EUROEXPERT

Bielsko-Biała

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 31 ocen.

Opinie o EUROEXPERT

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EUROEXPERT

Zuzanna

Pracujesz w EUROEXPERT? Chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak wygląda praca w firmie. Na jakie warunki zatrudnienia mogą liczyć pracownicy?

klient

Jestem mile zaskoczona faktem, że firma EUROEKSPERT na bieżąco śledzi opinie klientów na swój temat i stara się sprostać ich wymaganiom. Cieszę się, że moja sprawa została wyjaśniona pozytywnie. Masażer GOLDKLEPPER po interwencji został wymieniony na nowy. Zapewniono mnie równocześnie, że po interwencji klientów producent zmienił technologię wykonania szwów na bardziej szczelne, które w konsekwencji mają zapobiegać wypadaniu piasku. Żywię nadzieję, że sprzęt będzie służył choremu bezawaryjnie przez długi okres czasu.

klient

W lutym br. zakupiłam masażer Goldklepper z myślą o osobie z zaawansowaną rozedmą płuc. Sprzęt używany 2 x dziennie przynosił ulgę choremu, jednak od lutego (a teraz mamy początek listopada) masażer reklamowałam dwukrotnie. Obecnie znowu jest popsuty. W ciągu 9 miesięcy po raz trzeci. Poprzednie 2 x z reklamacją nie było problemu, jako że gabinet masażu był w Bielsku - Białej i mogłam osobiście dostarczyć popsuty sprzęt. Obecnie, reklamacja telefoniczna owszem została przyjęta ale na tym koniec. Pomimo obietnic o odbiorze uszkodzonego sprzętu w ciągu dwóch dni osoba z którą rozmawiałam, nie zgłosiła się i od tamtej pory nie odbiera ode mnie telefonów. Przestrzegam potencjalnych klientów przed zakupem EWIDENTNIE WADLIWEGO i wcale nietaniego SPRZĘTU GOLDKLEPPER !!!!!!!!!!

pablo

Chodzi o pracę, wszedzie trzeba pracowac i wyrabiac w maire mozliwosci targety i normy

anonim

(usunięte przez administratora)

karolina

jak jest sprzedaż to jest przyjaźń a jak nie ma sprzedaży to nie ma przyjaźni tylko mącenie w głowie że z pracownikiem coś jest nie tak.. i głupie dogaduszki że jak będzie sprzedaż to będzie nas stac na duzo rzeczy bo będą pieniądze a jak nie będzie sprzedaży to będzie bieda.. wolne zarty..

boss

ja pracuję od 6 miesięcy powiem wam że wszystko ok wypłata spoko, kobiety więcej w sklepie nie zarabiają pracuję po 7 godzin, trzeba się nagadać bo na tym polega praca ale ogólnie jest spoko, wiadomo że są minusy jak w każdej pracy... sprzedawać trzeba taka branża firmy jeżeli ktoś nie chce to może zostać na poziomie zajmować się klientami i nie robić sprzedaży ale jak ktoś chce zarabiać więcej to można awansować.... nikogo nie trzymają jak ktoś chce odejść... nie jest najgorzej, jestem sama przez cały tydzień spokojnie pracuję i tyle... nie wiem jak będzie dalej ale w tej chwili jestem zadowolona

magda 44

Ludzie !!!! Daleko od tej firmy

Kasia

Fajni ludzie ,fajna praca dająca dużo możliwości pracuje od 2013 i coraz bardziej mi się podoba ,extra. Pracowałam 10 lat na hali produkcyjnej ,to chyba dlatego tak cenie to co teraz mam.

magda

praca nie należy do najlżejszych ,czasami przychodzę do domu wypompowana szczególnie trudne są środy bo trzeba dużo dzwigać . Moja opinia jest taka by zatrudnić więcej facetów a nie że na jednej zmianie jest ich tylko trzech.Na początku strasznie trudno przychodziło mi wstawać przed piątą ale człowiek się do wszystkiego przyzwyczai , choć jak przyjdzie wieczór koło 18stej to oczy się same zamykają.

anonim

(usunięte przez administratora)

jacek

jak solidnie kit wciskasz starszym ludziom to cie szanuja

renia

Mnie się udało po 4 miechach , pracuje 3,5 roku. Zawsze może być lepiej , ale ogólnie nie narzekam średnio te 1800 zł zostaje.

alek

tam gdzie teraz pracujesz jest lepiej? czy siedzisz w domu i użalasz się jaką zrobili Ci krzywdę ? Czy jak Ferduś Kiepski, że z twoim wykształceniem nie ma pracy w tym kraju he,he,he

Kasia

Alek Ty chyba piszesz o innej firmie, ale napewno nie o Euroexpert z Bielska Białej. Tam nie ma żadnego socjalu ani opieki medycznej, pracujesz na umowie zlecenia, obiecują umowę o pracę ale na tym się kończy. Jak masz sprzedaż to jesteś super a jak nie masz to z Tobą jest coś nie halo, to nie ludzie są problemem tylko Ty, oni Cię nie lubią.. Poza tym próbują Ci na siłę wmówic, że u nich zarobisz nie narobiąc się.. taaakie wielkie pieniądze płacą, a rotacja ogromna.. przedstawiciel handlowy zarabia więcej i ma więcej korzyści.. zysk to jest ale ogromny dla nich.

GĘCA

Ja gdybym miała iść do pracy za 1500 to wole siedzieć w domu i jeść kartofle z mlekiem.U nas się przyjęło że facet ma zarabiać kobieta służy do wyższych celów. A jak facet dziad i nie zarobi na zachcianki kochanego miśka ,to niech szuka pracy dodatkowej po godzinach. Mąż mojej koleżanki pracuje w Niemczech ,przyjeżdża raz na 3 miesiące siedzi tydzień i wraca. Co miesiąc posyła 1500euro. Kobieta wie że żyje.

rafał

Uważam ,że przy dzisiejszych cenach i kosztach utrzymania każdy facet powinien zarabiać minimum 4tyś a kobieta minimum 2,5 tysiąca. Ludzie też powinni robić wszystko by próbować ,zmieniać, dążyć do czegoś by coś osiągnąć. Moja sąsiadka pracuje w hipermarkecie w Częstochowie co prawda dobrze zarobi bo te 1800 ma ,tylko tyle ,że zasuwa po 12 godzin ale najgorsze są soboty i niedziele i co z tego że środy dają wolne

Roxi

Kasiu pozdrawiamy Ciebie,ale gorzkie żale to w kościele. Dlaczego piszesz Bronia? przecież do głupie. Na pewno znajdziesz super prace głowa do góry.

Justyna
@Roxi 07.01.2016 22:36
Kasiu pozdrawiamy Ciebie,ale gorzkie żale to w kościele. Dlaczego piszesz Bronia? przecież do głupie. Na pewno znajdziesz sup...

Roxi a Ty co tak w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wchodzisz? Płacą Ci za to? Bronia ma rację i każdy to wie. A właściciele to niech się walną w głowę bo takie pieniądze się wszędzie zarobi bez łaski, prędzej czy później każdy się na nich pozna. Lipni właściciele lipny sprzęt.

Kasia
@Roxi 07.01.2016 22:36
Kasiu pozdrawiamy Ciebie,ale gorzkie żale to w kościele. Dlaczego piszesz Bronia? przecież do głupie. Na pewno znajdziesz sup...

Roksana ma problemy z przyjeciem konstuktywnej krytyki o swoich pracodawcach a w dodatku omamy xD Żeby sama zawsze sie dobrze o nich wypowiadala, to by bylo dobrze. Ale jak ja zdenerwuja to tez zle rzeczy przewijaja sie jej delikatnie mowiac buzke :D Powiem szczerze ze usmialam sie z ta Bronia :)

Bronia

Ogólnie praca nie jest najgorsza ale pracodawcy strasznie manipuluja ludzkimi emocjami i uczuciami. Z reszta idzie sie o tym przekonac po sposobie w jaki sie wypowiadaja o pracy z PACJENTAMI (klientami). " Tutaj sie nie da malo zarabiac " sa przekonani ze maja najlepsze pieniadze i najlepsza oferte pracy a dzis kobieta w polsce jest w stanie zarobic 1500zl i nic wiecej chyba ze pracujesz u nich... tak probuja przestawic Twoja psychike zeby myslec jaka to ich praca jest cudowna i niepowtarzalna i jakich kokosow nie zarobisz. Szefostwo mile i kulturalne ale manipuluja i szczypia sie na kase strasznie. Nie zalezy im na rzekomych pacjentach i pracownikach tylko na sprzedazy. Mowia zeby niby o sprzedazy nie myslec a pozniej telefony czy sie udalo czy nie. A jak mala sprzedaz to od razu humor do bani i idzie wyczuc delikatne "pretensje" w ich tonie. Aha noi jak nie sprzedajesz to oczywiscie zawsze jest TWOJA WINA!!! nie dopuszczaja mysli ze ludzie sa rozni. To ty zrobilas cos nie tak i nie ma innej opcji.

GĘCA

Moja babcia godała ,że jak w kogoś kupą rzucasz, to sam żeś od kupy ubabrany . OJ, A TO MĄDRO KOBIETA BYŁA.

GĘCA

Jestem rehabilitantką miałam praktyki w sosnowcu, uważam że tylko postawienie odpowiedniej diagnozy i PRAWDZIWA rehabilitacja jest skuteczna ,myślę że nie są to duże pieniądze.U mnie godzinka 45zł. Polecam. Za 10razy rabat.

kot w butach

Ha ha zastraszanie jest przestępstwem. Kazdy ma prawo do wyrazania swojej opinii czy to sie komus podoba czy tez nie i nie zmieni tego pseudo "haker". Nikt nie bedzie zachwalał pracodawcy skoro tyle osob sie wypowiedzialo negatywnie. Moze wlasciciele powinni pomyslec o zmianie podejscia..

haha

Haha. Jest wolnosc slowa i opinii i tego typu strony, żeby sie wypowiadac

Haker

Gdybym był właścicielem tej firemki stanął bym na uszach by zidentyfikować IP wpisów, następnie skontaktował się z osobami i wyjaśnił zaszłe sytuacje. Tak jak zrobił właściel z firmy PROGREES.sp zoo .

kasia

Lepiej bym tego Goska nie ujela!! 100% racji. Omijać euroexpert z b.bialej!!

Gosia

powiem jedno...jak najdalej od Tych ludzi i tej firmy. na początku wszystko wygląda pięknie i kolorowo. Czarna Jolka milusińska i przemiła..a później? szkoda gadać... Szefostwo...wydziera się na ciebie...i miesza z błotem... dają Ci na umowie 400zł (umowa na zlecenie) a pod stołem dostajesz 1400zł. Oni sami już nie wiedzą co mówią. Na szkoleniu wielce...nie myślcie o sprzedaży...najważniejsze, żeby ludzie was polubili. A co jest poźniej? Macie dzisiaj mieć sprzedaż!! przynajmniej 3. Mówią, że nie ma limitów sprzedażowych, a później telefony...ile sprzedałyście? Osoby tam pracujące nie mają chyba sumienia. Ja pracujac tam nie potrafiłam wciskać kitu (tak jak kazano) ze masaz tym lipnym sprzętem...jest lekarstwem na wszystko! że niby masaż odcinka lęźwiowego wpływa na prostate, i żylaki... albo, że ludzie otyli mają mniejszy mózg...i muszą sie masować, zeby schudnaćl;/;/;/ powiem tylko, że biedni starsi ludzie co dają się nabrać, że niby dzieci w Fundacji Ewy Błaszczyk są na tym masowane..;/ I namawianie biednych ludzi na kredyty!! to chyba jest najgorsze!! Na początku musisz sprawić, zeby ludzie Cie polubili...zeby sie otworzyli...a na końcu beszczelnie namawiasz na kredyty i wciskasz kit o dofinansowaniu.. Aaaa jeszcze śmieszne wystawianie pustych pudełek po sprzęcie z podpisem "odbiór Pani Ania" ze niby ktos to gówno zamawia!! Lepiej już w biedronce pracowac.

Haker
@Gosia 21.10.2015 22:36
powiem jedno...jak najdalej od Tych ludzi i tej firmy. na początku wszystko wygląda pięknie i kolorowo. Czarna Jolka milusińska...

Pani to chyba strasznie nieszczęśliwa w życiu?

józek
@Haker 21.10.2015 23:17
Pani to chyba strasznie nieszczęśliwa w życiu?

a Pan to chyba właściciel któremu źle, że ktoś pisze prawdę o działalności tej pseudo firemki

marta

Nie po to robiłam magisterke by dymać 10 godz dziennie 6 dni w tygodniu za niecałe 1900zł. Myśle że jestem stworzona do wyszszych celów. Mam nadzieje, że namówię mojego na wyjazd do Irlandii lub hollandi. Wole dymać na zmywaku za 1500 euro niż tu siedzieć za dwójke.

marta
@marta 21.10.2015 10:53
Nie po to robiłam magisterke by dymać 10 godz dziennie 6 dni w tygodniu za niecałe 1900zł. Myśle że jestem stworzona do wyszsz...

gdzie teraz pracujesz daj namiary

izzz

Nie polecam, praca w gabinecie, sprzedaz urządzeń masujących kiepskiej jakości, wlasciciele obłudni, pazerni na kase, myślą, ze placa kokosy, falsz na porządku dziennym. Kazdy mówi co innego, nie ma wspolnej strategii, wpajaja, ze tak super pracodawców jak oni nie ma nigdzie.. Wjazd na psychikę.. Slabi są.. Duza rotacja, bo kto sie poznaje na tej działalności to sie nie da wykorzystywac

klementyna 39

Uważam że w dzisiejszych czasach 1800zł to kpina ,przy takich kosztach życia kobieta powinna zarabiać min 3500zł. Za sam wynajem mieszkania płacimy 1200 +450 czynsz +media. mam troje dzieci każdego trzeba ubrać ,ale najwięcej kasy idzie na jedzenie.Najmłodszy chodzi na tańce 180mc, średni 2 razy w tyg angielski (100)tyg, Córa ma świra na punkcie klarnetu ,chodzi do muzycznej prywatnie.Dobrze że mama pomaga bo byłoby cienko.

renia

Najbardziej wkurza mnie to ,że trzeba jezdzić do ludzi i wypisywać te durne wnioski. Ostatnio byłam u klienta 4 razy i nie było go w domu , sobota a ja wracam do dzieci o 21.30. Zobaczymy co będzie dalej narazie dymam dziennie po 200km.Zobaczymy jak przeniosą siedzibę z Bydgoszczy do Piły może się polepszy.

Baśka

Ilona przecież ty nie jesteś ewel. chyba nie myślisz że jesteś anonimem ,to byłoby głupiutkie. Pracowałam tam w 2009r, teraz wychowuje bobasy . Dojazd do pracy 1,5 h plus korki masakra,tera mój stary nas utrzymuje jest przedstawicielem w Mikołowie sprzedaje systemy uzdatniania wody jak idzie dobrze to nawet 6 stke przytuli.

ewelina

Ilona nie przejmuj się jakoś to będzie, ja też narazie rypie na magazynie, w styczniu mam przejść do biura zobaczymy.

ewel

Zgadzam sie, psychologiczne podejście nie sprzedawaj ale sprzedaj. Na rozmowie nikt nie mówi, ze to sprzedaz, ogloszenie tez mylnie pisane ze pomoc do gabinetu, praca biurowa.... Poza tym placa za taka robote żenująco niska. Przedstawiciel handl zarabia wiecej a to jest prawie to samo

zuza

Nie myśl o sprzedaży? A jak nie masz efektow to sieczke ci robia i te niby pseudo szkolenia. Nikt tam nie jest po rehabilitacji

bielsko b.

Bylam jak oni to nazywaja pomocą w gabinecie rehabilitacyjnym. To jest czysta sprzedaz urządzeń które w markecie mozna kupić za 500zl...te same wlasciwosci.. Kazdy chce zarobić. Poza tym zastanówcie sie gdyby bylo tak cacy to co chwile by sie nie oglaszali na olx.. Jak dobra praca to kazdy sie jej rekami i nogami trzyma..

Bielsko.B

syf, dno, żenada, Państwo P. razem z czarną J. :/ mili to oni są na początku, fałsz !! Baśka a ty nie kłam, bo może i Ty masz umowę o prace ale nie wszyscy, ściemniają, obiecują a umowy jak nie ma tak nie ma.. nikt z nimi psychicznie nie wytrzyma .. wielcy biznesmeni ..

katarzyna

co racja to racja , jo tak już siedzę prawie 6 rok i pamiętam jak w Haginsonie tyrałam na 3 zmiany, najgorsze były nocki, po tygodniu myślałam że mi ręce odpadną ,norma 230zagłówków a ja na maksa zaledwie 80 z tyłka się lało. Czlowiek się do wszystkiego przyzwyczai.

sosno

Nie ma źle, ale na rozmowie o prace podaja inna forme dzialania tego wszystkiego. Nie naciagamy ludzi na te urzadzenia bo tak sie nie da, ale pomoc w gabinecie rehabilitacyjnym, a doradca, sprzedawca, czlowiek ktory ma zachwycic sprzetem i uswiadomic powage problemow z ktorymi ludzie przychodza.. jest roznica. Ogolnie jak juz sie w to wejdzie to da sie w tym siedziec. Tylko nie wolno myslec o sprzdazy bo wtedy efekty beda slabiutkie. praca ma plusy i minusy

baba
@sosno 29.07.2015 16:29
Nie ma źle, ale na rozmowie o prace podaja inna forme dzialania tego wszystkiego. Nie naciagamy ludzi na te urzadzenia bo tak...

jestem na nie, zdecydowanie odradzam tą firmę. Szkoda zachodu, wyzysk z biały dzień, a atmosfera hmm... brak określenia..

Hahaha

Mój komentarz na dwie powyższe opinie - "ha ha ha" A tak na marginesie... nie zaczyna się zdania od słowa "no" :)

Gosia

Pracuje w tej firmie 3 lata i jest ok ,mam 57 lat i daje rade . Na pewno cały czas trzeba się uczyć , bo kto się nie uczy stoi w miejscu. Kasia nie poddawaj się ,w Mysłowicach są fajni ludzie dasz rade, PA,PA

klasymoron

JESTEŚ ZWYKŁYM SPRZEDAWCĄ PRACUJĄC W TEJ FIRMIE!!! NIBY GABINET RECHABILITAVYJNY, ŁADNA NAZWA AKCJI, MASAZE DARMOWE TYLKO KUP PAN SPRZĘT NAJLEPIEJ. BYŁEM NA MASAŻACH!! PANIE WCHODZA W PUPE, TAK SA MIŁE, ALE MUSZĄ SPRZEDAWAĆ. DNO

magda 23

z tego co wiem to jak się wykażesz ,że jesteś dobra to masz szanse . rozmawiałam na spotkaniu ogólnopolskim w nowym sączu kilka tygodni temu z wieloma dziewczynami z rożnych miejscowości i te które się dotarły to są zadowolone i dają rade ,ale też zauważyłam że kilka nie było,, pomyślałam że były kiepskie i odpadły.wydaje mi się że trzeba mieć pewne predyspozycje ,choć ja na początku miałam bardzo mieszane odczucia do tego wszystkiego ,na początku myślałam ,że spoko , że dam rade, po miesiącu byłam załamana chciałam to wszystko rzucić w cholere .Przełamanie tak naprawdę nastąpilo u mnie w 4miesiącu pracy i tu ukłon dla mojej partnerki Soni, to jej zawdzięczam ,że dalej pracuje i jestem zadowolona co najważniejsze troszke standart mojego życia się poprawił.więc wnioski i moje odczucia jesteś kiepska nie ma nic ,jesteś dobra będziesz zadowolona tak jak inne które dlugo pracują.Jeszcze raz dziękuje tobie Sonia.

magda 23

Jestem zdumiona czytając takie rzeczy ,u mnie nigdy się nieuczciwość nie zdarzyła ze strony pracodawców i mam też kontakt z dziewczynami z Rybnika iJastrzębia u nich też ok.Ale mogę się wypowiadać tylko za siebie. Choć raz się trochę wkurzyłam bo wypłata miała być 10go a była 12go w poniedziałek a tu rata za samochód do płacenia, to było 8miesięcy temu.

////
@magda 23 14.11.2014 12:25
Jestem zdumiona czytając takie rzeczy ,u mnie nigdy się nieuczciwość nie zdarzyła ze strony pracodawców i mam też kontakt z dzi...

Wiesz Magda? Tylko w miesiącu maju był poniedziałek 12ego, a to oznacza, że było to 6 miesięcy temu. Twoje niedopatrzenie, a to już podważa twoją wiarygodność.... Twoje zdumienie jest fascynujące :D Nigdzie nie jest ok, wszędzie się tylko szepcze po oddziałach, bo niektórzy muszą pracować, bo długo nie mogli znaleźć pracy. Ja na szczęście przymusu nie mam i mogę, a nawet mam obowiązek mówić o wykorzystywaniu pracowników, wykorzystywaniu ich bezsilności, tego, że często nie mają wyjścia. Niestety w wielu firmach tak jest, dlatego ja nie pracując już tam (nie przedłużając umowy) zamanifestowałam temu. Nie chcę uczestniczyć w takim procederze. Tyle w temacie.

hehheh

Do tych co tak chwalą tą firmę. Dlaczego ciągle ta "fantastyczna" firma poszukuje pracowników do swoich pseudo-gabinetów? Bądźmy dorośli, jak praca jest uczciwa i godna to każdy się jej trzyma rękami i nogami i jest szczęśliwy, że pracuje, a tym czasem własnie ukazało się ogłoszenie o poszukiwaniach pomocy do gabinetu rehabilitacyjnego w Sosnowcu. Dziewczyny i kobiety nie dajcie się nabrać temu nieuczciwemu pracodawcy.

malutka

klaudyna ! ty chyba nie pracujesz w tej firmie! tu są soboty wolne! jeszcze nigdy nie pracowałam w soboty. A sprzatanie to zwykłe odkurzanie, które zwykle odbywa się rano.Chyba opisujemy dwie różne firmy, które przez przypadek tak samo się nazywają?

malutka

Jeśli chodzi o konkrety czyli o kasę to nawet miałam 4 z przodu:) pozdrawiam niezadowolonych:)

klaudyna

Dzień dobry pracuje już ponad 2 lata . w2009 roku przeprowadziłam się do Żor i przez rok szukałam pracy w dodatku moje życie się skomplikowało i zostałam sama z dwójką dzieci.Praca może nie bardzo ciężka ale by zarobić biorę nadgodziny , czasem pracuje od 8 do 18.teraz mam dodatkowe 300za sprzątanie w soboty teraz będzie ciężej jak nadejdą deszcze i błoto. Kiedy jest mi ciężko, myśle o moich dzieciach.

malutka

Jakaś bujda z tym Wodzisławiem.Nie ma tam gabinetu. Nie ma umowy z NFZ i nie ma tomografu. Pomyłka z firmą. Zostałam zatrudniona na umowę zlecenie przez 2 m-ce teraz mam umowę o pracę. Kasa zawsze na czas.

magda 23

Witam ,pracuje w gabinecie w Wodzisławiu drugi rok na pensje nie narzekam ,wypłacane na czas . Dobijają mnie 2 zmiany i powrót do domu o 21 , tak od pół roku kiedy podpisali umowę z NFZ na tomograf . Zapisy na USG tarczycy przyjmujemy na maj 2015, to jest chore, a pozytyw taki, że jest praca , dużo pracy.

bajka

Dziwne. Pracowałam w tej firmie przez 2 lata.Sama się zwolniłam ze względu na przeprowadzkę do innego miasta. Zawsze miałam pieniądze na czas i to nie małe! Atmosfera -super.Gdyby w moim mieście był ich gabinet to chętnie bym tam wróciła.Złe opinie chyba piszą ci, którym się nie chce pracować!!!!! Ja osobiście polecam pracę w firmie EUROEXPERT!

malutka
@bajka 26.09.2014 20:06
Dziwne. Pracowałam w tej firmie przez 2 lata.Sama się zwolniłam ze względu na przeprowadzkę do innego miasta. Zawsze miałam pie...

Ja tam pracuję do tej pory i bardzo jestem zadowolona!!!!!!!!

ona

Wypłata na początku jest (powiedzmy) stała, bez względu na to czy pracujesz normalnie tak jak było ustalone,czy wykonujesz pracę za dwie osoby (!). Więc sam oceń czy chcesz tak pracować. Poza tym, jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć to idź na rozmowę kwalifikacyjną i się dowiesz. Ja powtórzę to co napisałam wyżej - nie polecę nikomu. Poza tym, jeśli masz podejście do pracy typu "jak to zrobić, żeby zarobić a się nie narobić", to ręce opadają.

zawiedziona

Ja też pracowałam w tej firmie . Na początku było nawet fajnie nowe doświadczenie w życiu itd.... Al gdy wyszło jak to naprawdę działa przestało być tak fajnie.Wiadomo że w Polsce nie ma nic za darmo.Namawianie tych ludzi na zakup sprzętu który tak naprawdę jest przeciętny i wszędzie tego pełno ,przestało mi się to podobać jak tak można okłamywać ludzi którzy przyszli na "darnowe" masaże nic podobnego to wszystko chodzi o to żeby pod koniec kupili,i to namawianie ich na każdym kroku dosłownie ,kpina ..... a pieniądze hmmmm dużo do życzenia .....

Zostaw opinię o EUROEXPERT - Bielsko-Biała

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EUROEXPERT