(usunięte przez administratora)czy te wypłaty to jakiś żart? Może pani prezes spróbuje przeżyć miesiąc za tą nędzę? Niedługo organizujemy masowe L4, kontrolę itp. zobaczymy dzięki komu firma zarabia. PS. Jeb cię się z tą swoją kasą.
Firma jest pośmiewiskiem w branży. Można zapomnieć o jakichkolwiek przejawach szacunku do pracownika czy sensownym traktowaniu mimo zaangażowania, chęci i wyników. Oczywiście tak samo firma podchodzi do kwestii wynagrodzeń, zarząd robi wszystko aby wypłacić mniej niż było ustalone, kłamanie w oczy w tej kwestii było codziennością w wydaniu dobrze ożenionego(usunięte przez administratora). Zdecydowanie odradzam, nie uwierzyłbym w żadne zapewnienie od jakiegokolwiek członka zarządu tej "firmy".
zgadzam się w pełni z tą opinią, rotacja w tej firmie jest na poziomie chyba z 40%. Nie tylko pracownik jest traktowany jak wróg, ale także klient, bo ośmiela się np. przyjechać na czas. Panuje polityka zamkniętych drzwi u kadry zarządzającej, bo są wiecznie zajęci, a potem jest darcie się na pracownika i szukanie winnego. Nie wyciągają wniosków z pracy - są w pętli czasowej sprzed 30 lat, ręka rękę myje. Na blacharni wieczna impreza i odsypanie na godziny w kantorku. Rok temu stracili KIA, za jakość a właściwie jej brak a dlaczego - bo Kia chce się rozwijać, a szpot chce stać w miejscu. Do pilnowania w dniu biegów "zachęcani" są pracownicy, w ramach wolontariatu za 100-200 zł za dzień, zabierają kasę od klientów a bieg wcześniej przygotowują za darmo pracownicy różnych działów w ramach czasu pracy, a potem i tak musisz zrobić swoją robote. szefowa drze się na pracowników. śmiech na sali
Jaki jest system premii uznaniowych w firmie Ewa Szpot?
Wazelina ... A nawet czas to i to nie pomaga. W tej firmie system motywacyjny nie istnieje. Tylko jest na papierze.
Jak wyglada kwestia z urlopami? Dużo ogłoszeń o prace, ale z komentarzy wynika, ze PP jest nierespektowane.
Ja z ciekawości spytam. Co to jest PP? Bo z niczym w firmie Ewy Szpot mi się ten skrót nie kojarzy.
Nie martwcie się drodzy pracownicy wszędzie te podwyżki wszystkiego........ale u nas podwyżek na szczęście nie będzie!!!
Na jakie samochody można liczyć na stanowisku handlowca?Jak wygląda plan sprzedażowy?
Jak na jakie? Te co są w salonie sprzedajesz. Chyba nie mówisz o służbówce? Tutaj nikt takiego nie posiada nawet dyrektor. Buahahahah jest to ewenement ???? na skalę całej Polski. Plan sprzedażowy jest taki - sprzedajesz jak najwięcej a ty nic z tego nie dostajesz.
Czy pracownicy Ewa Szpot chętnie uczestniczą w różnych formach integracji?
Nie ma żadnej integracji. Właścicielka i ojczulek oraz całą zgraja dyrektorów jest tak skapa że nic nie organizuje. Pracownicy boją się nawet kawę zrobić z automatu w dzień swoich imienin. Drze papkę bez powodu i patrzą na Ciebie z pogardą.
Integracja? Jaka integracja. Przecież pracownik to Twój wróg. Trzeba mu płacić więc straty, utrzymywać miejsce pracy a to kolejna strata i na niego patrzeć.. a najgorzej gdy pracownik ma rację i racja jest inna niż ta idąca z jaśnie oświeconego zarządu. Oj to już zło wcielone i trzeba go gnębić i zajechać. Warunki pracy kiepskie choć dużo obiecują przy zatrudnieniu.
Ta kobieta to dziewczynka. Co ona by osiągnęła bez tatusia.? Jej motto to wyzysk pracowników i pogarda i nie placenie umawianych wynagrodzen. Ale w sumie nie ma sie co dziwic. Obok w firmie tez tak jest . A niech tylko ktoś szukać będzie butami po płytkach w salonie...oj to zaraz rysy będą...i zięba.
Hej, ile da radę wyciągnąć tutaj jako mechanik/lakiernik? oferują umowę o pracę? Dajcie znać.
3 z przodu to max co da się wyciągnąć i szefostwo myśli, że ty zarabiasz bardzo dużo!!! ... Czyli na dzisiejsze czasy -, kredyt 1300-1500, jedzenie +/- 800zl, opłaty -/+ 500zł , paliwo do 300zl - o k.... co dalej ??? Tu jest tak ubogo, że nawet bieda nie piszczy. Umowa najniższa krajowa + premia zależna od tego jaki był miesiąc ???? czyli zawsze kiepski.
Źle potraktowany. Ekspertyza powłoki lakierniczej za pomocą okularów do czytania ... brak właściwej diagnozy i rozmowy o okolicznościach powstania usterki na aucie. Szanowny pan Mirosław H. chyba miał za zadanie, odprawić mnie z kwitkiem ... nawet nie przyjął zgłoszenia. Dopiero po mojej stanowczej interwencji, była odpowiednia reakcja. Ciekawe ile osób do tej pory i ilu jeszcze w/w osoba tak potraktuje. Hyundai Santa Fe 2018 R. Serwis w ramach Gwarancji. Osoba - Ekspert w okularach - kierownik serwisu - Mirosław H. Proszę nie kierować się opinią w/w "eksperta", tylko prosić w serwisie o zgłoszenie usterki, w ramach gwarancji, do Warszawy.
Wszystkich klientów przejął konkurencyjny salon Alphabetu na Poznańskiej49 w Swarzędzu, długo nie pociągną.
Nie mie oceniac jak sie pracuje u pani EWY, ale dzis kupilismy nowy samochod HUNDAJA KONE i musze stwierdzic ze takiej milej i profesjonalnej obslugi dawno nie doswiadczylismy, jestesmy z mezem o duzym PESELU mamy wymogi wieksze jak mlodzi, wiec bylismy nastawieni ze nas potraktuja rutynowo ,ALE mile zaskoczenie pan ktory nas obslugiwal wylozyl nam wszystko lopatologia bo tak duzo nowosci ze troche sie pogubilismy.Na konie paniEWA tez podeszla i zainteresowala sie czy wszystko zostalo nam dokladnie przekazane JESTESMY BARDZO BARDZO ZADOWOLENI Z OBSLUGI W SALONIE U PANI EWY.DZIEKUJE WILHELMINA I JAN
Ja z kolei muszę stwierdzić, że bardzo miło czyta się właśnie takie opinie od zadowolonych Klientów Ewy Szpot. Od Twojej ostatniej aktywności na forum minął już pewien czas. Czy nowy samochód działa jak należy? Chciałabym Was poinformować, iż firma Szpot właśnie prowadzi rekrutację. Stanowiska, o które możecie się ubiegać to: Lakiernik samochodowy, Pomocnik lakiernika, Mechanik, Pracownik Gospodarczy oraz Asystent Księgowości. Tu macie szczegóły: https://szpot.pl/category/kariera/ Po przejrzeniu koniecznie dajcie mi znać, co sądzicie!
Widziałem ogłoszenie do działu marketingu, ktoś jest mi w stanie powiedzieć czy atmosfera, zarobki nadal są takie same jak w opiniach 2016-2018? Chciałam wysłać cv, ale po przeanalizowaniu opinii jestem przerażona..
Opinie należy czytać, ale wnioski trzeba wyciągać samemu. Myślę, że powinnaś zdecydować się na rozmowę choćby po to, żeby zweryfikować wypowiedzi na forum i bezpośrednio od rekruterów dowiedzieć się o warunkach zatrudnienia i atmosferze w firmie. Napisz na jakie stanowisko chcesz kandydować i jaką decyzję podjęłaś?
Na tym forum powinny znaleźć się tylko opinie pracowników. Klienci swoje uwagi powinni napisać na właściwy adres.
Przegląd po dwóch latach. Nie polecam robić przeglądu gwarancyjnego. Kierownik serwo y na podstawie zdjęcia zrobionego przez pracownice ocenił że samochód jest uszkodzony a nie koroduje. Nie pofatygowal się wysłać reklamacji do producenta. Tłumaczył się że pracownica już nie pracuje. Skandal co to obchodzi klienta. W tym serwisem nie róbcie przeglądów gwarancyjnych bo to są wyrzucone pieniądze. Arogancja bezczelność to jest argument tego pana. Czekałam pół roku za odpowiedź i taka otrzymałam od tego arogant kierownika serwisu.
Witam pierwsze wrażenie pozytywne lecz na tym koniec! Gdy zamówiłem auto i po długim oczekiwaniu przyszło okazało się że auto jest nie zgodne z zamówieniem przez co nie spełni swojego przeznaczenia. A umowa na pracę pod dane auto podpisana. Co dalej salon po cichu przeprosił i oznajmił że nie mogą takiego auta dostarczyć gdyż mają błąd w programie przez co auta w takiej konfiguracji nie dostarczą. A gdyby oznajmili to od razu mogłem zamówić auto u konkurencji gdzie takie auta mają czyli w Peugeocie gdzie owe auta jeżdżą tylko pod innym znaczkiem. Czyli sumując klient został na lodzie bez auta i w kieszeni z umową więc teraz szybko musiałem nająć auto bo nie stać mnie by płacić kary. Zanim złożycie zamówienie zastanówcie się czy warto!!!!! A jeżeli przyjdzie auto sprawdzajcie czy jest zgodne z zamówieniem!!! Pozdrawiam mam nadzieję że wpis was uchroni przed kłopotami????????????
podczas serwisu, również napraw, więcej popsuli, niż naprawili. oni tam mają takie pomysły, że najbardziej rozwydrzony dzieciak by na to nie wpadł, jak może sponiewierać i zdewastować Twój samochód. dzięki temu serwisowi zrezygnowałem z marki, aktualnie idąc wprost do Renault, mimo że chciałem mieć nową Insignię - ale nie, dziękuję. nie chcę mieć nic do czynienia z autoryzowanymi serwisami Opla w Poznaniu.
Uwaga!! Oszukują na rozmowie o pracę!!!!!!!! Nie idźcie tam. (usunięte przez administratora) i wodorosty. Tragedia powinni tą firmę zamknąć.
Najgorsi z najgorszych. (usunięte przez administratora) pracownika maja głęboko w piważaniu i patrzą tylko jak na nim zarobić. Ewa to rozwydrzona baba, która wpiernicza się we wszystko, a kierownicy działów nie robia nic dla pracowników, bo się boją. Mobbing i darcie ryja na pracowników to codzienność.
Brak słów tam jest. Wypłaty to śmiech na sali. Brak pieniędzy na ubiór pracownika, naprawę drzwi, bramy i innych urządzeń, mechanicy nie mają narzędzi, chęci i wypłaty, kierownik drze ryja i każe zap.... za te marne grosze k....wa.
Byłem na serwie z moim oplem , obsługa średnia , pojazd nie naprawiony prawidłowo , po wyjeździe z serwisu okazało sie że usterka która miała być wykonana nie została zrobiona ! Porażka . Poprosiłem kierownika serwisu , takiego poniżenia nigdy nie doznałem , ludzie skąd wy bierzecie tych pracowników ! Niekompetentny , nieuprzejmy i do tego brak podstawowej wiedzy. Nie wrócę juz tu na serwis , nie chce mieć z tym panem nic do czynienia , szkoda że taki niby renomowany serwis pozwala sobie na takich ludzi. Żal !
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ewa Szpot?
Zobacz opinie na temat firmy Ewa Szpot tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ewa Szpot?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!