pomorska agencja koncertowa radosław palejczuk

Gdańsk

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 1 ocen.

Opinie o pomorska agencja koncertowa radosław palejczuk

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie pomorska agencja koncertowa radosław palejczuk

anonim

(usunięte przez administratora)

prostak

pomorska agencja koncertowa radosław palejczuk z tego co mi wiadomo to raczej w tej chwili nie poszukuje nowych osób do pracy, bo tak jak piszecie już swoim starym pracownikoom muszą najpierw pouzupełniać kase

sonic

Urokiem interentu jest to, ze kazdy moze (nie) stety wyraziac swoja opinie anonimowo bez ponoszenia konsekwencji w przypadku naciagania np. nie prawdy.Pomorska Agencja Koncertowa to firma istniejaca przeszlo 12lat majaca na swoim koncie wielu zatrudnionych pracownikow. Pewne jest to ze kazdy kto szanuje swoja prace, angazuje sie w nia calym soba jest z niej zadowolony i doceniany. Pracuja w niej ludzie ze starzem przeszlo 10lat rowniez, wiec o czyms to swiadczy. Nie zgadzam sie z negatywnie wyrazanymi tu opiniami. Moim zdaniem sa naciagniete i mijaja sie z prawda. A tym ktorzy sie tu negatywnie wypowiadaja proponuje zrobic ra [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nek sumienia :-)

magda

Miałam styczność z Radosławem Palejczukiem i zgadzam się z neonem kiedyś ta firma nazywała się evet xs i robiła tak samo.

Radek Palejczuk

Nie może bić tak, aby każdy nieudacznik mógł bezkarnie oczerniać firmy z tworzonej z potu i krwi właściciela.. Ja Radosław Palejczuk założyciel w.w. firmy oświadczam, iż w hermetycznym środowisku jakim jest tzn polski showbiznes wypracowałem sobie(podkreślam potem i krwią) poważanie - u artystów, specjalistów ds technicznych oraz kontrahentów. A co idzie do w.w. anonimu. mam nadzieje że ustawodawca stanie na stanowisku i zabroni tak haniebnej niesprawdzonej, krzywdzącej pseudoopini niespełnionego furiata/ke.

neon

szef tej firmy to oszust nie płaci pracownikom ,artystą,podwykonawcą,jego cała działalność polega na [usunięte przez administratora]

Zostaw opinię o pomorska agencja koncertowa radosław palejczuk - Gdańsk

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie pomorska agencja koncertowa radosław palejczuk