Showroom Sp. z o.o.

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Showroom Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Showroom Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Portale internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Showroom Sp. z o.o. w Warszawa

SHWRM
Były pracownik
 Pytanie

Wszedłem dziś na stronę showroomu po raz pierwszy od czasu Wielkich Zwolnień i... to, że chwilę przed załadowaniem strony padł mi internet, było znakiem, by jej nie otwierać. Showroom przeszedł ze swojego showroomowego systemu na paskudnie zamulajacy system miinto (co można chwilami zauważyć na stronie showroomu, ale z przekory nie ułatwię nikomu pracy w poszukiwaniach). Strona wygląda teraz nieczytelnie, brzydko, grafiki na dole strony głównej są niewyraźne, kontent słaby, lista produktów i podział na kategorie zwyczajnie bolą. Same produkty? Od groma marek, a wybór marny albo ceny oporowe, no ale z tego Miinto znane jest najlepiej - z patrzenia jedynie na hajs, nie na jakość tego, co robią. Przykro patrzeć, jak strona, która kiedyś dbała nie tylko o robienie hajsu, ale też reprezentowanie sobą czegoś jako marka (dbała - nie sugeruję, że wybitnie skutecznie), teraz zmieniła się tak, że poza ceną i zdjęciami produktów pozostałe informacje są przedstawione w tak obrzydliwie nieczytelny sposób, że odechciewa się ją przeglądać. Smutno widzieć taki upadek. I tylko showroomowe maile jak zwykle w nadmiernej liczbie i z coraz mniejszym polotem... Miinto to najgorsze, co przytrafiło się showroomowi, chociaż już przed mergem było kiepsko.

nick nick
Pracownik
@SHWRM

@shwrm - kurcze, mam podobnie. Nic nie mogę tu znaleźć a najgorszy jest ten bezpłciowy wygląd i pusta treść... ja stronę Showroomu oglądałam z przyjemnością - potrafili się wyróżnić i zainspirować, no i te zdjęcia. A teraz... platforma jakich wiele...

Showroom :(
Pracownik
 Pytanie
@nick nick

Bo kiedyś były zdjęcia, były opisy, jakieś teksty dodatkowe z poradami. było widać, że dbali o tę stronę. co tydzień nowe banery, promocje i akcje. jeszcze jakoś na jesieni zeszłego roku poprawili jakość newslettera (wcześniej było wszystko na jedno kopyto i za dużo angielszczyzmów), ale od kilku miesięcy znowu jakość spadła. szkoda, bo nawet polubiłam ich newslettery, chociaż zdecydowanie za często wysyłali. teraz jak tam wchodzę to się odnaleźć nie mogę, widzę jakieś kosmiczne ceny, same znane marki a moje ulubione polskie poznikały :(. Znacie jakiś inny sklep podobny do tego (ale nie zalando), gdzie znajdę ubrania polskich projektantów w normalnych cenach? nie szukam jakichs overprice'owych szmatek jak kuczynska czy kupisz, ale tych dobrych polskich marek w rozsądnej cenie. "moda butikowa" obecnego showroomu mi już nie leży.

lubiem smieszki
Były pracownik
@Showroom :(

trzeba szukać bezpośrednio u projektantów, których się lubiło w showroom.

Kapiszi
Były pracownik

Ta firma to tragedia, nieodpowiedni ludzie na nieodpowiednich miejscach, fałsz i dwulicowość na porządku dziennym, w kuchni uśmieszki i miłe słowa, a za plecami obgadywanie. Nikt normalny nie znajdzie tu pozytywów.

Emma
Pracownik

Na prawdę warto tu pracować. Zarządowi życzę z całego serca wszystkiego naj. Zwłaszcza temu byłemu ex Zarządowi❣Nowym osobom zaangożowania, uśmiechu i otwartości na nowe osoby. I trzeba zawsze pamiętać o tym aby być przygotowanym na totalnie Wszystko i zawsze mieć gotowe manatki na go out...bo teraz tak jest.

10
WujekDobraRada
Były pracownik
@Emma

a ja radzę poszukać firmy, gdzie nie trzeba mieć "gotowych manatek na go out" tylko takiej gdzie zarząd trochę planuje i nie zwalnia 50 ludzi ot tak, bo komuś się excelowe rozpiski pozmieniały. Naprawdę są firmy znacznie bardziej cywilizowane pod względem zwolnień a i showroom to juz nie ta sama firma (kiedys polskie marki, niezalezni projektanci itp a teraz masówka i to ze znacznie gorsza strona niz konkurenci)

Beka z shwrm
Były pracownik
@Emma

Dobra beka XDD Ta firma nic już sobą nie reprezentuje, zresztą nigdy sobą nie reprezentowała wiele. A „zarząd” to jakaś porażka.

Emma
Pracownik
 Pytanie
@WujekDobraRada

moja odpowiedz jedt taka - każdy zając ma swojego wilka. Myślę że akurat w tym przypadku trzeba spojrzeć troche głębiej niż Zarząd z Kopenhagi. Oni tez maja swoich inwestorów, którzy też ładuja jakąs kasę jeśli sie to im opłaca. Podziękujcie Rządowi Polskiemu. Czy w Polsce była jakas pomoc dla ratowania miejsc pracy w Showroomie/Miinto?

1
Jammes
Były pracownik
 Pytanie
@Emma

A czy akurat branża ecommerce rzeczywiście ucierpiała, czy dokładnie na odwrót? Historia o tym, że zwolnienia były przez covid jest o tyle wygodna co nieprawdziwa. Ale tak - zarząd w Danii tez ma swoich szefow (inwestorow) ktorzy pewnie chcieli z biura w Polsce wyciskac to samo ale ze znacznie mniejszymi kosztami

antydemagog
Były pracownik
 Pytanie
@Emma

już naprawdę nie masz jak bronić miinto/showroom, że za zwolnienia obarczasz polski rząd? daruj sobie, przecież nikt z potencjalnych kandydatów się na to nie nabierze, ani tym bardziej żaden z byłych pracowników. dane sprzedażowe w miinto /showroom dla pracowników to nie są jakieś ściśle tajne dane, więc wiemy co się zadziało naprawdę.

wio
Były pracownik
 Pytanie
@Emma

przepraszam, sugerujesz ludziom że nie mają być źli z powodu utraty pracy bo gdyby nie zostali zwolnienie to inwestorzy byliby niezadowoleni i obcięliby fundusze? a może tak firma powinna się zabezpieczyć wcześniej i chociażby nie zatrudniać ponad miarę? bo nie rozumiem za bardzo?

mery
Pracownik

Szczerze to nawet po uszczupleniu zatrudnienia nic nie działa w tej firmie tak jak powinno.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie Showroom Sp. z o.o.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(181 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Rekruter/ka Pracowników ze Wschodu
Łódź
HSS Work Sp. z o.o.
(67 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Kłosowice
Abp Poland Sp. z o.o.
(58 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
brak nicka

szkoda mi tej firmy. sklep z potencjałem został sprzedany duńczykom, którzy zrobili sobie z niego pole zabaw. nawet z pierwotnych włascicieli już nikt nie został.

bez zaskoczenia
@brak nicka

a mi nie szkoda. szkoda ludzi. firma była głupio prowadzona od początku, więc to naturalne co się stało.

Anonim

Niestety od tej firmy trzeba uciekać. Bardzo słaby team zarządzający, kiepskie HQ w Danii. Zero decyzyjności niby managerów/headów. Nie było sygnałów o złej sytuacji finansowej, a w pierwszym tygodniu koronawirusa zwolnili 50 osób. Tak to właśnie wyglada, gdy ceo przedawkuje coaching. Lody dla pracowników, śniadania co tydzień, napoje, owoce, ale zero poduszki finansowej na czas kryzysu.

hiro

co tu komentować? showroom jako firma już praktycznie nie istnieje.

Juda
@hiro

A dlaczego? Istniejemy i mamy się dobrze. W tym roku urośniemy w Polsce co najmniej 2 razy mocniej niż w zeszłym. Fakt, właściciel jest nowy od kwietnia 2019, ale na istnienie firmy to nie ma żadnego wpływu.

1
Koko
@hiro

A czemu nie istnieje? Co miesiąc dostaję od niej dobrą wypłatę, chyba bym o tym coś wiedziała ;)

9
hoho
@Koko

to jak taka dobra wypłata, to podziel się nią ze stażystami :)

ziomo z zomo
@Juda

takie bajki to ty Juda inwestorom lepiej wciskaj :P od paru lat te same brednie, lepiej szykuj się na recesje gospodarki, pewnie kolejne zwolnienia beda, kto poleci tym razem?

ziomo z zomo
@Juda

ahahahaha hahaha i co teraz powiesz? ile osób zwolniliście?

Koko

Czytam opinie tutaj i jestem dość zaskoczona. Pracowałam w Showroomie jako junior, później specjalista i muszę przyznać, to najbardziej rozwijające doświadczenie dotychczas. W niewielu firmach jest tak, że pracownicy się szczerze lubią. Nie ma żadnych dziwnych grupek, niechęci, obgadywania czy intryg. Dla mnie to ważne, żeby było zdrowo i żeby mieć wokół ludzi pozytywnych, otwartych. Zgadzam się, firma przeszła dużo zmian i w niektórych momentach nie każdy się z nimi zgadza lub potrafił odnaleźć. Finalnie widzę ją na przestrzeni ostatnich kilku lat ( jestem dalej pracownikiem), i jest to miejsce, które mogę szczerze polecić. Mój system premiowy jest jasny ( sama o to zabiegałam), mam wszystkie narzędzia których potrzebuje i wiele benefitów. Najistotniejsza jest dla mnie czasem praca z domu, co w showroomie nie stanowi problemu. Nigdy nie czułam, że nie mogę zgłosić się z problemem do swojego szefa. W każdy piątek jemy razem śniadania, mamy integracje wewnątrz zespołowe, budżet na szkolenia i biuro w centrum miasta. Ja (mówię wyłącznie w swoim imieniu) dostałam wszystko, o co prosiłam. Myślę, że IT to troche inna historia, wolę nie zabierać głosu w tematach, o których niewiele wiem. Choć domyślam się, że finansowo żyją dobrze :D Mniej więcej wiem ile ludzie w showroomie zarabiają i powiem tak - pracowałam w dużych, globalnych firmach i zarabiam tu więcej. Jeśli ktoś jest dobry można się dogadać - to firma w której to nie był temat tabu i nie było z tym problemu. Szczerze, chciałabym żeby komentujący tutaj odnieśli się do konkretów. Być może są tematy, o których nie miałam pojęcia. Ale jak widzę, co tu się pisze o kadrze zarządzającej, to trochę włos się na głowie jeży. Według mnie to opinie wyssane z palca i są bardzo krzywdzące. Na koniec tylko dodam, że może administracja mogłaby bardziej ogarniać - tematy biurowe. Reszta dla mnie na wielki plus. Jeśli tu dalej pracuję i nie planuję zmiany to chyba o czymś świadczy. Nie mam żadnego interesu żeby publikować tu słodkie, nieprawdziwe opinie. Showroom jest super miejscem do pracy i gdybym miała znowu podjąć decyzję o pracy tu, bez wahania bym podpisała umowę.

22
Senior
@Koko

Kto Ci płaci za tę opinię? ;)

Koko
@Senior

Nikt. Jestem zadowolona ze swojej pracy, polecam to uczucie

6
Senior
@Koko

Gdyby to było takie proste, pewnie nie byłoby tu tylu negatywnych komentarzy. Ale dzięki za miłe słowa - w sytuacjach bez wyjścia po prostu należy rozważyć zmianę pracy.

1
babo jago
@Koko

Serio, nie ma obgadywania ani żadnych grupek? To może podam kilka przykładów: (usunięte przez administratora) - head of pr oraz aktualna pani prezes niektórych pracowników traktują bardzo z gory. (usunięte przez administratora) - juniorek w social media czuje sie tak super, ze odwraca wzrok gdy przechodzi obok osob niegodnych jego towarzystwa - dział designer relations to grupka sama w sobie - stazyści zatrudniani do najgorszych zadań, ktorym mowi sie nara po okresie stazu - sory ale showroom to nie jest jakas prestizowa organizacja zeby w ten sposob pomagac ludziom wchodzic na rynek pracy, (usunięte przez administratora) brak szacunku do ludzkiej pracy - brak intryg? nie wiem, do jakich intryg miałoby dochodzić. ale podam przykład pewnej niesprawiedliwości: każdy z działów miał przez pewien czas budżet integracyjny, niewykorzystany budżet przepadał. ale co, designer relations nie wykorzystało swojego budżetu, ale i tak po jakimś czasie wyjechało na swój własny wyjazd integracyjny i zabrało do tego kilka osob z innego działu. za pieniadze z niewykorzystanego budzetu integracyjnego. w tajemnicy przed resztą firmy. czy to jest według ciebie ok?? a dodam, ze to tylko kilka wybranych przykladow.

1
Koko
@babo jago

Cześć, akurat trafiło na jedną z osób wymienionych w powyższym poście. Z tonu tej wypowiedzi nasuwa mi się jedno - hejt to nie opinia. Wiele zdań, które napisałeś/napisałaś jest krzywdzących. Pracujemy w fajnym zespole i wierzę, że ktoś, kto choć raz czułby się źle przeze mnie potraktowany, przyszedłby i o tym powiedział. Nie ma firm idealnych, ale jeśli jest aż tyle kwestii, które Cię trapią to warto z kimś o tym porozmawiać.

3
babo jago
@Koko

To dobrze że trafiło, weź proszę do serca to, że do ideału w showroomie jest bardzo daleko. Trochę pokory i ludziom od razu zacznie się z Tobą lepiej pracować. I zgadzam się, hejt to nie opinia, ja tu nie hejtuję, ale wyrażam negatywną opinię na temat współpracy i może ona dotyczyć konkretnych osób w zespole, nie należy tego od razu wrzucać do jednego worka z hejtem.

1
Gość
@babo jago

Kolego, ostatnia wiadomość Cię zdradziła. Szkoda, ze nie wystarczyło Ci odwagi na rozmowę, kiedy z nami pracowałeś. Powodzenia w nowej pracy

16
babo jago
@Gość

jestem koleżanką :)

igo
@Koko

oho nie mamy jak odpowiedzieć to bronimy się oskarżajac i zarzucając hejt :))) takie to typowe dla ludzi którzy nie znoszą konstruktywnej krytyki :))

Marzena
Inne
@igo

@igo Opinie o pracy w Showroom są bardzo zróżnicowane. Powiedz mi proszę, jakich pytań można spodziewać się na rozmowie kwalifikacyjnej?

joklu
@Koko

wygląda na to że jesteś po prostu częścią problemu

Ligi

Ponad to co pisali inni dodam tylko od siebie, ze po biurze biegają szczury ????

Juda
@Ligi

W ciągu 5 lat na Hożej 51 odwiedziła nas jedna, przestraszona mysz. Niewielka to cena za pracę w jedynej zachowanej starej fabryce w samym centrum Warszawy. Swoją drogą niedawno zrobiliśmy kompletny remont biura, wpadnij kiedyś zobaczyć jak jest fajnie!

8
Ligi
@Juda

Ten komentarz dowodzi, że nie wiesz albo udajesz że nie widzisz co dzieje się w firmie - nie bez powodu w kątach przez długi czas rozłożone były trutki na szczury.

Juda
@Ligi

Nawet nie odezwałbym się, gdybyś w swoim początkowym komentarzu napisała, że w biurze, które jest w starej fabryce sera, na 600 metrach kwadratowych leżały 3 trutki na szczury. Ty jednak napisałaś o biegających po biurze szczurach, co po prostu jest nieprawdą.

6
nick
@Juda

a deratyzacja była?

wrtytyty
@Juda

przeciez to prawda,czemu klamiesz, warunki pracy są mało higieniczne. sama obecnosc trutek na szczury rozsypanej w biurze nie napawa chęcią pracy.

Gość

Dużym minusem są wypłaty, które coraz częściej przychodzą spóźnione. Czasem nie zgadzają się kwoty...

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Showroom Sp. z o.o.?

elo ryje
@Pytanie

w showroom to raczej nie, predzej w miinto. a ze w zespole contentowym siedzą po godzinach to dziwne bo oni tam nawet contentu nie robią, showroom nie tworzy wlasnych tresci raczej, to nie wiem czemu mieliby siedziec po godzinach

KN

Zwykle omijam takie portale, nie czytam opinii, bo każdy może skryć się pod wygodnym nickiem i napisać co mu się żywnie podoba, pozytywnego lub negatywnego. Ale ciagle dochodzą do mnie różne słuchy o tej firmie, ba, całkiem niedawno dostałem nawet niezbyt przyjemną wiadomość od jednej z dalej pracujących tam osób, więc stwierdziłem że bez wahania dołożę tutaj coś od siebie. Praca na co dzień przebiega może i sprawnie, natłok zmian jednak znacząco wybija z rytmu. Przez niecały rok współpracy miałem może 4 lub 5 przełożonych i kilkukrotnie zmieniałem swoje miejsce w strukturze - przez ciągłe dość szalone i nieprzewidziane zmiany. Co najważniejsze jednak, to te zmiany nie są podyktowane jakimkolwiek myśleniem strategicznym, to takie działanie ”na pałę” - to niestety widać ze ktoś kiedyś podjął wiele złych decyzji i próbuje się ratować, jednocześnie zasłaniając się stwierdzeniem, ze przecież showroom to start up i zmiany są na porządku dziennym. Niestety w przypadku firmy będącej 7-8 lat na rynku to raczej trudno kupić takie uzasadnienie. Ja zamiast zastanawiać się co trzy miesiące jak mam od nowa układać i planować swoją pracę, zdecydowanie wolałbym wreszcie skupić się na niej samej. Niestety jedyną pewną rzeczą w showroomie jest zmiana. Oczywiście przez cały czas współpracy, nawet moi przełożeni nie byli pewni co do mojej roli. W zasadzie osoby, które rozumiały moje obowiązki i sposób pracy należały do oddziału w Berlinie, ale z nimi gwałtownie zakończono współpracę. Więc pózniej funkcjonowałem bardziej jako wolna molekuła w firmie, mimo teoretycznego przydzielenia do zespołów. Ktoś tu pytał o premie, faktycznie takie są. Ja o swoje cele i sposób wyznaczania premii pytałem każdego przełożonego, ale dosłownie każdy odsyłał mnie do kogoś innego. Gdy wreszcie zapytałem ówczesnego prezesa, to odpowiedział żebym sobie sam wymyślił. Profesjonalizm pełną gębą, nie ma co. Jednak największym zawodem było dla mnie to, ze osoby na gorze są bardzo oporne na jakikolwiek feedback. Mimo ze o swoich problemach alarmowałem dosc wcześnie, bo juz w drugim miesiącu współpracy, to absolutnie nic a nic z tym nie zrobiono. W piątym miesiącu współpracy rozmowa z prezesem, który obiecał poprawę warunków. Wstrzymałem się wtedy ze złożeniem wypowiedzenia, chociaż miałem juz wydrukowane i podpisane. Oczywiście na obietnicach sie skończyło, tak samo kolejna rozmowa nic nie dała. Na koniec dowiedziałem się, ze po prostu straciłem motywacje i ze lepiej nie mieć pracownika niż mieć takiego. Żenada. Aha, niektóre zapisy w umowie mogą się okazać czystą fikcją. U mnie np. okres dwumiesięcznego wypowiedzenia, który jest pewnego rodzaju zabezpieczeniem dla pracownika. Po wypowiedzeniu prezes zaproponował byśmy się pożegnali szybciej i podpisali porozumienie o zakończeniu współpracy po dwóch tygodniach. Ja na to przystałem, bo nie było sensu pojawiać się w firmie nie mogąc realizować swojej pracy i wizja półtoramiesięcznych wakacji była bardziej atrakcyjna, jednak dla niektórych może być bardzo istotne. Dla mnie to praca w showroom to było najbardziej rozczarowujące i żenujące doświadczenie zawodowe ze wszystkich i bardzo się cieszę, ze sie skończyło. To oczywiście moja opinia, na bazie moich doświadczeń, a zaznaczyć muszę, że zatrudniony byłem na raczej eksperymentalnym stanowisku i wcale nie uważam, że te złe doświadczenia podzielają wszyscy zatrudnieni. Bez wątpienia w innych zespołach praca układała się znacznie lepiej. Natomiast faktem jest, ze otwarcie mojego stanowiska było kompletnie nieprzemyślane i prawdopodobnie większość problemów, z którymi się spotkałem wynikała ze specyfiki właśnie tego stanowiska i nie rozumienia go przez przełożonych.

smok wawelski

Dla kogoś kto chce być blisko mody, projektantów i popatrzeć na fajne ciuchy to może być fajna praca. Dla kogoś kto chce się rozwijać w e-commerce lub IT, to raczej jedno z ostatnich miejsc, gdzie możecie szukać zatrudnienia i doświadczenia.

elojha

w firmie zawsze był bałagan i myslałam że dlatego powołano nową funkcję operation director. ale to nic nie pomogło i bałagan i wewnętrzne problemy zaczęły się i tak pogłębiać. teraz jest jeszcze gorzej niż było przedtem, nic nie jest dopięte i nawet nie wiadomo kto za co odpowiada. czy w tej firmie wreszcie cokolwiek zacnie dzialać jak należy??? to już frustrujące do granic rozpaczy że nikt nie reaguje na to co sie dzieje...

1
smuteczek

Smutno mi to pisać, ale nie mogę nikomu zarekomendować firmy SHOWROOM jako stabilnego miejsca pracy. Panuje tu duża dezorganizacja pracy, ważne stanowiska zajmują osoby o niskich kompetencjach, przez co podejmują dużo nieprzemyślanych decyzji. Ta firma niestety na zawsze pozostanie startupem.

Juda
@smuteczek

Hej, dzięki za komentarz! Znam takich, dla których 'pozostanie startupem' to komplement. Twój komentarz o kompetencjach managerów jest bardzo ogólny. Nie jesteśmy idealni i chcemy być coraz lepsi, więc jeśli jesteś w stanie podać jakieś przykłady sytuacji, w których możemy się lepiej zachowywać - bardzo prosimy. Czym sobie (nie)zasłużyliśmy na Twoją niską opinię?

smuteczek
@Juda

Cytując Wikipedię: "Startup[1][2] lub start-up[1][3] – tymczasowa organizacja lub młode innowacyjne przedsiębiorstwo poszukujące modelu biznesowego, który zapewniłoby mu zyskowny wzrost." Jeśli tu jest jakiś komplement to gratulacje i powodzenia, szukajcie przez kolejne 8 lat modelu biznesowego zapewniającego zyskowny wzrost, może w tym tempie kiedyś się uda :)

igo
@Juda

po tym komentarzy teraz widać jak czarne na białtm że celem showroomu nie jest sukces tylko wyciąganie forsy od inwestorów tak długo jak to możliwe

aha

Jeśli chcesz pracować w profesjonalistami, nie pracuj w Showroom.

Juda
@aha

Dlaczego? Czy na prawdę uważasz, że nie ma u nas profesjonalistów? Zatrudniamy kilkadziesiąt świetnych osób, które przed dołączeniem do Showroom pracowały w odnoszących sukcesy markach modowych, ecommercach oraz mniejszych i większych firmach. U nas zdecydowały się rozwijać swoja karierę i gwarantuję Ci, że są profesjonalistami w każdym calu. Twój komentarz obraża nas wszystkich, zupełnie bez powodu.

qbi
@Juda

profesjonalista w showroom to może osoba która zna się na modzie, ale na dobra sprawe nikt nie zna sie na tym czym sie zajmowac powinien: marketingiem, seo, tworzeniem contentu i prowadzeniem projektow

Maciek

Byłem pracownikiem Showroom przez 2 lata. Uważam, że wiele powyższych wypowiedzi jest bardzo krzywdzących, ukazują także, jak mało mamy szacunku dla ludzi przedsiębiorczych, którzy ponoszą największe ryzyko jako właściciele firm. W rzeczywistości właśnie osoby na najwyższych stanowiskach w tej firmie, zrobiły na mnie największe wrażenie pod względem posiadanej wiedzy. (np. Kasia W. i M.J) Ale tak to jest, gdy wypowiadają się pracownicy, którzy nigdy nie mieli własnej działalności i chyba stąd taki brak obiektywnego spojrzenia. Osoby, które myślą o pracy w Showroom - radzę sprawdzić samemu jak tam jest, powyższe wpisy są mocno przesadzone.

14
Katja
@Maciek

Cześć Kasia. Tak się nudzi szefowej, że piszemy fałszywe opinie jako były pracownik, którego nie było o 12 w nocy? :)

1
Ndp
@Maciek

No tak, przedsiębiorcy to najbardziej dyskryminowana grupa społeczna w Polsce. Właśnie dzięki opiniom tutaj możemy im uświadomić ze nie są królami świata i musza się liczyć z szeregowymi pracownikami i ich opiniami. I jak widać na przykładach, to ci tzw. „przedsiębiorcy” mogą robić więcej i wychodzi im to zwykle na sucho, a pracownicy tylko tracą. Więc kończ waść, wstydu oszczędź.

była
@Maciek

nie wmawiaj nam, że ktoś kto mówi przed całą firma, że wchodząc na niemiecki rynek nie przeprowadził żadnego analizy tego rynku, tylko zdecydował się wejśc tam bo tam miał inwestora, jest kompetentnym ceo. jak to sie skonczylo wszyscy wiemy, niemal 20-osobowy oddzial showroomu w berlinie trzeba było zwolnic z dnia na dzien.

1
Ojka

Słaba platforma to i atmosfera słaba. Ludzie albo się izolują albo patrzą z góry na innych. Ciekawe inicjatywy szybko umierają. Świeże owoce w firmie czy tam śniadanko albo kupon na lody do tłustego kotka na urodziny XD nie rekompensują całej reszty: managementu bez wiedzy, zadufanego towarzystwa, powtarzalnych zadań.

tak tak to ja

Firma jest w trakcie łączenia z firmą Miinto, jest tu straszny (usunięte przez administratora) i nie wiadomo co się dzieje.

1
Juda
@tak tak to ja

Niestety procesy połączeń firm mają to do siebie, że jest wtedy straszny (usunięte przez administratora). Jako management staraliśmy się go możliwie zminimalizować i uważam, że komunikacyjnie daliśmy radę, zawiodła część procesów, natomiast po przeprowadzce do jednego biura jest już dużo lepiej. Nie wiem czy zdarzyło Ci się kiedys doświadczenie z łączeniem firm i kultur, bo ja na przykłąd robię to pierwszy raz, tak jak pozostali managerowie. Jeśli jest coś, co możemy zrobić lepiej od teraz, daj znać.

amorka
@Juda

Komunikacyjnie w skali od 1 do 10 to dostajecie ode mnie 0 punktów.

Juda
@amorka

Dlaczego? Czego Ci zabrakło w komunikacji połączenia?

1
Pytanie
 Pytanie

Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?

orion gwiazdor
@Pytanie

Tak, premie miesięczne lub kwartalne. Ale system nadawania premii jest dość niejasny, raczej uznaniowy niż bazujący na faktycznych KPI.

1
Koko
@orion gwiazdor

Nie mogę się zgodzić. W moim dziale są kwartalne KPI i kwartalnie rozliczenia premii. Wszystko jest jasne..

Karol
Inne
@Koko

Czy prócz premii, o których wspominasz są inne benefity lub dodatki w postaci bonów na święta lub prywatnej opieki zdrowotnej?

orion gwiazdor
@Koko

mówię jak miałem ja. To dziwne co mówisz, bo cos takiego jak KPI w showroom nigdy nie funkcjonowało. Może coś się zmieniło w ostatnim czasie lub dotyczy to tylko Twojego zespołu? Jakiego rodzaju KPI masz do realizacji?

Koko
@Karol

Mamy prywatną opiekę zdrowotną, owoce w pracy, w każdy piątek śniadania, budżet na szkolenia, budżet na integracje i spoko zniżki.

1
Koko
@orion gwiazdor

Cześć, w moim zespole każdy miał KPI z góry ustalone. Pod koniec okresu premiowego (miesięcznego lub kwartalnego, zależy jak się dogadasz) robimy podsumowanie i dostajesz premię do 10 dnia każdego miesiąca. Jeśli ktoś nie wie za co ma dostać premię, to wybacz, ale to chyba troche jego niedopatrzenie :) Nie do końca obie wyobrażam nie wiedzieć z góry za co ta premia ma być, ale to może tylko ja :)

6

Zostaw merytoryczną opinię o Showroom Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Showroom Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Showroom Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Showroom Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Showroom Sp. z o.o.
1.4/5 Na podstawie 61 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Showroom Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii