takze :)

byly pracownik

fajnie w tym bumarze bylo jak jeszcze marek byl kierownikiem na hali numer 6 bo teraz juz podobno nie jest ale podobno bumar dostal nowe zlecenia i maja przyjmowac pewnie ci co pracowali beda przyjeci jako pierwsi wie ktos juz cos moze?

Mariusz .
@byly pracownik 30.05.2017 10:20
fajnie w tym bumarze bylo jak jeszcze marek byl kierownikiem na hali numer 6 bo teraz juz podobno nie jest ale podobno bumar do...

Daruj sobie Bumar Koszalin ( WISS Bielsko Biała ) Wawrzaszek . Tam ludzie ci którzy mają trochę oleju w głowie pozwalniali się i albo już pracują za granicą albo " ciągną własny wóz" !!!! Bumar to najgorszy pracodawca w całym Województwie. Żadnych perspektyw rozwoju , monotonna praca polityka firmy Byle jak Aby Do Przodu. Zarobki marne bez możliwości podwyżki . Zastanawiam się kto tam jeszcze pracuje poza młodymi czyli praktykantami którzy mieli praktyki i przychodzą na wakacje zarobić pieniądze

splątanie kwantowe

Serdecznie zapraszamy na wiosenny proces rekrutacji dla przyszłych monterów! Oczywiście gotowych wspólnie i w porozumieniu z naszymi najlepszymi fachowcami budować przyszłość firmy. Oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia, oferujemy bogaty pakiet świadczeń socjalnych, stabilność zatrudnienia a dla najzdolniejszych możliwość wyjazdów serwisowych na teren, oraz poza granicę kraju ( wysoki dodatek delegacyjny). BUMAR KOSZALIN! WYŻEJ WLEZIESZ - Z WIĘKSZYM HUKIEM ZLECISZ!

Koszalinianin 35

Witam czy sytuacja w firmie uległa polepszeniu ponieważ chciał bym złożyć tam CV i podjąć pracę jak najszybciej u tego jakże jednego z największych producentów podnośników montażowych i pożarniczych w Polsce bardzo zależy mi aby dołączyć to grona wyspecjalizowanych pracowników F.M. Bumar Koszalin i uczyć się od najlepszych montażystów i czerpać wiedzę od wybitnych konstruktorów o których tak wiele słyszy się na mieście podobno jest to wspaniała firma oferująca ogromne możliwości rozwoju nauki i zarobkowe proszę o potwierdzenie i stosowny komentarz pozdrawiam

ormo kabelki rowerek

nie ma to jak na komendzie glownej ale tzeba wchodzic w kapciach i robic za starego ormowca ale jego tlusty prosiaczek to lubi,nie to co prawdziwa robota na halach no i ten slynny dym nad dzialka,bumar nie wyrobi na same przewody do opalania!

el czakaron
@ormo kabelki rowerek 09.02.2017 23:31
nie ma to jak na komendzie glownej ale tzeba wchodzic w kapciach i robic za starego ormowca ale jego tlusty prosiaczek to lubi,...

Przestań pi...doli..ć sam kradniesz jak znam życie ale nap....erd....a..lasz na innych bo masz konflikt kondonie j..a..ny . Faktze dyrektor jest przeciwko pracownikom bo żona go bije w Forum na zakupach bo sam widziałem ale to nie znaczy ze pracownicy kradną. Zresztą zwolnili juzprawie 80% załogi to kto ma jeszcze wynosić. To dyrektor i Ta kr ...o..wa kadrowa Barbara churaganowa nas okrada. Pani kadrowa siadzie pani sobie to wypowiedż w jej stylu wieśniara bez szkoły i ona jestr kadrową a jej stary jak był kierowcą to i wypić i pogadać można z nim było a ona to chyba wściek [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ma nieruszana tyle lat to jej od..je..b..a...o pozdro

el makaron
@el czakaron 22.02.2017 23:21
Przestań pi...doli..ć sam kradniesz jak znam życie ale nap....erd....a..lasz na innych bo masz konflikt kondonie j..a..ny . Fak...

ci ktorzy mieli troche oleju w glowie juz dawno tam nie pracuja ale tacy jak ty tam zostali i placza i daja sie wykorzystywac wszystkim dookola ale moze chociaz paczka z biedronki dostales dzis na otarcie lez no i poklep przodownika zdzislawa bo chyba jest smutny ze nie moze juz wyrabiac 300% normy hehe

spawacz dobra rada

To może czas do Vlassenroot podskoczyć , tam znów przyjmują i nawet swoje autobusy które wożą ludzi mają ...

on

dobry zaklad dla ludzi nieambitnych ktorzy lubia dawac sie wykorzystywac (nie) polecam

W d...ie z bumarem, ja tam nie robię!
@on 09.12.2016 20:23
dobry zaklad dla ludzi nieambitnych ktorzy lubia dawac sie wykorzystywac (nie) polecam

Ch z wami idioci którzy tam pracujecie! Widać wam dobrze! Skoro tam siedzisz to nie narzekaj, a jeśli nie pasuje to weź sprawy w swoje ręce. Który osioł w pracy dzisiaj wyrabia 150% planu dyrektorskiego? Wesołych Świąt!

Georg

Nie wiecie czy planują zatrudniać jeszcze w tym roku?

Kocham Dyrektora
@Georg 03.12.2016 17:59
Nie wiecie czy planują zatrudniać jeszcze w tym roku?

A czy nie wiecie czy planują sprzedać firmę chińczykom? Bo nie wiem czy już zacząć się uczyć języka?

Nicky Nick
@Kocham Dyrektora 06.12.2016 20:43
A czy nie wiecie czy planują sprzedać firmę chińczykom? Bo nie wiem czy już zacząć się uczyć języka?

hahaha! Dobre!

Brok

To co się dzieje w firmie Bumar to istny skandal i zwykłe oszustwo. Pozostałe pieniądze z funduszu socjalnego miały byc wypłacone na święta Bożego Narodzenia 2016 roku, a okazało się, że związki spotkały się dwa Solidarnośc i związek Zawodowy Pracowników Bumaru. Zdecydowali, że przeniosą resztę pieniędzy na Wielkanoc 2017 roku, a nie pomyśleli, że będzie bardzo dużo zwolnień do 31 grudnia 2016 roku i dlaczego Ci ludzie co są zwalniani 31 grudnia 2016 mają nie dostac tych pieniędzy, a przepracowali cały rok. Było referendum wśród pracowników, aby pieniądze zostały wypłacone lecz nie było zgody. Poczuli krew, że mogą miec więcej kasy na Wielkanoc kosztem pracowników, którzy zostali zwolnieni przed 31 grudnia 2016. Jak może związek zawodowy Solidarnośc, który powinien stac murem za pracownikiem zgadza się na takie sytuacje. Reasumując wychodzi na to, że wolą więcej dla siebie zagranąc pieniędzy niż żeby wypłacono tym, którym naprawdę te pieniądze by się przydały.

Ochódzki Ryszard

A od Stycznia "MOJE SEKRETY" . Zaczyna się robić wesoło we firmie HEHEHEHE...

Wiesław paleta
@Ochódzki Ryszard 04.11.2016 20:59
A od Stycznia "MOJE SEKRETY" . Zaczyna się robić wesoło we firmie HEHEHEHE...

Nie nie nie to będzie z serii " trudne sprawy " i "dlaczego ja " bu hahahaha

Wiesław paleta
@Ochódzki Ryszard 04.11.2016 20:59
A od Stycznia "MOJE SEKRETY" . Zaczyna się robić wesoło we firmie HEHEHEHE...

Nie nie nie to będzie z serii " trudne sprawy " i "dlaczego ja " bu hahahaha

Marek

No to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pojechałeś !!!

czak ...... mię czak :)
@Marek 17.10.2016 23:48
No to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] pojechałeś !!!

hoooojjjj z Bumarem już niedługo nikt nie bedzie miał pracy buhahahahaha bo zwalniają ludzi tak kilkadziesiąt osób zostanie zwolnionych już zwolniono do dnia dzisiejszego kilkunastu pracowników a to dopiero początek hehehehe a tych mądrych z tego forum zapraszam do składania podasń o pracę hehehehehehe

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracownik fabryki maszyn Bumar koszalin

Moja wynosi 1870 zł a co ci z tego myślisz ze za tyle nadgodzin i czas poza domem i rodziną i cięzką prace fizyczną niecałe 1000 zł to jest bardzo dużo

Pracownik fabryki maszyn Bumar koszalin
@Pracownik fabryki maszyn Bumar koszalin 17.10.2016 22:49
Moja wynosi 1870 zł a co ci z tego myślisz ze za tyle nadgodzin i czas poza domem i rodziną i cięzką prace fizyczną niecałe 100...

Cztery soboty po 8 godzin to masz już 32 godziny do tego dziennie 8 godzin normalnej pracy i do 15:00 i nadgodziny do 18:00 lub 20:00 co dzień cały miesiąc to jest ok codziennie po trzy nadgodziny to policz ile to jest i czy się opłaca za 1000zł miesięcznie

anonim

(usunięte przez administratora)

Bumar to syf

Ale masakra te podnośniki to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jedno wielkie wszyscy strażacy na forach suchej nitki na Bumarze nie zostawiają !!!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

Antoni

Tak, ogłoszenie na dźwigowego, do podnoszenia podnośników.

anonim

(usunięte przez administratora)

Forest berry

Tak, tak! Popłynie strumień środków finansowych! Antoni M. weźmie firmę pod skrzydełko i załatwi kontrakt na dostawę podnośników do 13 pułku nabijania gaśnic.

Kocham dyrektora

A czemu został usunięty ostatni wpis wieśka palety o dyrektorach czytających to forum?

Wiesiek Paleta

bardzo dbają o pracowników jak chuj kurwa!!! A wypłata terminowa tylko za nadgodziny trzeba się kurwa naczekać w chuj bo kasy nie ma firma i wszystko na kredytach zapierdala

Wiesiek Paleta

bardzo dbają o pracowników jak chuj kurwa!!! A wypłata terminowa tylko za nadgodziny trzeba się kurwa naczekać w chuj bo kasy nie ma firma i wszystko na kredytach zapierdala

Jeden taki z Polski ( klient firmy )

Wiecie, co mnie zdziwiło, jak kiedyś wszedłem na teren firmy (halę produkcyjną) i zobaczyłem pracowników. Każdy spośród pracowników był ubrany inaczej. Jeden w zielonych spodniach i koszulce, inny jeansach i bluzie w kratę jeszcze inny w roboczych spodniach i nosił bluzę z kapturem. Ktoś inny w spodniach dresowych i koszulce sportowej (T-shirt). A rozpoznanie pracownika od kierownika czy jakiegoś brygadzisty było niemożliwe !!! Faceci, którzy przyjechali któregoś dnia z serwisu, gdyby nie firmowy samochód z logo firmy to w ogóle bym nie wiedział ze to pracownicy firmy Bumar Koszalin. Ubrani w jakieś zielone i niebieskie szmaty wyglądali hehehehe :) jak robole z budowy. Najlepsze było, to ze chodzą tak ubrudzeni, w tych ich szmatkach jakby w ogóle ich nie prali. I to jest wizytówka firmy Bumar Koszalin pracownik jak z placu budowy.I serwisanci których nie można rozpoznać ze to serwis !!!! żenada !!!

anonim

(usunięte przez administratora)

Jeszcze pracuję

Nie, dla niego nowe i młode osoby to pionki które może sobie łatwo poustawiać. Tylko tyle. Zawsze miał każdego za g......no i zawsze będzie miał.

anonim

(usunięte przez administratora)

Jeszcze pracuję

Prezes od zawsze miał zdanie że nie ma ludzi których nie da się zastąpić. Oczywiście, ale są ludzie których odejście mocno odbija się na efektach działania firmy i dlatego już od dawna nie ma kadry która powinna tworzyć trzon tej firmy. Wszystko oparte na świeżakach, których prezes może sobie ustawiać pod siebie. Tak poustawiał, że teraz na Czechach ma podnośnik na boku. Brawo prezes, z niecierpliwością czekamy na wyniki czeskiego dochodzenia. Nawet jeśli zamkną te firmę to ja się nie martwię, bo znajdę inna pracę, ja mam zawód w ręku.

anonim

(usunięte przez administratora)

Kocham dyrektora

Tak poszukują, bo w związku z wywrotką na Czechach będą wymieniać u nas połowę kadry. Aplikuj. @Bumar bęc - jak moderator się wyśpi, to usunie Ci ten link.

Bumar bęc
@Kocham dyrektora 30.09.2016 22:58
Tak poszukują, bo w związku z wywrotką na Czechach będą wymieniać u nas połowę kadry. Aplikuj. @Bumar bęc - jak moderator się...

To wrzucę nowy no problem :)

anonim

(usunięte przez administratora)

Rysiek

Skąd wiesz o premiach skoro jesteś z poza firmy co cwaniaczku ??? nawet jak by były to żaden nowy nie dostanie idioto nie uważasz . Do czego chcesz się załapać , kto powiedział tobie o Bumarze i co ty wiesz w ogóle o firmie ??? Piszesz pierdoły i sam nie wiesz po co !!! Prawda . Osoby które są zainteresowane pracą po prostu przyjeżdżają do firmy i rozmawiają w Sekretariacie a ty myślisz ze napiszesz na tym forum i co debilu zaraz prace dostaniesz

anonim

(usunięte przez administratora)

Janek z Raduszki

Z którym, z tym, co to się przewrócił?

Kocham dyrektora

Hej słuchajcie nie wiecie czy są jakieś oferty pracy u nich? Hahaha! Dawno nie było takich wpisów!

anonim

(usunięte przez administratora)

Prawilny

Przestańcie już biadolić pierd... ol..ić jak wam źle i nie dobrze .nie pasuje to się pozwalniajcie banda pedałów i tchórzy kur.....w..a robicie w jednej firmie razem i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] każdemu obrabiacie nie macie co robić to może byście się robotą wreszcie zainteresowali za to wam płaca i przestańcie/ przestań się pod ludzi podszywać kondonie jeb......a...n...y bo cała fabryka wie kto jest na wypowiedzeniu i nie podszywaj się bo prokuratura jest w Koszalinie i wyjdzie kto i co pisze cały czas obsmarowaliście już tyle ludzi że bania mała masa bzdur by tylko komuś doje....b..a...ć tak dla jaj . ten ostatni post był o konkretnej osobie jednej osobie nie pisze tu ale no ku....r..wa musiałem się odezwać jeszcze raz coś takiego to bd zawiadomienie do Koszalińskiej prokuratury i w końcu ktoś zdemaskuje te dziecinadę . moja rada nie wycierajcie sobie nikim mordy bo to się źle skończy .

anonim

(usunięte przez administratora)

Kasztelan

No to jesteś chyba zadowolony czy zadowolony co ? po drugie tylko słyszałeś i to wystarczy abyś był zadowolony.a tak konkretnie to z czego z tego ze płacą najniższa krajową , oszukują na godziny pracy, czy ze okradają swoich pracowników . Wo gule to co ty wiesz o Bumarze i z czego jesteś zadowolony skoro znasz tylko ze słyszenia pajacu jeden bo ja tam pracuje nadal i nie jestem zadowolony z tych rządów błaznów

Kasztelan
@Kasztelan 20.09.2016 23:18
No to jesteś chyba zadowolony czy zadowolony co ? po drugie tylko słyszałeś i to wystarczy abyś był zadowolony.a tak konkretnie...

Bumar NIE NALEŻY DO POLSKIEGO HOLDINGU OBRONNEGO po prywatyzacji zabroniono im używać logo bumarowskiego !!!!! więć Wiss który kupił w nie zgodny sposób z prawem tę firmę załozył sprawę i procesowali się o LOGO BUMAR -u i niestety wygrali ALE ZAZNACZAM BUMAR KOSZALINNIE NALEZY DO POLSKIEGO HOLDINGU OBRONNEGO !!!!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

Kasztelan

to ja ci [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] powiem ile mam pensji a raczej zapomogi 1800zł na rękę nie całe za 176 godzin pracy miesięcznie i co ty na to to jest ta super pensja !!!! więc nie pierdziel takich głupot . A skoro tam jest tak różowa to dla czego na raz zwolniło się kilku pracowników co ????

Kasztelan

to ja ci [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] powiem ile mam pensji a raczej zapomogi 1800zł na rękę nie całe za 176 godzin pracy miesięcznie i co ty na to to jest ta super pensja !!!! więc nie pierdziel takich głupot . A skoro tam jest tak różowa to dla czego na raz zwolniło się kilku pracowników co ????

anonim

(usunięte przez administratora)

Kasztelan

Adres jakiej firmy

Paff

Co ty ćpiesz?

anonim

(usunięte przez administratora)

Juhas

Przepraszam Cię, moja odpowiedź miała iść na post wyżej, a kliknąłem na Twój. Mój błąd!

anonim

(usunięte przez administratora)

Wkurwiony pracownik

Popracuj tam trochę to zrozumiesz, gwarantuje ze wystarczą tobie 3 do 6 miesięcy i bedziesz tak samo pisał jak inni. Wiec pierw się zapoznaj ze środowiskiem a potem komentuj bo [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] mnie ty i tobie podobni.

Juhas

To jeśli Ci tam się nie podoba to się zwolnij. Po co tam jesteś?

anonim

(usunięte przez administratora)

Marcin

Czytam te komentarze i strasznie dużo tu tych negatywnych. Naprawdę jest tam tak źle? Chyba jakaś stała kadra od której można się uczyć tam została? Nie wiecie czy można składać do nich cv? Proszę o odpowiedź zależy mi na pracy tam.

anonim

(usunięte przez administratora)

Kocham dyrektora

Nic ci nie szkodzi, chodź chodź będzie fajnie :-) dobra zabawę na pewno będziesz miał gwarantowaną a przynajmniej do pierwszej wypłaty :-)

nowy

rako nie wiem jak szukasz ale na stronie jest taka zakładka i są oferty pracy wiem bo sam szukałem i się zastanawiałem aby aplikować, ale to co tu czytałem hmm no nie wiem teraz czy się pchać w tą firmę

anonim

(usunięte przez administratora)

wóz albo przewóz

jak ktoś jest słaby to szybko zniszczy, ale jak ktoś potrafi jebnąć pięścią w stół to nic go nie zniszczy . A jak nie w stół, to komuś w mordę można powiedzieć co się myśli . I albo wóz albo przewóz .

anonim

(usunięte przez administratora)

Pacyk

No i nie dowiemy się co takiego jej zrobili... To lepsze niż horror.

anonim

(usunięte przez administratora)

Kocham dyrektora

Tak tak zaglądaj po pracę na gowork na pewno daleko zajdziesz :-D

anonim

(usunięte przez administratora)

ho ho ho

tak wiem w twoim przypadku do świętego mikołaja hehehehehehehe możesz sobie pomarzyć

anonim

(usunięte przez administratora)

Rafael el czakaron

tak nie wątpliwie masz racje, jednajk nie zmieniaj treśći mojej wypowiedzi gdyż chodzi tutaj głównie o warunki, podejscie, atmosferę i intencję pracodawcy!!! a nie pieniądze które i tak są marne w całym zakresie stanowisk tejże firmy ( mówimy tu oczywiście o F.M. Bumar Koszalin ) Wiadomo że są ludzie którzy zarabiają np 3500 ( np. nowy mistrz elektryków ) i przytym nie znają się na tej pracy , a pieniądze biorą za to ze są uszami i oczami prezesta.Tacy też są potrzebni heheheheh burki !!!

Smiech na sali

Wyglada jakby dyrektor pytal odpowiedz jest powyzej a ja tylko potwierdzam dzialania WISS jest to samo co w bielsko bialej o tyle lepiej ze nie ma dwoch zmian pracuje tu wiele osob ktore i tak zarabiaja po roku czasu nie wiecej niz 1900brutto i dalej przez agencje takie sa fakty nie robmy ludziom wody z mózgu ludzie obudzcie sie i sprawdzcie oferty w lidlu bumar sie chowa ;)

anonim

(usunięte przez administratora)

były

Zachowam tę wiedzę dla siebie , nic ona już nie zmieni a ja mam spokój odkąd odszedłem z Bumaru.

anonim

(usunięte przez administratora)

były

niestety takie czasy dziadostwo a w Bumarze zaczęło się tak robić już od kilkunastu miesięcy wstecz więc to co tu napisano jest wielce prawdopodobne

anonim

(usunięte przez administratora)

marze o bumarze

Hahaha a to dobre jest co piszesz Bumar sie nie rozwija tylko rozpada niebawem zobaczysz hehehe

Dar

Na początek pracownik produkcyjny o profilu np. mechanika może liczyć na ok. 1900zł netto. Przy kolejnych umowach stawka ta jest zwiększana odpowiednio do zdobytego doświadczenia i zaangażowania pracownika. Warunk pracy wydają się więc być bardzo korzystne i konkurencyjne jak Koszalin. Gorąco polecam pracę w Bumarze wszystkim, którzy chcą się rozwijać zawodowo i zdobywać nowe umiejętności oraz kwalifikacje.

pracownik

Zarobki bardzo dobre jak naKoszalin, terminowo i w ramach umowy o pracę. A sama praca jest rozwojowa, można się wiele nauczyć i zdobywać doświadczenie. Polecam!

były pracownik

Polecam pracę w Bumarze. Pracowałem tam przez kilka lat i dobrze wspominam. Wypłata zawsze terminowo, możliwość nadgodzin w ramach umowy o pracę, różnorodność zadań i ciekawe otoczenie. Polecam każdemu, kto pragnie czuć się potrzebny i spełniać się zawodowo.

anonim

(usunięte przez administratora)

Karter

Nie ma na chwilę obecną u nich pracy dla tego nie ma ogłoszeń nie dawno była fala zwolnień w tej firmie może w przyszłym roku coś będzie o ile ten cały bajzel wytrzyma i nie pieprznie to wszystko !!!

007

To sie zwolnoj flimonie a nie stekaj

Karter
@007 01.08.2016 21:26
To sie zwolnoj flimonie a nie stekaj

Dobrze 007 zwolnię się a ty siedź tam dalej i udawaj dalej ze pracujesz liząc dupsko prezesom i licząc na to ze kiedyś będziesz kimś i cię docenią flimonie !!!! ( nie ma takiego słowa )

anonim

(usunięte przez administratora)

karter

Są ogłoszenia idź do urzędu pracy i tam cię skierują a drugie wyjście to przyjedz do firmy i zostaw CV w sekretariacie masz szanse ze oddzwonią niebawem będziesz bardzo szczęśliwy ze trafiłeś do tak fantastycznej pracy jest super klimat bardzo dobrze nastawieni do pracownika mistrzowie i przyjaźni pracownikom dyrektorzy firma bardzo dba o swoich pracowników jest pełny pakiet socjalny są premię i nagrody pieniądze są zawsze na czas i szeroka ścieżka rozwoju kariery :) gorąco polecam pracuje tam już jakiś czas ale jest tam tak słodko ze nie długo będę się zwalniał bo zygać mi się chce od tej słodyczy

pracownik

Bumar-Koszalin jest producentem podestów ruchomych. Jego historia sięga 1945 r. Początkowo firma świadczyła usługi remontowe, następnie rozwinęła produkcję specjalistycznych nadwozi samochodowych: cystern, podnośników, żurawi, mieszalników do betonu i innych. Podesty ruchome i strażackie są głównymi grupami produktów fabryki od 30 lat. W 2012 r. fabryka Bumar-Koszalin, która była dotychczas spółką Skarbu Państwa, została kupiona przez firmę Wawrzaszek ISS. Tym samym stała się częścią specjalizującej się w sprzęcie ratowniczo-pożarniczym Grupy WISS. Podesty ruchome Podesty ruchome, czyli podnośniki montażowe do prac na wysokości, to dominujący produkt fabryki Bumar-Koszalin. Zdecydowaną przewagę mają tu podnośniki przegubowe montowane na ciężarówkach (Man, Iveco, Mercedes-Benz, Renault) i samochodach dostawczych (Ford Transit, Volkswagen Crafter, Mercedes Sprinter, Land Rover Defender). Według wysokości podnoszenia dzielą się one na 3 grupy: 10-15 m (3 modele), 16-21 m (8 modeli) i 22-40 m (2 modele). Na MachineryZone można znaleźć podnośniki koszowe na ciężarówkach firmy Bumar. Bumar-Koszalin oferuje także jeden model podnośnika samojezdnego na wózku akumulatorowym o wysokości roboczej do 12 m. odnośniki pożarnicze Podnośniki pożarnicze to podesty montowane na samochodach strażackich, używane w akcjach ratowniczo-gaśniczych. Są one wyposażone m. in. w drabiny, kosze ratownicze, i urządzenia łącznościowe Obecnie Bumar-Koszalin ma w ofercie 6 modeli montowanych na samochodach Mercedes-Benz, Man, Renault, Volvo i MAZ. Inne podnośniki Specjalnym modelem maszyn Bumar-Koszalin jest podnośnik lotniskowy. Służy on do prac przy obsłudze samolotów. Jest to podest ruchomy zabudowany na samochodzie dostawczym.

Zostaw opinię o Bumar - Koszalin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bumar