A ja uważam, że konkurencja widząc dobre opinie firmy inspiruje do wpisów"klientów"
Właśnie, że nie ja jestem klientem, Pan Heimowski jest nie profesjonalny ma w(usunięte przez administratora)klientów nie odbiera telefonów nie odpisuje na maile totalny brak profesjonalizmu
Lekceważenie klientów, to mało powiedziane ! ,trzeba mieć naprawdę dużo szczęścia aby w ogóle dodzwonić się do Pana Heimowskiego, albo ma wyłączony telefon, albo nie odbiera połączeń w ogóle ! ,oczywiście w godzinach pracy, które Pan sam podaje na poczcie głosowej. Jak się okazało, dodzwonienie się w końcu do p. Heimowskiego i umówienie na konkretny termin wykonania usługi, wcale nie gwarantuje jej rzetelnego wykonania, nie gwarantuje jej wykonania w ogóle !!!, ponieważ p. Heimowski na taki umówiony serwis po prostu się nie pojawia !!! , i oczywiście nie ma żadnej możliwości kontaktu z Panem, ponieważ w dalszym ciągu nie odbiera telefonów ! Po prostu żenada !!! Widocznie p. Heimowskiemu, nie zależy , ani na dobrej opinii, a tym bardziej na klientach. Szczerze odradzam. Nie jest to oczywiście miejsce na reklamowanie rzetelnych Firm, ale gwarantuję, że można takie znaleźć, mi się udało.
Klient oczekiwał natychmiastowego przyjazdu w szczycie sezonu grzewczego, nieuprzejmy , nie zaakceptował spóźnienia.
Potwierdzam to co Pan napisał, wszystko się zgadza, z nami P. Heimowski umówił się na konkretny dzień po czym w ogóle nie przyjechał nawet nie zadzwonił że się nie zjawi, nie odbierał telefonów ani tego dnia ani przez następne, Żenada!!!!
Życzę p.Heimowskiemu, aby traktowano go w taki sposób jak on traktuje swoich klientów, może wtedy się ocknie, chociaż wątpię