Jaka jest kultura pracy w Dino?
Jako klient sklepu chciałbym, aby pani na mięsnym (Kornelia) była bardziej miła dla klientów (rozumiem ,że można mieć gorszy dzień ale codziennie!!!!) Dziwię się ,że ona nadal tam pracuje. Ceny i promocje na półkach mogłyby się zgadzać tym co nabija się na kasę. Owoce i warzywa zawsze świeże i to na duży plus.
Dość często wchodzę tam na zakupy. Miła obsługa i pomocna. Dobrze zatowarowany sklep. Polecam.
Konkretnie to wieczny problem inna cena na kasie a inna na regale obsługa ok poza paroma wyjątkami . Aleja między napojami wiecznie brudna podłoga . Towar z krótkim terminem nie zawsze przeceniany . Przeceniony towar nie wchodzi na kasie .
Klienci bez masek bez dezynfekcji żadnego dystansu pieczywo dotykane bez rękawiczek tak samo owoce. Strach co kolwiek z tych rzeczy kupować siedlisko chorob. Rzeźnik chyba samoobsługowy bo żadko tam można zastać ekspedientkę.