Hutchinson

Łódź

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 631 ocen.

Opinie o Hutchinson

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hutchinson

Kandydat

Technik Procesu. Piszą, że jedna zmiana. Ktoś zna zarobki na takim stanowisku? 3500 netto będzie?

xyz
@Kandydat 15.12.2017 17:07
Technik Procesu. Piszą, że jedna zmiana. Ktoś zna zarobki na takim stanowisku? 3500 netto będzie?

Technik procesu pracuje w tej firmie po 12h i wiecej czasami więc może z samych godzin "trójkę" wyciągniesz

Kandydat
@xyz 15.12.2017 20:30
Technik procesu pracuje w tej firmie po 12h i wiecej czasami więc może z samych godzin "trójkę" wyciągniesz...

Właśnie często ta oferta się pojawia. Kusi jedna zmiana.

Trójka za starania

Produckja do bani. Byle by szybko i jak najtaniej, kierownicy zganiają wszystko na zmianę, że ona coś źle robi, byle by uratować swój tyłek (nie wszyscy kierownicy) wypłaty oszukane, nigdy sie nie zgadzają. Kurczaki - nie polecam, jedynie co to z magazynem nie jest tak źle z tego co słychać.

Zly
@Trójka za starania 21.09.2017 09:07
Produckja do bani. Byle by szybko i jak najtaniej, kierownicy zganiają wszystko na zmianę, że ona coś źle robi, byle by uratowa...

Jeśli chodzi o za wadę wszystko było by ok gdyby nie bhp które stawia bramki na wyjściu i dba żeby kolędy leciały a jeśli chodzi o bezpieczeństwo pracowników to ma w (usunięte przez administratora) zawsze wina pracownika

xyz
@anonymous 25.10.2017 13:22
Ate kierowniki to nasze chlopaki,czy to jacys z Poznania,czy Lodzi?

Lepsi byli w z Łodzi niż te "nasze chłopaki" !!!

Youri

Fabryka niedobra. Ja pracowal tam ja znam. Wsje co pisza koljegi prawda. Praca we warunki niedobre jak lagru. Pieniadze malo a cygania. Majstry kierownik idioty oni niczemu nieznaja robotu. Ja nazsol jina praca dobra . Hutchinson gulag prawda.

Ukraincy Nieroby i Lewe rece.
@Youri 09.12.2017 20:58
Fabryka niedobra. Ja pracowal tam ja znam. Wsje co pisza koljegi prawda. Praca we warunki niedobre jak lagru. Pieniadze malo a...

Ukraincu wypierda..j do siebie jak ci zle.

Pracownik
@Youri 09.12.2017 20:58
Fabryka niedobra. Ja pracowal tam ja znam. Wsje co pisza koljegi prawda. Praca we warunki niedobre jak lagru. Pieniadze malo a...

Ukraince to prymitywne nieroby , ciągle na kacu szlaufy tępe

godek

Zawada spoko ja pracowałem w oponach tam było strasznie wypadek za wypadkiem i te ciężkie gumy, tu mam wakacje można bimbać, a normy heheh każdy po godzinie jest w stanie je robic wakacje tu mam godziny lecą i kasa leci.

Felek
@godek 08.12.2017 14:34
Zawada spoko ja pracowałem w oponach tam było strasznie wypadek za wypadkiem i te ciężkie gumy, tu mam wakacje można bimbać, a...

Owszem Stomil a Zawada to dwie bajki, ale wcale tam nie ma jak piszesz wakacyjnie, no chyba że nic nie robisz to fakt. Nie kazdy normy wyrabia, bo jak Ci maszyna sie zepsuje co jest notoryczne to gdzie ta norma ? A zresztą te normy to jak sprint, a to ma być praca a nie wyścigi - to jest zasadnicza różnica. A kasa oj kiepska strasznie każdy to powie kto pracował w Zawadzie.

Normalny

Pracuję w fabryce w Łodzi i nie zgadzam się z większością opinii tu pisanych. Jakiś sfrustrowany pracownik pisze, który nie potrafi wyrazić rzeczywistej opinii. Ja pracuję w tej fabryce od roku i nie narzekam. Stanowczo polecam!

Normal
@Normalny 07.12.2017 22:38
Pracuję w fabryce w Łodzi i nie zgadzam się z większością opinii tu pisanych. Jakiś sfrustrowany pracownik pisze, który nie pot...

Normalny to chyba nie jesteś...jakbyś wziął x100 razy przeczytał opinie chociaż watpie czy ten pusty łeb coś przymie do wiadomości,ale tu chodzi o zakład w Zawadzie...

anonim

(usunięte przez administratora)

xyz

ekstruzja

anonim

(usunięte przez administratora)

Tracz

Wsiąść i na hali parkować...najwidoczniej firma nie posiada na tyle ambicji aby zrobić parking. .. Same matoły i kretacze za biurkami,najlepiej wyszło by im posadzić buraki hali,a potem to sprzedać

anonymous

Nie polecam firmy Hutchinson!!! oszukują na każdym kroku

anonim

(usunięte przez administratora)

Roman
@gość 01.12.2017 20:31
Volvo pracowałem tam fajne dziewczyny pozdro dla Reni i Kingi ;)

Jaki wypadek? Bzdury gadasz, pracuje na Volvo i nic nie bylo,,, Akurat Volvo to najnormalniejszy i chyba najbezpieczniejszy wydział w tej syfiastej fabryce,,,

Roman Boski
@Roman 03.12.2017 12:13
Jaki wypadek? Bzdury gadasz, pracuje na Volvo i nic nie bylo,,, Akurat Volvo to najnormalniejszy i chyba najbezpieczniejszy wyd...

Hahha,co Ty piszesz...chodzi o nowe volvo... A palce to z jakiego powodu typ mial zawinięte? Jeszcze najlepiej jakbys napisal ze wzgledu na warunki atmosferyczne obwinął sobie palce ????

anonim

(usunięte przez administratora)

rusek
@xyz 16.11.2017 12:58
Jak to co się dzieje! - ciągle mało mało mało!

widziałem wciskała guziki i stała pod osłona to ja, uderzyła, po co pcha sie tam gdzie nie wolno

Jowisz
@rusek 18.11.2017 10:15
widziałem wciskała guziki i stała pod osłona to ja, uderzyła, po co pcha sie tam gdzie nie wolno

Ona pracowała n OWSach. Kto ją postawił przy nowej maszynie bez żadnego nadzoru???!! Tak wygląda szkolenie pracownika?!!!

Mamama mia

Prawda jest taka że na tych forach wypowiadają się tylko malkontenci. Przejrzałam opinie o wszystkich pracodawcach, z którymi miałam styczność. Według nich powinnam być chodzącym zombie, bo taki mobbing, brak szacunku i w ogóle beznadzieja. A ja te wszystkie wspominam dobrze. Każdy widzi co chce, szkoda życia na ciągle marudzenie, lepiej widzieć szklankę w połowie pełną, niż pustą. Praca w korporacji jest moim zdaniem dużo lepsza niż w małym prywatnym przedsiwbiorstwie. Hejt za 3, 2, 1.... Pozdrawiam!

Naiwna jesteś
@Mamama mia 03.11.2017 18:02
Prawda jest taka że na tych forach wypowiadają się tylko malkontenci. Przejrzałam opinie o wszystkich pracodawcach, z którymi m...

Ha ha ha ha.......

Jowisz
@Mamama mia 03.11.2017 18:02
Prawda jest taka że na tych forach wypowiadają się tylko malkontenci. Przejrzałam opinie o wszystkich pracodawcach, z którymi m...

Skoro dobrze te firmy wspominasz to czemu już w nich nie pracujesz, czytasz co piszesz?

Alicja

@Mamama mia rozumiem, że nie zgadzasz się z komentarzami jakie pojawiają się na wątku. Mogłabyś powiedzieć jakie są Twoje doświadczenia z pracy w Hutchinson? Czy może ta różnica wynika z tego, w jakim dziale się pracuje? Ważne, by wątek ten pomagał osobom szukającym opinii o potencjalnym pracodawcy, więc wpis każdego pracownika może być cenny. Szczególnie jeśli pokazuje trochę inny obraz firmy. Co według Ciebie jest plusem pracy w tej firmie?

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracuję w Zawadzie

Nie, jest nawet gorzej.

szukajaca_pracy

Szybkie pytanie. :) Specjalista ds. logistyki - jakie zarobki?

poszukujaca_pracy

Specjalista ds. logistyki - jakie zarobki?

poszukujaca_pracy

Specjalista ds. logistyki - jakie zarobki?

poszukujaca_pracy

Specjalista ds. logistyki - jakie zarobki?

Elohere

Jak wyglonda staż w tej firmie proszę o szybką odpowiedź

robert kris
@Elohere 28.06.2017 12:24
Jak wyglonda staż w tej firmie proszę o szybką odpowiedź

nie wiem

Mania
@Elohere 28.06.2017 12:24
Jak wyglonda staż w tej firmie proszę o szybką odpowiedź

W 2015 roku płacili 1875 a w 2016 2000 brutto za staż, teraz pewnie więcej. Umowa zlecenie. Staż trwać może dłużej lub krócej zależy jak się dogadasz. Jak się sprawdzisz to można szybciej na umowę o pracę przejsc

Zainteresowana

Zakład na Lodowej ? Jak tam sie.pracuje ?

LesiaczEk

Zmuszanie do nadgodzin tez jest. Dowiadujesz sie o tym przewaznie dzien przed. Masz wolne weekendy ale trzeba przyjsc bo produkcja zagrozona. Nikt nie zapyta czy mozesz czy chcesz.

LesiaczEk
@Dks 17.10.2017 23:09
Jak ten zaklad dziala jak takie przekrety robi ... A co jest jesli sie normy nie wyrobi ?

Jezeli nie zrobisz normy to oczywiscie pytania co dlaczego jak. Na poczatku bedziesz sie uczyl to ci nic nie powiedza ale z czasem jak nie bedziesz robil normy to ci nie przedluza umowy I tyle. Maszyny sie psuja non stop nie ma konkretnych ludzi ktorzy umia to naprawic. Mimo ze byl postoj np. 3 godziny to I tak beda pytac dlaczego tak malo mimo to ze wiedza ze maszyna stala I miala awarie :D

Dks
@LesiaczEk 18.10.2017 11:36
Jezeli nie zrobisz normy to oczywiscie pytania co dlaczego jak. Na poczatku bedziesz sie uczyl to ci nic nie powiedza ale z cza...

Ja dziekuje co za zaklad. A ile trzeba zrobic zeby miec norme ? I jakie sa zarobki ?

anonim

(usunięte przez administratora)

kolo

Kolego, a mógłbyś utworzyć Opinie o pracodawcy Hutchinson Zawada? Rozpisujesz się na łódzkim profilu, a rozumiem, że Twoja opinia dotyczy zakładu w Zawadzie.

Mar

Czy ktoś mi powie co to za wydział 002C20 na zakładowej hala B?

Mar
@Radek 19.09.2017 10:47
c20 to jest skoda

Jakaś opinia o tym wydziale?Ludzie spoko?

Radek
@Mar 19.09.2017 22:45
Jakaś opinia o tym wydziale?Ludzie spoko?

ja nie pracuję na tym wydziale , ja jestem z magazynu , dostarczam profile im , wiec moge tylko tyle powiedzieć ze są spoko , da się z nimi dogadać , mówie o zmianie gdzie liderką jest Iza M. , na innych zmianach nie wiem

Natalka

Czy prawdą jest że na Zkładowej na Magazynie pracują też dziewczyny ?? jeśli tak to może i dla mnie by się miejsce znalazło na magazynie

anonim

(usunięte przez administratora)

Gg
@Gugu 08.09.2017 17:17
6-14 / 14-22 / 22-6

Dziękuję za odpowiedź :) pracuje tam pan/i ? Może pan/i coś powiedzieć o tej pracy w zawadzie ? Chodzi mi o pracownika linii produkcji i czy lepiej iść na 3 zmiany czy system 4 brygadowy czym to się różni wgl ? Pozdrawiam

Gugu
@Gg 12.09.2017 15:45
Dziękuję za odpowiedź :) pracuje tam pan/i ? Może pan/i coś powiedzieć o tej pracy w zawadzie ? Chodzi mi o pracownika linii pr...

Dopiero zamierzam ale o produkcji nic niestety nie wiem ;) jedynie tyle, ze do 4brygadowki jest dodatek 550zl brutto.

Chriss

Witam. Mam propozycje pracy przez agencje pracy i nie wiem ile może wynosić wynagrodzenie za system 3 zmianowy i za tydzień mam mieć spotkanie w Hutchinsonie na zakładowej. Proszę o szczerą odpowiedź

dyl

Pracowałem na zakładowej i co mogę powiedzieć zima na niektórych stanowiskach do wytrzymania ale latem na żadnym ,pozdrawiam wytrwałych

Alicja

@xyzpiszesz o tym, że dużo osób z firmy odchodzi. Możesz powiedzieć jak dużo osób zrezygnowało z pracy w ciągu ostatnich kilku miesięcy? Czy problem rotacji dotyczy całej firmy, czy też niektórych jej działów szczególnie?

xyz

Tak pracuje na produkcji - a co mam na myśli? Chamstwo kierowników i liderów nie zna granic.Zmuszają cie do pracy w soboty/niedziele chociaż pracujesz na systemie 3zmianowym (z umowy 40h w tygodniu). Do tego mają cię za zwykłe ZERO.Pracowałem już w kilku zakładach ale z taką "życzliwością" się jeszcze nie spotkałem.Ludzię przychodzą i odchodzą na okrągło a co dopiero będzie po wypłacie.

Abc

A czy ktoś wypowie się o pracy na magazynie w Zawadzie ? Jak jest ?

Rafi

Witam , czy ktoś może napisać jak wyglada praca na magazynie , (mam rok doswiadczenia jazdy wózkiem czołowym ) i ile tam można zarobić w Zawadzie ? z góry dziekuje za szybką odpowiedź i pozdrawiam .

Rozczarowany
@Rafi 25.08.2017 11:39
Witam , czy ktoś może napisać jak wyglada praca na magazynie , (mam rok doswiadczenia jazdy wózkiem czołowym ) i ile tam można...

W łodzi na magazynie jest fajna atmosfera zalezy na jakich ludzi trafisz , :) produkcje omijaj z daleka

Dzik z lasu
@Rafi 25.08.2017 11:39
Witam , czy ktoś może napisać jak wyglada praca na magazynie , (mam rok doswiadczenia jazdy wózkiem czołowym ) i ile tam można...

Uprawnienia z UDT to podstawa roboty jest masa a stawkę jaka wynegocjujesz zależy od twoich umiejętności i doświadczenia.

xyz

Powyższą opinie można również przypisać do nowo otwartej fabryki w Zawadzie. Mobbing na porządku dziennym.Można powiedzieć że niektórzy ludzie z łodzi przyjechali tu tyko po to aby się do innych przypier%%%%.Rotacja na okrągło. Kierownikowi ciągle MAŁO.Co do kasy wypowiem się 10wsześnia.Kto tu pracuje ten wie o czym piszę a kto nie to radzę omijać szeeerokim łukiem fabryke hutchinson w Zawadzie!!!

Abc
@xyz 24.08.2017 12:25
Powyższą opinie można również przypisać do nowo otwartej fabryki w Zawadzie. Mobbing na porządku dziennym.Można powiedzieć że n...

Co dokladnie masz na mysli? Pracujesz na produkcji?

Ciagle pracujacy
@Abc 25.08.2017 01:33
Co dokladnie masz na mysli? Pracujesz na produkcji?

Tak na produkcji Dosyc mam tego szukam czegos innego bez stresu ale zgadzasz sie ,abc, ze kierownicy (czyli maniusie) stosuja mobing i manipulacje

Ciagle pracujacy

Bardzo duży stres, praca dla ludzi bez rodzin, najgorsi są pseudo kierownicy maniusie ze wsi zatyraja was na smierc , maszyny spoko ,tylko pomyslcie kiedy nawet ukraince nie chca tam pracowac to jaki element musi was teroryzoeac ciezka fizyczna praca , syf ktory wdychasz , wszystkie problemy kierownik zwali na ciebie, ciagle szukaja powodu aby zabrac ci ptemie , nie polecam , kasa dno ,

jus

gdzie można składać cv do fabryki w zawadzie

wozkowy

Witam byłem na rozmowie o pracę w Zawadzie i śmieszne pieniądze proponują w Hatchinson 2170 brutto masakra sami niech pracują za takie grosze nie te czasy pozdrawiam

serek
@wozkowy 05.08.2017 11:15
A jest wogule jakaś premia i ile

Premia grupowa do 200 brutto , premia motywacyjna 50- 150 pln , dodatek za pracę w systemie czterobrygadowym 550 brutto , nadgodziny w tygodniu 50% , w sobotę 100% , w niedzielę 200%

wozkowy
@serek 05.08.2017 21:08
Premia grupowa do 200 brutto , premia motywacyjna 50- 150 pln , dodatek za pracę w systemie czterobrygadowym 550 brutto , nad...

Rozumie ok

Emilek

Praca straszna , pracowałem tam z 3 lata i powiem wam szczerze że na gorsza pracę nie da się trafić , albo wyrzucają albo mobing w pracy , a jak wolne tzn urlop to trzeba jak to liderzy większości mówią sobie zasłużyć . Traktują pracownika jak tania siłę robocza , brak szacunku do pracownika i w szczególności ludzie odchodzą do innych firm a można sobie zadać pytanie jak taka dobra firma to dlaczego odchodzą .

Kris
@Emilek 28.07.2017 09:37
Praca straszna , pracowałem tam z 3 lata i powiem wam szczerze że na gorsza pracę nie da się trafić , albo wyrzucają albo mobin...

Pracuje już w Hutchinsonie ponad 10 lat i jeśli chodzi o wszystkie prace na produkcji w Łodzi to można powiedzieć że tu jest bajka,oczywiście jak w każdej pracy są plusy i minusy a wiem co piszę bo jestem zwykłym pracownikiem który miał przyjść na chwilę i tak już jestem ponad 10 lat.

Heloł
@Kris 16.09.2017 01:18
Pracuje już w Hutchinsonie ponad 10 lat i jeśli chodzi o wszystkie prace na produkcji w Łodzi to można powiedzieć że tu jest ba...

Na zakladowej?

lol

jak z pracą w biurze , czy ktoś pracował w kadrach?, często rekrutują na to stanowisko

Kolo

Opowie ktos o pracy magazyniera? Czy mozesz chodzic od pon do pt plus ewentualnie sobota czy tylko 4brygady? Na 4brygadach swieta wolne c,y tez do pracy?

Kolo
@Rico 23.07.2017 11:36
witajcie , wiec tak , jeśli się zdecydujecie na prace w 3 zmianach pracujecie tydzień rano - tydzień noc - tydzień pop od...

A swieta?

Rico
@Kolo 24.07.2017 18:49
A swieta?

sorki miałem napisać tez o Świętach , ale mi umkło , wiec wszyskie Świeta co są zaznaczone na czerwono w kalendarzu są wolne , ale no tak nie do końca , Święta Wielkanocne , czy Bożego Narodzenia , to bankowo wolne ale takie jak Trzech Króli , Zielone Świątki , Święto Niepodległości , to jakiś tam dział przychodzi , ale się pytają czy chcesz przyjść , jeśli tak to za 200 %

Radek

Czy Ukraince pracują na magazynie ??

Glob

Na jakie zarobki moze liczyc konstruktor (6lat w lotnictwie), Catia???? Pilne

kadrowa
@Glob 04.07.2017 21:59
Na jakie zarobki moze liczyc konstruktor (6lat w lotnictwie), Catia???? Pilne

9850 brutto

awer
@kadrowa 05.07.2017 11:10
9850 brutto

hahaha na pewno .....

logistyka

Czy mogę prosić o info dot. stanowiska specjalista ds. logistyki ? Czy warto aplikować ? Jakie zarobki/atmosfera ? Czy cięzko się dostać ? Z góry dzięki ;)

Nowy Świerzak

Średnia pensja w hutku w 4 brygadowe okolo 2300-2400 bez nadgodzin

Srajtaśma

Ile zarobi starszy magazynier?

Srajtaśma
@Rico 19.06.2017 18:56
3360 brutto podstawy , przynajmniej ja tak mam

A praca jak wygląda możesz napisać coś więcej?

Rico
@Srajtaśma 20.06.2017 22:18
A praca jak wygląda możesz napisać coś więcej?

Przyjdziesz na magazyn to sam zobaczysz , ja przcuję 5 lat i nie narzekam

Oleerrrrr

Siema! Czy za badania do firmy przez agencje pracy są na koszt pracownika ?

Kika
@Oleerrrrr 29.05.2017 17:38
Siema! Czy za badania do firmy przez agencje pracy są na koszt pracownika ?

Nie, koszt za badania ponosi firma

Rafał

Witam , mam pytanie ile można dostać na początku zatrudnienia w hutchinsonie w łodzi przez agencje job impulse ?

LD
@Rafał 26.05.2017 11:26
Witam , mam pytanie ile można dostać na początku zatrudnienia w hutchinsonie w łodzi przez agencje job impulse ?...

Wszystko zależy czy trafisz na system pracy 3 zmiany czy 4 brygady Pakowacz -Kontroler na ekstruzji przy 3 zmianach bez nadgodzin wyciągnie max 1700zł W agencji będą mydlić oczy ze sa premie i 4 brygady premia jest 150zł brutto uznaniowa co w gruncie rzeczy znaczy ze zdarza się 3 razy w roku 4 brygady będą jak znajdzie zakład jeszcze ze 100 osób do pracy. Na finiszingu jest dużo nadgodzin wiec jak będziesz robił 7dni w tyg to zarobisz nawet 3tys.

Nina

Powiedz mi ktoś jak wygląda egzamin po szkoleniu do hutchinsona?

Ala

Czy to prawda że więcej osób które pracują z Dębicy wyjeżdża i rezygnuje niż przyjmują nowych? Chciałam tam jechać ale takie informacje nie nastawiają pozytywnie

robot

Jedzie ktoś z okolic Dębicy do łodzi na szkolenie albo już wyjechał niedawno i może coś powiedziećjak tam jest ? Czy wszystko co mmówiła Pani w biurze się zgadzało ?

nuki

To teraz nastapily jakies zmiany odnosie 4 brygadowek?550 PLN dodatku? Kiedys bylo chyba placone 100% za sobote i 200% za niedziele,poprosze o odpowiedz.

Alicja

@marek to bardzo dobrze, że w Twoim dziale jest dużo szkoleń. Na jakim stanowisku jesteś zatrudniony? Warunki pracy mogą różnić się w zależności od obejmowanego stanowiska. Może powiesz więcej o pozytywnych aspektach pracy w Hutchinson?

Alicja2
@Alicja 04.05.2017 11:06
@marek to bardzo dobrze, że w Twoim dziale jest dużo szkoleń. Na jakim stanowisku jesteś zatrudniony? Warunki pracy mogą różnić...

A Pani to chyba z Hutchinson. Ten ton, ta elegancja. Chcecie się dowiedzieć od ludzi prawdy? Naprawdę?? I wtedy zmienicie to co złe??

Janusz Z.

jedni sobie chwalą tu pracę innym nie pasuje ta praca , ilu jest zwolennikótw tyle jest przeciwników " Pół Polski nas nienawidzi , drugie pół to my - HUTCHINSON "

Zostaw opinię o Hutchinson - Łódź

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hutchinson