Firma dno. Zero zarządzania. Wynagrodzenie obcinane z byle powodu. Nagminne pomyłki w wyliczeniu płacy. Nic nie można wyjaśnić bo w biurze nikt nic nie wie. Zero szacunku do pracownika.
Nie zapytasz wprost bo tu jest chyba tylko kierownik kielecki majonez a cala reszta w gl siedzibie firmy nie w gdansku
Jak jeździ od 4 do 23 to znaczy że lubi być dy.any. Jego problem, tylko niech potem nie płacze że mu premię majonez zabrał za krzywe kreski w karcie.
Firma gdzie z rana kierowca na 165 wydmuchał %. A po 10 rano ktoś z firmy uprosił ZKM żeby ten kierowca mógł na miasto wyjechać. Kpiny i komedia.
Warto wracać do firmy? Polepszyło się, czy bez zmian? Podobno na liniach w gdyni nie ma kto jeździć i są oddawane.
To nie plotka. Uciekają z linii 181, bo przestało im się opłacać jeździć za stawki które sami zaniżyli. Czuje że będzie Warbus ll.
Czy potrzebują państwo kobiet do pracy ? Wśród przybyłych z Ukrainy jest sporo kobiet chcacych podjąć zatrudnienie
Nie polecam
Czy ktoś jest normalny w firmie?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Widzac zaistniała sytuacje i fakt iż jest Pan otwarty na współprace rownież z obcokrajowcami może warto wspomóc transport ich rodaków chociażby z dworca do punktu docelowego ,z tego co sie orientuje macie również kursy z Krakowa do Lublina i na odwrót
Sa osoby które stać na transport chociażby busem ,jeśli autokarowy bilet jest zbyt drogi wystarczy by osoby prowadzace zbiórki przeznaczyly dana kwote na transport sadzę ze w obecnej sytuacji znajda sie również sponsorzy ,każdy chce pomóc we własnym zakresie ,jest pełno wolontariuszy
I jak tam (usunięte przez administratora)dostaniecie jutro wypłatę ? Czy znowu 14,20 albo 30-tego ?
Cała prawda i sama prawda o tej (usunięte przez administratora) firemce (usunięte przez administratora)
Żeby poprawić sytuację na firmie, proponuje prezesu Piotru B. (usunięte przez administratora) za bramę i pożegnać się z darmozjadami Tokarskim i Szafranskim. Za tą kasę co oni tutaj pracują, lepiej wydać naprzykład na naprawę pojazdów. Moim zdaniem jeżeli Pan Piotr chcę rozwijać firmę, to z tymi pseudo kierownikami przyszłości NIE BĘDZIE!!!
Do wszystkich, którzy wierzą, że P. B.weźmie Waszą opinię do serca. Nic w firmie nie dzieje się bez jego wiedzy. Te szkodniki Tokar, grubas od grafików z Lublina, czy najnowszy płlaz z Gdańska. Oni robią to na co pozwala im P, B,. Zresztą P. B. jest człowiekiem bez grama honoru. Ręczę, że jak zacznie się problem odstrzeli jakiegoś szkodnika dla uspokojenia sytuacji i nie zdziwi mnie jak osobiście będzie dzwonić do kierowców z ofertą pracy. Jak zwykle będzie kleić głupa, że o niczym nie wiedział. Tak było jak planowanie przeszło do lublina emeryci z dodatków się postawili poszli do niego, zagrozili odejściem i Tokar zmienił grafiki. Teraz tego nie będzie, gdyż ma pod dostatkiem kierowców więc was d...ma.
I to jest profesionalizm :) a przepraszam prze to nie ta firma ilośc się liczy a ilości jest już ukierunkowana. Co nie ?
Poczytajcie sobie zestawienie pomocy jaką otrzymał BP TOUR na przełomie 10 lat - 4 131 972,09 (usunięte przez administratora) Pomoc z tarczy - 1 532 492,00 - (usunięte przez administratora) Panie Brewczak, gdzie jest kasa na wypłaty ?
Ten planista tfuu pseudo planista - to największa porażka kadrowa Piotra B. , ten człowiek to zwykłe popychadło Tokara - co mu karze to on pospiesznie wykonuje. Jak im popadniesz to Ci przyszykują taki grafik - że lepiej iść na zwolnienie niż pracować a potem Brewka płaczę bo musi przez miesiąc utrzymywać pracownika bo ZUS nie daje. Kontrole ponoć Brewka też ma ale wszystkie instytucję które go kontrolują to znajomi teścia - komornika Jak on chce to utrzymać do 2026 to ja nie wiem, bo z takim parciem na kary to daleko nie zajadą. GAiT podobno wprowadza lojalkę i zabrania dorabiania u innych.
Dokładnie, te 12-sto metrowe to już terkoczą jak traktory, zresztą w co drugim czerwone kontroli od DPF-a,utrata mocy i jazda 20 km/h a dyspozytor ma czelność przez radio wymóc na kierowcy ze to on na podjąć decyzje czy autobus jest sprawny czy decyzja jest taka ze zjeżdża autobus na baze. A później szukać będą haka żeby policzyć za użycie rezerwy i policzyć kierowcę 15 zł za km niewykonanych kilometrów z karty. Takich cudów to chyba w Warbusie nie było i dłużej pociągnął w lepszym klimacie niż tutaj
Nie pękaj taśma izolacyjna załatwi sprawę - cyk naklejona na czerwoną czy żółtą kontrolkę i sprawa załatwiona,autobus sprawny można jechać dalej ;)
Bogdan to jest fachowiec,takich nam potrzeba Dobra współpraca przede wszystkim PS. Dzisiaj będzie dostawa taśmy izolacyjnej i trytytek, żebys tam wiesz poskładał te nasze traktorki do kupy
Dzień dobry! Co słychać? Porządek jest? Podwyżki? Autobusy naprawione?
Po 4 latach w Gdańsku widać rozwój. Firma świadczy usługi najwyższej jakości. Widać poziom. Jakość i profesjonalizm. Wszystko dzięki naszemu Prezesowi i jego ekipie. Widać profesjonalistów. Jestem dumny z firmy. Pozdrawiam.
Oddział łódzki jest godny szacunku Dzięki zespołowi profesjonalow wybrany przez Dyrektora bezpośrednio z Lublina praca przebiega perfekcyjnie. Kierowcy sumiennie wykonują swoją pracę dzięki stałemu nadzorowi z Lublina bezpośrednio przez pracowników przysłanych przez wybitnego dyrektora. Ale na pochwałę zasługują też liderzy w Łodzi (zwlaszcza dysposytor PAWEL i Daniel) i oczywiscie specjalista HR Patrycja ! Tylko niektórzy kierowcy z Pinsku (miasto na Bialorusi) psują sytuację/
Warunki na zajezdni miałyśmy bardzo dobre! Wszystko to zasługa naszego prezesa i nie jest prawdą, że w autobusach dach przeciekał! Szczególnie, że prawie nie padało! Prezes dba o nas jak ojciec najlepszy! Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy wtykają mu szpilki. To nie ludzie - to wilki!
Pracuje i jestem zadowolony ktoś tu farma ony wypisuje Wypłata na czas i bez obcinania godzin Wszystko ok autobusy naprawiane na bieżąco a to że korki to i opóźnienia
(usunięte przez administratora) Pisałem kiedyś jak tylko rozpoczynał działalność w Gdańsku że góra po 3latach będą wielkie problemy a 8lat nie wytrzyma. I co są problemy... W Lublinie na kursach międzymiastowych są ogromne problemy nie ma ludzi do pracy kursy odbywają się w kratkę nawet pasażerów to irytuję i się odwracają od tej firmy. (usunięte przez administratora) Tylko rozmowa z właścicielem firmy da rezultaty. Ja tak zrobiłem i swego czasu wynegocjowałem o 30zl większą dniówkę od innych kierowców a wiem że niektórzy mieli nawet o 50zl więcej ja już tam nie pracuję bo trochę szkoda mi nerwów i zdrowia. Wywierając grupową formę nacisku wynegocjować można podwyżki.(usunięte przez administratora)
Jutro wypłata... Jupi...
Jak teraz wygląda sytuacja na firmie? Ile za nominał wychodzi?
PIP w siedzibie BPT na wniosek ZTM gdańsk
Mam nadzieję, że już niedługo Wielki Właściciel, zapłaci za (usunięte przez administratora)kierowców z ich ciężkiej pracy. Od 1,11 odchodzi kilkunastu kierowców, i kij mu w oko. Niech jego wasale siadają na te ruiny,. Tokar i spółka uratują firmę. W sumie dobrze by było, aby ktoś z obecnych (usunięte przez administratora), zaproponował Wielkiemu Właścicielowi, aby dyrekcja, dla ratowania firmy, przez 1-3 miesiące pracowała za darmo .Pomysl (usunięte przez administratora)z Lublina jak pracował w PKS Zielona Góra.
Nie przejmuj się, będziesz jeszcze długo czekać. Przybywa sporo osób ze wschodu. Taki (usunięte przez administratora) ukraiński. Łysy się nie przejmuje kto będzie jeździł. Z miastem ma załatwione. Więc trochę potrwa historia firmy w Gdańsku
Niech przybywają ,nawet lepiej przyjdą zepsują sprzęt .Prawo jazdy kupione za pół świniaka ,nie pojemaju ,nie znają miasta będzie wesoło. Strach będzie z takimi jechać autobusem. Ale to są wysokie standardy o których wspominał szanowny Pan kierownik operacyjny haha wel majonez żeby było jak najbardziej profesjonalnie. Jedno muszę przyznać że gait jaki jest taki jest, ale na majonezie to się poznali dużo wcześniej. Dali mu bana na pracę w gaicie ,za co serdecznie gratuluje. Pozdrwiam
Nie podobał się kierownictwu Za dużo info wyciekało do neta choćby obsługa danego autobusu pewnie też to miało wpływ i w gruncie rzeczy to z niego lepszy (usunięte przez administratora) Ponic mało kto go żałuje a jeszcze mniej go pamięta
W sumie to firma powinna się cieszyć, że ktoś nagrywa filmiki z obsługi autobusu i może używać ich do własnych celów.
Chyba jakiś kolektyw się zawiązał w zarządzie. Siedzą i minusują opinie pracowników.
Nadchodzi zima ale naprawić piece, kupić płyn do spryskiwaczy, nowe opony, w końcu zrobić podwyżki oni nie mogą. Tylko potrafią minusy lepić. Brawo!
Widać że wielki właściciel jest niezadowolony z opiniami tutaj. Minusy pod każdą opinią. Prawda boli.
Co tam słychać w Gdańsku? Już jest porządek?
Odkąd nastał Szafran, to jest git. Wozy sprawne, ludzi chętnych do pracy nie brakuje, płace wysokie i zawsze na czas. Jest super klimat i w ogóle.
Co to za podwyżki ? (usunięte przez administratora) podwyższy stawkę albo premie i później tylko będzie czekał na potknięcie aby to co niby więcej zarobiłeś bez skrupułów zabrać ! Tokar,jest jeszcze jakaś malutka szansa że zmądrzejesz ? Pamiętaj takie cyrki możesz sobie w swoim mieście odstawiać, tutaj ludzie używają czegoś takiego co mózgiem się zwie, czego o Tobie powiedzieć nie można !
Jak przyjmowałem się do pracy, miałem 21,70 brutto. Potem zaczęło się grillowanie kierowców, przez normalnego inaczej (usunięte przez administratora)i łapanka na premie. Nie wiem jak jest teraz, podobno nowi kierowcy 18zl brutto. Jeśli tak jest, to podwyżki będą właśnie 21,7 brutto. Musi być bardzo źle, skoro brewka zdecydował nie na podwyżki. Jednak po za pieniędzmi jest czynnik ludzki. I dopuki (usunięte przez administratora)i Spółka będą pracować w firmie niewiele to zmieni. Ciekawie kiedy dotrze to informacja do (usunięte przez administratora)głowy brewki i czy będzie na siłę trzymał tego szkodnika kosztem bankructwa firmy..
Z tego co słyszałem to ma być jakieś stażowe - 25gr dodatku do godziny za każdy przepracowany rok i inne jakieś współczynniki dodatku i wychodzi razem z premią 26,50 zł brutto/h, więc nic szczególnego. Wychodzi na to że podwyżka to 17-18 zł netto/h bo premie zawsze mogą (usunięte przez administratora) jak chcesz ratować firmę to odsuń (usunięte przez administratora)i mendę (usunięte przez administratora)od koryta .
(usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) będą dalej (usunięte przez administratora) pracowników. Nie rozumiem tych kto jeszcze czeka podwyżek i myśli że będzie dobrze. Lepiej się zwolnić i pójść pracować gdzie indziej. Żenada.
Czyli nic nowego. W wynagrodzeniach gmyral (usunięte przez administratora). Będą zmieniać wspóczynnikami, jak karami dla kierowców. W efekcie końcowym wynagrodzenia będą po staremu, ale jak przypuszczam w aneksie do umowy przemyca kary za odejście z pracy.. Przekonacie się na własnej skórze.
Umowa o pracę nie bardzo pozwala na kary umowne. Więc albo trzeba by ubrać pracowników w mniej lub bardziej fikcyjny kurs albo wprowadzić np. długi okres rozliczeniowy premii, która byłaby kasowana w okresie wypowiedzenia.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BP Tour?
Zobacz opinie na temat firmy BP Tour tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 138.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BP Tour?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 113, z czego 6 to opinie pozytywne, 65 to opinie negatywne, a 42 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BP Tour?
Kandydaci do pracy w BP Tour napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.