Nigdy nie zawiodłam się na tej firmie. Czasami kontak był utrudniony, ale zawsze wszystkie tranzakcjie dochodziły do skutku. Towar zawsze bardzo dobrej jakości. Jak poprosiłam o szybszą dostawę w uwagach przy zamowieniu bo miał to być prezent, to towar otrzymałam na czas.
Potwierdzam ze firma jest nierzetelna i (usunięte przez administratora) klientow.Zamowienie 1083 z dn.30.06.23 nie dotarlo.Napisalem jednego maila wykonalem kilka telefonow,bez odezwy.Zgladzam sprawe na policje i doloze wszelkich staran aby zamknac te internetowa strone.
Czy jest tu etat dla osoby, która zajmuje się pakowaniem i wysyłką paczek? Mam doświadczenie na takim jakby magazynie i szukam pracy w Koszalinie. Ile miesięcznie można zarobić? Godziny pracy są stałe czy można to jakoś dopasować pod plan zajęć na uczelni? Jeśli studiuję to w grę wchodzi umowa zlecenie?
Niestety, podejmując się tej pracy, trzeba się liczyć z tym że nawet nie podozekuja za wykonaną pracę. Jak również, z wypłatą jest problem, a raczej jej brak. Proszę omijać szerokim łukiem. Dodam jeszcze,że umowy jakiejkolwiek brak. Obiecują zatrudnienie, a później tego nie robią.
Jak to niby możliwe zatrudniać bez umowy kogoś, kto sam się na to nie godzi i prowadzić dalej działalność, jakby nic się nie stało? Nie wiem w związku z tym, czy to prawdziwa opinia. Firma jest przecież na rynku od 8 lat, co łatwo sprawdzić w krs. Ale jeśli się mylę, co do autentyczności wpisu, to czy możesz napisać, jaką stawkę Ci oferowano na rozmowie kwalifikacyjnej?
Zamówiłem u niej rower zero kontaktu. Zamierzam się osobiście wybrać do Koszalina lbo zaaranżować spotkanie w celu odzyskania pieniędzy.
Piszecie tu o braku zwrotów za dokonane zamówienia, a czy pracownicy mają zawsze kasę na czas? Czy ktoś mógłby napisać coś więcej odnośnie pracy tutaj? Jestem ciekawa czy od początku można liczyć na umowę, bo biorę tylko to pod uwagę.
Niestety, nie polecam. Umowy o pracę nie dostanie, a z zapłatą to możesz śnić. Mają miliony wymówek, aby tylko Ci nie wypłacić. Nie polecam!!!!! Jeżeli ktoś chce tam pracować, to niech liczy się z tym,że wypłaty nie zobaczy.
Nie ma umowy o pracę, ale jest za to zlecenie? Czy jakoś jeszcze inaczej się to odbywa? Pytam, bo jako studentowi nie przeszkadzałaby mi taka umowa. Mowa też, o braku zapłaty za pracę. Duże te opóźnienia są? Całości brak czy po prostu kwoty się w jakiś sposób nie zgadzają?
Niestety nie sprawdziłam opinii na temat sklepu przed zakupem. Od tygodnia po zakupie zero kontaktu oprocz automatu. Numer telefonu nie istnieje, numer gg nie odpowiada, mail nie odpowiada. Po sprawdzeniu NIPu w KRS - brak wpisów!!! Jeei nie otrzymam zamówienia lub zwrotu pieniędzy do czwartku, zgłaszam (usunięte przez administratora)na policję.
Skoro prowadzą sklep online to muszą zatrudniać ludzi do jego obsługi. Jaki wymiar godzin jest przeznaczony dla tego etatu i czy jest szansa ewentualnie pracy zdalnej? Wtedy komputer można dostać firmowy?
(usunięte przez administratora) Zrobiłam zakupy i czekałam. Po ponad dwóch tygodniach nie ma żadnej wiadomości. Napisałam maila, nic. Telefon wyłączony. Czat nieaktywny. W końcu Napisałam maila, że jeśli do końca dnia nie dostanę odpowiedzi to rano idę na policję. Niecałe pięć minut później miałam maila, że zamówienie anulowane i kasa zostanie oddana. Przypadek? Nie sądzę. Trzymać się jak najdalej.
UWAGA (usunięte przez administratora) !!! Firma przyjmuje zamówienia,po czym tak jak to się powinno odbywać wysyła maile z automatu potwierdzające zamówienie,informujące o 2-7 dniowym terminie realizacji zamówienia i do tego momentu wszystko gra.Po 5 dniach zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Problem pojawia się z upływem czasu,brak kontaktu przez stronę cosmilego.pl,brak kontaktu przez mail,brak kontaktu telefonicznego.Ja czekam 2 tygodnie,poinformowałem ich mailowo ,że zgłaszam (usunięte przez administratora),ale postanowiłem załatwić to za pośrednictwem banku,ponieważ płatność odbyła się poprzez przelewy24.Bank zna prawo i zatrudnia prawników,poza tym mają doświadczenie ze (usunięte przez administratora).Gdyby bank nie dał rady zgłaszam się do rzecznika praw konsumenta,który pomoże mi przejść przez procedury związane ze zgłoszeniem (usunięte przez administratora) organom ścigania.Nie podaruję.
Dzwoniłem do właścicielki od samego rana,ale pod numer z bazy firm i rozmawialiśmy,powiedziała,że odsyła pieniądze przez przelewy24 i po kilku godzinach pieniądze mam na koncie.Życzę wam powodzenia,ja już nie mam problemu.
Tylko zastraszenie policją i odpowiedzialnością prawną poskutkowało zwrotem pieniedzy, ofiarom które nie odzyskały należności radzę zrobić to samo jak najszybciej,jestem takżę zainteresowany pozwem zbiorowym przeciwko tej firmie jeżeli są państwo zainteresowani,
Ktoś pisał we wrześniu, że dzwonił do właścicielki i że odzyskał pieniądze. Pytanie więc z czego wynikają te sytuacje z nieotrzymywaniem zamówionych towarów, czyżby firma miała jakieś kłopoty finansowe? A może ma za mało ludzi do realizacji zamówień, o ile w ogóle, ktoś tu pracuje?
A jak się kontaktowaliście ze sklepem, tylko do właścicielki da się dodzwonić? Czy pracują tam też inne osoby z działu obługi klienta np? Byłam zainteresowana pracą przed przeczytaniem tu opinii, no ale ciekawi mnie czy może są tu jacyś pracownicy. Być może same warunki pracy są korzystne i kasa w terminie?
Czy w Zanna Invest Joanna Goś wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
(usunięte przez administratora) Towar zamówiony, pieniądze przelane i nic. Zero kontaktu, głuchy telefon, nie odpisywanie na maile. Firma krzak. Sprawa będzie zgłoszona na policje
Podobnie jak większość wpisów tutaj - zapłacone, krótka informacja że towar dotrze do 9 dni i teraz cisza. Numer na stronie tel:+48 539 659 817 - nie istnieje, adres sklep@cosmilego.pl nie odpowiada - a ich BOOT (niby komunikator) ma wgraną 1 wiadomość: cyt:" Przepraszamy, ale nie możemy w tej chwili rozmawiać. Proszę, zostaw nam swój adres e-mail, a my odpowiemy tak szybko, jak tylko będzie to możliwe." - i to jest zabawne - bo w wiadomości wcześniejszej (inicjującej kontakt) - podałem tego maila wraz z numerem sprawy. Jeśli się ktoś zgłasza - złóżmy pozew. Ja za kilka dni idę na policję i do UOKiK.
@Pracodawca jest scamem. Dokonałem zamówienia, opłaciłem. Zero odzewu przez dwa tygodnie. Telefon głuchy, na maile brak odpowiedzi. Sprawa zgłoszona na policję.
Zdecydowanie polecam wszystkim oszukanym zgłaszać sprawę na policję,wtedy jest ona traktowana jak (usunięte przez administratora) internetowe i ścigana.W momencie zwrotu pieniędzy sprawy są umarzane,a firma (usunięte przez administratora) na tym bazuje powtarzając proceder do innych naiwny...zapewne czesc osób kupujących na niskie kwoty zrezygnuje z dochodzenia swych praw i pieniądze zostaną u (usunięte przez administratora)
Nigdy nie zawiodłam się na tej firmie. Czasami kontak był utrudniony, ale zawsze wszystkie tranzakcjie dochodziły do skutku. Towar zawsze bardzo dobrej jakości. Jak poprosiłam o szybszą dostawę w uwagach przy zamowieniu bo miał to być prezent, to towar otrzymałam na czas.
Jeśli ma Pani dobry kontakt z tą firmą to proszę , aby przekazała im Pani, żeby rozliczyli się z klientami, którym są winni zwrot pieniędzy.
Nie otrzymałem paczki z zamówienia z dn. 11.07 i brak odpowiedzi na meile. Jeżeli ktoś ma pomysł jak odzyskać pieniądze to proszę o meila: (usunięte przez administratora)
Ta firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora) . Wszystkie złe opinie zaraz znikają z sieci a obecnie setki osób zostały oszukane .
Potwierdzam ze firma jest nierzetelna i (usunięte przez administratora) klientow.Zamowienie 1083 z dn.30.06.23 nie dotarlo.Napisalem jednego maila wykonalem kilka telefonow,bez odezwy.Zgladzam sprawe na policje i doloze wszelkich staran aby zamknac te internetowa strone.
Kupiłem kilka dni temu produkty, minęło już kilka dni i nie mam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Dodatkowo, kiedy zwróciłem się o zwrot kosztów za niezrealizowane zamówienie, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ani kontaktu ze strony obsługi klienta. Brak odpowiedzi tylko potwierdza, że firma nie traktuje klientów poważnie i lekceważy swoje zobowiązania. Zakupy w https://cosmilego.pl były jedną z najgorszych doświadczeń, jakie miałem z zakupami online. Poza brakiem towaru, brakiem zwrotu kosztów i brakiem kontaktu, czuję się też zaniepokojony, że moje dane osobowe mogą być wykorzystywane niezgodnie z prawem, ponieważ sklep nie wydaje się dbać o bezpieczeństwo informacji klientów. Bardzo nie polecam tego sklepu innym klientom i zdecydowanie radzę poszukać innej, bardziej profesjonalnej opcji zakupowej. To miejsce wydaje się być prowadzone w nieodpowiedzialny sposób, nie szanując klientów ani ich praw konsumenckich. Unikajcie go za wszelką cenę!
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Zanna Invest Joanna Goś?
Chciałabym tutaj odbyć staż jako pomoc przy prowadzeniu sklepu internetowego, jakie warunki trzeba spełnić? Czy przy dobrej współpracy Pani jest w stanie zatrudnić po stażu na umowę? Jakie w ogóle godziny pracy obowiązują przy stażu? Trzeba mieć swój własny komputer?
Jestem bardzo zadowolona z usług Pani Joanny - bardzo dobry kontakt i pomoc w hostingu strony internetowej Polecam
Dobra współpraca z Pania Joanna, można się ze wszystkim dogadac :)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zanna Invest Joanna Goś?
Zobacz opinie na temat firmy Zanna Invest Joanna Goś tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zanna Invest Joanna Goś?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 2 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!