Meble Twój Partner Anna Sperka
counter
1 3 49 5 1
Klientów dwóch
Klient

Firma krzak. Sofa się rozleciała miał przyjechać naprawić. Stwierdził że sami ją zepsuliśmy. Następnie przekleństwa (usunięte przez administratora) i Wielka awantura. Odradzam kupna w tej firmie czegokolwiek. Facet na targu opowiada jak to piękne i ślicznie a w rzeczywistości zwykle (usunięte przez administratora)

1
Klient Nowy wpis
Klient

Firma krzak X2, ustalasz z nimi co.chvesz jak ma wyglądać naroznik, czekasz czekasz, przywożą nie to co chcesz pomimo że mieli zdjęcia na mailu 1 do 1. Jak dzwonisz to obiecują że już kupują materiał, że jest covid, ze całą fabryka była zarażona, że na dniach już przyjadą i tak mija 2 m-ce. Później nie odbierają, znowu później wyzywają a sam W. Sperka straszy pobiciem. Ta sprawa wyląduje znacznie wyżej, nie popuszczę targowym cwaniakom.

Ktoś Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)ni jednej merytorycznej opinii o warunkach pracy w tej firmie oczernianie i zniesławieanie nie mające nic wspólnego z warunkami pracy. Jak długo trzeba czekać na jakąś reakcję?

Klient Nowy wpis
Klient

(usunięte przez administratora) jakich mało !! gosc z targu narobi sobie problemów w końcu, kłamie przez 3 miesiace ze meble juz są juz będą. daremna firma, OMIJAĆ !!!!!!!!

Danuta Nowy wpis
Klient

Zgadzam się ze Firma Sperka jest niesolidna i omijać szerokim łukiem moje zamówienie z grudnia do dzisiaj nie jest zrealizowane, Firma obiecywała załatwienie reklamacji i do dnia dzisiejszego nie oddzywa się i nie zrealizowała zamówienia pieniądze przetrzymuje, reklamacji nie uwzględniła mamy pieniądze już 3 m-ce zablokowane sporo nerwów nas już to kosztowało i naciągacze

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Klient
Klient

Miałem kontakt z tą "firmą" jakiś czas temu. Co chwila tylko zapewnienia, że meble dotrą z tydzień i co chwila nowe wymówki dlaczego tych mebli nie będzie. Ciężko się dodzwonić i trzeba próbować z różnych numerów. Nie chcą oddać zaliczki. Jak już się zgodzą na oddanie to na drugi dzień jest telefon, że meble są gotowe i będą w przyszłym tygodniu. Oczywiście za tydzień znowu słyszy się to samo. Nam udało się odzyskać zaliczkę ale był to cud. Nie warto wierzyć w to co się usłyszy od tego pana na targu. Po kilku miesiącach czekania meble kupiliśmy w normalnym sklepie. Odradzam.

MONIKA
Klient

19 Grudnia 2020r na targowisku w Będzinie zamówiłam narożnik OSLO.Podałam konkretne wymiary które mnie interesują oraz zamówiłam tenże narożnik z jednym bokiem obitym materiałem. Mebel miał być gotowy do końca stycznia.Kiedy minął podany termin skontaktowałam się telefonicznie z właścicielem który zapewniał mnie,że niebawem narożnik będzie gotowy i zostanie dowieziony. UPRAGNIONY NAROŻNIK DOTARŁ DO MNIE W DNIU DZISIEJSZYM TJ,11.03.2021. PO ROZPAKOWANIU OKAZAŁO SIĘ,ŻE WYMIAR NAROŻNIKA JEST NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM,MEBEL NIE MIEŚCI SIĘ W MIEJSCU PRZEZNACZONYM GDYŻ JEST SPORO ZA DUŻY. POSIADA DWA BOKI A BYŁ ZAMÓWIONY JEDEN BOK PODUSZKI MIAŁY BYĆ PRZESZYTE Z KRYSZTAŁKAMI,OKAZAŁO SIĘ,ŻE MAJĄ ZWYKŁE GUZIKI.PO ROZMOWIE Z MĘŻEM NATYCHMIAST SKONTAKTOWAŁAM SIĘ Z WŁAŚCICIELEM KTÓRY TWIERDZIŁ,ŻE W PRZECIĄGU 2 TYG.OTRZYMAM NOWY NAROŻNIK . PO NAMYŚLE ZADZWONIŁAM PONOWNIE I CHCIAŁAM POINFORMOWAĆ WŁAŚCICIELA FIRMY O CAŁKOWITEJ REZYGNACJI ALE TELEFON MILCZY, A PO DRUGIEJ STRONIE NIKT NIE ODBIERA,REZYGNUJĘ Z UMOWY I NAJPRAWDOPODOBNIEJ WYSTĄPIĘ O CAŁKOWITY ZWROT WPŁACONEJ KWOTY.NIE POLECAM TEJ FIRMY.PROSZĘ OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.

klient
Klient
@MONIKA

Droga Pani Moniko my tez my problem z ta firmą padaliśmy zwrotu pieniędzy podobny niestety od grudnia do dnia dzisiejszego część zamówienia nie dotarła, pobrał pieniądze, reklamacji nie załatwił do dzisiaj od 08,01,2021 i żądaliśmy zwrotu pieniędzy ale niestety firma nas ignotuje złożyliśmy sprawę do rzecznika praw konsumenta, (usunięte przez administratora) omijać firmę ale jak już to nie odpuszczać

N
Klient
 Pytanie
@MONIKA

Firma ma 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji.pomyłki się zdarzają .pisze Pani że właściciel obiecał załatwić sprawę i tak będzie. Już Pani w ten sam dzień poleca omijać firmę szerokim łukiem ? Czy będąc na targu w sobotę 13.03 została Pani potraktowana źle? Czy ktoś był nieuprzejmy? Czy może przyznał się do pomyłki i obiecał dostarczyć prawidłowo wykonany mebel? Nigdy się Pani nie pomyliła?

Klientów dwóch
Klient

Firma krzak. Sofa się rozleciała miał przyjechać naprawić. Stwierdził że sami ją zepsuliśmy. Następnie przekleństwa (usunięte przez administratora) i Wielka awantura. Odradzam kupna w tej firmie czegokolwiek. Facet na targu opowiada jak to piękne i ślicznie a w rzeczywistości zwykle (usunięte przez administratora)

1
Lidia
@Klientów dwóch

Widzę, że miałeś nieprzyjemne doświadczenia związane z usługami firmy Meble Twój Partner, mam nadzieję, że było to jednorazowe nieporozumienie. Przypominam jednak, że jest to forum pracownicze do zamieszczania opinii odnośnie pracy w firmie. Z wypowiedzi wnioskuje, że nie jesteś pracownikiem i nie mógłbyś się podzielić z nami informacjami na ten temat?

Klientów dwóch
Klient
 Pytanie
@Lidia

Więc po co w zakładce "mój status" jest opcja wybrania "Klient"??? Jedni jest pewne firma zawiesiła działalność a sprzedaż prowadzi nadal. UKS na pewno będzie zainteresowane. Pozdrawiam

Nowy
Klient
@Klientów dwóch

Reklamowałem narożnik, zamiast prawego przyjechał lewy taki z poduszkami. W ciągu tygodnia przyjechał jakiś magik i w 20 minut zrobił prawy. Czytałem te opinie i uznałem że muszę to napisać. Bo dla mnie to mistrzostwo świata. Mało kto pisze pozytywne komentaże.

klient
Klient
@Nowy

to winszować ja złożyłem zamówienie na początku grudnia zamówienia miało być zrealizowane do końca stycznia mamy koniec lutego prawie niezgodne i do dziś zamówienie nie zostało zrealizowane i wielkie udry z firmą

MONIKA
Klient
@Nowy

bardzo żałuję,że zakupiłam w tej firmir narożnik,który okazał się niewypałem. Straciłam prawie 3 miesiące na oczekiwaniu na towar a w dodatku przyjechał nie przydatny bubel z niewymiarowym bokiem i całą resztą

Mama
Klient

Zamówiłam meble i firmy Dana- kanapa i w firmie Wojtas. Narożnik Galaxy.nie ukrywam że kanapa była tania i miała i tak mama przykryć kocykiem i jest ok. Narożnik do salonu jest z kosmosu.uderzylo mnie jedno,przy zamawiania kanapy naslùchalam się mnóstwo epitetów o Wojtas meble a zamawiając narożnik mówili u nich tylko co oni mają dobre ale ani słowa złego o konkurencji.a pisze to bo koleżanka mówiła że miała podobnie.

Nowy
Klient

Ja akurat od tej firmy nic nie zamówiłem. Ale co do zapachu dostawcy firmy Dana muszę się zgodzić .meble ok ale w porównaniu do zapachu tego gościa to covid wymięka.tam gdzie dotykał kanapy to muchy nawet omijały.

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 75 dni.
 Pytanie

Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Meble Twój Partner Anna Sperka?

Klaudia
Klient

Dostałam meble po terminie .przyjechało dwóch młodych chłopaków .uprzejmi i mili zapłaciłam za wniesienie i jestem zadowolona.przyszła do mnie koleżanka która zamówiła podobny narożnik u niejakiej Pani Danusi firma Dana czy jakoś tam.popłakała się takie (usunięte przez administratora) dostała a jeszcze jeden z dostawców był taki nawalony i tak śmierdział że dwa dni wietrzyła mieszkanie.ani nie polecam ani nie odradzam. Ale jestem zadowolona.

Jaro
Klient

Piszcie o tej firmie co tam chcecie.przywieźli nam sypialnie x 2 naroznik i kanapę. Trzeźwi mili mlodzi ludzie.wytlumaczyli jak to poskładać. Wszysko działa.jest tam jakiś magik nie młody nie stary .jak powiedział tak zostało zrobione.pozdrawiamy.

Mariusz
Klient

Czekałem faktycznie długo, szlag mnie trafiał ale jak mi przywieźli narożnik, korfu to mi szczęka opadła, petarda. Obok u takiej blondynki był podobny ale to jest jak mercedes do wartburga. Polecam.

Magda

Coś więcej niż umowa zlecenie u was ?

Janusz bytom
Klient

Przywieźli mi narożnik, po tygodniu syn rozciął niechcący siedzenie kawałkiem metalu. Zabrali i naprawili w 2 tygodnie w cenie. Przyprowadziłem im już paru znajomych, wszyscy są zadowoleni.

Wkurzony NA MAXA
Pracownik

Ta firma to jakaś lewa , na Anna Sperka której już nie ma , ale do rzeczy czkałem na kanapę narożną 4 tygodnie ,gość gada niestworzone rzeczy co do terminu wysyła mi namiary do pracownika ,poszperałem na necie i co się okazuje ,owszem firma która na ANNA SPERKA-gdzie trafiają opinie była kiedyś nie istnieje , a teraz prowadzi ją WOJCIECH SPERKA jej mąż ,brat ,syn nie wnikam i -Dwie inne firmy sprzedające meble ,więc opinie nie zobaczycie .,Zmieniają żeby opinie do ludzi nie docierały którzy kupują u nich meble .Ja już omijam ich dużym łukiem .

Danuta
Klient

Omijać Firmę dużym łukiem- niesolidni, niesłowni, realizacja zamówienia niezgodna , terminy wciąż przesuwają . Facet na targu obiecuje "złote góry " niestety realizacja wyglądą odmiennie

Bożena
Pracownik

Wczoraj przywiezli naroznik jestem zadowolona polecam! Pozdrawiam

Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 176 dni.
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Meble Twój Partner Anna Sperka?

Klient
Klient

Firma wyrejestrowana więc nie wiem jakim cudem nadal stoją na targu. Radzę uważać bo te ich terminy to fikcja. A później ciężko jest odzyskać kasę. Co tydzień nowa wymówka. ODRADZAM!

Zostaw merytoryczną opinię o Meble Twój Partner Anna Sperka - Sosnowiec

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Meble Twój Partner Anna Sperka
1/5 Na podstawie 3 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Klonowa 40
    41-218 Sosnowiec
  • NIP: 7981323515 REGON: 240278880
Meble Twój Partner Anna Sperka