Opinie o Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o. w Katowice

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Edukacja - działalność związana z oświatą

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o. w Katowice

anonim
Inne

Mam przed sobą ofertę o podobnych widełkach (3,5 – 20 tys) o którą ktoś pytał jeszcze w lipcu, teraz w październiku zatem ponownie była wystawiana. Czy do dziś już ktoś bankowo się znalazł? Interesuje mnie rozstrzygnięcie kwestii wskazanych zarobków, bo widzę ze wystąpiły wątpliwości co do tej dolnej granicy… tak na oko jakie są szanse by średnio z 10 tys sobie na spokojnie zgarniać? Opiszecie jak praca na obsłudze teraz idzie?

tehnoMen
Pracownik
@T

Prezes stracił kontakt z rzeczywistością, premie i podstawy są obecnie dużo lepsze w konkurencji w gliwicach i zabrzu.

123 Nowy wpis
Inne

jak oceniacie aktualną sytuacje specjalistów ds. obsługi klienta biznesowego? Jak jeszcze wcześniej było dostępne ogłoszenie to podkreślono w nim, że 90% czasu pracy to sprzedaż i obsługa klienta przy czym można zyskać wysokie wynagrodzenie prowizyjne bez górnego limitu. W tym roku jakie najwyższe zarobki udaje się osiągnąć? warto próbować?

pracownik Nowy wpis
Pracownik
@123

już nie warto. Zarzad wprowadził płatność prowizji od zapłaconej FV. Jak masz przeszkoloną firmę w maju i łapiesz się w próg a kontrahent zapłaci w tym samym miesiącu to masz premię, ale jak zapłaci już 01.06 to nie masz już premii. Na podstawie najniższą krajową :( Proponuję nie tracić czasu i szukać szczęścia gdzie indziej. Pozdrawiam

anonim
Inne

Mam przed sobą ofertę o podobnych widełkach (3,5 – 20 tys) o którą ktoś pytał jeszcze w lipcu, teraz w październiku zatem ponownie była wystawiana. Czy do dziś już ktoś bankowo się znalazł? Interesuje mnie rozstrzygnięcie kwestii wskazanych zarobków, bo widzę ze wystąpiły wątpliwości co do tej dolnej granicy… tak na oko jakie są szanse by średnio z 10 tys sobie na spokojnie zgarniać? Opiszecie jak praca na obsłudze teraz idzie?

Pracownik
Pracownik
@anonim

Po przepracowaniu dłuższego czasu u nich i osiąganiu całkiem niezłych wyników stwierdzam, że nie ma szans na zarobki w granicach 10tys. W całej firmie jest chyba jeden człowiek, który tyle zarabia, resztą wyciągnie max 5-7tys łącznie z podstawą, kilka osób notorycznie z samą podstawa. Podstawa najniższa krajowa

anonim
Inne
@Pracownik

Sposobu nie znacie? W pewnym sensie jest to wykonalne, skoro faktycznie jedna osoba tak może wyciągnąć. Chodzi o jakieś nadgodziny czy to raczej kwestia doświadczenia predyspozycji własnych? Zastanawiam się czy można się tego nauczyć. Są teraz jakieś dobre szkolenia w ofercie? Albo czy maja być wprowadzone?

T
Pracownik
@anonim

Teraz premie się skończyły bo prezes wprowadził wypłatę premi po opłaceniu FV. WIEC JESLI JAKIS KLIENT NIE OPLACI WSZYSTKICH FV W DANYM MIESIACU A HANDLLWIEC NIE przekroczy PROGU PREMIOWRGO PRZEZ TO MOZNA ZAPOMNIEC O PREMII. CZASY SWIETNOSCI SIE SKONCZYLY W KONKURENcja placi LEPIEJ

tehnoMen Nowy wpis
Pracownik
@T

Prezes stracił kontakt z rzeczywistością, premie i podstawy są obecnie dużo lepsze w konkurencji w gliwicach i zabrzu.

Aleksandra Nowy wpis
Inne

Cześć, czy pracownik administracyjno-biurowy otrzymuje jakieś premie lub prowizje? Ktoś teraz zasugerował, że mogą być one nie wypłacane na przykład handlowcom ze względu na czynnik zewnętrzny, którym jest klient. Tym czasem w we wcześniejszej ofercie nie było wskazane, że są jakieś dodatki. pracuje się na samej podstawie?

Amy
Inne

Pracodawca wspomina w ofercie dla specjalisty ds. obsługi klienta biznesowego, że jest wysokie wynagrodzenie prowizyjne bez górnego limitu, a jednocześnie podaje widełki 3,5 - 20 k brutto. Czyżby 3,5 k to była podstawa i te Wasze wpisy o najniższej krajowej były prawdziwe? Ponadto 3,5 k to nawet nie jest już najniższa, brakuje 100 zł :/

DarekPe
Były pracownik
@Amy

Wygląda to tak, że 3,5k jest dla ciebie i innych naiwnych, a ci "ważniejsi" mają całą resztę bez limitu. Uważaj na bajki, które usłyszysz..

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji na stanowisko Specjalista/ka ds. obsługi klienta biznesowego w firmie Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o.? Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej i opisz przebieg spotkania z rekruterem.
Administrator

Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o. w mieście Katowice chciałaby zapoznać się twoją opinią na swój temat. Dodaj opinię i pomóż temu pracodawcy dokonać zmian na lepsze.

Marcus69
Pracownik
 Pytanie
@Administrator

Witam, Pracuję w Krajowym Centrum Kształcenia od sierpnia 2020 r. Jestem Doradcą Klientów Biznesowych, a praca polega na pozyskiwaniu klientów i sprzedaży im szkoleń i egzaminów energetycznych SEP. Klimat w pracy jest unikalny, mamy bardzo elastyny model pracy, który pozwala na wykazanie się, a przy tym zarobki nawet w granicach kilku tyś. złotych. Nie lubimy kultury "korpo", dlatego u nas nie ma KPI, celów, sztywnych ram, których trzeba trzymać się jak w korpo. Każdy z nas ma wpływ na model pracy, a nasza Kierowniczka robi wszystko, aby każdy z nas wychodził z pracy uśmiechnięty. Klienci są bardzo zadowoleni z naszych usług, bo w naszym portfolio są tuzy energetyki. Mam za sobą ponad 25 lat pracy i to najlepsze miejsce w którym pracowałem, a nasz zespół składa tak z ludzi w wieku około 20 lat, jak i tych koło 40-ki, jednak tworzymy super ekipę ( nie mylić z ekipą Friza :))). Brzmi zbyt pięknie? Zapraszam Was do aplikowania, a sami będziecie mogli się przekonać już na rozmowie jak to u nas wygląda. Pozdrawiam i do zobaczenia XD

Z
Pracownik
@Marcus69

To już przeszłość. Wszystko odwróciło się o 180 stopni. Teraz raporty, estymacje, pretensje, brak zrozumienia. Nie polecam

Edyta
Pracownik
@Marcus69

"zarobki nawet w granicach kilku tyś. złotych"- najniższa krajowa to też kilka tysięcy :)

Don Kichot
Były pracownik

Absolutny brak kompetencji osób funkcyjnych. Firma, która w niedługim czasie poszła w kierunku "korporacyjnym", gdzie człowiek stawał się jedynie częścią arkusza w Excelu. Wszechobecna dyskryminacja wobec kobiet i innych, mniej wartościowych to osób wedle filozofii zarządu. Brak organizacji rodzący prawdziwy chaos i powszechna "spychologia". Eufemistycznie ujmując - "niezdrowa rywalizacja" nierzadko upiększana o wyśmiewanie. Faworyzacja wybranych pracowników z niejawnym, ewidentnie niekorzystnym dla nieświadomych system wynagradzania. Brak kontroli i nadzoru nad poszczególnymi zespołami, gdzie w przypadku ewentualnych komplikacji problemy rozwiązywano bez większego zastanowienia, co skutkowało stratami finansowo-moralnymi. Bezlitosna imitacja fatalnie zubożałej wizji, której jedynym sukcesem okazała się zdumiewająco haniebna eksploatacja człowieka. Z plusów - blisko do sklepu

Emilia
Inne
@Don Kichot

Oj no widać że bardzo jesteś niezadowolony z tego jak ta praca wygląda/ła. No ale piszesz że idą w kierunku korporacyjnym - ma to też jakieś zalety? No bo wiesz, w korporacjach często są jasne ścieżki rozwojowe, są benefity.. to co, są tu też takie rzeczy?

Don Kichot
Były pracownik
@Emilia

Zależy to od filozofii życiowej. Jeśli cenisz sobie bardziej pieniądz niż moralność to znajdziesz wiele plusów. To w jaki sposób idą w kierunku korporacyjnym jest wybitnie nieudolnie wykonywane.

Błażej
Inne

Firma na pierwszy rzut oka wyglada naprawdę dobrze , ale im głębiej w las tym gorzej. Jako były pracownik (specjalnie pisze opinię po paru miesiącach , aby kochany prezes nie pozwał mnie do sądu o zniesławienie ) mogę spokojnie powiedzieć , ze nie polecam W pracy rządzi chaos , ciężko o podstawowy sprzęt do normalnej pracy Spróbujcie tylko wyjść przed szereg i pokazać co można zrobić nowego - najpierw zrobią z was bogów tylko po to , żeby was wyrzucić z firmy. Nie ma przyjaznej atmosfery, każdy tylko patrzy żeby ukraść klienta innej osobie. Nie polecam

Małgosiw
Kandydat

Widziałam ogłoszenie na pracuj.pl. Od 2010 roku pracuje w branży contact center. Czy jest szansa na pracę u Państwa i jaka atmosfera i warunki panują. Mam dość sztywnego korpo i nacisków i oddechu na plecach przełożonych którzy każą sprzedawać nawet jeśli po drugiej stronie poczta głosowa. Posiadam referencje. Gdzie znajduje się miejsce pracy.

Marcus69
Pracownik
@Małgosiw

Witam, Zapraszamy na rekrutacje :) Kasa TOP, Klimat TOP :) Korpo - 0 :)

f
Pracownik
@Marcus69

już nie 100 % korpo

pytający
Kandydat
 Pytanie

Czy jest możliwość pracy w 100% zdalnej na jakimś stanowisku?

Z
Pracownik
@pytający

Nie

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o. dogadują się między sobą?

Tom
Pracownik
@Pytanie

Kiedyś było super, potem firma zeszła na psy i wprowadziła kontrole i korpo. Nie polecam.

Marek
Inne

O to mi właśnie chodziło! Szkolenie i egzamin zrobiłem przez neta, do tego trener mega profesjonalny, odpowiadał na wszystkie pytania.

Marcus69
Pracownik
@Marek

Dziękujemy za tą opinię :) Robimy wszystko, abyście byli Państwo zadowoleni, im bardziej Wy jesteście zadowoleni, tym nam się pracuje w lepszym klimacie. Pozdrawiam :)

Robson
Kandydat
 Pytanie

Widziałem ogłoszenie o pracę sprzedawcy. Jakie opinie. Mam bogate doświadczenie w sprzedaży i call center. Jakie warunki i na czym dokładnie polega praca? Klienci zadowoleni a pracownicy?

Agnieszka
Pracownik
@Robson

Zdecydowanie zapraszam do przesłania CV i na rozmowę rekrutacyjną, już, podczas której się Pan przekona, że u nas nie pracuje się jak w korpo i do tego świetnie się zarabia :) Mam zaszczyt kierować niesamowitą ekipą i szukamy do nas kolejnych wyjątkowych sprzedawców. Zapraszam do wysłania CV na adres a.szewczyk@ekck.pl.

Frejzer38
Pracownik
 Pytanie

Pracę w Krajowym Centrum Kształcenia rozpocząłem w lipcu 2020 r. Kiedy składałem aplikację myślałem, że to kolejna praca, polegająca na wykonywaniu 1000 połączeń z naciskiem na wynik. ..Bardzo się pomyliłem...Pracuję nadal i nie mam zamiaru się stąd ruszać! To co zastałem sprawiło, że dzisiaj mogę powiedzieć, że to najlepsza praca w moim życiu. Jestem Doradcą Klientów Biznesowych. Firma organizuje szkolenia energetyczne, zatem pozyskuję Klientów którzy potrzebują tego typu uprawnień. Co do pracy: Fenomenalna atmosfera! Tworzą ją zawsze uśmiechnięci ludzie, którzy się wzajemnie szanują i sobie pomagają. Kierowniczka - każdemu życzę takiego przełożonego :) Mega plus to organizacja własnej pracy, żadnej presji na wynik - dzięki czemu mnie osobiście one stale rosną, bo nigdy nie akceptowałem "korpo" zasad, dlatego wszystko co robię, robię z przyjemnością i satysfakcją, a do tego naprawdę dobrze zarabiam :) Co mogę dodać? Wszystko w otoczeniu fajnej Ekipy, która tworzą sami pozytywni ludzie! Kiedyś nie wierzyłem, że właśnie tak może być w pracy, ale w KCK tak właśnie jest :) Szczerze polecam!

Tymoteusz
Inne

Świetna współpraca i bardzo wysoki poziom szkoleń, do tego wszystko w formie online. Polecam w 100%

NIKI
Pracownik

Jestem bardzo zadowolony z pracy w www.ekck.pl

Zostaw merytoryczną opinię o Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o.
4.2/5 Na podstawie 5 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Ks. Piotra Skargi 8
    40-091 Katowice
  • NIP: 6342937049 REGON: 381396238 KRS: 0000750378
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii