Mam przed sobą ofertę o podobnych widełkach (3,5 – 20 tys) o którą ktoś pytał jeszcze w lipcu, teraz w październiku zatem ponownie była wystawiana. Czy do dziś już ktoś bankowo się znalazł? Interesuje mnie rozstrzygnięcie kwestii wskazanych zarobków, bo widzę ze wystąpiły wątpliwości co do tej dolnej granicy… tak na oko jakie są szanse by średnio z 10 tys sobie na spokojnie zgarniać? Opiszecie jak praca na obsłudze teraz idzie?
Prezes stracił kontakt z rzeczywistością, premie i podstawy są obecnie dużo lepsze w konkurencji w gliwicach i zabrzu.
jak oceniacie aktualną sytuacje specjalistów ds. obsługi klienta biznesowego? Jak jeszcze wcześniej było dostępne ogłoszenie to podkreślono w nim, że 90% czasu pracy to sprzedaż i obsługa klienta przy czym można zyskać wysokie wynagrodzenie prowizyjne bez górnego limitu. W tym roku jakie najwyższe zarobki udaje się osiągnąć? warto próbować?
już nie warto. Zarzad wprowadził płatność prowizji od zapłaconej FV. Jak masz przeszkoloną firmę w maju i łapiesz się w próg a kontrahent zapłaci w tym samym miesiącu to masz premię, ale jak zapłaci już 01.06 to nie masz już premii. Na podstawie najniższą krajową :( Proponuję nie tracić czasu i szukać szczęścia gdzie indziej. Pozdrawiam
Mam przed sobą ofertę o podobnych widełkach (3,5 – 20 tys) o którą ktoś pytał jeszcze w lipcu, teraz w październiku zatem ponownie była wystawiana. Czy do dziś już ktoś bankowo się znalazł? Interesuje mnie rozstrzygnięcie kwestii wskazanych zarobków, bo widzę ze wystąpiły wątpliwości co do tej dolnej granicy… tak na oko jakie są szanse by średnio z 10 tys sobie na spokojnie zgarniać? Opiszecie jak praca na obsłudze teraz idzie?
Po przepracowaniu dłuższego czasu u nich i osiąganiu całkiem niezłych wyników stwierdzam, że nie ma szans na zarobki w granicach 10tys. W całej firmie jest chyba jeden człowiek, który tyle zarabia, resztą wyciągnie max 5-7tys łącznie z podstawą, kilka osób notorycznie z samą podstawa. Podstawa najniższa krajowa
Sposobu nie znacie? W pewnym sensie jest to wykonalne, skoro faktycznie jedna osoba tak może wyciągnąć. Chodzi o jakieś nadgodziny czy to raczej kwestia doświadczenia predyspozycji własnych? Zastanawiam się czy można się tego nauczyć. Są teraz jakieś dobre szkolenia w ofercie? Albo czy maja być wprowadzone?
Teraz premie się skończyły bo prezes wprowadził wypłatę premi po opłaceniu FV. WIEC JESLI JAKIS KLIENT NIE OPLACI WSZYSTKICH FV W DANYM MIESIACU A HANDLLWIEC NIE przekroczy PROGU PREMIOWRGO PRZEZ TO MOZNA ZAPOMNIEC O PREMII. CZASY SWIETNOSCI SIE SKONCZYLY W KONKURENcja placi LEPIEJ
Prezes stracił kontakt z rzeczywistością, premie i podstawy są obecnie dużo lepsze w konkurencji w gliwicach i zabrzu.
Cześć, czy pracownik administracyjno-biurowy otrzymuje jakieś premie lub prowizje? Ktoś teraz zasugerował, że mogą być one nie wypłacane na przykład handlowcom ze względu na czynnik zewnętrzny, którym jest klient. Tym czasem w we wcześniejszej ofercie nie było wskazane, że są jakieś dodatki. pracuje się na samej podstawie?
Pracodawca wspomina w ofercie dla specjalisty ds. obsługi klienta biznesowego, że jest wysokie wynagrodzenie prowizyjne bez górnego limitu, a jednocześnie podaje widełki 3,5 - 20 k brutto. Czyżby 3,5 k to była podstawa i te Wasze wpisy o najniższej krajowej były prawdziwe? Ponadto 3,5 k to nawet nie jest już najniższa, brakuje 100 zł :/
Wygląda to tak, że 3,5k jest dla ciebie i innych naiwnych, a ci "ważniejsi" mają całą resztę bez limitu. Uważaj na bajki, które usłyszysz..
Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o. w mieście Katowice chciałaby zapoznać się twoją opinią na swój temat. Dodaj opinię i pomóż temu pracodawcy dokonać zmian na lepsze.
Witam, Pracuję w Krajowym Centrum Kształcenia od sierpnia 2020 r. Jestem Doradcą Klientów Biznesowych, a praca polega na pozyskiwaniu klientów i sprzedaży im szkoleń i egzaminów energetycznych SEP. Klimat w pracy jest unikalny, mamy bardzo elastyny model pracy, który pozwala na wykazanie się, a przy tym zarobki nawet w granicach kilku tyś. złotych. Nie lubimy kultury "korpo", dlatego u nas nie ma KPI, celów, sztywnych ram, których trzeba trzymać się jak w korpo. Każdy z nas ma wpływ na model pracy, a nasza Kierowniczka robi wszystko, aby każdy z nas wychodził z pracy uśmiechnięty. Klienci są bardzo zadowoleni z naszych usług, bo w naszym portfolio są tuzy energetyki. Mam za sobą ponad 25 lat pracy i to najlepsze miejsce w którym pracowałem, a nasz zespół składa tak z ludzi w wieku około 20 lat, jak i tych koło 40-ki, jednak tworzymy super ekipę ( nie mylić z ekipą Friza :))). Brzmi zbyt pięknie? Zapraszam Was do aplikowania, a sami będziecie mogli się przekonać już na rozmowie jak to u nas wygląda. Pozdrawiam i do zobaczenia XD
To już przeszłość. Wszystko odwróciło się o 180 stopni. Teraz raporty, estymacje, pretensje, brak zrozumienia. Nie polecam
Absolutny brak kompetencji osób funkcyjnych. Firma, która w niedługim czasie poszła w kierunku "korporacyjnym", gdzie człowiek stawał się jedynie częścią arkusza w Excelu. Wszechobecna dyskryminacja wobec kobiet i innych, mniej wartościowych to osób wedle filozofii zarządu. Brak organizacji rodzący prawdziwy chaos i powszechna "spychologia". Eufemistycznie ujmując - "niezdrowa rywalizacja" nierzadko upiększana o wyśmiewanie. Faworyzacja wybranych pracowników z niejawnym, ewidentnie niekorzystnym dla nieświadomych system wynagradzania. Brak kontroli i nadzoru nad poszczególnymi zespołami, gdzie w przypadku ewentualnych komplikacji problemy rozwiązywano bez większego zastanowienia, co skutkowało stratami finansowo-moralnymi. Bezlitosna imitacja fatalnie zubożałej wizji, której jedynym sukcesem okazała się zdumiewająco haniebna eksploatacja człowieka. Z plusów - blisko do sklepu
Oj no widać że bardzo jesteś niezadowolony z tego jak ta praca wygląda/ła. No ale piszesz że idą w kierunku korporacyjnym - ma to też jakieś zalety? No bo wiesz, w korporacjach często są jasne ścieżki rozwojowe, są benefity.. to co, są tu też takie rzeczy?
Zależy to od filozofii życiowej. Jeśli cenisz sobie bardziej pieniądz niż moralność to znajdziesz wiele plusów. To w jaki sposób idą w kierunku korporacyjnym jest wybitnie nieudolnie wykonywane.
Firma na pierwszy rzut oka wyglada naprawdę dobrze , ale im głębiej w las tym gorzej. Jako były pracownik (specjalnie pisze opinię po paru miesiącach , aby kochany prezes nie pozwał mnie do sądu o zniesławienie ) mogę spokojnie powiedzieć , ze nie polecam W pracy rządzi chaos , ciężko o podstawowy sprzęt do normalnej pracy Spróbujcie tylko wyjść przed szereg i pokazać co można zrobić nowego - najpierw zrobią z was bogów tylko po to , żeby was wyrzucić z firmy. Nie ma przyjaznej atmosfery, każdy tylko patrzy żeby ukraść klienta innej osobie. Nie polecam
Widziałam ogłoszenie na pracuj.pl. Od 2010 roku pracuje w branży contact center. Czy jest szansa na pracę u Państwa i jaka atmosfera i warunki panują. Mam dość sztywnego korpo i nacisków i oddechu na plecach przełożonych którzy każą sprzedawać nawet jeśli po drugiej stronie poczta głosowa. Posiadam referencje. Gdzie znajduje się miejsce pracy.
Czy jest możliwość pracy w 100% zdalnej na jakimś stanowisku?
Czy pracownicy w Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
O to mi właśnie chodziło! Szkolenie i egzamin zrobiłem przez neta, do tego trener mega profesjonalny, odpowiadał na wszystkie pytania.
Dziękujemy za tą opinię :) Robimy wszystko, abyście byli Państwo zadowoleni, im bardziej Wy jesteście zadowoleni, tym nam się pracuje w lepszym klimacie. Pozdrawiam :)
Widziałem ogłoszenie o pracę sprzedawcy. Jakie opinie. Mam bogate doświadczenie w sprzedaży i call center. Jakie warunki i na czym dokładnie polega praca? Klienci zadowoleni a pracownicy?
Zdecydowanie zapraszam do przesłania CV i na rozmowę rekrutacyjną, już, podczas której się Pan przekona, że u nas nie pracuje się jak w korpo i do tego świetnie się zarabia :) Mam zaszczyt kierować niesamowitą ekipą i szukamy do nas kolejnych wyjątkowych sprzedawców. Zapraszam do wysłania CV na adres a.szewczyk@ekck.pl.
Pracę w Krajowym Centrum Kształcenia rozpocząłem w lipcu 2020 r. Kiedy składałem aplikację myślałem, że to kolejna praca, polegająca na wykonywaniu 1000 połączeń z naciskiem na wynik. ..Bardzo się pomyliłem...Pracuję nadal i nie mam zamiaru się stąd ruszać! To co zastałem sprawiło, że dzisiaj mogę powiedzieć, że to najlepsza praca w moim życiu. Jestem Doradcą Klientów Biznesowych. Firma organizuje szkolenia energetyczne, zatem pozyskuję Klientów którzy potrzebują tego typu uprawnień. Co do pracy: Fenomenalna atmosfera! Tworzą ją zawsze uśmiechnięci ludzie, którzy się wzajemnie szanują i sobie pomagają. Kierowniczka - każdemu życzę takiego przełożonego :) Mega plus to organizacja własnej pracy, żadnej presji na wynik - dzięki czemu mnie osobiście one stale rosną, bo nigdy nie akceptowałem "korpo" zasad, dlatego wszystko co robię, robię z przyjemnością i satysfakcją, a do tego naprawdę dobrze zarabiam :) Co mogę dodać? Wszystko w otoczeniu fajnej Ekipy, która tworzą sami pozytywni ludzie! Kiedyś nie wierzyłem, że właśnie tak może być w pracy, ale w KCK tak właśnie jest :) Szczerze polecam!
Świetna współpraca i bardzo wysoki poziom szkoleń, do tego wszystko w formie online. Polecam w 100%
Jestem bardzo zadowolony z pracy w www.ekck.pl
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Krajowe Centrum Kształcenia Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!