JG Service

Świdnik

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 41 ocen.

Opinie o JG Service

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JG Service

anonim

Warunki pracy oceniam jako bardzo dobre. Żal czytać niektóre bzdury.

Odpowiadam

Stara gwardia na szlifierkach podchodzi do 3000 netto. Młodziki których się ostatnio sporo po firmie kręci nie tylko na szlifierkach zaczynają od 1800. Jakiś czas temu odszedł dobry operator ze szlifierki i tylko dzięki Panu Dyrektorowi reszta chłopaków jeszcze nie poszła w jego ślady. Firmę oceniam dobrze. Bardzo rozwojowa nowoczesna po przeniesieniu na strefę czysta i zadbana. Szef zatrudnia młodych chłopaków bez doświadczenia dając szanse na zapoznanie się z zawodem. Popracuj 2-3 lat i jesteś doświadczonym operatorem masz wejście do wielu innych firm za dwa razy większa kasę zależy to jednak od indywidualnego podejścia do pracy. Początkującym polecam.

anonymous
@Odpowiadam 08.09.2017 11:00
Stara gwardia na szlifierkach podchodzi do 3000 netto. Młodziki których się ostatnio sporo po firmie kręci nie tylko na szlifi...

"Stara gwardia na szlifierkach podchodzi do 3000 netto" tylko dlatego że w tym roku z firmy odeszło 3 pracowników w tym dwóch właśnie ze szlifierek. Szkoda że w tej firmie podwyżki są tylko wtedy jeśli ktoś odchodzi bo 90% kadry o tym myśli więc trzymam kciuki, jeszcze ze 3 odejdzie to stara gwardia dojdzie do tych 3tyś. netto. Faktycznie firma spoko na 2 lata maksymalnie o ile wytrzyma się z Reszką tyle czasu. "Przedsiębiorczy" Grześ woli zapłacić pracownikom zamiast kupić sobie mercedesa, a mógłby przecież :D

Julita

@Odpowiadamdziękuję za odpowiedź. To pomocna informacja, że firma jest otwarta na zatrudnianie niedoświadczonych pracowników i przyuczanie ich do zawodu.

Julita

@Odpowiadam czy dobrze rozumiem, że jeśli chodzi o ten dział w firmie, to zaszły jakieś zmiany? Możesz powiedzieć o tym coś więcej? Takie informacje będą istotne dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w JG Service.

asdas
@Julita 06.09.2017 13:10
@Odpowiadam czy dobrze rozumiem, że jeśli chodzi o ten dział w firmie, to zaszły jakieś zmiany? Możesz powiedzieć o tym coś wię...

Tak zaszly zmiany ,Szef jeździ nowiutkim passatem B8 full wersja w alltracku , a zaloga nadal szrotem z Nimiec przeważnie po dziadku, który byl tak stary , ze po prostu nie miał już sily wsiadać do auta i musial go sprzedać . Ogolnie Srednia mocno na plus, jeśli ktoś by się sugerowal srednia.

pyta

Starszy operator szlifierki nadal 2400 na reke?

Odpowiadam
@pyta 27.08.2017 20:51
Starszy operator szlifierki nadal 2400 na reke?

Coś ostatnio na szlifierkach w górę

Julita

@Joanna zdecydowanie przypadek. Nie jestem związana w żaden sposób z firmą JG Service. Zależy mi na poznaniu tego jak wygląda praca w firmie. A co Ty możesz o niej powiedzieć? Dodatkowe informacje mogą być bardzo pomocne.

Joanna
@Julita 10.08.2017 13:58
@Joanna zdecydowanie przypadek. Nie jestem związana w żaden sposób z firmą JG Service. Zależy mi na poznaniu tego jak wygląda p...

Nic dobrego, firma dla bardzo malo ambitnych osob co nie oznacza, ze pracuja tam osoby glupie bo tak nie jest. W dzisiejszych czasach mozna zarabiac dobre pieniadze jesli sie cos potrafi. W tej firmie szef sprzedaje Ci swoja rzeczywistosc za zarobki, ktore mozna uzyskac na stanowisku kasjera. Kiedy tutaj zaczynalam dostalam 1600zl. Taka ciekawostka, dla porownania jakies 20 lat wczesniej moj znajomy w Warszawie w daweoo dostal 1500zl jako swiezak. W dzisiejszych czasach majac studia wiedze uwazam, ze nie warto zaczynac w ogole pracy ponizej 2500zl. Znam sporo przypadkow gdzie ludzie zarabiaja po 5-7 tys robiac cos co mozna uznac za warte 1000zl. Trzeba tylko sie rozejrzec dookola. Niestety nie tyczy sie to wojewodztwa lubelskiego. Mentalnosc jest tutaj znacznie inna, nie porownuje z innymi krajami tylko mowie o Polsce. Pracuje obecnie z Anglikiem- inzynierem 50 lat, ktory dorobil sie domu , 2 porsche ( carrera i boxster 2000r) passat 2016r i golf gtd 2016r. Co maja lub do czego dojda pracownicy tej firmy? Moim zdaniem do garba na plecach i emerytury za 1000zl, ich sprawa. To tylko obrazuje roznice na co godza ludzie sie w naszym regionie i pomiedzy tym jak powinien zyc prawdziwy inzynier. Inzynier to inzynier czy to w PL czy za granica i trzeba sie godzic na prace za normalne stawki. W tej firmie kariery nie zrobisz ani zawodowej ani z pieniedzmi. Jesli interesuje Cie sporo stresu plus wyplata na czas 1600-1800zl to polecam, wyplata na czas to chyba jedyny plus jaki tutaj jest, po komentarzach widac, ze dla niektorych jest to taki plus ,ze tylko z tego powodu tutaj pracuja.

Julita

@eustachya jaka jest Twoja opinia na temat JG Service jako pracodawcy? Mógłbyś powiedzieć coś o tym jak wygląda praca w Twoim dziale firmy oraz jakie są plusy pracy właśnie w niej?

Joanna
@Julita 20.07.2017 12:57
@eustachya jaka jest Twoja opinia na temat JG Service jako pracodawcy? Mógłbyś powiedzieć coś o tym jak wygląda praca w Twoim...

Julita to prawie jak Jowita , zona szefa , przypadek?

eustachy

skandal i smutek dlaczego ktoś śmie śmieć wyrazić opinię

Antek

Nudno tu jak na otwarciu nowej siedziby. Jak bardzo trzeba mieć w nosie pracowników żeby im imprezę na parkingu robić

obojętny
@Antek 23.06.2017 19:50
Nudno tu jak na otwarciu nowej siedziby. Jak bardzo trzeba mieć w nosie pracowników żeby im imprezę na parkingu robić...

Aktywistów od oceniania jest tu parę

dfjdsfhjdsksdfsdf

Czesc! Kto pracuje teraz w firmie? Michal? Robert? Marek Dz? Co z Piotrkiem S. i G;? Firma przenosi sie do strefy w koncu czy dalej w Swidniku?? Pozdrawiam! Czy jest Pani Ania i Goska? :D

inny

Kiedy otwarcie w strefie, widziałem teraz dobre zarobki proponuje dla szlifierzy. Nie ma chętnych do pracy?

heehe
@inny 16.05.2017 13:06
Kiedy otwarcie w strefie, widziałem teraz dobre zarobki proponuje dla szlifierzy. Nie ma chętnych do pracy?...

Calkiem spoko 1600zl na start jak zwykle

Hej
@heehe 23.05.2017 15:18
Calkiem spoko 1600zl na start jak zwykle

Dziwnym trafem w Lublinie jest jakaś inna normalność, przeniosłem się do IT i po 4 miesiącach we Wrocławiu mam 7 tys brutto, zaczynałem od 5 tys brutto. Jestem po mechanice i budowie maszyn. Kilka lat studiów i mnóstwo czasu na samodoskonalenie za zarobki ponizej 2 netto. Da się godnie żyć w tym kraju ale trseba zmienic branże. Mechanika i budowa maszyn to trup, kto tego nie zrozumie utknie nie przy zarobkach < 3 tys netto myslac że to dobre zarobki. Moje 2 letnie doświadczenie w zawodzie + studia jest dużo mnniej warte niż podstawy C i miesiąc szkolenia co daje i tak minimalna wiedze. Pracowałem u was. Pozdrawiam.

Hej

GRzegosz reszka nasz kolezka

byly

I co dalej

11

1600 netto i po 3 miesiącach dorzuci 200 zł

Chore
@11 01.02.2017 11:13
1600 netto i po 3 miesiącach dorzuci 200 zł

Masakra.. Myślałem że to czasy się już skończyły. Minimalna teraz jest 1600 na rękę. Ludzie na kasach tyle zarabiają bez żadnej szkoły. W Ikei minimalna 3500 brutto na reke jest.

pytajacy?

Ile moglbym zarobic jak bym chcial tutaj przyjsc na przyklad na technologa po studiach?

były

Co tam słychać w tej "firmie", jakieś podwyżki po nowym roku, słyszałem że kolejni myślą na poważnie o ucieczce.

Zbulwersowany
@gwidon 28.01.2017 16:07
No bo nie oszukujmy sie ja tutaj nie chce nikogo obrazac bo kazda praca jest wazna ale kazdy cymbal wlozy do obrabiareczki kawa...

Nie będę cię obrażał bo administrator obłoży post cenzura Cytując twoja wypowiedź Każdy pijaczek spod sklepu( i wszystkie cymbaly z produkcji) - biegle posługuje się technicznym językiem angielskim - zna znakomicie rysunek techniczny i jest w stanie odtworzyć z kawałka papieru realne narzędzie - doskonale zna obsługę komputera i oprogramowania w języku angielskim - posługuje się narzędziami pomiarowymi nie mówię tu o centymetrze ale o pomiarach w tolerancji 0.001mm lasery zollery i inne bajery - zna zasady doboru ściernic i parametrów maszyny - dobiera narzędzia i posuwu do obróbki detalu Wiec nie p...... O sprzedazy. Każda część tej firmy jest tak samo wazna. Bez tych młodych chłopaków którzy na co dzień biegaja po hali przy maszynach moglbys co najwyżej sprzedawać obwoznie papier toaletowy słabej jakosci I żeby ci jeszcze gule ruszyć to napiszę że chłopaki na Śląsku zarabiają 3500-4500 netto za składanie pręta do maszyny

gwidon
@Zbulwersowany 01.02.2017 19:59
Nie będę cię obrażał bo administrator obłoży post cenzura Cytując twoja wypowiedź Każdy pijaczek spod sklepu( i wszystkie cy...

To teraz posluchaj tego . 2 dziewczyny, jedna pracuje w Lublinie, druga w Bydgoszczy. Jedna skonczyla biologie, druga nic. Obie zatrudnily sie jako kosmetyczki ta z Bydgoszczy pracuje juz rok na "etacie" wychodzi ok 5 tys netto, ma 2,5 podstawy + prowizja za zabiegi , a zabieg moze kosztowac i 2k ta z lublina na "etacie" ma pensje 3,800 netto i rowniez rok pracuje Dziewczyny porobily pare kursow w miedzyczasie i nie wykonuja tylko proste czynnosci manualne, nie konczyly zadnej szkoly w tym kierunku. I teraz powiedz ty mi co jest tutaj nie tak. Ty jako inzynier o niebywalej wiedzy zarabiasz ledwo ponad 2 w lublinie i to ze stazem minimum rok ,a ona jedna i druga bierze 2 razy tyle . Co tutaj jest nie tak. I teraz najlepsze... moja poprzednia odpowiedz byla prowokujaca, chcialem zobaczyc co kto odpisze;) Ciesze sie ,ze odpisales tak, a nie inaczej. Co do tego slaska jesli faktycznie sa tam takie zarobki , to powiem Ci wprost. Wymienilem 2 przyklady osob o malych umiejetnosciach , bez szkoly, z malym doswiadczeniem, ktore zarabiaja naprawde dobre pieniadze dodatkowo na slasku jak mowisz sa calkiem niezle pieniadze, w lublinie pieniadze sa ledwo ponad 2 jaki jest z tego wniosek?. Nasz szef traktuje ludzi na produkcji jak bydlęta , jak krowy z o######ą d####ą, jak zwykle ś####i. Powiem jeszcze jedno, kolega po mibm dostal wlasnie prace w nokii we wroclawiu 3,5 netto na start, co 3 miesiace podwyzka po roku 8000 brutto. Myslicie ze umial programowac? Zaskocze was, 4 miesiace uczyl sie z sieci LTE, zero doswiadczenia. Nie wierzycie? Kosmos? a moze swiezy by chcial odrazu nie wiadomo ile zarabiac? Poczytajcie na forach, takie sa tam zarobki, takie sa realia. Jestem inzynierem sprzedazy i wiecie co wam powiem. Bylem slaby na studiach i dlatego poszedlem na inzyniera sprzedazy, a kujony szly na konstruktorow , technologow i teraz wy pomimo, ze macie wieksza wiedze ode mnie zarabiacie jak zamiatacze ulic, a powinniscie ZARABIAC WIECEJ ODE MNIE. Zarabiam calkiem niezle ale mam juz dosc niektorych zachowan naszego szefa i tworze grunt pod nogami w innej firmie. Firma stoi tylko na was. Ten czlowiek bez was nic nie znaczy, nie dajcie sie mu wyzyskiwac. Jestescie wiecej warci niz wam sie wydaje, niejedna firme zjechalem i widze ile mogli by zarobic ludzie z waszymi umiejetnosciami. Wystarczy tylko troche odwagi i wiary w siebie. Niech odejdzie 4 osoby z pod obrabiarek ciekawe kto przyjdzie robic za 1600zl. Po tych komentarzach jakie sa na go worku nie sadze, ze tak latwo trafi juz na jelenia nasz kochany szef.

Andrzej

A jak ten nowy oddział na śląsku co powstał jakiś czas temu ? słyszałem że tam chłopaki maj [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]

Po

Czas żali się finisz

auciaz

Szefa Passat to 2.5 biturbo? najdrozsza wersja? czy ten slabszy

XXX

Swoją drogą dla rozluźnienia atmosfery, dalej ścięty na Gracjanka?

Waldek

Jedyna osoba która utrzymuje firmę to Marek O. Z Podkarpacia. Zarabia niezła kasę ale to jest wyjątek i wyjątku kolejnego nie będzie. Szef inteligentny facet ale zero poszanowania dla innych. Nie ma pojęciu o długofalowym zarządzaniu ludźmi. Firma w skali 1-10. Daje 4, nie polecam.

Budowa

Współpracuje nie ma tragedii tak przyokazji bo mam powiadomienie

XXX

Tą firmę na powierzchni trzyma tylko kilku pracowników którzy są od początku produkcji, jakby Robert albo Michał zrezygnowali z pracy to firma leży i nie pomoże nawet robot zmieniający przygotówki w szlifierkach. Akurat w tym fachu każdy pracujący w JG nie ma co się obawiać zmienić pracy. W ciągu miesiąca można znaleźć robotę lepiej płatną nie zmieniając miejsca zamieszkania. Swoją drogą jak jeden z kolegów szukał roboty i doszło to do szefa to ten właściwie wyświadczył mu przysługę zwalniając, bo chłopak szybko znalazł dużo lepiej płatną pracę.

XXX
@?? 02.11.2016 14:06
Mowisz o konstruktorze? :)

Kierowniku produkcji

yy?
@XXX 01.11.2016 13:14
Tą firmę na powierzchni trzyma tylko kilku pracowników którzy są od początku produkcji, jakby Robert albo Michał zrezygnowali z...

Cos tutaj powiem. Szef jest mega inteligentny. Wiecie dlaczego? Poniewaz kazdy, kazdy bez wyjatku z J.G Service znalazlby duzo lepiej platna prace gdyby wiedzial , ze jest cos warty. Szef umie grac psychologicznie i robic wode z mozgu. Pozdrawiam

Ja

Patrze jak ktoś jest nie zadowolony niech zmieni przecież nikt nikogo nie trzyma na sile można obrażac ale to nie ma sensu na nic to nie wpływa

Staszek
@Ja 28.10.2016 22:09
Patrze jak ktoś jest nie zadowolony niech zmieni przecież nikt nikogo nie trzyma na sile można obrażac ale to nie ma s...

Ja zmienilem , atmosfera i zarobki duzo na plus, tutaj w lubelskim , w Lublinie, wyplata 70% do gory. Przestrzegam tylko innych przed ta firma , stad moj komentarz, zeby ludzie nie niszczyli sobie kariery bo ta firma to krok wstecz , a zarobki takie jak w tesco. Wiec lepiej sie jakis czas przemeczyc byle gdzie blisko domu bo szkoda robic sobie nadzieje w tej firmie. Naprawde jest ciezko na rynku trafic na gorsze zarobki, mowie tutaj o kazdej profesji nawet nie wymagajacej jakiegokolwiek wyksztalcenia. Moj komentarz kieruje do mlodych naiwnych myslacych ,ze od czegos trzeba zaczac. Sorry ale na pewno nie od takich pieniedzy , ktore oferujecie, to samo mozna dostac na kasie. Idziesz do J.G = 0 ambicji i szacunku do siebie. Po paru latach, gdzie nie mialem wyboru bo rodzina uwazam, ze bylem glupi siedzac w tej firmie i bojac sie o to , ze nie dostane nigdzie pracy. Mylilem sie. Gdybym przemyslal swoja sciezke rozwoju dzisiaj nie jezdzilbym rzechem tylko prawdopodobnie stac by mnie bylo na normalne auto chociazby dlatego czas w firmie J.G uwazam, za strate pieniedzy, nerwow i czas zmarnowanej kariery.

fstyd i obluda

Chcialbym przedstawic przypadkowa ale autentyczna rozmowe z jednym ze znajomych. - gdzie pracujesz? - w swidniku. -co robisz? - takie narzedzia dla przemyslu. Bardzo dokladne drogie, samoloty nimi robia. - stary to ty musisz niezle zarabiac. Znajac sytuacje zony znajomego ktora sprzedaje gofry na felicity i zarabia 2000 fstyd sie jest przyznac ze poziomem precyzji narzedzi doruwnuje zarobkami osobie nakladajacej bita smietane na nalesnika. Premie sa 1000 zl brutto na kwartal. Wychodzi jakies 700 na reke. Osiagalne? Tak dla niektorych cwaniakow. Realnie polowa tej kwoty. Premie swiateczne? Podobno byly 2 lata temu nie za moich czasow. Pisze o realiach Nie oceniam.

Staszek
@fstyd i obluda 24.10.2016 20:30
Chcialbym przedstawic przypadkowa ale autentyczna rozmowe z jednym ze znajomych. - gdzie pracujesz? - w swidniku. -co robisz...

Zeby bylo smieszniej dodam, ze wiele osob ma wyksztalcenie wyzsze , nie mowie o jakims magistrze filologii tylko o Politechnice. Trafiasz do wymarzonej firmy po ciezkich studiach i okazuje sie ,ze jestes wart tyle co kelnerka , barman czyli zawody w, ktorych sie na studiach dorabialo zeby jakos to bylo. Kara kiedys takich ludzi spotka co podorabiali sie na nieszczesciu innych biorac kosmiczne dotacje bo przeciez to za darmo.... , a ludzie jak niewolnicy nadal od tylu lat zero zmian w podejsciu do czlowieka..

realia
@fstyd i obluda 24.10.2016 20:30
Chcialbym przedstawic przypadkowa ale autentyczna rozmowe z jednym ze znajomych. - gdzie pracujesz? - w swidniku. -co robisz...

Realia sa takie ze na i maz i zona czyli Wlasciciele firmy manipuluja ludzmi. Gdy przyjmujesz sie do pracy masz obiecywane wrozki na wierzbie super kariere. 10 razy wiecej warty bd po pracy tutaj. Zainwestujemy w Ciebie duzo pieniedzy. Gdy przychodzi co do czego wszystko wyglada zupelnie inaczej. Baba szefa wypisuje pod roznymi nickami pseudokomentarze ,ze w firmie jest dobrze . Ani slowa o tym jak jest naprawde. Pamietam sytuacje gdzie przyjmowaly sie osoby i rezygnowaly po kilku dniach inne po paru miesiacach. MIaly dosc tych pieniedzy i ciaglego uzerania sie. Dobrze ,ze teraz ludzie zaczeli wyrazac swoje zdanie tutaj, mam nadzieje ze te ostrzezenia trafia do ludzi , ktorzy mysleli ,ze warto tutaj pracowac. NIE WARTO i tyle. 100 i wiecej powodow znajdziecie w komentarzach powyzej.

Były pracownik

Chłopaki Fenes w Siedlcach szuka, płacą więcej, a mieszkania tam dużo tańsze.

hej
@Były pracownik 24.10.2016 15:12
Chłopaki Fenes w Siedlcach szuka, płacą więcej, a mieszkania tam dużo tańsze.

Cos z pieniedzmi mozesz wiecej podac czego oczekiwac? Rozgladam sie za czyms nowym, tutaj frycowe odbebnilem za grosze ale juz mam dosc chociaz mi chyba Wrocław pozostaje, Na 3,5 z miejsca mozna sie nastawiac z tego co koledzy ze studiow odpowiadaja i to na sam poczatek. Tutaj za 2 etaty bym mial tyle.

danka

Na szefostwo sie zawsze narzeka ale chyba nie macie stałego kontaktu w pracy? Ze szef jest codziennie i trzeba rozmawiać? Trzeba zawsze robić swoje i nie zwracać uwagi na pewne grymasy, w większości firmach tak jest nic nie poradzimy

anonim

(usunięte przez administratora)

zaskoczonynieprzyjemnie

Pozniej bedziesz mial latwiej? Czyli to prawda co opisuje wiekszosc komentarzy; ze szef jest nieprzyjemny, ciezko z nim wytrzymac i zarobki sa kiepskie? Odpisz mi

anonim

(usunięte przez administratora)

Myslczlowieku

Haha nie wiesz co czynisz idąc do biura. Ostatnie kilka osob w biurze pracowały od kilku dni do paru miesięcy, 2 kobiety, które tu pracowały same się zwolnily bo nie wytrzymaly z szefem. Nie wierzysz? Popytaj ludzi z tego formy na golden-line. Nie idzie tam wytrzymać psychicznie. O pieniądzach nawet nie będę mówił, jesli rodzice kupia ci miesięczny na MPK to przezyjesz. Pod zakładem wystarczy popatrzeć czym inżynierzy jezdza, kupa zlomostwa bo to co zarobisz ledwo co wystarcza na jedzenie.

Jowitachybajestpodpita

Pani Jowito musi Pani sobie odpowiedziec na to pytanie bo sama je Pani tutaj zadala. Nikt nie jest zainteresowany praca w tej firmie poza Panią. Raz handlowiec, raz w biurze, ma Pani tutaj z 10 nickow. Kazdy komentarz pisany w tym samym stylu. Na poczatku Pani zadaje pytanie, a pozniej odpowiada. Tym razem tez musi Pani to skonsultowac ze sama soba czy bede przyjecia i odpowiedziec sobie na goworku. Btw. Całe J>G sie z Pani smieje i z tych smiesznych wpisow rzekomo opisujacych swietne warunki w firmie. Typu nikt u nas nie zarabia malo, sa u nas takie i takie stanowiska wolne, ktore nawiasem mowiac sa wolne co pare miesiecy poniewaz ludzie rezygnuja. Przypuszcam, ze polowa zalogi sprawdza komentarze co kilka dni na goworku, zeby sprawdzic jaka glupote Pani tym razem dodala. Licza sie swietne warunki pracy!! Nie liczy sie dla mnie kasa bo przeciez nie o to w zyciu chodzi liczy sie telefon sluzbowy i laptop, ktory ciagle sie wiesza:) Kij z tym ze dziecko glodne, dam mu laptopa i telefon sluzbowy niech se pogra w snake'a. Zenada i tyle

anonim

(usunięte przez administratora)

cichosza

>>>>"merki i we" Zobaczcie drodzy czytelnicy jak Pani szefowa manipuluje komentarzami dodając pytania i odpowiedzi na ,które sama odpowiada. W obu komentarzach widać jak zwykle niski poziom merytoryczny oraz inteligencji.

byłem widziałem

Całkiem sympatyczna sprawa pod względem premii? A w jakim świecie Ty żyjesz? Nie mówiąc o firmach czysto handlowych (a też tam są dużo lepsze stawki np. podstawa +5% od obrotu) to u innych producentów handlowiec przy obrotach rzędu 80.000 - 120.000 zarobi spokojnie powyżej 6.000 pln / netto

PogromcaSzefowej
@byłem widziałem 01.10.2016 17:22
Całkiem sympatyczna sprawa pod względem premii? A w jakim świecie Ty żyjesz? Nie mówiąc o firmach czysto handlowych (a też tam...

Szefowa pisala ten komentarz, jak co drugi post. W innym wypadku bylyby same negatywne i zadnego kontrastu. Obczajcie te komentarze, wszystkie maja ten sam styl, ze jest dobrze, ze maja oferte handlowca. Kazdy wie, ze ma GoWorka w powiadomieniach na biezaca i odpisuje zawsze jak jest sporo negatywow. Czesto tego samego dnia, a mistrzostwo to to co ktos dal komentarz w srodku dnia z zapytaniem i odrazu byla odpowiedzi po 2 minutach. Co ciekawe oba komentarze napisane przez szefowa w celu wywolania niby jakiegos zainteresowania firma i ze jest tutaj super.

anonim

(usunięte przez administratora)

miat

Szefowa znow reklamuje firme "ale zobacz" Jak zwykle nienagannie tego samego dnia odpowiedz. Dziekujemy

anonim

To czym teraz Gracjan jeździ, pozbył się Passata.

anonim

(usunięte przez administratora)

J.G anonymworker

pozdrawiam Pani Aniu Prawda jest taka, ze produkcja cały czas cisnie, czy szef jest na wakacjach czy poza firma czy w firmie wszytko idzie tak samo. Prosze zobaczyc jaka jest atmosfera gdy nie ma szefa w firmie. Zero stresu, kazdy i tak wykonuje swoja prace. Szef przyjezdza i sama jego obecnosc wszystkich stresuje, kazdy wie ze czasami potrafi komus dociac: ze nic nie robi gdzie jesli np ktos stoi przy maszynie to jego praca wlasnie na tym polega , ze ma pilnowac roboty , a takie dogadywanki tylko wprowadzaja niepotrzebne napiecie. Kilka osob pracuje w biurze z szefem. Po licho? Kazdy jest tylko znerwicowany. Szef niech sobie ma biuro dla siebie i nie wchodzi na produkcje, a nie lata tu i tam jak by mialo to przyniesc jakies korzysci i nagle kazdy zaczyna sobie szukac pracy zeby szef przypadkiem nie widzial jak stoi i czeka na wyciagniecie freza z maszyny. Krotko; Pracownicy na swoim terenie, szef na swoim. Jesli szef ma chodzic niech robi to zalozmy o okreslonej godzinie jesli ma chec sprawdzic co sie dzieje , a nie tak, ze wchodzi kiedy chce, moralow to z pewnoscia nie podniesie. Poruszyc moznaby takze kwestie dziwnych i nierealnych pomyslow... tutaj technolog z II pr czyli wiadomo kto moglby conieco powiedziec. Kamery tez, po co to? Co jeszcze, to co mnie bardzo denerwuje. Dlaczego jesli przedluzam umowe, przepraszam. Szef mowi np ze dostane nowa umowe. Dlaczego nie dostaje pytania, czy zechcesz u nas jeszcze zostac? Porozmawiajmy o pieniadzach. Przepraszam ale to jest wrecz bezczelne. Przychodze do roboty , nowa umowa, o tym czy chce pracowac ani o pieniadzach zero slowa?? Zero szacunku dla czlowieka, kwestia pieniedzy jest tutaj jakims tematem tabu. Szef o wszystkim chce rozmawiac tylko nie o pieniadzach... a nie przepraszam bo slowo "kasa" z jego ust slysze ciagle "ile mozemy zarobic kasy" ile zarobilismy itd . Firma przynosi duze zyski. Szef polepsza znacznie swoj status dzieki wiernym pracownikom, ktorych traktuje jak woly robocze. Progres finansowy widac firmy widac po samych samochodach szefa, u pracownikow niestety nie widac, ze pracuja w firmie ktora zwieksza zyski. Pozdrawiam, tyle ode mnie. W nawiazaniu do poprzedniego postu.Przepraszam ze tak chaotycznie ale tylko tutaj moglem sobie pozwolic na troche wiecej swobody. Mam nadzieje ze ta wiadomosc do kogos dotrze albo przynajmniej szef ja kiedys odczyta. prosze o wypowiedz innych pracownikow czy jest tutaj ktos kto sie ze mna zgadza w tej kwestii? Moze macie cos innego do powiedzenia.

anonim

(usunięte przez administratora)

coto zacyrk?

Jowita teraz plec zmienilas na Jaśka? Miedzy pracownikami nie sa dobre tylko bardzo dobre, szkoda tylko, że miedzy pracownikami ,a szefem są kiepskie i napięte.

anonim

(usunięte przez administratora)

CoOngada

No to wiadomo, ale kokosów tu nie zarobisz. Tylko i wyłącznie kasa na utrzymanie sie. Jesli komus to pasuje to ok. Pozdrawiam Wynagrodzenia sa faktycznie wyzsze niz 5 lat temu, kiedys przyklaodowo jako doswiadczony operator brales 2200 , teraz masz te 2400 , ktorys z chlopakow moze miec wiecej ale to byl i jest taki standard przy doswiadczeniu zalozmy 2 lata. Natomiast najnizsza stawka jest ta sama.

Znudzony pracownik

Suma sumaryczny firma rośnie buduje się na strefie wynagrodzenia są na wyższe te były aktualne 5 lat temu

anonim

(usunięte przez administratora)

CoOngada?

Przy obrabiarce z 2200 na 2400 . Na start jest nadal 1600 w 2016 jak i 5 lat wczesniej jak i we wczesniejszych latach. Oszczednie gospodarujesz prawdą kolego.

anonim

(usunięte przez administratora)

Robert

Test na głupotę, mierzenie suwmiarką freza z trzema zębami, przepytka z tolerancji.

anonim

(usunięte przez administratora)

ten

Po 3 miesiacach dostaniesz 1800, po pol roku pewnie 2tys i tutaj juz sa schody, moze pojdzie wyzej ,a moze nie, w zaleznosci od tego przy czym robisz. Wlasciwie wszyscy ogarnieci na zakladzie to zarabiaja jakies 2000-2400. 2400 to magiczna bariera w tej firmie wlasciwie rzadko dla kogo do przeskoczenia. Z 2-3 osoby moze zarabia wiecej niz te kwoty ale to osoby na , ktorych trzyma sie ta firma. Placa jak na stazu dla studenta to prawda. Wyjezdzaj kolego za granice, ja sie tez powoli przymierzam.

anonim

(usunięte przez administratora)

ten

"Wiecie może czy wypłata jest u nich terminowa? Podobno ważne jest to i jest w pełni respektowane u nich. " OMG!!! Sam zadajesz i odpowiadasz sobie na pytanie?? wracaj do szkoły lepiej. Reszka nie da Ci nawet 1600.

anonim

(usunięte przez administratora)

ten

Na poczatek 1600 ale przelew zawsze na czas wiec ....jakis pozytyw

Były pracownik

Już jesteście na strefie? Widziałem nieruchomość z Kuźniczej wystawiona na sprzedaż.

anonim

(usunięte przez administratora)

Roman

Przelewy są na czas to prawda no ale po co to w ogóle tutaj pisać? Ktoś kto się zatrudnia w ogole bierze możliwość, że nie są? Gdy nie są to raczej jest to niemiłe zaskoczenie. Wygląda to jak ranking najgorszych placowo prac. J. G płaci slabo jak i konkurencja ale za to w czasie-Tak ja to rozumiem między wierszami czytając wasze wypociny i tak zrozumie to każdy czytający ... No.. Błagam... Następny komentarz będzie w J. G jest ciepło?

anonim

(usunięte przez administratora)

Jowitachybajestpodpita

Wysoki poziom tej wypowiedzi świadczy o tym, że na pewno nie jesteś.(usunięte przez administratora) i na pewno niespecjalnie o 15:35 napisalas ten komentarz. Na pewno również nie masz w tym interesu, żeby pisać o tej godzinie komentarz 3h po poprzednim, gdzie ludzie siedzą jeszcze w pracy.

guy

Z autopsji wiem jak wyglada u was praca kierownika sprzedazy. Z czystej uczciwosci powinniscie napisac ile 3 ostatnie osoby na tym stanowisku przepracowaly. Licze na wasza uczciwosc i informacje w tym watku dla zainteresowanych. Statystyki nie napawaja optymizmem , kazdy moze miec jakas wpadke ale nad tym stanowiskiem widnieje fatum przez duze F

edek

Brak nowych komentarzy już prawie od miesiąca... zero wydajności..

bli

Jedna sfrustrowany osoba ciągle pisze że są małe zarobki ciągle się ktoś zwalnia jest to nie prawda powtarzam nie prawda nie przypominam sobie roku a pracuję pracuje prawie od początku żeby była taka mega rotacja jak tu piszą ale wolność słowa jest ale ma swoje granice

Zeszlyinzyniersprzedazy
@bli 26.07.2016 21:29
Jedna sfrustrowany osoba ciągle pisze że są małe zarobki ciągle się ktoś zwalnia jest to nie prawda powtarzam nie prawd...

Nieprawda piszemy łącznie. Masz juz druga osoba, ktora twierdzi , ze zarobki sa niskie. Napisałem jaka jest kasa, ocena tego jest wzgledna ale na litosc boską, 2k to dla Ciebie dobre zarobki? Zycze sukcesow w zyciu z takimi ambicjami. Subiektywizm w pelnej okazalosci. Powróce do Twojej wypowiedzi. Zarobki ok, rotacji nie ma....... Ja jestem chyba slepy ? Rotacja wsrod pracownikow nowych( tacy ktorzy pracuja do pol roku jest ogromna), tak czy siak , ktos to juz wczesniej wtracil w jakis post. Rotacji nie ma wsrod takich, ktorzy sie zaklimatyzowali. To ty jestes tym sfrustrowanym, ktory caly czas staje w obronie tego przedsiebiorstwa? juz widze 2 lub 3. Co jedno slowo, zle , to dajecie odwet

nowy

Jakiej konkurencji po pracuje w podobnej firmie i chce zmienić rozumiem ze 2tys nie zrobię mam inne info to jak jest

Zeszlyinzyniersprzedazy
@nowy 25.07.2016 19:09
Jakiej konkurencji po pracuje w podobnej firmie i chce zmienić rozumiem ze 2tys nie zrobię mam inne info to jak jest...

Jako handlowiec realnie od 2700-3500. Produkcja to ta sama bajka od wielu lat 1600 na poczatek lub gdy masz juz pare lat stazu to 1800. Rozwaz inne branze, sprzedaz maszyn ,formy wtryskowe. Tam zobaczysz pieniadze i prawdopodobnie tez konkretne auto sluzbowe jesli ma to dla Ciebie znaczenie.

był

Na produkcji każdy chce zarabiać Bóg wie ile, przy czym sam od siebie nie wiele potrafi dac. Doswiadczenia ani umiejetnosci ciężko, a zarabiać się chce jak na zachodzie. Swoją drogą, że pracownik produkcyjny zarabia czasem więcej niż doradca techniczny to kpina, a tak jest. Praca jest stała, jeśli robisz swoją robotę i na niej Ci zależy to tak będzie. Wypłaty zawsze są na czas, natomiast dobrze piszą ceń się "dziwko" Praca jest ok, szef też - niestety socjalu nie ma i zarobki w porownaniu do konkurencji NISKIE.

anonim

(usunięte przez administratora)

ZeszlyInzyniersprzedazy

Z doswiadczeniem Dostaniesz sie ale jedna rada: CEN SIE , przygotuj sie, zeby miec jakies oczekiwania co do zarobkow i stawiaj sprawe twardo. Szef zrobi wszystko, zeby obnizyc Twoja wartosc , a zaprezentowac firme w samych superlatywach. Ustal ile chcesz zarabiac po okresie probnym bo nie dostaniesz nic podwyzki. Szef na temat kasy niechetnie gada, za to na temat Twojej pracy bardzo ochoczo. Odczucie jak by traktowano czlowieka jak przedmiot.

Zostaw opinię o JG Service - Świdnik

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie JG Service