Beak szacunku do kandydata. "Odezwiemy się niezależnie od wyniku rekrutacji" to puste zapewnienia bez pokrycia. Stawki na poziomie sprzed 5 lat. Może i dobrze, że mnie nie zatrudnili... Szukają idealnego kandydata za marne grosze, jak do pracowników dojdzie jak wyglądają stawki rynkowe to zostaną z niczym.
Czy w customer service sytuacja z team leaderką się poprawiła? Jakiś jeszcze dział pod nią podlega?
I jak? Sytuacja uległa poprawie w stosunku do tego co pisali? Dają teraz feedback po rozmowie? Ostatnio były jakieś wpisy, że nie ma
Powie ktoś, ile w Wawie teraz oferują na stanowisko AML (junior)?
Proszę o zwrot pieniędzy, pieniądze pobrane , przesyłki nie ma do tej pory
Merytorycznie i krótko. Wysłałem przez PayU pieniądze za meble bo podobno bardzo szybko miały dojść za zamówiony towar. Ani towaru ani pieniędzy. Kontakt telefoniczny z robotem , zgłaszanie problemu na stronie to pisanie z drugim jeszcze mądrzejszym robotem. Kontakty z PayU są maksymalnie utrudnione do tego stopnia ,że umęczony klient odpuszcza. A ja tego nie zrobię!
Totalny brak poszanowania dla kandydatów, po rozmowie otrzymałem obietnice feedback'u zwrotnego o przyjęciu bądź odrzuceniu kandydatury, niestety owa obietnica nie została spełniona. Krótko mówiąc firma robi z gęby d**e. Jeśli firma nie potrafi wywiązać się z tak prostego zadania to aż strach pomyśleć co tam się dzieje wewnątrz i jakie wartości są propagowane. Krótko mówiąc nie chce już mieć z tą firmą nic wspólnego, ani jako pracownik, ani potencjalny klient.
Jak wygląda ścieżka awansu w PayU S.A?
Kiepsko. Ludzie siedzą na tym samym stanowisku po kilka lat, a w szczególności najciężej wyrwać się z obsługi klienta. Może i płaca dobra ale bez perspektyw na rozwój
A mimo tego wciąż tu pracujesz? :( to na jakim stanowisku jesteś i jak długo już? Coś innego chyba jednak zachęca do pracy?
Trudny kontakt z pracownikiem PayU , Długi czas oczekiwanie na zwrot mylnie przekazanych pieniędzy . Pomimo zapewnień o zwrocie pieniędzy na konto klienta, pieniądze nie zostały zwrócone.
Dzień dobry mam pytanie ja 8 lipca zapłaciłam za towar i do tej pory Ani informacji kiedy będzie towar Ani nic czy mogę prosić o jakiś kontakt do firmy
W internecie jest napisany ten numer 61 628 45 05 :) Tydzień minął od twojego wpisu, może już wszystko się wyjaśniło i dostałaś towar?
(usunięte przez administratora)
A w tym piśmie po angielsku wiesz co dokladnie firma pisze? Myślę, ze lepiej zalatwic to w inny sposob, niz tutaj na forum dla pracownikow :)
Czy PayU S.A oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Zapłaciłem za zakupy w Skarbnicy Narodowej 02.05.2020 158,95 pln przez tą dziadowską firmę. Do tej pory pieniądze nie dotarły ! Co do kontaktu z tą firmą to katastrofa! Pani po usłyszeniu , że sprawa dotyczy reklamacji po prostu się rozłączyła ! Zdecydowanie odradzam!
Do biura w Warszawie. Zaaplikowałem na jedno chyba z wyższych stanowisk na EMEA Leada itd. zadzwoniła do mnie pani z Poznania, że w Q22 chcą się spotkać - biuro bardzo ładne i nowoczesne naprawdę. Po rozmowie z jakimś człeniem od nich mieli się odezwać w obydwu przypadkach. Do dzisiaj nie otrzymałem maila zwrotnego - napisałem do tej pani z HR ale nawet wtedy nie odpisała więc poszanowanie kandydata na zerwoym poziomie. Roboty nie dostałem i nawet nie wiem dlaczego, może za dużo kasy chciałem bo 12k brutto jak na warszawę to chyba nie było bardzo dużo.
Cześć, Aplikowałem na to samo stanowisko. Po dwóch rozmowach dostałem case study, nad którym pracowałem prawie 3 dni. Dotyczył on procesu zakupów , z tego co zauważyłem ich model referencyjny był bardzo ubogi, żeby nie powiedzieć prymitywny. Koniec końców wysłałem im poukładaną propozycję planu audytu, który zawierał szereg ryzyk nieujętych w ich modelu a który by znacznie wzbogacił ich operacje. [1] Dowiedziałem się, że case study nie będzie ze mną omawiany. Biorąc pod uwagę moje dotychczasowe, szerokie doświadczenie jest to ewenement. Gdyż na kolejnej rozmowie omawia się case study, omawiając plusy i minusy jak i optymalne podejście biorąc pod uwagę warunki jak i aktualną sytuację. [2] Pani z HR pomimo maila żebym uzbroił się w chwilę cierpliwości (do końca tygodnia) nie udzieliła mi odpowiedzi, jak i nie oddzwoniła; zadzwoniłem raz z follow up. [3] Z moich informacji wynika, że stanowisko nie zostało nigdy obsadzone. [4] Wygląda mi na to, że rekrutacja była sztuczna, żeby uzyskać wiedzę od kandydatów, a potem ją wdrożyć.... żenada. [5] Napiszę do prezesa spółki o praktykach. Mam nadzieję że nie wykorzystają mojej pracy, inaczej sptkam się w sądzie dot. kradzieży własności intelektulanej. Pozdrawiam i unikajcie ich.
(usunięte przez administratora) Platnosc anulowana ze strony payu i czekanie dwa tygodnie na zwrot pieniedzy... po czym na konto trafia tylko czesc zaplaconej sumy! Zero odpowiedzi ze strony payu, brak obslugi klienta. Odradzam i bede sie starala w przyszlosci unikac sklepow ktore korzystaja z oferty tych (usunięte przez administratora)
Czyli będziesz unikać gdzies tak 60% sklepów bo jedna transakcja cię zraziła? Smieszne
A to już za trudno wysłać zgłoszenie ze strony i się skontaktować, żeby wyjaśnić? Serio - myślisz, ze wylanie żalu ma więcej sensu???
Mi zawsze odpowiadają. Nie rozumiem w czym macie problem? Mam wrażenie że ludzie którzy piszą negatywy są roszczeniowymi osobami które nie potrafią czytać ze zrozumieniem odpowiedzi od nich. Wątpię aby nie odpisali - nigdy nie miałam z tym problemu. Współczuję ich obsłudze że muszą użerać się z ludźmi którzy są tak roszczeniowi i nie potrafią zachować kultury. Każdy pluje jadem - typowe dla (usunięte przez administratora) która nie ma wykształcenia
Witam, Odbyłem rozmowę rekrutacyjną, rozmowa ok. Kazali czekać na odpowiedz w sprawie następnego etapu rekrutacji. Niestety nikt nie raczył się odezwać do mnie po rozmowie. Zero feedbacku. Stracony czas. Jeżeli tak firma podchodzi do pozyskania pracownika to słabo...
Pracowałem w BOK w Warszawie i było okej, jak na taką pracę.
PayU nie weryfikuje tytułu do przelewów z Allegro i otworzyli furtkę dla ludzi którzy chcą robić przekręty. Wszystko opisane jest na filmiku na YT.
Na jakie benefity można liczyć w PayU? Czy są bonusy roczne?
Jest bonus roczny, medicover, punkty benefitowe na multisport czy bilety, doplata do internetu na zdalnej czy ubezpieczenie na zycie. Generalnie troche wiecej niz standard rynkowy Szalu nie ma, ale nie musisz korzystac, jak nie chcesz i przytulic w gotowce
Hej, mam parę pytanek :) Co wchodzi w skład bonusu rocznego w PayU? Na czym polegają punkty benefitowe? Czy ubezpieczenie i opieka medyczna są darmowe? Jak to można nie korzystać i przytulić w gotówce? :D
Bonus to jakieś 80-120% średniego miesięcznego wynagrodzenia z ostatniego roku, zależy na ile oceni cię szef - taka trzynastka W ramach benefiru masz liczbę punktów, które przekładasz na złotówki, a za nie możesz „kupić” opiekę czy multisport, a jak nie chcesz - to możesz wymienić na voucher i kupić sobie np ciuchy na zalando ???? Ubezpieczenie tez można z punktów
powiem tylko tyle ..Człowiek chory zostaje wyłudzony z pieniedzy.. Trzeba natychmiast sie tym zajac prawnie bo tak juz byc nie moze..dośc tego!!!!!! Ludzie nie korzystajcie z payu..
Ale czym konkretnie chcesz się zajmować prawnie? Bo w sumie to nie opisałeś całej sytuacji... Wiele razy korzystałam z usług PayU i nie miałam żadnych problemów... O co więc chodzi?
Potwierdzam powyższe opinie, zero kontaktu nigdy ale to nigdy więcej z tą firmą nie chcę mieć do czynienia. Widać - opinie pozytywne ich nie interesują ? Czy to ściema czy (usunięte przez administratora) ?
Człowieku, a co kogo obchodzi Twój problem? To jest portal dla pracowników i pracodawcą, a nie dla relacji klient-firma. Idź się zalic na facebooka albo do innych social mediow
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PayU S.A?
Zobacz opinie na temat firmy PayU S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PayU S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!