Samuraj daj znać jaką macie umowę, podstawę prowizję za umowę, cele itp.
Samuraj dawaj bo jesteśmy ciekawi
O właśnie jaką macie podstawę premie umowę i prowizje?
Czy jak jesteś na polkomtelu to masz prowizje za umowę na ih średnio po ok 15 zł ?
pracowałem na infolinii cp na ogólnej jakiś dłuższy czas, szło całkiem nieźle jeżeli chodzi o kase z prowizji. Wiadomo, że nie wszystko było zajebiste (kazdy na cos narzeka), ale nie można mieć wszystkiego... Nabijałem swoja kabzę z jakieś poltora roku i przeniesli mnie do plusa- prowizje o dziwo jeszcze wieksze, co prawda na poczatku trzeba na nowo ogarnac wszystko, ale to co najwazniejsze jest do przodu- czyli kasa. Mozna wycisnac wiecej- za sprzedane umowy, odbieranie polaczen, faktury- duzo tego i tak na prawde mozna sie dogadac z kierownikami w kazdym temacie. Jesli ktos jest chetny to napiszcie- zalatwie wszystko za was z polecenia
Nie zaprzataj sobie głowy lipa
WITAM CZY KTOŚ MOŻE PODAĆ MI @ do dyrektora CYFROWEGO POLSATU? olewają mój problem i chcę napisać bezpośrednio do niego Z GÓRY DZIEKUJE !!
Jak jest liczone wynagrodzenie na infolinii?
Witam chciałbym się dowiedzieć jak długo trwa u was szkolenie?
Ciekawa firma
Rad... Jestem zaskoczony, że Ci się chce wypisywać tego typu komentarze, można pokusić się o stwierdzenie, że jest to żałosne. Oby wynikało to z polecenia służbowego, jeżeli nie, to naprawde nie będąc złośliwym, powinieneś pomyśleć o terapii.
Rad... Jestem zaskoczony, że Ci się chce wypisywać tego typu komentarze, można pokusić się o stwierdzenie, że jest to żałosne. Oby wynikało to z polecenia służbowego, jeżeli nie, to naprawde nie będąc złośliwym, powinieneś pomyśleć o terapii.
Witam, czy firma pośrednicząca dla CP Customer Service jest jakaś bardziej zaufana? Oprócz maila i telefonu nie ma o nich żadnych informacji w necie :/
Witam.Pracuję w Polsacie od jakiegoś czasu.Widzę,że wiele osób mocno krytykuje pracy w CP.Moim zdaniem te osoby racji nie mają.Praca jest naprawdę niezła.Wiadomo jak w każdej pracy,są plusy i minusy,ale plusy tutaj przeważają.Nie jest trudno się dostać.Test teoretyczny również jest spokojnie do zdania.Tak samo jak odsłuch (czyli część praktyczna testu).Wiadomo początki są trudne,sporo rzeczy do nauczenia się,ale zawsze można zadzwonić na konsultację do kontrolerów ,którzy udzielą potrzebnej informacji (oczywiście jak któryś ma gorszy dzień,to bywa średnio miły,ale raczej rzadko się to zdarza).Poza tym przez pierwsze kilka miesięcy robienie błędów jest nazwijmy to "akceptowalne".Nikt głowy za to nie urwie ,bo nikt na początku nie był omnibusem.Godziny pracy są elastyczne.Można też kupować i sprzedawać zmiany ( na czym zresztą można bardzo dobrze zarobić,bo chociażby zmiany popołudniowe "chodzą" tak od 100 do 150,a z godzinówki za taką zmianę wychodzi może połowa tego!).Można też czasem utargować wykasowanie jakieś zmiany u kierownictwa.Czasami też podczas zmiany zdarzają się różne szkolenia,spotkania ,a godzinówka normalnie za to wpada.Polsat płaci za wszystko.Po 3 miechach wpada zwrot za szkolenie.Naprawdę mogę tę pracę polecić.Z prowizjami (prowizję są nie tylko za umowy,ale też np. za zgodę na wysyłanie faktur mailem,3 złote od zgody,taka zgodę dość często klienci wyrażają ,przy tysiącach rozmów za same zgody może parę setek wpaść) można spokojnie zarobić ponad 2000 na rękę i to początku (nie robiąc więcej niż 191,za 191 godzin jest plus 200 zł premii,tylko trzeba pamiętać o miesięcznym opóźnieniu w wypłacaniu premii,więc 1 miesiąc jest bez prowizji)).Z czasem stawka godzinowa się zwiększa,a umiejętności sprzedażowe rosną.Znam wiele osób,które wyciągają po 4000-5000 na czysto.Rekordziści nawet 10,ale to pracując po 300 godzin.Wiadomo.Coś za coś.Dodam,że nie ciśnienia na plany sprzedażowe.Jak zrobisz to ok,ale nikt Cię nie zwolni za niewyrabianie norm.To nie jest infolinia typowo sprzedażowa.Jeśli chodzi o minusy.Na pewno upierdliwi klienci,którzy czasem się zdarzają.Albo uporczywe kolejki (więcej osób dzwoni,niż konsultantów i połączenie wpada co chwilę).DO tego szczególnie ostatnio powtarzający się non stop komunikat o braku sygnału (powtarzanie 100 razy pod rząd tej samej procedury jest bardzo nużące,zwłaszcza jak klient jest reklamacyjny).Natomiast da się to przeżyć.Są też dni luźniejsze.Zależy jak się trafi.Reasumując.Jeśli się wahasz,to spróbuj.Też na początku miałem opory,chciałem się wycofać,ale jak przetrwasz początek,to potem będzie z górki.Nie zjedzą Cię tam.Osobiście przynajmniej rok zamierzam tam popracować,bo się zwyczajnie opłaca.Pozdro ludzie.
Pracuję w Cyfrowym Polsacie ponad rok i chcę tam pracować dalej. Pomimo paru uniedogodnień (brak umowy o pracę) jest sens tam pracować - dobra płaca i podejscie do czlowieka. Chętnie odpowiem na wszelkie pytania związane z pracą w Toruniu, w razie spełnienia wymogów podpiszę się jako osoba polecająca jeżeli spełnisz nowe wymogi. Wszelkie pytania proszę kierować na adres km26@tlen.pl
Cyfrowy Polsat możne kiedyś był na poziomie, dzisiaj to jest porażka, wykorzystują ludzi jak się tylko da, a jak nie dajesz rady to cie zwalniają, bo nie maja "korzyści". (usunięte przez administratora) Jeśli ta firma płaci pracownikom na stanowiskach, którzy w taki sposób pilnują tego by wszystko było jak należy to gratuluje poziomu. Skandal i mobbing!!
ośla stodoło...... to jest infolinia a nie praca w salonie..... Zatrudniają na dzialalnosci gosp lub zleceniowke studenciakom. Na infolinii plusa nam cisną ze mamy klientow w (usunięte przez administratora) Moze jakbyscie nam lepiej placili to bysmy nie mieli.......
to nie jest do cyfrowego tylko customerservice to jest infolinia orange na rubinkowie
Cześć, czy ktos wie gdzie jest oddzial w krakowie? jakie podejscie maja koordynatorzy ?
Słyszałam, że kasę ze szkolenia otrzymuję się w 3 miesiącu. Pytanie: co jeśli ktoś szybciej zrezygnuje? Jak to wtedy jest? Jakaś kara? Konsekwencje?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cyfrowy Polsat S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowy Polsat S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 65.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowy Polsat S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 11 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!