OLYMPUS Business Services sp. z o.o.

4.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o OLYMPUS Business Services sp. z o.o.

ooink
Kandydat

Dziwię się jak czytam te komentarze odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej. Moje odczucia są zupełnie inne. Rozmowa z dwiema liderkami bardzo przyjemne i miłe. A od listopada chodzę na rozmowy i pierwszy raz czułam się zadowolona. Merytoryczne pytania, a nie pytania dla Managera, który ma być specjalistą. Brak (usunięte przez administratora) zapytań typu co zmieni Pani w naszej firmie. Feedback dostałam kilka dni po rozmowie i dopóki tu nie weszłam byłam nastawiona pozytywnie. Trochę jestem przerażona komentarzami.

Sisi
Inne
@ooink

Przygotuj się na chaos i zaiwanianie za pięciu. Welcome in polish (usunięte przez administratora)

ooink
Inne
@Sisi

Jeszcze nie podpisałam umowy i wciąż się zastanawiam czy nie zrezygnować...

Julia
Pracownik
 Pytanie
@ooink

A do jakiego działu idziesz? Finanse, Sales Support, Procurement, HR czy jeszcze coś innego? Wszystko zależy od Twojej sytuacji teraz, jak masz inne propozycje lub dobra pracę to nie zmieniaj, ale jak nic nie masz lub szukasz stażu to może warto spróbować.

ooink
Kandydat
 Pytanie
@Julia

Tak jak pisałam szukam od listopada i padaka. Mam beznadziejną pracę i chce/muszę ją zmienić. Ale nie pali mi się na tyle, bo chce pójść gdzieś gdzie jest w miarę normalnie. Order Managment - możesz powiedzieć coś więcej ? Staż mogłabym robić, ale 6 lat temu, dlatego też żałuję, że najpierw tu nie weszłam.

TS
Pracownik
@ooink

moja odpowiedź nie będzie jakaś odkrywcza. główne bolączki olympusa: przeciętne wynagrodzenie i natłok roboty (mało etatów). cała reszta w sumie ok, jak wszędzie. Generalnie nikt Cię tam nie skrzywdzi i zawsze nauczysz się czegoś nowego. Więc jeżeli masz nóż na karku to bym brał. Ważne, żeby się tam.. nie zasiedzieć. Są przyjemniejsze firmy do pracy we Wrocławiu.

Julia
Pracownik
@ooink

Nie pracuję w tym dziale więc nie jestem dobrym źródłem, pracy na pewno mają bardzo dużo, warto się dowiedzieć czy weekendy też są pracujące jeśli to Ci przeszkadza. Z dobrych rzeczy osoby które kojarzę z SaSu wg mnie są pomocne i konkretne. Na tym forum zgadzam się z wszystkimi negatywnymi opiniami tylko nie z tymi, że źle płacą, ja powiedziałam ile chce i dokładnie tyle dostałam, teraz szukam bardziej rozwiajajacej, nie tak monotonnej pracy i nikt tyle nie oferuje niestety nawet na stanowiskach seniorskich. Także mnie trzyma kasa.

Kurka
Kandydat
 Pytanie
@Julia

Nie mam polskich świąt i jeszcze miałbym pracować w weekendy? Szczerze nie podjęłabym się takiej pracy, za pieniądze jakie dostałam. Przyznam, że jest to jedyna firma po tylu miesiącach która dał mi więcej niż zarabiałam obecnie, wcześniej proponowali mi 1000zł miej .... tez w korpo. Ale w mojej obecnej pracy mam dużo wolnego i mało obowiązków, wiec chyba z deszczu pod rynnę wpadnę. Jestem załamana nakręciłam się na maxa.

Zapałka
Były pracownik
 Pytanie
@Kurka

@Kurka czemu nie pogadasz o swoich watpliwosciach zosobami z rozmowy rekrutacyjnej? Sorry, ale nakręcanie się na podstawie gowowrka nie jest za rozsądne ???? ja pracowałam w tej firmie jakiś rok temu i bardoz dobrze wspominam.

Aaaaa
Były pracownik
@Zapałka

Przez rok firma zmieniła się diametralnie, serio

KK
Były pracownik
 Pytanie
@ooink

Pracowałem jako Order Management. Głównie wprowadzasz zamówienia z innych krajów, jeśli coś się nie zgadza to kontaktujesz się z Front- lub Back-officem. Ostatnimi czasu wiele osób z tego działu się zwolniło, więc możliwe że już na starcie będzie dużo pracy. Z plusów? Na pewno poznanie środowiska SAP, które moim zdaniem jest cenne na rynku pracy.

panna wanna
Pracownik
 Pytanie
@Kurka

na pewno nastaw się na pracujące święta, jednak za każdy taki dzień dostajesz 2 dni wolnego - jeden wynikający z kodeksu pracy, drugi z wewnętrznego regulaminu Olympusa. w zależności od działu przełożeni kładą różny nacisk na obecność w takich dniach. w jednych cały zespół ma wolne i jest auto responder, a niektóre działy, zwłaszcza zależne od regionów, dla których pracują, muszą również być dostępni. w moim zespole dogadujemy się między sobą kto pracuje, a kto będzie zastępować sobę na wolnym, staramy się to robić sprawiedliwie. wiem że w dziale Sales Support zdarzają się nadgodziny i praca w weekendy, nie jestem w stanie powiedzieć na ile są to dobrowolne nadgodziny, a na ile "dobrowolne" ;) dużo się na pewno nauczysz, o ile jesteś chętna do tego. wolumen może być naprawdę duży, ostatnio sporo osób poodchodziło. na jaki region aplikowałaś?

Tom.
Były pracownik
 Pytanie
@Kurka

No już bez przesady, każdy kto pracował w korpo na inny kraj to wie, ze pracuje się zgodnie z kalendarzem klienta. Jak przedmówca pisał, dostaje się za to dodatkowy dzień wolny (czyli łącznie 2) do odbioru. Wiec jak ktoś szybko zjedzie z urlopu albo ma tylko 20 dni to może sobie „dorobić”. Jak masz fajnego TL - to i czasami pizza będzie w święto. A nadgodziny w weekendy ? No cóż, wszystko zależy od działu :)

Alex
Były pracownik
@Tom.

Zgadzam się z przedmówcą. @Kurka – w każdej firmie są wady i zalety, ale zależy to od Twojego podejścia i jak otwarta postanowisz być od początku. Po komentarzach widać, że nie tylko ja tak miałem – ile chciałem, tyle dostałem na początek, a nakręcanie się zamiast zadania kilu więcej pytań zrobi więcej krzywdy niż pożytku ;)

1
Moin-moin
Pracownik
@Tom.

Pracuje tam i wcale nie jest źle. Zależy czy to SSD czy MSD. Myśle, ze SSD ma ciekawszą pracę, nie klepie zamówień jak maszyna, są różne spoko sprawy do rozwiązania. Miałam okazje zobaczyć 2 strony medalu. MSD to ... ta gorsza niestety. Kasa ok, a święta ... rzadko kiedy pracujemy w święta, bo nie chcą nam dawać za dużo wolnego. Wiec w sumie raczej mamy wtedy wolne. Pozdro

Absolwent
Były pracownik
 Pytanie
@Moin-moin

Możesz proszę rozwinąć MSD i SSD?

Absolwent
Kandydat
 Pytanie

Hej interesuje mnie zespół zajmujący zarządzaniem master data w SAP. Jak bardzo wymagająca jest to praca, czy jest to bardziej key entry plus wyjaśnianie telefoniczne nieścisłości?

kandydat
Pracownik
 Pytanie

Czy moglibyście opisać pracę w Order Management? Jaki system jest używany, jakie zdolności są potrzebne? Dziękuję

Kasztanek
Kandydat
 Pytanie

Czy aktualnie jest możliwa praca zdalna? Jakie są plany? Praca w biurze dla chętnych czy mus dla każdego? Interesuje mnie stanowisko order management lub senior accountant na jakie widełki można liczyć?

Pracownik
Pracownik
@Kasztanek

Aktualnie praca zdalna, w planach hybrydowa

Pytanie
 Pytanie

Czy w OLYMPUS Business Services sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?

B.
Pracownik
@Pytanie

Ostatnio było szkolenie z Excela 6h, o innych nic nie słyszałem.

ktoś
Pracownik
@B.

W ramach wewnętrznych projektów mają miejsca szkolenia zewnętrzne Rok temu było to VBA poziom advance, zarządzanie projektem

Pełnawątpliwości
Kandydat
 Pytanie

AR Accountant z językiem włoskim. Czy ktoś miałby ochotę podzielić się swoją opinią na temat pracy w tym teamie?

Pracownik
Pracownik

Jeśli szukasz pracy w SCM to odradzam. Różnice w płacy ze względu na płeć, ilość pracowników nieadekwatna do ilości pracy, sugerowanie, że nadgodziny nie są robione z potrzeb firmy. Jeśli popełnisz 1 błąd to jest to wypominane przy każdej okazji, sukcesy raczej niezauważalne. Niedocenianie pracowników i wyrabianie sobie opinii na podstawie rozmów z innymi, a nie z samym pracownikiem.

eciepecie
Pracownik
@Pracownik

niestety tak w każdym dziale... a do tego jeśli jesteś dobrym pracownikiem, to zamiast zostać docenionym, to dostaniesz dodatkowe obowiązki ;) a ludzie, którzy pracują dłużej od ciebie i mają mniej obowiązków, ale nie są najbardziej bystrzy, nic nie dostaną nowego do roboty (chociaż mają mało), no bo przecież nie ogarniają. bo przecież jakby dostali, to wiązałoby się z tym, że TL/menago mieliby eskalacje i problemy ;) to po co sobie dokładać ;)

L.
Pracownik
@eciepecie

czyli nie tylko ja miałam takie odczucia :D

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czesc, czy moglby ktos powiedziec jak pracuje sie w dziale finansow/controllingu?

intel
Pracownik
@Kandydat

Dział kontrolingu dopiero się tworzy, więc obawiam się, że nie uzyskasz za szybko odpowiedzi. Pierwsze osoby dołączą w najbliższych miesiącach. Natomiast sam zakres odpowiedzialności zespołu, jego struktura i lider dają poczucie, że będzie to dobre miejsce :)

MGD
Pracownik

OBSE jest może dobre na start ale nie dla pracownika z doświadczeniem. Na starcie dostajesz to co wynegocjujesz i na tym można zakończyć temat wynagrodzeń. Były obiecywane duże podwyżki, które nie były takie duże. Przepływ informacji pionowo od góry na dół praktycznie zerowy. Na rozmowie rocznej, dowiadujesz się że coś jest nie tak, gdzie wcześniej mówiono, ze wszystko jest na najwyższym poziomie z Twojej strony. Dział HR to jakaś porażka, niczego się od nich nie dowiesz, wynagrodzenie na czas, ale na wynagrodzenie z tytułu nadgodzin trzeba długo czekać… Benefity bez szału, ale złe nie są. Było dofinansowanie ale 1 razowe, które nawet nie pokryło rachunku za prąd. W zespołach wieczny niedobór ludzi. A fakt ze dużo osób odchodzi (które były zatrudnione od początku) świadczy o znikomym docenieniu pracownika. Podwyżka na seniora to marne grosze, a przy podwyżce rocznej słyszysz, że podwyżka za awans została wliczona w podwyżkę roczną SICK!!! Pierwszy raz się spotykam z firmą, która od docenienia pracownika woli pozwolić mu odejść i zatrudnić stażystę lub nie zatrudnia nikogo obciążając jeszcze bardziej zespół, który już i tak nie jest w stanie się wyrobić z pracą. Cudowny dział IT, któregomrozwiązaniem na wszystko jest reset komputera.

M.N.
Pracownik
@MGD

no trochę tak jest... firma istnieje jakoś niecałe 3 lata, a zespoły potrafiły się już tak przetasować, że często nie ma ani jednej osoby, która byłaby od początku.

Goodbye soon
Pracownik

Że nie jest za ciekawie to wszyscy myślę wiedzą, HR ostatnio pokusił się o ankietę by zbadać nastroje ludzi, ankieta niby anonimowa, a trzeba było podać dział, zespół, wiek (szczegółowowe widełki) i staż pracy w Olympusie.. Jak wyniki będą dane team leaderom do analizy czy wyciągnięcia wniosków razem z tymi danymi statystycznymi to przecież po tym łatwo można zidentyfikować kto co napisał.. Trochę to słabe, ale z drugiej strony przy takich niedoborach w zespołach, o pracę raczej nie ma się co martwić.

Ojoj
Były pracownik
@Goodbye soon

Tylko po co im te ankiety, skoro nie wyciągają z nich wniosków. Ile razy można mówić i pisać, że tl jest toksyczny i wprowadza złą atmosferę w zespole i po prostu utrudnia pracę - i tak to zignorują.

1
Ania K
Pracownik
 Pytanie
@Goodbye soon

To chyba dobrze, że anonimowo badają – w sumie ktoś będzie miał potem czas, żeby analizować kto pracował ile i dopasowywać opinie?

pleple
Pracownik
@Ania K

no tak się składa, że w tych "anonimowych" ankietach podajesz np. dział, staż pracy, itp., więc Twój przełożony bardzo łatwo może się domyślić kto co napisał po tych danych ;) złwaszcza jeśli jesteś w zespole, w którym jest mało osób. a dwa - niczego te ankiety, skip meetingi nie dają - zgłaszasz uwagi, mówisz co nie działa, a później na kwartalnych spotkaniach słyszysz, że wszystko jest super i ogólnie to pracownicy są super zadowoleni.

Nel
Pracownik
@Goodbye soon

Hmmm... u nas ankiety wszystkie były pozytywne, wiec wielki szok. Na spotkaniu spisaliśmy sobie z dzióbków, ale kilka dni po tym wiadomosc, ze dwie osoby odchodzą.

njp
Były pracownik

Olympus kusił wynagrodzeniami, jednak i ten element już przestaje być wyróżnikiem. Niestety powielę wiele krążących tu negatywnych opinii (zapowiadało się oczywiście inaczej). Atmosfera w zespole super, jednak ta, kreowana przez wyższe szczeble mocno kiepska....zachowania przełożonych często irracjonalne/kuriozalne. Brak porozumienia... Przepływ informacji mocno kiepski, za to przepływ nowych procesów - z zaskoczenia. Dokładanie nowych obowiązków, a w zanadrzu propozycje usprawnień i inne obciążające głowę sprawy. Wizja awansu - niespójna, w zasadzie demotywująca. Na pożegnanie tona zamieszania, nieporozumień i niedomówień i nieprzyjemnego traktowania.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka awansu w Olympus Business Services Sp. z o.o.?

MGN
Pracownik
@Pytanie

U mnie w Finansach sa trzy poziomy: junior, accountant i senior. I z tego co wiem, w innych działach jest podobnie. Generalnie wszystko opiera się na ścieżkach karier gdzie masz rozpisane kryteria, które musza być spełnione, żeby awansować. Awanse odbywają się raz w roku, ale można też awansować wcześniej jeśli już jesteś w procesie Career Path, a w międzyczasie zwolni się stanowisko.

Mapami
Pracownik
@MGN

Aby awansować musisz być w procesie Career Path, w którym zmuszają cię do wymyślania setek usprawnień, następnie masz być leaderem projektu którego nie chce się prowadzić twojemu team leaderowi oraz uczestniczyć w projektach innych osób. Wszystko to robisz absolutnie za darmo bez gwarancji awansu. Dopiero jak ktoś z twojego teamu nie wytrzyma psychicznie i wreszcie się zwolni będziesz miał szanse wskoczyć na jego miejsce. W tym czasie twój przełożony będzie ci powtarzał na każdym 1:1 ze niczego ci nie może zagwarantować, ale jeśli będziesz się starał to oczywiście jest szansa ze kiedyś łaskawie twoje marzenie się spełni.

Rob
Pracownik
@Mapami

Zgadza się. O tym mi nikt na rozmowie nie powiedział np. mam swoje obowiązki, presja czasu, mail za mailem, nadal czuć braki kadrowe,(usunięte przez administratora). Szczerze powiedziałem swojemu liderowi, że nie mam na to czasu to mi poradził bym sobie wbił w kalendarz 2-3h w tygodniu i w tym czasie się tym zajmował... Osobiście wolę zrobić swoją pracę na 100% i bez nadgodzin niż zaczynać wiele tematów, nie kończyć nic i pracować nad projektami, za które laury zbiorą liderzy.

T.
Pracownik
@Rob

Cóż, management OBSE chyba za bardzo wziął sobie do serca understaffing. Roboty jest cała masa a etatów coraz mniej. To właśnie m.in. ten powód, dla którego odszedłem z tej firmy. Atmosfera w moim zespole była nawet w porządku. Poza zespołem bywało różnie.

Karolina
Kandydat
 Pytanie

Mógłby ktoś dokładnie rozpisać ścieżkę przechodzenia przez rekrutację? Czy wszystkie rozmowy kończą się feedbackiem do miesiąca czasu, czy może jednak to wyjątek od reguły, który był opisany?

Ja
Pracownik
@Karolina

Ja miałam telefon na następny dzień po wysłaniu Cv, że zapraszają rozmowę. Odbyła się ona niedługo po telefonie. A propozycje zatrudnienia otrzymałam dzień po rozmowie

Piotr
Pracownik
@Karolina

Standardowo pierwszy etap to rozmowa z kimś z HR, raczej takie podstawowe sprawy, bardziej jak weryfikacja tego co w CV, poza tym oczekiwania finansowe, okres wypowiedzenia itd. U mnie to trwało jakies pół godziny. Później zapraszają na 2 etap, w moim przypadku to była rozmowa z dwoma managerami (w sumie jak się okazało jedna z tych osób to był mój przyszły TL ). To było standardowe interview, dużo pytań, weryfikacja języka oraz sporo informacji o samej roli. Feedback dostałem nieco ponad tydzień po rozmowie. Generalnie proces przyjemny i szybki, ja osobiście nie miałem zastrzeżeń.

Ja
Kandydat
 Pytanie
@Piotr

Po jakimś czasie zapraszają na rozmowę. Tzn. jak już odbyła się rozmowa z HR?

Abcd
Kandydat

Proces rekrutacji przebiegł bardzo pozytywnie. Dwa etapy. Pierwszy - telefon od HR, standardowe pytania dlaczego zmieniasz prace dlaczego wrzuciłeś CV, dlaczego zainteresowała cię dana oferta, weryfikacja umiejętności językowych-proste pytania. Drugi etap - rozmowa z managerami. W moim przypadku był dość śmiesznie i zabawnie, można było odczuć wrażenie że jeden z managerów całą rozmowę się śmiał, co było dość infantylne w mojej ocenie. Dość szybka odpowiedz telefoniczna z feedbackiem. W trakcie procesu rekrutacyjnego warto zebrać feedback od osób pracujących w tej firmie. Uzyskałam informacje, że nie są tu praktykowane żadne podwyżki ani żadne premie - o czym mowa była na spotkaniu rekrutacyjnym. O tym znajdziemy tez informacje na tym portalu, bardzo wiele opinii jest zgodnych. Ścieżka rozwoju i awansu raczej bardzo trudna i ciężka do przejścia, wymagania wysokie. Łatwiej dostać się z ulicy niż poprzez awans wewnętrzny. Pracują tu głównie ludzie młodzi, w trakcie lub po studiach więc na ich potrzeby firma sprawdza się jak najbardziej, określili że jest to super korpo na start, żeby się nauczyć, pierwsza praca itp., ale niestety nie na rozwój. Z ich opinii można było wywnioskować, że są tu niskie perspektywy rozwojowe. Na plus - dofinansowania do nauki języków obcych, bony świąteczne.

efgh
Pracownik
@Abcd

No z tymi premiami to nie taka znowu prawda – na home office dostaliśmy tysiąc tak o, nawet stażyści (300 zł chyba) i do tego bez problemu można było wypożyczać sprzęt z firmy, żeby każdemu wygodnie pracowało się z domu i mógł ew. sobie przestrzeń dopasować. Nie słyszałam, żeby w którejś firmie znajomego dostali ekstra hajs żeby dobrze pracowało im się zdalnie.

Cris
Pracownik
@efgh

Pieniądze, które dostaliśmy na dokupienie krzesła czy biurka przyszły teraz w marcu 2021 jednorazowo, inne firmy we Wro oferowały pieniądze na internet czy większe zużycie prądu dużo wcześniej. W Olympusie był to 1000zl brutto, więc na konto przyszło ok 690zl (kwota może się różnić jak ktoś nie jest w PPK). Jak ktoś tu pracuje od początku tzn od 2018 roku, to raczej żadnej podwyżki nie widzial na oczy, teraz może się coś zmieni, bo są zapowiedzi. Pożyjemy zobaczymy.

Abcd
Inne
@efgh

W wielu korporacjach we Wrocławiu pracownicy dostali dofinansowanie do pracy zdalnej :) Bodajże CS oferował dofinansowania do zakupu laptopa czy krzesła i nie były to niskie kwoty :)

Abcd
Inne
@efgh

W wielu korporacjach są dofinansowania, bodajże w CS były w zeszłym roku do laptopa i krzesła i to dość wysokie :)

ja
Pracownik
@Cris

To prawda, w zeszłym roku poza mozliwością zabrania fotela czy monitora z biura niewiele doadatkowych reczy się działo. Ale, żeby byc całkiem fair to jednak inne firmy (przynajmniej te, gdzie pracują znajomi) tylko zwracali pracownikom koszty na podstawie paragonów i rachunków, a u nas każdy pracownik dostał prawie 700 na ręke tak po prostu. A co do rekompensowaniem kosztów internetu, prądu itp to nie znam firmy, która to robi dla pracowników na zdalnej pracy (nie mówię tu o telepracy, bo tam akurat z tego co wiem jest takie prawo, że płacić musi - tak przynajmniej ma mój brat). A na podwyżkę też czekam.... zobaczymy...

efgh
Pracownik
@ja

No doładnie, każdy lubi tylko dużo mówić jak to dba o pracowników i nie znam też żadnej firmy, która dopłaca do pracy zdalnej. Ja jestem zadowolona, bo pracę mam, lubię ją i polecam, dostałam ekstra hajs – jedynie zostaje mi trzymać kciuki za powrót do normalności, bo jednak praca w biurze jest ciekawsza i troche się tęskni ;) podwyżki – czekamy.

Nick
Pracownik
@Abcd

Dzień dobry, wszystko w temacie zostało powiedziane, ale ja dodam od siebie w kwestii premii: jakoś z tydzień, 2, temu ogłosili, że wszyscy pracownicy zatrudnieni jeszcze w zeszłym roku dostają bonus 1400 zł. Jak dla mnie, to te ostatnie bonusy to super rzecz, oby się utrzymały. Nigdzie nie jest idealnie, ale widać duże zmiany na plus.

ska
Pracownik
@Nick

Jeżeli ktoś w zeszłym roku zatrudniony był jako stażysta, (usunięte przez administratora), ale płynnie przeszedł po czterech miesiącach pracy (usunięte przez administratora) na umowę o pracę, ale w terminie późniejszym niż 01.01.2021, to niestety wspominanych 1400 złotych nie dostał, nie uważam, że to fair rozwiązanie

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Email Marketing Lead – jakie dokładnie są wymogi na to stanowisko, jakie obowiązki i czy ktoś już na nim pracował albo coś wie?

Piotr
Pracownik
@Kandydatka

Dzień dobry, to nowo tworzone stanowisko. Współpracuje bezpośrednio z kwaterą główna w Hamburgu. Kluczowy wymóg to doświadczenie w pracy z CRM z naciskiem na e-mail marketing, idealnie w firmie z branży medycznej. Bardzo mile widziane doświadczenie w pracy z aplikacjami: Salesforce Marketing Cloud, Hubspot, Adobe Experience Cloud. Do tego umiejętności/doświadczenia copywriter’skie również będą atutem. Z racji, iż to nowe stanowisko, można budować je od początku i dać solidną podstawę na fajny rozwój.

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie
@Piotr

Dziękuję. A jeżeli chodzi o umowę – czy jest okres próbny, czy może od razu na umowę o pracę?

Piotr
Pracownik
@Kandydatka

Standardowo trzymiesięczny okres próbny, oczywiście w oparciu o umowę o pracę. Potem najczęściej umowa na czas nieokreślony.

Aleksandra
Inne
@Piotr

Czy do pracy na tym stanowisku konieczna jest znajomość kilku języków w stopniu co najmniej dobrym - i jeśli tak, to jakie są najmilej widziane? Ciekawi mnie też, ile osób do pracy jest obecnie poszukiwanych.

Muminkowa
Kandydat
 Pytanie

Witam, widziałam, że Olympus się ogłasza, że tworzy dział HR Operations. Czy firma ma jakieś nakazy dotyczące pracy z biura, czy można pracować w pełni zdalnie?

Olecka
Pracownik
@Muminkowa

Witam, ja pracuje w firmie od 6 m-cy i cały czas mamy elastyczne zalecenia co do pracy z biura, więc kto chce, ten przychodzi zachowując niezbędne ograniczenia i wymogi, a jeżeli woli z domu, to pracuje z domu – w moim zespole są takie osoby, które prawie rok w biurze nie były. To co na plus, to onboarding też w pełni zdalnie, laptopa przyniósł kurier, a IT zrobiło wszystkie dostępy zdalnie. Mam tęz krzesło i duży monitor z biura. Z okazji COVIDa kolejnej fali, dostaliśmy grant 1000 zł na np. zorganizowanie sobie lepszego stanowiska pracy w domu. Wiadomo, nie jest zawsze usłane kwiatkami, ale dla mnie to dużo, że nie muszę siedzieć z laptopem 15 cali na kanapie w salonie z podkurczonymi nogami.

fTQ
Pracownik
@Muminkowa

Na ten moment można 100% zdalnie, po pandemii (o ile się kiedyś skończy), chcą wprowadzić tryb hybrydowy.

Gosc5000
Pracownik

Potwierdzam opinie,które występują na tym forum! Nie ma podwyżek więc zapewne odejdzie większość dobrych pracowników wnoszących wartość dodaną. Wkrótce będą brać ludzi po studiach/stażystów. A szkoda bo zapowiadało się dobrze.Dobre dla ludzi po studiach. Dla osób z doświadczeniem +1 rok nie polecam.

Aaaaa
Pracownik
@Gosc5000

Również popieram. Zero podwyżek, bonusow, premii. Generalnie to trzeba robić za dwóch, ale nw tych samych warunkach i otwarcie mówi się o tym, że nie ma żadnych perspektyw na zmianę. Czas uciekać. Ale przed odejściem można jeszcze poczytać pamiętniczek Pani Prezes.

W
Pracownik
@Aaaaa

Sporo zmieniło, bo nie dość, że przez kolejną falę COVID dostaliśmy extra tysiaka na ogarnięcie swojego miejsca pracy, to jeszcze ostatnio wpadło kolejne 1400 ot tak. Nigdy nie narzekam, bo chwalę sobie tą pracę, ludzi. Teraz jest coraz lepiej ale wg mnie źle nigdy nie było. Dobrze się tu czuję, większych problemów rozbuchanych w komentarzach nie doświadczyłem, pracy jest dużo, ale to dobrze, bo wolę mieć co robić niż szukać pracy bo COVID, z wynagrodzenia zawsze byłem zadowolony – tyle ile chciałem, dostałem. Zawsze polecam i zapraszam

Tomasz
Pracownik

Pracowałem w dziale HR. Były lepsze dni i gorsze, ale ogólnie dobrze wspominam. Wynagrodzenie było ok, bez szału, ale dało się wyżyć. Ścieżka awansów – nie jestem osobą, która tego specjalnie potrzebowała, ale niektórzy byli nieźle wynagradzani. Co do zespołu, trafiłem na świetne osoby, więc nawet jak było dużo zadań (czasem aż za dużo), to dawaliśmy wspólnie radę. Ogólnie nie mam żadnych ekstremalnie złych doświadczeń i dobrze wspominam 3 lata w firmie.

2
hello
Były pracownik
 Pytanie
@Tomasz

jak mogłes pracowac 3 lata jak ta firma tyle we Wrocławiu nie działa ?

Olecka
Pracownik
@hello

Firma działa od 2018 roku, otwarcie oficjalne było tylko w 2020 ;)

Order
Kandydat
 Pytanie

Jakich zarobków można się spodziewać jako order management specialist z Jezykiem obcym, umowa o pracy? I czy warto pracować na tym stanowisku pod względem rozwoji.Pozdrawiam

Ania K
Kandydat

Byłam na rozmowie, fajna atmosfera, mam nadzieję, że uda mi się zagrzać tam więcej czasu.

Xec
Kandydat
 Pytanie
@Ania K

A co Ci się tam tak spodobało? Nie wiem, przechodzę przez te wszystkie komentarze i zaczynam mieć wątpliwości, a Ty chyba byłaś ostatnio, więc powiedz coś więcej.

Ania K
Kandydat
 Pytanie
@Xec

Wiesz co, nie wiem do końca jak to ująć, sposób jak mnie przywitano, wystój, sposób prowadzenia rozmowy. Taka duża kultura osobista, przyjemna atmosfera, międzynarodowa firma, na poziomie. Podczas rozmowy 2 rekruterki też przyjemne, nie zadawały kłopotliwych pytań, bo zdarzało mi się, że ktoś pytał mnie na zasadzie "a jest Pani w związku? Planuje Pani dzieci, skoro chce się Pani rozwijać, czemu nie awansowała Pani w poprzedniej firmie?". Zawsze wychodziłam przerażona po takiej rozmowie i czułam się gorsza od wszystkich. Tu bardzo dobre wrażenie i miejsca i ludzi.

Zostaw merytoryczną opinię o OLYMPUS Business Services sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w OLYMPUS Business Services sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy OLYMPUS Business Services sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w OLYMPUS Business Services sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 26, z czego 6 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy OLYMPUS Business Services sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w OLYMPUS Business Services sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

OLYMPUS Business Services sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii