To chyba jakis żart? Kolejne „premie uznaniowe”, których nikt na oczy nie widział zamiast 100% pensji? Panie Radku, chyba pan się z kamieniem na mózg zamienił. „Ciężki okres również dla firmy”... tak ciężki, ze cały czas dowalacie sklepom CORAZ WIĘKSZE WZROSTY targetu co do roku poprzedniego... tak Wam się słabo wiedzie? Bo jakoś utargi sklepów mówią co innego.... jeszcze się na Was (w Szczególności na Panu Radosławowi i Panu Tomaszowi) to zemści, jak ludziom, dzięki którym ta wasza nieudolnie prowadzona firma jeszcze istnieje, wreszcie puszcza nerwy. Nie pozdrawiam
Nie wiąże, że to się dzieje. Ta firma to (usunięte przez administratora) Wykorzystują nas i nic więcej. @zart masz rację. Właściciel ma nas totalnie gdzieś.(usunięte przez administratora) Premia, taaaa jasne, szczegolnie przy tych budżetach. (usunięte przez administratora)
Ciekawe czy ta dwójka ma na tyle odwagi zeby patrzeć na siebie w lustro... Jesteście (usunięte przez administratora)w listopadzie w grudniu kiedy jest wzmozony ruch za obnizona pensje, bo premi większość z nas nie zobacze takimi budzetami. Cala ta sytuacja jest niepoważna i brak na to wszystko słów. (usunięte przez administratora)
Dlatego z całego serca polecam zmianę pracy, nie pracuje już w tej śmiesznej firmie (jeżeli firma wgl można ja nazwać) od jakiegoś czasu i odżyłam... gdzie nie poszłam pracownika traktuje się z szacunkiem... nie to co tu
Czy wie ktos cokolwiek na temat premii? Wrócą kiedyś?
Hej Czy ktoś z was pracował z Krzysztofem Bielskim w dziale zakupów ? Jak przebiegała wam współpraca ?
Wiem teraz pracuje w Poznaniu w innej firmie. Szukam osob, które pracowały z nim w Duka. W Poznaniu jest z nim czasami trudno jest choatyczny spóźnia się na spotkania zapomina o ważnych rzeczach a potem naciska na terminy. Skłóca ludzi i rozpowiada plotki.
Czy w Duka International S.A. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?
W Duka umowy zlecenie są zawierane co miesiąc/ na miesiąc. Można potraktować jako okres próbny- próba czy nie zwariujesz :-)
Cześć, zainteresował mnie Twój komentarz. Dlaczego odpowiedziałeś/aś autorowi pytania, że 'zwariuje'? Nie wiem co dokładnie masz na myśli i o co może chodzić. Czy możesz wyjaśnić? Masz jakieś zastrzeżenia co do pracy w Duka International S.A.?
Rekrutacja w kawiarni w galerii, nie rozmawiałam z osobą, która byłaby ewentualnie moim zwierzchnikiem (dziwne!), pani regionalna wyręczyła się koleżanką po fachu. Mam mieszane uczucia: umowa o pracę owszem, ale bez podania warunków finansowych trudno jest się jakoś ustosunkować do oferty, potraktowałam to raczej jako rozmowę towarzyską aniżeli rozmowę kwalifikacyjną z prawdziwego zdarzenia. Niczym mnie nie zachęciła ta rozmowa, wróciłam do domu z wrażeniem, że straciłam tylko czas. A jeszcze pani, która ze mną rozmawiała poprosiła, że gdybym się rozmyśliła żebym dała znać, potem otrzymałam informację, że wybrali kogoś innego. Mało profesjonalne podejście.
Jaki powinien być idealny kierownik? Beznadziejnie głupie pytanie, Jak motywuję pracowników poza finansowo? Następne durne pytanie - w sieciach kierownik sklepu tak naprawdę niewiele może zrobić bo w gruncie rzeczy o wszystkim decyduje regionalny. Standardowe pytanie o współczynniki podejście do klienta, czy zgodzę się na wyjazd do innego miasta na szkolenie, w sumie nie wiem czy miałabym sama za to zapłacić czy jak? Generalnie słabo to wyglądało
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Fajnie sie pracowało ale mnie (usunięte przez administratora) żal Pozdro Igor i Agata! Buziaki ;)
Miałem przyjemność robić zakupy w jednej z warszawskich Duk, chodzi konkretnie o salon w Galerii Młociny. Były to zakupy typowo świąteczne, ale wieść o fantastycznych promocjach przyciągnęła mnie do niej w tym grudniowym czasie kilka razy. Pierwszą interakcję miałem z (chyba) nowym pracownikiem. Z początku wydał mi się nieśmiały, zresztą jego praca opierała się ewidentnie na rozkładzie towaru. Jednakże, zaskoczył mnie pozytywnie swoim obyciem oraz wiedzą o produktach na sklepie. Zależało mi na zakupie czarnego azjatyckiego czajnika z żeliwa, którego niestety nie było na sklepie, ale przemiły Pan od razu przyniósł nienaruszoną sztukę z magazynu. Doradził mi również w kwestii skompletowania porcelany oraz doboru kieliszków do białego wina. Gust każdy ma inny, natomiast Pan okazał się być niesamowicie elastyczny i dostosował się do moich potrzeb. Niestety, odwiedziłem salon ponownie po otwarciu w styczniu (co było dla mnie niemałym zaskoczeniem), a Pana ani razu tam nie ujrzałem. Szkoda, myślę, że warto inwestować w takich pracowników. Jeśli chodzi o obsługę na kasie, również jestem przemile zaskoczony. Zazwyczaj miałem przyjemność dokonywania transakcji w towarzystwie przeuroczej, młodej brunetki, która pomimo swojego onieśmielenia, spisała się perfekcyjnie na swoim stanowisku i dodała mi rownież niespodziankę w postaci jednego z bonu pracowniczego, który sprawił, że cena moich zakupów była jeszcze bardziej przystępna. Z chęcią będę tam wracał oraz ponownie robił zakupy. Pozdrawiam całą ekipę Duki z Młocin!
Od nowego roku zostanie podniesione minimalne wynagrodzenie. Czy firma pomysli, żeby podnieść wynagrodzenie u pozostałych osób pracujacych na umowę o pracę?
Dobre pytanie. Mamy już nowy rok i ciekawe, czy w Duka International zostanie podniesione minimalne wynagrodzenie. Daj znać, jak już sam będziesz wiedział o tym coś więcej. A masz umowę na czas określony czy na nieokreślony?
Osoby, które mają najniższą krajową mają automatycznie podwyższone minimalne wynagrodzenie. Co z pozostałymi osobami niestety nie wiem.
Sklepy które miały asortyment dla zwierząt musiały dzwigac ciężką karmę i normalnie pracować cały tydzień ,a niektórzy siedzieli sobie w domu i dostali te sama wypłatę. Czy to jest normalne. Będzie to zgłoszone do Pip bo to jest już wykorzystywanie.
Fajnie, że wszyscy dostaną 100% wynagrodzenia, które się należy, ale osoby które teraz normalnie mają otwarte sklepy powinny otrzymać jakiś dodatek do wynagrodzenia. Nie oszukujmy się, ale klientów jest bardzo dużo, a personelu do obsługi mało. Potrzeba bardzo dużo siły i energii, żeby ogarnąć wyprzedaż, dostawy i jeszcze klientów. Jest to na prawdę duży wysiłek w obecnych czasach...
W sklepach brakuje towaru, nie przygotowani do wzmożonego ruchu w święta, wszystko się skończyło, wszystko wyprzedane. ????????♀️ Jak klient ma do was wracać skoro wy sami odtracacie klienta. Puste stoły, na półkach jeden towar na krzyż ????????♀️????
Zauważyłem, że od dłuższego czasu sklep do którego uwielbiałem zachodzić pogorszył się. Nie miła obsługa, śmiechy za plecami. Kogo Wy zatrudniacie, bo raczej nie profesjonalistów jakich wcześniej poznałem. Nie pozdrawiam Lublina. Zróbcie coś z tym(...)to nie tylko moja opinia.
A drogi Kliencie nie przyszło Ci do głowy, że sprzedawcy mogą też być po prostu zmęczeni? Idą święta a to wiąże się z niemałymi dostawami nieraz 3-4 razy w tygodniu. Dodatkowo tu ciasteczko, tu taki bon do sklepu stacjonarnego tu na stronę internetową inny, ten się wydaje wtedy a ten wtedy plus ogarnij wszystkie inne promocje, zestawy, liczenie ludzi. Wejdź Drogi Kliencie w buty sprzedawcy i chwilę się zastanów. Jedynie zgodzę się, że śmianie za plecami jest mocno nieprofesjonalne. Ale poza tym po prostu pomyśl, że ci ludzie nie mają często już siły na miłą aktywną obsługę stojąc po 10-12 godzin dzień w dzień robiąc wszystko to, co napisane powyżej. Bądźmy trochę ludźmi. Chociaż na święta.
Aaa, i proszę kliencie nie zapomnij, że mamy zmniejszone ilości osób obsługi w sklepach no i ktoś też musi pilnować wejścia licząc klientów.
Kochan Duko, czy masz zamiar rzucić jakiś ochłap świąteczny dla pracowników na umowie zlecenie czy tylko umowa o pracę jest godna premii? W tamtym roku było 2,50zł od godziny dla zlecenia dla sklepów, które zrobiły plan + karty podarunkowe, a teraz? Czy pracujemy inaczej niż UoP? Jesteśmy na każde zawołanie, pracujemy równo jak nie ciężej niż UoP ( w końcu śmieciówka do zadań beznadziejnych) i nie dostaniemy nic? Jesteśmy jakąś inną kategorią ludzi? Proszę, nie piszcie mi tu "wiesz z czym się wiąże umowa zlecenie, trzeba było takiej nie brać", bo tak, doskonale wiem, ale chyba ten raz w roku Firma może się postarać i ten jeden raz docenić również zlecenie, mylę się?Tym bardziej, że teraz w sklepach w większości pracują zlecenia, a UoP to praktycznie tylko kierownictwo. Co o tym sądzicie? Póki co żadnych perspektyw, żeby zlecenie dostało cokolwiek poza życzeniami świątecznymi i podziękowaniami. W każdym razie DUKO, byłoby miło docenić pracę KAŻDEGO, bo bez naiwnych zleceń byście długo nie uciągnęli.
Przy takich targetach nie wiele sklepów dostanie premie.... a jak już to fartem... Także nie ma co przsadzać... a pracownicy na zlecenie pracujący dłużej niż 6 miesiecy dostaną "świąteczny prezent" taki sam jak pracownicy na UoP!!!!
duka upada?
Ponawiam pytanie. Jak wygląda teraz praca osób na umowę o pracę?
Jak teraz wygląda praca osób na umowę o pracę??
Ciekawe czy podczas nowego lockdownu firma znowu nam tak obniży pensję. To się w głowie nie miesci. Dostali pieniądze z tarczy ,a jeszcze pracownikom będą zabierać. Ciekawe z czego będziemy teraz żyć....
Bardzo dobre pytanie. Na choinki dla 70 sklepów firma ma kasę, więc powinna się przygotować finansowo na ewentualny kolejny lockdown i zapewnić pracownikom normalne wynagrodzenie.
Ciekawe tylko czy faktycznie przeznaczą te pieniądze na normalne (pełne)wypłaty dla pracowników czy może już im się pieniążki rozeszły....
Na drukowanie flag co dwa tygodnie i zakup (usunięte przez administratora) choinek na witrynę to hajs jest, ale na etaty dla pracowników czy zamontowanie pleksi to nie ma. Co chwilę zmiana kampanii, robienie pozalsieboze ściany kampanijnej, dostawy porównywalne do zeszłego roku i jeszcze oczekiwania że będziemy (usunięte przez administratora) aktywna sprzedaz?? I te żałosne tekstu napędzające w ludziach panikę?? Najlepiej zostawić po 2 osoby na salon, pizgać dostawy 3 dni w tygodniu po 2-3 palety każda i kazać (usunięte przez administratora) pół sklepu - skoro biuro jest takie ambitne to zapraszam do zapierdalania na salonie - mamy miejsca :)) A co firma zapewniła pracownikom w celu ochrony przed wirusem?? Dwie maseczki od kwietnia. Polecam nowe podejście do aktywnej obsługi klienta - miej (usunięte przez administratora) a będzie Ci dane, amen.
U mnie w sklepie już nie istnieje coś takiego jak aktywna sprzedaż bo się po prostu nie da tego wszystkiego ogarnąć. Nie pozwolajmy na to żeby firma nami pomiatała. Już szczytem szczytów jest to ze zeby dostać 100%pensji my musimy robić utargi... Serio? Pełna pensja nam się należy tak czy siak! To nie jest premia tylko wynagrodzenie główne! Czy to wogole jest zgodne z prawem??
Niestety takie są realia, dbanie o pracownika na poziomie.. ŻADNYM, roboty więcej niż przez całą resztę roku w końcu sezon świąteczny, black friday zbliżają się wielkimi krokami i co? Kto ma pracować? O tej porze już były pomoce świąteczne (jak już nie chcecie tego dać to zwiększcie etaty) a teraz? Ani pomocy ani etatów normalnych nie mówiąc o dodatkowych!!! Na niektórych sklepach jest tylko 2 pełne etaty a roboty tyle co w tamtym roku albo i więcej. Zastanów się DUKO co robisz, bo niewolnictwo już się skończyło bardzo dawno temu, u was nadal modne. Niedługo będziecie (usunięte przez administratora) na sklepach sami, bo do tego dążycie! Opamiętajcie się!
To nie jest zgodne z prawem.Wystarczy zasięgnąć opinii prawnika. Ja już tam nie pracuję mnie to nie dotyczyło bo wtedy był w miarę spokój ,ale wypłata to wypłat.Moze nie byc premii czy tego typu dodatków. Mam kontakt z ludźmi z Duki nadal i to co się w Duce wyprawia to trochę niepoważne. Pełen sklep ,jeden sprzedawca i co on ma zrobić?Rozdwoić sie?? Szczerze mówiac gdybym poszedł do sklepu i czekał 20 minut az mnie ktos obsłuży to po prostu wychodzę.
Teraz wszystko rozumiem. Zakupy czwartek rano w jednym ze sklepów (WLKP, nie napiszę który by nikt ze sklepu nie miał problemów). Przyszłam rano, promocja 20,30,40%, pomyślałam, zastanowię się u przyjdę wieczorem. Wieczorem/? Już inna promocja (na drugi produkt)! Poprzedniego dnia jeszcze inna. Oprócz tego masa innych promocji (zestawy), ale co tam. Sprzedawczyni po wymienieniu musiała złapać oddech. Byłam wieczorem(g.19), a tu kolejka długa do kasy. Po pytaniu czy można kogoś poprosić-odpowiedz, że jest sama (nie ma się co dziwić jak tak marnie z etatami) a przy kasie klienci z większym paragonem. Myślę, super. Jak to zatem będzie w listopadzie, jak więcej ludzi będzie? Co jeszcze się rzuciło w oczy? Brak pleks. W każdym szanującym się sklepie w ten sposób się chroni klienta i sprzedawcę. Ale tutaj? Zaczęłam szukać opinii i znalazłam tutaj rozwiązanie.
Ja mogę napisać coś od siebie jeśli chodzi o sklep warszawski. Podczas zakupów okazało się,ze ktoś ukradł jakiś towar. Pracownik był sam ,więc zostałam nieobsłużona ponieważ musiał na ochronę dzwonić. Było w sklepie jeszcze 5 osób. Po prostu wyszły Nie rozumiem tego . Czy w Duce nie ma monitoringu? Poza tym jeszcze jedna kwestia.Czy na sklepie jest tylko jedna osoba sprzedajaca? Bardzo długo trzeba czekać by o cokolwiek zapytać.
To ze duka lubi "zaskakiwać" to już wiemy.. Ale obcięte etaty?? Serio??! Roboty jest tyle samo ile poprzednio a nawet więcej bo przecież święta idą, wiele salonow zmaga się z brakiem osób na sklepie bo okres grypy czy kwarantanna ale co tam.... Przeciez bozia rączki i nozki dala. Zenada duko, ZENADA! Ja napewno nie będę zapier... za 2 osoby i jestem pewna , że nie tylko ja mam takie zdanie na ten temat. Każdy kij ma dwa końce. Pamiętaj duczko. (usunięte przez administratora)
Widzę, że od mojego odejścia nic się nie zmieniło. To co pracujecie 2 etaty czy 2,5?
Jestem w szoku. Przecież powinniście już dostać dodatkowe etaty na święta a nie mieć zmniejszane ;/
(usunięte przez administratora)
To wszystko to prawda. Obcięte etaty a wymagania te same bądź większe. Zero wsparcia od regionalnych.. Jestem wykończona. Teraz zeby isc na przerwę bede musiala zamknac sklep ale trudno... Jeśli firma myśli że będę stać 8h bez przerwy to jest w błędzie. Kierownicy wymyślmy coś zanim duka nas wykończy. Zero szacunku dla pracownika!!!!
Trzeba mieć butelkę z lejkiem i pod stołem zamiast do ubikacji.. Ironia oczywiście, ale dramat. Kwestia czasu, że pracownicy zaczną odchodzić,. Szkoda tych z dłuższym stażem i doświadczeniem, ale oni znajdą pracę jak nie tu to tam a teraz ogólnie młodzi do pracy to lelum polelum. Jaką motywację mają mieć studenci?? Pomijając że nie zawsze są dostępni i co taki kierownik ma zrobić skoro jeszcze mu etaty obcieliscie?? Ma robci 24 na dobę?? Ja rozumiem cięcia etatów, ale CZŁOWIEK SIĘ NIE ROZDWOI?? A jak z przerwami kiedy ktoś jest po 8 godzin i sam?? Zastanówcie się zanim wszyscy pomału zaczną od was się zwalniać.
Szkoda tylko ze firma myśli że " w duce kazdy chce pracować" Nie, nie chce. A pracownicy biura zamiast nudzić się i wymyślać jakieś chore regulki informujące nas jak powinniśmy rozmawiać z klientmai mogliby przyjść i pomoc..
Drogi Marketingu, Dziale Sprzedaży, Klienci śmieją się z natłoku promocji jak pytają czy mamy jakieś oferty, a my nie wiemy o czym mówić tyle tego wszystkiego. Po policzeniu wychodzi mi: 1 główna, 24 oszczędzasz, 6 najlepsza oferta, 5 kontynuacje innych promocji, w zestawie taniej 12. Razem 48 promocji...
Nie dosyć, że zasypali nas żenującymi promocjami to jeszcze wymyślili genialne teksty na "wzmożenie" sprzedaży. W głowie się nie mieści.. Poinformowanie jednego klienta o promocjach plus zachęcenie do kupienia kolejnych produktów (oczywiście wg regułek) to przynajmniej 15 minut na jednego klienta. A gdzie reszta obowiązków?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Duka International S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Duka International S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Duka International S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 104, z czego 5 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Duka International S.A.?
Kandydaci do pracy w Duka International S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.