Dziś cały dzień nie mam internetu, który jest mi potrzebny do pracy. Po co na stronie internetowej zamieszczacie informację o serwisie weekendowym jak nikt nie odbiera telefonów i nie oddzwania mimo wysłania wiadomości.
Uważacie ze to dobry pracodawca ? Dajcie jakieś konkrety
Czemu od razu od Murzynów? :( Ogólnie to nikt nie pomyślał, żeby jakoś na to zareagować o ile serio jest tak źle z tym? Bo widzę, że wciąż tu pracujesz, więc to chyba aż tak nie przeszkadza w pracy?
Haha, rozbawiło mnie to, że ktoś faktycznie poprosił bezpośrednio tu na forum o naprawienie u siebie błędu związanego z wysokim pingiem. Jak ktoś słusznie zauważył chyba lepiej kontaktować się z firmą bezpośrednio? Widzę, że kiedyś ktoś skarżył się tu na nieznośnego prezesa, że tylko chodził i krzyczał na ludzi czy pracownicy spotykają się tutaj również z takim zachowaniem od niezadowolonych klientów? Jak sobie w takich sytuacjach z nimi radzicie?
Jak gram i dziś jak używam komputera to mam cały czas słaby internet i bardzo wysoki ping. Około 200. Prosiłbym o naprawienie błędu.
To zglos to na dzial techniczny, bo raczej nikt z ich firmy nie szuka zgloszen klientow na portalach pracy.... Ludzie włączcie myślenie!
@tooom a mówisz to jako klient czy pracownik?
@eryk w takim razie napisz pare słów o pracy w tej firmie
@Pracownik Marsoft to dobry pracodawca i nie zgadzam sie z tą opinią
Nie polecam pracy w tym miejscu. Prezes zagląda do firmy dwa razy w tygodniu, oczywiście po to aby opieprzyć pracowników, jest chamski i traktuje pracownika przedmiotowo. Wynagrodzenie- najniższa krajowa, chociaż po odbytym okresie jest podwyżka "aż "o 100 zł, dwulicowy zespół, najlepiej nie chorować- skutkuje utratą pracy.
Szkoda, że na forum dla pracowników firmy są same wpisy klientów. Jak się tu pracuje, może ktoś napisze?
firma DNO ,a" pani" z obsługi klienta to dopiero coś!!! ,zupełny brak profesjonalizmu, obiecują wiela dają nic
A ja jestem zadowolony mieszkam ... gdzie mieszkam nie napisze bo zaraz wszyscy bedą sie czepiać a bo ty mieszkasz w ..... tak mieszkam i zasłania mi radiówkę wiele rzeczy ..ale od Marsoftu mam neta 8 lat pod tym adresem .Raz padła antena ma dachu -naprawili raz padł router przyjechali wymienili zapłaciłem oczywiście bo to mój w domu.byly awarie oczywiście ale zazwyczaj burza lub buraki z upc „ci co wiedzą to wiedzą” ogólnie jak Mark pisze brak kontaktu to pomyślcie ze to normalni ludzie tez maja soboty wieczor i tez niedZiele . Poza tym pisze Pan Mark ze wybierzcie LTE tak polecam naprawdę całym sercem sam jestem dystrybutorem ...ale u mnie gdzie mieszkam wole Marsoft .Pozdrawiam serwis
Mark - piszesz trochę jakby zawistna konkurencja, która łapie się wszystkiego aby oczernić firmę... tak to brzmi. Masz problem zgłoś na serwis. Jestem abonentką od 2006 roku i przez ten czas miałam może 4 większe awarie, po za tym wszystko działa w porządku. Aktualnie 100 Mb/s i wszystko OK! . Dzieci też nie narzekają, a grają i ściągają pliki. Od znajomych wiem, że też są zadowoleni, bo np: zmienili operatora z drugiej lokalnej firmy Świdman, gdzie nie było kolorowo i tam dopiero serwis leciał w kulki... znajomy ma u nich światłowód na domku, to dopiero jest jazda no nie wyrabia i więcej nie ma internetu niż ma... Więc zapewne wszędzie znajdą się Ci niezadowoleni. Pracownicy Marsoftu są mili i pomocni, pracują w firmie już wiele lat, to też o czymś świadczy.
Mark ma sporo racji. Byłem klientem Marsoftu przez wiele lat ze względu na łącza synchroniczne. Klientem już nie jestem, ale jestem w stanie uwierzyć w to co Mark pisze w kwestiach technicznych, gdyż już lata temu tak zaczynali, ale nie tak bezczelnie. Potrafili swoich sieci nie zabezpieczać, wpuścić wirusa klientom i do tego się nie przyznać. Sami mi się kiedyś przyznali, że u siebie nie stosują oprogramowania antywirusowego. Ludzie robili sobie zombie z komputerów w Świdniku wywalając im podzespoły i sieć, to nie robiło na nich wrażenia i nie zmieniali konfiguracji. Awarie się zdarzały i zawsze trzeba było im udowadniać, że to ich wina, gdyż główną wymówką był zawsze użytkownik. Kultowym rozwiązaniem było już blokowanie połączeń tym, którzy wysyłali dużo danych. Takiemu klientowi wyświetlano informację, że musi usunąć wirusy z komputera i poinformować firmę o tym fakcie, to wtedy odzyska połączenie. Co ciekawe, blokowali w ten sposób łącze również użytkownikom Linuxa, na którego wirusów nie ma. Wtedy też już im się zaczynało nie podobać odbieranie telefonów. O zapomnianych wpłatach też słyszałem, że gdyz moja rodzina korzysta z ich usług i mówili o takich sytuacjach. Mieli dobrą ofertę i znośną obsługę, więc zarobili na tym i przestało im zależeć. To nie jest oczernianie firmy, to jest szczerość. Świdman była zdecydowanie gorszą firmą, ale nie można traktować mniejszej ilości minusów za plusy. Pogarda dla klientów, którzy im fundują iż żywot nie może pozostać ignorowana. Jak teraz przeglądam ich ofertę, to nie zdecydowałbym się na podpisanie umowy. Oferta i obsługa sprzed 15 lat była o wiele lepsza.
Wdarł mi się babol. Miałem oczywiście na myśli łącza symetryczne. Synchroniczne to inna bajka. :)
W czasie, gdy oferowali łącza symetryczne download=upload byli OK, nie zrywało transferu, prędkość się zgadzała, na łączu 30/50 Mbit wszystko działało błyskawicznie a jak coś nie grąło, co się rzadko zdarzało to serwis reagował natychmiast. Byli liderem na świdnickim podwórku. Później w ramach oszczędności zmienili ofertę i zaczęli manipulacje, przykręcanie transferu np. gdy ktoś długo nie korzystał z komputera- oni to widzieli- to kroili transfer i co gorsze manipulowali pingami- hostowali przez tańsze serwery z łęcznej zamiast porządne lubelskie, znowu oszczędności. Wracałeś z podróży, żeby wrzucić filmy znajomym a tu zonk. Na speedteście prędkość się zgadzała a w rzeczywistości wideo z internetu co lata na porządnym łączu WiFi 2Mbit w Holandii u nich nie chodziło na 30Mbit na kablu. Wsparcie techniczne nie istnieje, telefonu nikt nie odbiera. Obsługa pań z biura fatalna, zero pojęcia o tematyce zadowolenia klienta, zaściankowość i dulszczyzna. Gdy klient okazuje się zorientowany w temacie ich oszukańczych wybiegów i wytyka im błędy technologiczne w wadliwym doprowadzeniu sygnału do lokali (kabel skrętka jest 5 razy tańszy od światłowodu- znowu oszczędności) spuszczają głowy i milczą:) Nie jest to operator godny polecenia, polecam pozbyć się tego śmiesznego kabla z mieszkania. Lepiej wybrać LTE niż Marsoft.
Firma która jawnie leci w kulki z abonentami,szczegolnie jedna kobieta ,ktora nie wiadomo co tam robi,nawet nie raczy skasowac powiadomienia po oplaceniu abonamentu,dopiero po interwencji telefonicznej kasuje wielce zdziwiona ze ktos dzwoni,a co do ich tv a dokladnie montazu to nawet nie raczy kolegom z serwisu przekazac zlecenia i za kazdym razem odklada termin realizacji z miesiaca na miesiac,osobiscie juz prawie miesiac czekam , a niby tak sprawnie instaluja 2-3 dni
Pracowałem tam, dzięki tej firmie dużo się nauczyłem i dzięki temu znalazłem lepszą pracę. Nie wiem o co wam chodzi ludzie. Same banalne frazesy bez jakiegokolwiek uzasadnienie.
Firma dno!!! Tak samo jak ich usługi!
a coś więcej na ten temat? coś konkretnego? bo ciężko się kierować taką opinią...pracowałeś tam czy jesteś ich abonentem...bo zastanawiam się nad złożeniem tam cv. pozdrawim.
Masz coś do powiedzenia na temat firmy Marsoft S.A.? Zachęcamy do dzielenia się informacjami o niej w naszym dziale opinii.