Ja podobnie 4000 zł zaliczki. W ubiegłym tygodniu zadzwonili, że meble będą dostarczone ale nadal ich nie ma a telefon, z którego dzwoniono milczy.
Witam, Również zostałem oszukany na ok 3.2 tys (zaliczki). marwyg18@gmail.com Musimy coś zdziałać.
Ja tez zostalam oszukana przez salon ekoline domoteka. Zamowilam narożnik Vero. Zamowienie mialo byc zrealizowane do 17 maja br. Od dwoch tygodni dzwonie, piszę maile i zero kontaktu. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile. Mają problemy z płatnosciami. Nie płacą faktur za złożone zamowienia. Najgorsz jest to ze wplacilam dużą zaliczke. Dzis wysłałam wezwanie do zwrotu zaliczki. Mają 7 dni. Później składam pozew do sądu. Jakby więcej klientów się zebralo, ktorzy również zostali oszukani to ten pozew zbiorowy jest dobrym pomysłem. Moj nr tel to 788_124_850
My z mężem zostaliśmy również oszukani przez firmę Ekoline w Poznaniu. Wpłacona zaliczka, termin do czerwca, a kontaktu brak. Zadzwoniłam bezpośrednio do producenta mebli i jak się okazało nawet nie rozpoczęto realizacji zamówienia z powodu długów firmy. Składamy pozew sądowy.
Może jakiś pozew zbiorowy bo ja też należę do tych złapanych na zaliczkę w szczecińskim salonie.
Ja również oszukana zostałam w sklepie w Szczecinie.mówili przez tel, że zwrócą pieniądze, że są uczciwi....w tej chwili wybieram się do adwokata
Naciągają ludzi a potem zero kontaktu. Złożyłem zamówienie na dwa meble. Jeden szczęśliwie udało się dowieźć dzięki uczciwości firmy Verikon i realizacji zamówienia bezpośrednio, już bez udziału Ekoline. Niestety zamówienie na stół Paged, mimo że zaliczka zapłacona, nawet nie zostało przekazane dalej. Paged, trudno się dziwić, rozkłada ręce i nie chce wysłuchiwać rozżalonych klientów.
Jedyna droga to wezwanie do zapłaty a potem sąd...tyle możliwości. Skoro wolą ponieść dodatkowe koszty sądowe, to ich problem. Ja dużo nie tracę, ale chodzi o uczciwe podejście do klienta. Zupełny brak profesjonalizmu.
Zgadza się w Szczecinie też sklep zlikwidowany. Za meble zapłacone i brak jakiejkolwiek informacji. Telefonów już nie odbierają. Mają duże zaległości w płatnościach u swoich dostawców. Zdecydowanie odradzam!!!
Likwidują sklepy, naciągają na kasę odradzam biorą zaliczkę kasa przepada sytuacja z Wrocławia
Również odradzam. Na meble czekam od lutego. Pracownicy sklepu mnie zbywają. Czy komuś udało się odzyskać zaliczkę?
Ja tez zdecydowanie odradzam zakupy i kontakt w ekoline. To (usunięte przez administratora) i oszuści. Od stycznia czekam na meble, pobrali zaliczkę i wciąż zbywają. Producent od których brali meble powiedział ze sa strasznie zadłużeni i juz dla nich nic nie produkują. Rownież próbujemy odzyskać zaliczkę.
Odradzam zakupy w tej firmie, salony likwidują, telefonów nie odbierają, na mebel czekam już 12 tygodni, próbuję odzyskać zaliczkę.
Zdecydowanie popieram opinię Martyny. Ja na swoje meble czekałam aż 3,5 miesiąca, wciąż mnie zbywano i nie udzielano odpowiedzi o terminie realizacji. Żadnych konkretnych odpowiedzi wciąż kazano czekać, obiecano ze oddzwonią i nigdy nie zadzwonili. Znajomi zamówili tę samą sofę w innym sklepie i dostali po 6tygodniach. Ostatecznie wycofaliśmy zaliczkę i nigdy niczego tam nie kupię. Zdecydowanie odradzam Eko line na Bruknera we Wrocławiu !!!!!!
Popieram, ten ekoline to masakra jakaś!!! Zamówiłam narożnik, termin realizacji miał być 4-6 tygodni, po 6 tygodniach dowiaduję się gdzie mój mebel( za który wpłaciłam zaliczkę przy składaniu zamówienia)po czym dowiaduję się w salonie, że jest małe opóźnienie z winy producenta. Dzwonię do producenta, gdzie dowiaduję się, że mebel jest dawno gotowy tylko nie został jeszcze wysłany, ponieważ ekoline ma zaległości w płatnościach !!! Zgroza, pobierają zaliczki od klientów, żeby regulować stare należności!!! Zastanawiam się czy nie skierować sprawy na drogę sądową!!! Ludzie zastanówcie się zanim wpłacicie tej firmie jakiekolwiek pieniądze!!!!!!!!
Odradzam zakup mebli Vero w sklepie Ekoline Domoteka. Kupiłam 2 narozniki za ponad 15 000 zł i oba są z wadami. Jeden ma uszkodzone nożki i mebel 3 tygodnie stoi już na ksiązkach, dodatkowo oparcia i zagłówki są pofałdowane i źle wypełnione (jakby zeszło z mebla powietrze), dodatkowo krzywe szycie, różne wysokości oparcia między jednym a drugim elementem narożnika itd. Gdy złożyłam reklamację to po 14 dniach odpisali, że reklamacja jest bezzasadna i proponują tylko wymienić nóżki. Mam już dość z nimi rozmawiać, wiec zgłosiłam się do rzecznika. Ludzie ostrzegam was przed firma Vero i sklepem Ekoline a zwłasza pania kierownik Emilia J., która nie robi nic w kierunku załatwienia reklamacji.
Najgorszy salon w jakim kupowałam meble ! Czas oczekiwania kilka tygodni a meble to badziewie , drogie badziewie.
Witam Proszę wszystkich zainteresowanych kupnem mebli w salonach Eko Line Mebel Market o przemyślenie swojej decyzji kilka razy. Zwłaszcza kolekcji Cuba Libre od producenta Dekort!!. Ponieważ takiej tandety nie widziałem już dawno. Trzy razy składałem reklamacje i za każdym razem było źle. Poza tym te meble są tak delikatne, że nie nadają się nawet do powszechnego użytku. Jedyne co można z nimi zrobić to kupić,za całkiem nie małe pieniądze i patrzeć. Broń Panie BOŻE używać. Czeka się dość długo ok. 6 tyg. I dostajesz badziewie. Już bardziej jestem zadowolony z mebli z IKEA. Moi sąsiedzi kupili w tym samym salonie meble Matkowskiego, czekali na nie 12 tyg. I dostali witrynę dźwi uszkodzone, szyby jako półki brak. Nic dodać nic ująć!!!!!