Fabryka Maszyn Ożarów w Sobowie

Ożarów

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 53 ocen.

Opinie o Fabryka Maszyn Ożarów w Sobowie

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fabryka Maszyn Ożarów w Sobowie

cold
użytkownik zarejestrowany

Wypłata na pewno ostatecznie pojawia się na czas @ytre. Na pewno jakieś opóźnienia są racjonalnie uzasadnione, ale wiecie czy oprócz zarobków jest jeszcze szansa na jakieś benefity socjalne w tym zakresie? Dzięki

misza

Jest cisza, bo tyle zostało po FMO Ożarów. Firma upadła, wszyscy zostali zwolnieni w październiku 2013r. Zostało tylko wielkie zadłużenie,oszukani pracownicy, dostawcy i kontrahenci...

Jowisz
użytkownik zarejestrowany

Miałam osobiście nadzieję że ktoś tu zagląda ale jak wiadać cisza zapadła niemiłosierna tutaj. Z resztą od dawna brak tu jakiś większych konkretów także ja powiem co wiem, moze komuś pomogę. Fabryka Maszyn Ożarów to spółka z długoletnią tradycją i doświadczeniem w produkcji tabletkarek, zaworów kulowych, podzespołów i części do maszyn budowlanych ,form i oprzyrządowań,oddawczych skrzynek pocztowych, mebli metalowych oraz narzędzia do pras krawędziowych.

adrian
użytkownik zarejestrowany

hej, dawno tu nikt nic nie pisał, czy ktoś tu jeszcze zagląda? bardzo chciałbym się dowiedzieć ile kasy można zarobić w tej fabryce maszyn na produkcji? wiem że praca może ciężka, ale ja się żadnej roboty nie boję i wiele w życiu już robiłem. Swoją drogą dobrze że nikt tu nie pisze, znaczy nie ma na co narzekać pewnie.

Ora
użytkownik zarejestrowany

Umowa powinna być standardem w tego typu firmach. Pytanie bardziej należałoby kierować na finanse - jakie są finanse.

Bartek
użytkownik zarejestrowany

Dają umowę? Ale to pewnie na czas określony a potem dopiero w razie czego na nieokreślony, bo rzadko firmy robią inaczej.

buli
użytkownik zarejestrowany

sytuacja i warunki są całkiem dobre, patrząc na to, że proponują od razu umowę o pracę w FM Ożarów

Cacy
użytkownik zarejestrowany

Powie mi ktoś jak obecnie wygląda sytuacja w fabryce? Zastanawiam się między innymi nad nimi, ale nie chcę wpakować się w bagno. dzięki

todd
użytkownik zarejestrowany

No, no 11 ofert pracy, może i świadczy to o rozwoju fabryki maszyn ożarów, ale może świadczyć tez o rotacjach.

BEZSTRONNY

ZGADZAM SIĘ Z PRZEDMÓWCĄ. PRACOWNICY, A SZCZEGÓLNIE CI CO MAJĄ BYĆ WIZYTÓWKĄ FIRMY SA BEZNADZIEJNI. WSPÓŁCZUJE PANU PREZESOWI, ŻE MUSI PRACOWAĆ Z TAKĄ KADRĄ. ROBIĄ MU TAKĄ ANTYREKLAMĘ, ŻE NIC DZIWNEGO, ŻE TAKA JEST OPINIA O FIRMIE. PANIE PREZESIE ZMIEŃ PAN KADRĘ!!!! BO PANA POGRĄŻĄ

sprawiedliwy

wiem tez ze firma pieniedzy niema a prezes to dobry czlowiek najpierw wyplaca pracownikom a pozniej sobie. i z tego co wiem tam pracuje ludzie co myslec nie umieja i nie chce im sie pracowac.

ten tamten

Niemam nic dobrego do powiedzenia na temat tej firmy, nieudolna kadra kierownicza, chaos, balagan i nigdy na czas wyplaty w sumie brak wyplaty..... wszystkim ktorzy chca zatrudnic sie w tej firmie radze wybic sobie taki plan z glowy chyba ze ktos lubi prace charytatywna na rzecz portfela pana[usunięte przez admina];)

iiiiiiiiiiiii

chwile tam pracowalem i ciesze sie ze mnie tam niema.. tylko jeden problem. firma wisi mi pieniadze i watpie ze uda mi sie je kiedys odzyskac..... czemu kurwa w naszym kraju nikt sie niezajmuje takimi nieuczciwymi firmami i rzadzacymi nimi pracodawcami....

anonim

Firma DZIAD!!!! Pracuje sie gorzej niz murzyni bo oni to chociaz jesc dostawali a w fmoooooooooooo niema nic.. ok jest bezmyslny prezes ktory jako jedyny ma kase "10". ale gosc jest dobry bo jak jest dzien wyplaty to po zakladzie nie chodzi ale jak pusci na konta po 300 zl to juz cwaniak i obiecuje zlote gory:D Jednym slowem lepiej juz rowy kopac nic w tej firmie pracowac!!!

anonim

Trzeba [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a kasy nie ma -a jak jest to 10 dni później dadzą na odczepne 400zł i na tym koniec.Jak przedmówca omijać szerokim ŁUKIEM.

anonim

nic bo niepłacą wynagrodzeń

xxx

firma krzak prezes to niepoważny człowiek firma nie wypłaca wynagrodzeń od dwóch lat proszę nie wierzyć w podane ogłoszenia firma na skraju bankructwa nie płacą wypłat omijać szerokim łukiem

anonim

musisz bardzo zesto nawiedzac prezesa a zarazem straszyc go postepowaniem karnym itd. a masz+40% szans wiecej tyle w temacie

anonim

Nie płacą wynagrodzenia, po prostu firma DZIAD

Dostawca

Witam. Jako jeden z dostawców części do FMO jestem uziemiony - firma wisi mi ok 40 tys. Co się z nimi dzieje??? Jestem przerażony !Czy kiedykolwiek uda mi się je odzyskać??? Czy może mi ktoś pomóc??? Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Pozdrawiam

anonim

Witam serdecznie.Ile mozna tam zarobic na produkcji np. jako operator frezarki ?????????

pracowmik

Nie płacą wynagrodzeń pracownikom.

SNAS&SNAS

ograniczony sposób myślowy szefostwa itp. ....

anonim
użytkownik zarejestrowany

Słowa kojarzące się z Fabryka Maszyn Ożarów w Sobowie (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca):rozwojowa Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako ... . Atmosfera i ludzie tam pracujący są ... . Od jakiej stawki można negocjować pensję? Najbardziej podobało mi się w Fabryka Maszyn Ożarów w Sobowie: Najbardziej nie podobało mi się w Fabryka Maszyn Ożarów w Sobowie:

Zostaw opinię o Fabryka Maszyn Ożarów w Sobowie - Ożarów

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fabryka Maszyn Ożarów w Sobowie