KAMI

Strzelce Opolskie

Ocena pracodawcy 5/6

na podstawie 140 ocen.

Opinie o KAMI

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KAMI

Natalia

Jeżeli chodzi o aktualne oferty pracy w KAMI to rekrutacja na stanowiska: - Project Engineering Manager - General Accountant - Global Project Manager Ogłoszenia są w języku angielskim, więc jest to wymóg konieczny na te stanowiska. Czy ktoś z Was będzie brał udział w rekrutacji?

df

@adek teraz juz niestety te oferty pracy nie sa aktualne

Didu

Tak się zastanawiam czy w zależności od rodzaju i wielkości wynagrodzenia można jakoś pogrupować stanowiska i możliwośc ich objęcia w Kami w Strzelcach Opolskich? Zależałoby mi na pracy, ponieważ wcześniej pracowałem jako kierowca i ta praca mnie nieco wyniszczyła. Jakby ktoś miał świeże informacje to bardzo bym prosił o informacje.

kuzin

na ich stronie można znaleźć informacje , że firma „KAMI” prowadzi proces rekrutacji przez cały rok w zależności od aktualnych potrzeb . To do pracownika należy pierwszy ruch , którym w mniemaniu firmy ma być podesłanie im swojego CV. W razie zapotrzebowania na dane stanowisko firma odzywa się do kandydatów

beetka@vp.pl

Witam, potrzebuje jakis kontakt do tej firmy. Bardzo pilnie. Moze mi ktos pomodz>

Dearlinstone

Firma padła, nie ma przyjec :D:D:D:D:D:D:DD

sop

żart

BiałaDama

Siedzę, siedzę i dzwonię :D i jak sie okazuje, mam dostęp do internetu :D Nie zależy mi na tej pracy, więc może ktoś by się wziął do roboty, i po blokował dostępy. Kawka, pączek i pogaduchy nie uciekną :)))))))

laluna

:)))))))))) Polecam firmę, jesli chcecie być ( usunięte przez administratora ):D Atmosfera w pracy całkiem miła, jeśli ma się swój krąg przyjaciół, natomiast kierownictwo już nie tak bardzo, ale to wiadomo, jak ktoś się boi szefa i boi się odezwać, to firma idealna dla niego. O premii zapomnijcie!! :D

z poza

Oj ludziska kłócicie się strasznie... Głowa do góry Ci którzy już nie pracują... A co do nazwisk to żadne nie zostało ujawnione a nawet jakby to z tego co wiem nazwisko jest w nazwie firmy Kami... A ten portal jest po to żeby wyrzucić smutki itd więc żadna ze stron nie może mieć pretensji... Pozdrawiam!

ktos

No nie ma to jak naskrobać kilka gorzkich słów na byłego pracodawcę. Lepiej szukać winy w innych a nie w sobie. Nie czarujmy się, jak się gada z koleżankami a nie skupia na pracy to i premii nie ma! A jak się dostaje wilczy bilet to najlepiej pokazać palcem na koleżankę koło której się siedziało, z którą się gadało i wykrzyczeć: dlaczego ja a nie ona!? Takiej postawy to tylko pogratulować ;)

klient

Witam wszystkich! od ponad roku proszę się o fakturę VAT i nic podobno nikomu firma nie wystawia rachunku. A garnki są zwykłe jak w markecie tylko z napisem logo firmy. Zdecydowana różnica 4tyś a 400zł za te same gary. Niestety nie polecam. Pozdrawiam!

szczur

ha ha ha ha ja uciekłam stamtąd najszybciej jak się dało( usunięte przez administratora ) hahaaha :D,

Agnieszka 2

O widzę koleżanka coś kiepsko dzwoni skoro tak mało zarabia :) Nie zauważyłam tam Vipów??? Jak kto pracuje tak zarabia.... A z tym wychodzeniem to nie rozumiem, przecież są przerwy? Resztę spraw po pracy się załatwia - to normalne w każdej firmie.Chociaż przydała by się druga zmiana, kiedyś tak było... Pozdrawiam wszystkich z call.

Beata
@Agnieszka 2 09.10.2012 16:37
O widzę koleżanka coś kiepsko dzwoni skoro tak mało zarabia :) Nie zauważyłam tam Vipów??? Jak kto pracuje tak zarabia.... A z...

Witam, potrzebuje jakis kontakt do tej firmy. Bardzo pilnie. Moze mi ktos pomodz

agnieszka

No pięknie nie jest. wypłaty w terminie i wszystko, ale o wszystko są. problemy, zwolnić się nie możesz na godzinę i odrobić. , albo z. wielką laska, rotacja straszna , nowych przyjmują starych zwalniają. łatwo osiągnąć premie ale 100 zł albo 200. o wyższej premi można marzyc, mają ja vipy i kapusie. co w połączeniu z. 5zł na godzinę na umowie zlecenie daje marny tysiąc. Tak jest na call center.

nowa

Miła szefowa, solidna firma, godna polecenia, polecam.

anonim

Frekwencja jest, diety, noclegi, dobre warunki pracy potwierdzam. Najwyższe zarobki wśród firm w Strzelcach Opolskich. A najważniejsze że wypłaty w terminie.

mała

Najważniejsze, że wypłaty są w terminie, premie wysokie, na święta też jakieś miłe niespodzianki-np bony do kosmetyczki! Ogólnie fajna atmosfera jest, ale wszystko zależy przecież od nas samych.

Zostaw opinię o KAMI - Strzelce Opolskie

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KAMI