Szukać u tej pseudo firmy wsparcia to jakaś kpina. Od ponad miesiąca nawet nikt nie raczył odpowiedzieć. Jak na kogoś kto przetwarza płatności to jakaś kpina z ludzi, jeśli istnieją inne formy płatności odradzam PayU i radzę skorzystać z innej formy płatności.
Baranie jaki ma związek twoj komentarz z opinią o pracodawcy ? Jak nie masz komu się pożalić to idz się poskarżyć do mamusi.
Taki ma związek, ze PayU najpierw zwalnia ludzi, bo twierdzi ze ma nadmiar siły roboczej a potem jak jest dużo pracy to się z tym wszystkim nie wyrabiają. Pracowałam tam i sama jestem w położeniu autora powyższego komentarza, bo też czekam od ponad miesiąca na odpowiedz.
Aniu chodzi mi bardziej o to że tego typu komentarze nie mają nic wspólnego z założeniami tego serwisu. To nie jest ściana płaczu i zażaleń wobec firm tylko opinia o Pracodawcy , np. twoj komentarz jest istotny ponieważ tam pracowałaś i znasz firmę PayU od zaplecza i napewno możesz coś istotnego powiedzieć.. A na reklamacje i inne skargi są inne serwisy albo FB a w ostatecznośći chyba już lepiej napisać do KNF a nie zaśmiecać historyjkami o złym doświadczeniu z firmą PayU jako klient. . Bo może obsługa klienta leży a dział IT jest spoko . Takich informacji tu szukają ludzie. Pozdrawiam
To też nie jest powód aby nazywać autora komentarza 'baranem'. To kwestia administracji GoWork - aby usuwać komentarze nie dotyczące działalności serwisu. ps Udzielając odpowiedzi i komentując można zaznaczyć opcję 'Klient' - stąd wnioskuję, że GoWork rozszerzył opcję opinii o te od klientów firm.
Jesteście śmieszni 0 odpowiedzi na e-maila moj przelew weryfikacyjny sobie czeka na zweryfikowanie i nie wiadomo czy sie doczeka blokujecie mnie zebym wyplacila pieniadze z allegro payU nie polecam nikomu
NIE BYŁEM NIGDY PRACOWNIKIEM TEJ FIRMY MIMO TO ZOSTAŁEM (usunięte przez administratora) JESLI CHODZI O PIENIADZE KTÓRE ZAPŁACIŁEM ZA PODRÓZ , FIRMA NIE ZWRÓCIŁA MI PRZELEWU JESLI TAK BEDZIE ZGŁOSZE TO NA POLICJE
Czytam te komentarze i jedna rzecz przychodzi mi do głowy, wypowiadają się często tu osoby, które były leniwe i źle pracowały dlatego też., np nie była im umowa przedłużona. Ale najłatwiej wylać żal i pretensje anonimowo na forum, zamiast omówić problemem z HR bądź przełożonym. Fajna firma dla osób, które są zaangażowane i wiedzą po co przychodzą do pracy.
Jeżeli według P... pracownicy którzy wystawili te negatywne opinie to lenie to jak zostaną nazwani klienci ,którzy tak jak ja złożyli zamówienie, przelali pieniądze i .... cisza ani odpowiedzi, informacji na temat przesyłki nie mówiąc o zwrocie pieniędzy?????????
Czy w PayU S.A są szkolenia zewnętrzne?
PayU w Warszawie to jakaś masakra! Zwalniają pracowników, którzy budowali tę firmę przez lata. Próbują z niej zrobić twarde korpo. Kadra kierownicza notorycznie łamie zarówno regulamin firmy jak i kodeks pracy. Team leaderka Customer Supportu liczy, ile czasu podwładni spędzili w łazience, a to podchodzi pod mobbing. W ciągu ostanich kilku miesięcy odeszło bardzo wielu wartościowych pracowników. Skargi na nią wpływają od kilku lat, ale bez żadnego skutku. Jeśli zastanawiacie się nad pracą w tej firmie, zwłaszcza w dziale Customer Support (do którego ciągle brakuje kandydatów - ciekawe dlaczego? :) ), to się nie zastanawiajcie, tylko uciekajcie.
Dobre pytanie - ja ostatnio także zastanawiałam się, jaka atmosfera panuje w poznańskim PayU. A pytasz o to, bo rozważasz aplikowanie tam? Słyszałam, iż firma inwestuje w rozwój rozwój zawodowy, podnoszenie kompetencji i wzrost odpowiedzialności swoich pracowników. Więc chyba warto byłoby spróbować tam swoich sił.
Słyszałam... ja doświadczyłem i odradzam. Atmosfera fatalna, tylko koszty się liczą. Saving i saving kosztem ludzi.
Wszystko, co zostało powiedziane o team leaderce obsługi klienta, w tym co napisał @Igor, jest prawdą. Za moich czasów w PayU (2014-2017) awansowała, w wątpliwych okolicznościach, z szeregowego pracownika wpierw na zastępcę lidera, później na lidera działu obsługi klienta. Bodajże byłem pierwszą osobą, nad którą się wyżywała - pytania od czapy pt. ile czasu spędziłeś w toalecie, nie chodź sąsiedniego do działu z konsultacją, dzwoń do nich - mimo, że są 3 metry ode mnie! Upierdliwy micromanaging. No i pamiętny wieczór: piątek wieczór, awaria u jednego z dużych partnerów, ludzie płacą, usługi nie ma, telefon za telefonem. Na zmianie jestem ja i ona (wówczas zastępczyni lidera) - ja zasuwam, odbieram jedno połączenie za kolejnym, gardło już odmawia współpracy. Zaś jaśnie pani siedzi na FB. Kilka dni później, gdy podniosłem temat, tłumaczyła się "innymi obowiązkami służbowymi". Samo PayU to już nie ta firma, w której się zatrudniłem i nie żałuję, że stamtąd odszedłem kilka lat temu. Kwestię zachowania liderki - mającego ewidentne cechy mobbingu - odchodząc zgłosiłem zarówno do firmowego prawnika i HR. Bez reakcji. Wg. info od moich znajomych, którzy zostali w firmie, pani liderka nadal bywa nieznośna a ludzie przychodzą i szybko odchodzą, m.in. z jej powodu.
Potwierdzam, jak pracowałam tam w latach 2017-2018 (9 miesięcy równo) to taki sam miałam z nią problem. Swoje prywatne uczucia wyżywała na pracownikach, ciężko było z nią dojść do porozumienia...
PayU to jakieś gówno. Blokują firmom dostęp bez przyczyny, unikają odpowiedzi na infolinii. Niech spierdalają gdzie pieprz rośnie - to jakaś kpina. Jeśli zastanawiacie się, czy wybrać PayU jako partnera w swoim biznesie - ODRADZAM dla Waszego bezpieczeństwa i spokoju !
Strona to totalne (usunięte przez administratora) ładuje się godzinę i nic a administracja jeszcze gorsza nie polecam
(usunięte przez administratora) Szczególnie teraz gdy jest pandemia i wszystko pownno sie załatwiać w miarę szybko, miesiąc bez pracy to być lub nie być . 3 tyg czekalem na odzew, Pani z rekrutacji zapewniała mnie 2 krotnie ze się odezwie do końca miesiąca z jakąkolwiek informacją po czym kontaktu nie było - sam musiałem się upomnieć żeby dowiedzieć się, że nie pracy nie dostałem. Nie chce mieć z tą firmą do czynienia ani jako pracownik ani jako klient
Czesc, nie polecam tam pracy. Pozdrawiam
złozyłem w PayU zamówienie z przedpłatą 16.05 br na unifon domofonowy, firma nie realizuje zamówienia. proszę o odwrotną informację nt proszę o podanie konkretnego adresu e-mail do kotaktu w tej sprawie chcę utrzymać dobre imię o PayU
Nie polecam i odradzam kontakt z tą firmą! Rekrutacja tam to poraża, aż żal jak ta firma traktuje osoby trzecie, które przecież są ich klientami! ZERO końcowej odpowiedzi, mimo przejścia wielu etapów rekrutacji. Brak kontaktu, nawet prostego "dziękujemy za udział w rekrutacji". Brak szacunku do klientów ze strony tej firmy, nie polecam korzystać z ich płatności, skoro tak trakują zwykłych ludzi. Wiem, że ja już nie będę! Przez takie firmy nigdy nie zbudujemy normalnego społeczeństwa, opartego na wzajemnym szacunku. W zasadzie, to chyba nie chcę mieć w takim razie z nimi nic wspólnego - w sumie wyszło na dobre.
przedpłaciłem za towar i chcę poznać przebieg realizacji zakupu, z firmą payu nie można nawiązać kontaktu internetowego, a payu sa posiada adres i działa na polskim rynku finansowym
Nie polecam płatnosci przez PayU.W kwietniu zapłaciłam 35 € za zakupy.Pieniądze,,zagineły,,.Wypelnilam 4 formularze zgloszeniowe z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i oczywiscie odpowiedzi zero. Nigdy więcej nie skorzystam z tej formy płatnosci.
Nie polecam ! Pobrali pieniądze , nie otrzymałam „produktu” który kupiłam . Napisali ze zwrot pieniędzy był lecz żadnych nie otrzymałam. Kiedy upomniałam się kolejny raz , brak kontaktu.
Witam. W dniu 28.02.2020 zakupiłem telefon OUTLET Asus ZenFone 6 Dual SIM 6/64GB NFC GPS za 1699,00 zł Na kocie w banku status opłacone i pobrane pieniążki za zakup. Natomiast na allegro status nie opłacone i żądanie ponownej zapłaty. Dzwoniłem do banku przelew wykonany prawidłowo. Na czacie z allegro powiedzieli mi że pieniążki zostaną zwrócone 2-3 robocze. Czekam do końca tygodnia. Później zrobię wydruki i na policję. Nie kupować przez PAYU. Odradzam!!!
Taką samą miałem sytuację.Od początku grudnia walczę o zwrot. Z tego co wiem od pracowników to niemam co liczyć na zwrot. Oni leżą na łopatkach i żebrzą jak dziad pod kościołem o każdy grosz. Omijajcie wszyscy szerokim łukiem tą firmę.
Czy PayU S.A zapewnia kartę multisportu?
Jaka atmosfera w księgowości w Poznaniu?
Żenująca firma Trzymajcie się z dala!
Jeśli ktoś chce imusi zta firma się zadawać proszę bardzo. Ja wiem jedno ,miesiąc czekam na zwrot pieniędzy bo sklep wycofał ofertę. Towaru niema pieniędzy też. To jrst wszystko żeby niepddac pieniędzy. Sprawa zajal się PAH. i UOKiK. Także KNF. Cyrk o parę groszy. Ztego co wiem to jest tendencja tej firmy. Grają na przeczekanie!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PayU S.A?
Zobacz opinie na temat firmy PayU S.A tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PayU S.A?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!