Wow, a przecież na stronie mają logo Ministerstwa Cyfryzacji. Może resort mógłby pomóc w przyspieszeniu spłaty należności? I też zastanawiam się, czy wszyscy pracownicy mają ten problem, czy nauczyciele? A co z programistami od aplikacji?
Niestety, osoby, które złożyły wypowiedzenia lub zostały zwolnione napotykają ogromne trudności związane z odzyskaniem swoich należności. Firma w większości przypadków jest winna po klika wypłat jednej osobie. Pojawia się niepokojąca tendencja, w której pierwszeństwo w otrzymywaniu wynagrodzenia mają osoby nadal zatrudnione, podczas gdy byłym pracownikom pozostaje tylko oczekiwanie. To problem, który dotyka wszystkich byłych pracowników, bez względu na ich wcześniejsze stanowisko – od nauczycieli po grafików, programistów oraz specjalistów ds. sprzedaży i marketingu. Sytuację dodatkowo pogarsza brak komunikacji ze strony Prezesa - Pana Marcina Wojnowskiego, który unika kontaktu zarówno mailowego, jak i telefonicznego. Obecnie firma zatrudnia jedynie niewielką liczbę pracowników. Warto zaznaczyć, że sprawą zainteresowała się Państwowa Inspekcja Pracy, jednakże Prezes - Pan Marcin Wojnowski nie wstawia się na kontrole, co stanowi kolejny element tej niepokojącej sytuacji.
Niestety firma zalega z wypłatami od listopada, z tego powodu zakończyłem współpracę. Brak szacunku ze strony zarządu (nie odpisywanie na maile), ogólnie nie polecam.
Te opóźnienia dalej się zdarzają? po opiniach widać, że z rok temu chociażby ktoś już o nich wspominał. jak to możliwe, że mimo tego wciąż niektóre osoby są chętne by się zatrudniać? Czy w jakiś alternatywny sposób jest to rekompensowane?
Moje doświadczenie z firmą PixBlocks jest dalekie od pozytywnego, głównie z powodu znacznych opóźnień w wypłacie wynagrodzeń. Początkowo firma spóźniała się z płatnościami, natomiast za kilka ostatnich miesięcy wynagrodzenia nie zostały wypłacone. Mimo zrozumienia dla wyzwań finansowych i procesów inwestycyjnych, brak konkretnych informacji o terminach wypłat i ciągłe opóźnienia są nieakceptowalne. Komunikacja ze strony Zarządu pozostawia wiele do życzenia - odwoływanie spotkań, nieobecność na spotkaniach - poważnie podważa zaufanie do firmy.
Wiecie czy po tym prawie roku zaszły jakieś większe zmiany skoro nikt niczego już nie pisał? Nie udało mi się odszukać bieżących ofert a interesowała mnie kiedyś praca jako doradca klienta w kontekście organizacji lekcji. Wiem że zostało wystawione takie ogłoszenie z rok temu, wtedy tez podawano widełki do 6,5 tys zł, stąd moje zainteresowanie. widzę jednak te opinie odnoszące się do chyba negatywnej atmosfery. czy ktoś ma jakieś szersze odniesienie? poprawiło się cos?
Chciałbym każdemu kto myśli o pracy w PixBlocks odradzić ten pomysł. Byłem pracownikiem w tej firmie kilka miesięcy zatrudniony na umowę o pracę na dziale sprzedażowym. Praca zdalna dali sprzęt i na tym kończą się plusy tej firmy. Szef który nigdy w Handlu nie pracował potrafił zarzucać mi rzeczy które miejsca nigdy nie miały. Szokiem było to ze rozmowy z klientami nigdy nie były rejestowane więc jak ktoś miał wiedzieć jak rozmawiam z klientami? Team leaderka jedynie czasem gdzieś tam się ze mną łączyła aby niby posłuchać i finalnie Kiedy zostałem zwolnimy z dnia na dzień, (usunięte przez administratora) zaczęły się tam jakieś cyrki ze strony tych ludzi powiedzmy wyżej postawionych. Kolejna kwestia która ogromnie mnie raziła jako faceta..To (usunięte przez administratora) ale na opak czyli dwóch gości z działu Handlowego (usunięte przez administratora) swoją team leaderke. Az nie do wiary żeby do kobiety i przełożonej używać takich inwektyw... Ogólnie im dłużej Byłem w tej firmie tym bardziej dochodziłem do wniosku że praktycznie cała kadra ludzi tam pracujących to tzn. Pociotki Nie polecam pachac się w te firme. Nawet z braku laku ja się dałem wciągnąć w pracę tam i zostałem z dnia na dzień (usunięte przez administratora) bez środków do życia.
Nie polecam współpracy z tą firmą. Aplikowałam na stanowisko trenera programowania. Po kilku etapach rekrutacji otrzymałam odpowiedź, że otrzymałam tę pracę (Już w trakcie ostatniego etapu rekrutacji, jak również później mailowo). Nagle kontakt urwał się, nie odpisują na maile, brak jakiegokolwiek szacunku dla drugiej osoby. Rozumiem różne sytuacje, ale nie rozumiem kompletnego braku kontaktu. Miałam czekać aż rozpoczną się kursy i tak czekam już prawie 2msc bez jakiejkolwiek informacji z ich strony. Zmarnowałam bardzo dużo czasu na rekrutację, jak również szansę na pracę w firmie konkurencyjnej, której odmówiłam ze względu na otrzymaną pozytywną odpowiedź od Pixblocksa. Pierwszy raz spotkałam się z takim lekceważącym podejściem. Z całą pewnością nie polecam.
Firma płaci z opóźnieniami nawet o tydzień. Są ludzie, którzy jeszcze nie dostali wypłaty
Słabo. Tylko w tym miesiącu taka sytuacja czy wcześniej też były takie opóźnienia? Próbowałeś to wyjaśnić z księgową czemu aż taka obsuwa? W firmie są kłopoty finansowe?
O kurcze, do tego piszesz, że sporo ludzi w firmie tak ma :/ Widziałam w necie ogłoszenie dla Doradcy Klienta, widełki na poziomie 5000 - 6500 zł brutto, więc nie najgorzej. Ale ktoś pisał niżej, że raczej preferują umowę zlecenie, za to w ogłoszeniu niby wymieniają też UoP. Jest opcja w ogóle stałej umowy?
Poszukiwano osoby na stanowisko Account Manager. Czy ktoś był w firmie Pixblocks Sp. z o.o. na rozmowie kwalifikacyjnej? Czy można zarobić 28000 PLN?
No jak myślę że ta kwota o która ktoś pytał jest sporo zawyżona. A tak realnie to na jakim poziomie są zarobki? Podałbyś widełki żeby wiedzieć coś wcześniej przed rekrutacją?
Brak feedbacku, namowy do podjęcia nauki na prywatnej uczelni w celu uzyskania statusu studenta i podjęcia pracy na UZ.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pixblocks Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Pixblocks Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pixblocks Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!