OKNOVID

Bydgoszcz

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 12 ocen.

Opinie o OKNOVID

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie OKNOVID

Julita

Bardzo dawno temu udzielaliście się w tym wątku dotyczącym OKNOVIDu. W swoich komentarzach wspominaliście o kryzysie, który dotknął firmę i z którego udało jej się wyjść. Zachęcam wszystkich użytkowników, którzy jednocześnie pracują w OKNOVIDzie o przedstawienie aktualnej sytuacji wewnątrz struktur firmy? Czy firma prowadzi obecnie jakieś rekrutacje?

jarek

Willchelm' jak wiekszosc firm mają chyba i złe i dobre momenty, najważniejsze że potrafili zażegnać krys=zys i wszystko dalej działa i idzie w dobrą sronę, nawajzniejsze, że nie kosztm pracowników ponieważ oni byli by najbardziej pokrzywdzeni w tym wszystkim.

Willchelm

OKNOVID na chwilę obecną to jeden z lepszych płatników na rynku. Firma wyszła z wszystkich długów i nie znam lepszego pracodawcy na razie w okolicach Torunia i BGD.

romek

no to dobrze, że przedsięborstwo dobrze działa ale zastnawiam się jeszcze jak to u nich jest z rekrutacją konketnie, czy szukają nowych ludzi czy mają swój zespół już i generalnie on się nie zminia. Może uda mi się do nich dostać na praktyki, bo skończyłem technikum i jakieś prace już tego typu mieliśmy.

stuart

Firma OKNOVID powstała w 2001 roku. Jeśli chodzi o produkowanie stolarki PCV oraz aluminowej to przez kilkanaście lat udało im się stworzyć podwaliny pod naprawdę prężnie działające przedsiębiorstwo. Miejmy nadzieję , że tego w najbliższym czasie nie zawalą, bo wiele razy już widziałem jak jedna błędna decyzja przekładała się ponad wszystkie dobrze zarządzane lata...

Panna Nik

Ty z konkurencji jesteś? Kto nie wystawia faktur?

dorka7805

Nie polecam firmy OKNOVID.Totalny brak profesjonalizmu i do tego złodziejskie ceny.Uszczelka sc [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] co w Wawie kosztuje 2zł a u nich ta sama 8zł.Nie wywiązują sie z terminów,nie wystawiaja faktur!!!!!!!!!!!!!I nie odbieraja telefonów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mateusz

Oknovid jest do kitu kupiłem ten bubel do całego budynku są nieszczelne i się wypaczaj jak na nie patrze to mnie szlak trafia dzwoniłem do nich z reklamacją był fachman regulował to morz by uszczelki zmienić jednym słowem te okna są do [usunięte przez moderatora]

lucy

to chyba bardzo dawno tam pracowales/as bo czasy sie rzeczywiscie zmieniły i firma rozpada się w każdym aspekcie; reklamacje reklamacjami, ale ogólnie zbyt ciekawie nie jest; a jeśli chodzi o płace, to na produkcji masakra, w biurowcu trochę lepiej, ale i tak ustawieni są przyjęci do pracy kilka lat temu - teraz usłyszysz wymówki typu: recesja i jak wyjdziemy na prostą, to wyrównamy.. [usunięte przez moderatora] prawda!

tool

a jak z wynagrodzeniem ?

jaroshy

Z mojej strony równiez bardzo dobre wrazenia, gdyby nie wyjazd za granice z przyjemnoscia dlaej bym tam pracowal, pozdrawiam pana Macka

woont

Oknovid? same dobre wrazenia

kurakoor

tez mam podobne wrazenie, pracowalem w Oknovidzie i ok, moze nie wszystko bylo cacy, ale takie sa teraz czasy, ze nie wszedzie jest slicznie i pieknie, a w Oknovidzie bylo w porzadku

wonrt

to ejst dyskusja o oknach czy o pracodawcy? Bo wydaje mi sie ze to portal o pracodawcach jest. Wiec jesli o to chodzi to oknovidu nie znam, moj kolega pracuje i sobie chwali, a ze okna maja dobre to chyba wszyscy wiedzą

firma jest niepoważna

nigdy nie kupujcie okien z tej firmy - moja reklamacja załatwiana jest już 13 miesięcy - a dział reklamacji kłamie za każdym razem wymyslając nowe bajeczki odnosnie terminu -mają klienta poprostu w [usunięte przez moderatora] .Nie tylko ja mam taki problem mam trzech znajomych ,którzy tak jak ja beda oddawac sprawe do sondu

gosc

nie polecam firmy wala [usunięte przez moderatora] z terminami nie odbieraja telefonow majqa klienta jednym slowem w [usunięte przez moderatora]

Zostaw opinię o OKNOVID - Bydgoszcz

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie OKNOVID