SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

3 Dodaj merytoryczną opinię

SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

NIP: 5223280401 REGON: 527150533

Adres: Dziupli 12, 02-454 Warszawa

Opinie o SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Szkoda
Były pracownik

Niestety, ale pracodawca po zatrudnieniu Głównej Księgowej całkowicie stracił głowę i uważa jej zdanie za święte. Nic nie może odbyć się bez jej ingerencji pomimo, że w wielu sprawach wypowiadać się nie powinna. Bardzo cierpią na tym inni menagerowie i pracownicy. Mam nadzieję, że pracodawca w końcu się opamięta bo może się to źle skończyć dla firmy .

6
Tak
Pracownik
@Szkoda

Niestety, ale to prawda. Nie jest to juz ta sama firma. W styczniu pracodawca zrezygnował z bardzo dobrego kierownika magazynu, którego zastąpił jego zastępca, który skutecznie wygryzł go z stanowiska to jeszcze po objęciu kierowniczej pozycji zmienił się o 180 stopni i z dobrego kolegi stał sie istnym tyranem i wprowadził na magazynie istny chaos co poskutkowało licznymi zwolnieniami i odejściami dobrych pracowników. osobiście nie polecam pracy na magazynie jak i biurze gdzie również zjawisko mobbingu jest na porządku dziennym.

7
Zgadzam się
Pracownik
@Tak

Obecnie nikt nie czuję się pewnie. Każdy martwi się o swoją pracę i pomimo dużych pokładów wiedzy i doświadczenia ludzie z ponad 3-5 letnim stażem są zwalniani i do tego próbuje im się wmówić, że to z ich winy, a nie z trudnej sytuacji finansowej firmy do której szef sam doprowadził.

9
W szoku
Były pracownik
@Szkoda

Bardzo mnie dziwi, że pojawiają się kliknięcia na nie. Wszystko co tutaj się pojawia to najprawdziwsza prawda. Pracownicy są traktowani bardzo niesprawiedliwie i nie można temu zaprzeczać.

8
Pracownik
Pracownik
@W szoku

Każdy ma prawo zgadzać się z taką opinią lub nie zgadzać się.

Niesterowany
Były pracownik
@Pracownik

Na szczęście wiecej jest osób, które widzą to co się dzieje naprawdę, a nie to co chciałby widzieć szef. Mam nadzieję, że nikogo już więcej nie zwolni według własnego widzimisie.

15
Niesterowany
Pracownik
@Pracownik

Przepraszam, ale naprawdę trzeba mieć kiepskie okulary by nie widzieć co się dzieje i nerwy ze stali by otwarcie zaprzeczać temu co się widzi.

25

Pracodawca

@Tak

My, jako Shop-Dent zwracamy szczególną uwagę na atmosferę w pracy jak i elementarny szacunek do każdego człowieka. Zdecydowanie jesteśmy przeciwni wszelakim działaniom mającym na celu mobbing i traktujemy każde zgłoszenie niezwykle poważnie. Jeśli którykolwiek z naszych pracowników potrzebuje wsparcia zawsze jesteśmy otwarci na rozmowy oraz wszystkie sugestie w tym obszarze. Każdy problem staramy się rozwiązać z korzyścią dla pracujących z nami osób. Wszelkie ewentualne sygnały o mobbingu prosimy kierować do nas na adres mailowy hr@shop-dent.pl z wyrazami szacunku

Serio?
Pracownik
@SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Po co zgłaszać coś z czym i tak nic nie zrobicie. Było mnóstwo sytuacji w biurze, magazynie i punktach sprzedaży, były sygnały ze dzieje się coś niedobrego i nikt nie zwracał na to uwagi. Dopiero dzięki wpisom na Go Work cokolwiek się ruszyło. Lepiej zacznijcie wyciągać wnioski z postępowania niektórych pracowników niż pisać takie "merytoryczne" opinie na własnym profilu. Tracicie tylko wiarygodność czymś takim.

39
Oczywiście
Pracownik
@Pracownik

Grunt żeby było płacone. To jak traktuje się ludzi nie jest już ważne.

Niesterowany
Pracownik
 Pytanie
@SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Proszę o poważną odpowiedź na pytanie. W momencie zgłoszenia mobbingu, jak wygląda procedura? Jak postępujecie z pracownikiem? Obracacie to w żart i śmiejecie się z pracodawcą, że Was to nie dotyczy? Ostatnio takie zdarzenie miało miejsce na pożegnaniu jednej z pracownic i to było bardzo kiepskie z Waszej strony. Zauważcie, że nawet już nikt nie stara się Was tutaj bronić. Ciągle są tutaj wrzucane złe opinie na Wasz temat. Zajmijcie lepiej konkretne stanowisku odnośnie zarzutów pod Waszym adresem niż pisać takie ogólne komentarze, że czekacie pod adresem mailowym działu gdzie na 100% nikt nie napisze. Nie piszcie by tylko odpisać tylko zróbcie to "merytorycznie" i z sensem.

19
Koleżanka z pracy
Pracownik
@Niesterowany

Pracuję tu już dość długo i nigdy nie spotkałam się ze złym traktowaniem. Nie ma problemów, których nie da się rozwiązać. Tylko w tym celu trzeba przede wszystkim zacząć o tym rozmawiać. Zawsze jest jakiś sposób. Jak w każdej grupie ludzi zdarzają się jakieś konflikty czy nieporozumienia, ale też często przyjaźnie na lata, które wychodzą poza pracę. Zawsze byliśmy zżyci ze sobą. Mi osobiście jest przykro czytać to wszystko. Jeżeli uważasz, że spotyka Ciebie coś złego, to porozmawiaj bezpośrednio z szefem. Nie zawsze to, co jest oczywiste dla Ciebie, jest tez oczywiste dla innych, bo każdy patrzy na świat inaczej. Myślę, ze to jest szansa na rozwiązanie. Taka rozmowa może być trudna, ale niezwykle potrzebna dla obu. Trzymam kciuki.

2
Niesterowany
Pracownik
@Koleżanka z pracy

Patrzenie na świat przez różowe okulary nie zawsze jest dobre. Jeżeli pracodawca zachowujący się w taki sposób nie widzi w swoim postępowaniu czegoś niewłaściwego to chyba powinien się zastanowić czy powinienem mieć do czynienia z pracownikami. Inna kwestia jest to, że 3/4 tej firmy nie wie co to jest mobbing i co to znaczy być mobbingowanym. To nie jakieś tam nieporozumienie kolegów w pracy, ale poważne wykroczenie. Rozmowa z szefem nie ma dla mnie sensu, ponieważ wszystko co będę mówił nie dość, że będzie potem wykorzystane przeciwko mnie (zwykle jak ktoś tutaj mówi co myśli to raczej długo tutaj nie popracuje) to jeszcze będzie wszystko argumentował w zrozumiały dla siebie sposób pokazując, że to on skoczył studia dla elity, a Ty jesteś niezbyt rozgarnięty by pojąć "mądrość" którą Ci przekazuje i Twoje problemy to wynik przepracowania i zmęczenia. Cieszę, że Ty nie musisz przechodzić przez to co przechodziłem nie raz. Również pozdrawiam.

23
Niesterowany
Pracownik
@Niesterowany

Możecie się nie zgadzać z negatywnymi opiniami pod adresem firmy i pracodawcy, ale przez takie podejście nic się nie zmieni. Ciągle będą się zdarzać sytuacje, że ktoś zostanie potraktowany w nędzny sposób, a jego problemy zostaną skwitowane "po prostu przesadzasz".

21

Pracodawca

@Serio?

Dziękujemy za wszystkie opinie. Ważny jest dla nas głos każdego pracownika, jednakże żebyśmy mogli odnieść się do problemu potrzebujemy szczegółowo się z nim zapoznać. Dlatego prosimy o bezpośredni kontakt z dokładnym opisem sytuacji problematycznych. Na podstawie jedynie treści publikowanych w internecie moglibyśmy wyciągnąć mylne wnioski i nie rozwiązać problemu należycie. Kierownictwo Firmy za jeden z podstawowych celów działalności stawia sobie dobro pracowników, bo to oni tworzą tę firmę, dlatego tym bardziej niepokojące są informacje na tak poważny temat, jakim jest wspomniany przez komentujących mobbing. Firma od dłuższego czasu wprowadza szereg zmian i ulepszeń, które mają na celu poprawę jej funkcjonowania oraz komfort pracowników. Jednym z wprowadzonych ostatnio procesów jest informowanie wszystkich pracowników o procedurze w przypadku działań mobbingowych, tak by każdy miał poczucie szacunku i uwagi oraz mógł zgłosić nieprawidłowości, jeśli takie się pojawiają. Gwarantujemy, że wszystkie sygnały o nieodpowiedniej sytuacji w firmie wysłane na adres podany w regulaminie antymobbingowym będą z całą pieczołowitością rozpatrywane i będziemy reagować na wszystkie nieprawidłowości.

Niesterowany
Pracownik
@SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Proponuje zainteresować się tym co było zgłaszane do tej pory managerom. Były takie przypadki i zostały zamiecione pod dywan.

24

Pracodawca

@Koleżanka z pracy

Dziękujemy za opinię, stawiamy na szczere relacje z pracownikami. Jesteśmy otwarci na rozmowy, chcemy aby pracownicy czuli się częścią firmy i mieli realny wpływ na jej rozwój i kształt zespołu. W komentarzu został poruszony istotny wątek, że nie każdy widzi tę samą sytuację tak samo- dlatego tak istotna jest dla nas jasna komunikacja ;)

Krokus
Pracownik
@SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Mój komentarz odnośnie nieprawidłowości w dokumentacji pracowniczej został zablokowany. I tak jest z wszystkim w tej firmie. Kiedy pojawia się problem i zaczyna się o nim mówić głośno to jest szybko wyciszany i słowa pracowników są bagatelizowane. Zagluszacie nas w pracy, a teraz i w internecie. Szkoda, że GO Work, który stoi za wolnością słowa na to przystaje. Praca tutaj nie ma przyszłości. Lepiej się zwolnić niż walczyć z wiatrakami.

40
Jest aż tak źle?
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, jestem zainteresowany podjęciem u Państwa pracy, ale komentarze tutaj zmieszczane wskazuja bardzo kiepskie podejdzie pracodawcy do pracownika, a zwłaszcza wielokrotnie powtarzający się mobbing. Wzmianki o licznych zwolnieniach świadczą o kiepskiej sytuacji finansowej firmy. Proszę o informację czy warto nawiązywać współprace? Chciałbym wiązać przyszłość z tą branżą, ale nie wiem czy konkurencja nie będzie bezpieczniejszym wyborem.

10

Pracodawca

@Jest aż tak źle?

Dziękujemy za zainteresowanie się współpracą w naszej firmie. W sprawach związanych z rekrutacją zapraszam do kontaktu pod adresem e-mail: rekrutacja@shop-dent.pl . Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania z tym procesem związane.

Szukam pracy
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy prowadzą Państwo rekrutację do działu pokroju Administracja albo HR?

Szukam pracy
Kandydat
 Pytanie
@Szukam pracy

Czy uzyskam odpowiedź na pytanie?

Pracodawca

@Szukam pracy

Witam serdecznie, Obecnie nie prowadzimy procesów rekrutacyjnych do wyżej wymienionych działów. Zapraszamy do kontaktu w sprawach innych rekrutacji na e-mail hr@shop-dent.pl oraz obserwowanie naszych ogloszeń na portalach związanych z poszukiwaniem pracy.

To przykre
Były pracownik

Pracowałem w tej firmie jakieś 3 lata temu i była to bardzo fajna firma gdzie pracodawca stał murem za pracownikiem. Czytając ostatnio zamieszczane komentarze ciężko uwierzyć, ze to chodzi o tą samą firmę :( Mam nadzieję, że nie jest tak źle i firma szybko wróci na właściwe tory.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Temat bardzo dziwny, ponieważ rekrutuje WM Brands sp. z o.o., ale pokój i firma brandowana na Shop-Dent, sklep WM Brands pod nazwą Seysso nie istnieje, sklep Shop-Dent istnieje i sprzedaje i … ma swojego ecommerce managera. Całe WM Brands to jeden pokój w firmie (nie jestem pewien czy jeden czy więcej). Generalnie w trakcie rozmowy dziwne podchody czy w razie konieczności nie poprowadziłbym również Shop-Dent w ramach tej samej umowy (chyba się chcą pożegnać z obecnym managerem, który tam siedzi). Oczywiście ani słowa o drugiej umowie w takim wypadku, po prostu dwa na raz. Umowa tylko B2B, nie ma szans na rozsądną stawkę na umowie o pracę. Na grupach ecommerce widziałem ostrzeżenie przed nawiązywaniem poważnej współpracy z tą firmą (pewnie od bieżącego ecom managera z tej drugiej firmy albo od poprzedników), sam również oceniam temat niepoważnie, nie ma sklepu, nie ma wiedzy ecom wśród osób rekrutujących a biorą się za temat. Zamieniłem dwa słowa na recepcji po lekturze gowork i faktycznie zdarzały się rysowania samochodów na ulicy przed firmą tak jak piszą na forum tutaj. Generalnie nie biorę tematu i odradzam innym. PS Widać na oko jak sobie sami słodzicie postami tutaj a nieliczne negatywnie oceniające firmę (aczkolwiek kulturalnie i rzeczowo) są zakrzykiwane jak była już opozycja na TVP Info przed wyłączeniem tego szlamu więc wielki minus też za to, że nie ma otwartości na krytykę. Aha, siedziba firmy w domu jednorodzinnym na Włochach, brak parkingu.

Pytania

Bardzo ogólne, w 80% dotyczące sposobu współpracy po podpisaniu umowy. Sklep na dzień dzisiejszy nie istnieje. Część pytań zaczepiające o sferę prywatną co nie jest ich sprawą i nie wiadomo czy powiedzieć „odwal się” czy „nie Twoja sprawa”. Dziwne.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Gość

Czy ktoś może napisać jakie warunki pracy ? Chodzi o umowę, czy jest to umowa śmieciowa czy umowa o pracę? Jakie zarobki? Jak z atmosferą w pracy?

Nick
Były pracownik
@Gość

Po 3 miesiącach otrzymałam umowę o pracę. Zarabiałam średnio ok 3000 na rękę. Atmosfera bardzo fajna, ale kontrole sprzedawców bywają przytłaczające.

NICK1
Były pracownik
 Pytanie
@Nick

3 tysiące? chyba 2500 maksymalnie

22
Nick
Były pracownik
 Pytanie
@NICK1

Rozumiem, że lepiej wiesz co miałem na umowie? To, że Tobie zaoferowali gorsze warunki to nie znaczy, że komuś nie mogli dać lepszych.

Kasiula
Były pracownik
@Nick

No to super firma jak każdy robi to samo a wszyscy maja inna stawkę :D

Nick
Były pracownik
@Kasiula

Widać ktoś potrafi zrobić lepiej to co robią wszyscy i fajnie, że firma potrafi to docenić.

Kasiula
Były pracownik
@Nick

Ta inni to potrafią huhu widziałam , np chodzić o 20:00 do mc Donalda i wracać po 21:00

Nick3
Były pracownik
@Nick

Pracuje osoba z wyksztalceniem stomatologicznym za takie same pieniadze..

13
Kasia
Były pracownik

Halo gdzie jest opinia o kopiącym prądzie na wyspie handlowej

32
anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Były kolega
Pracownik

Mogłaś przecież odejść jak ci tak wszystko nie pasowało. Jednemu pasuje, drugiemu nie pasuje. Każdy jest wolny i może robić jak mu odpowiada. Osoba, na która wypisujesz, akurat cię zawsze broniła i mówiła o tobie dobrze i mam nadzieje, ze teraz żałuje (pozdrawiam). Ktoś inny ci pomógł „zmienić” prace moja droga (usunięte przez administratora) :) najciemniej pod latarnią :) ale musisz mieć dość nudne życie skoro ciagle zmieniasz tu nicki i hejtujesz wszystko. Jako byly znajomy z pracy współczuje ci braku pracy, ale moim zdaniem i tak grubo przesadzasz. Życzę ci, żebyś znalazła prace o jakiej marzysz i nie musiała już tu ciagle pisać jak ci było źle ;) pozdrawiam, a robotę polecam :)

Kasiula
Były pracownik
@Były kolega

CZasem są takie sytuacje w życiu ze nie można zmienić pracy od tak :) a na tym jak firma ze mną postąpiła tylko zyskałam bo pieniążki były wypłacane aż do 10 lipca , wiec sami sobie strzelili w kolano ;)

7
Klientka Małgosia :)
Inne
@Kasiula

Firma chyba naprawdę musiała kogoś szybko zrekrutować skoro wybrali Panią. Pani zachowanie jest straszne. Ciekawe jak obsługiwała Pani klientów skoro posługuje się Pani łaciną na poziomie zaawansowanym. Firma bardzo fajna, zawsze znajduje tam produkty, których potrzebuje w bardzo okazyjnych cenach :)

15
Kasiula
Były pracownik
@Klientka Małgosia :)

Moi Klienci akurat zawsze byli zadowoleni bo jestem kulturalna uprzejma i lubię ludzi :) a ty nie jesteś żadna klientka(usunięte przez administratora):)

36
Nick2
Były pracownik
 Pytanie
@Były kolega

przeszlam bardzo dlugie szkolenie wiec powinnam tez zarabiac lepiej niz w innych firmach wymagania z kosmosu a wyplata minimum to nie jest normalne skoro wedlug ciebie byly pracowniku ludzie przychodza na chwile do pracy to po co uczyc coraz to nowe osoby? Powinno sie zwiekszac wyplate z kazdym rokiem tak jak w innych firmach tutaj sie tylko wymaga...

27
Kasiula
Były pracownik

Przynajmniej nie zamykałam wyspy przed czasem i nie mówiłam klientom ze już nie mogą nic kupić , jak co poniektórzy wyspowicze :)

NICK3
Inne
@Kasiula

pracodawca czesto czyta opinie wiec to musi byc prawda z kontrolami pracownikow a to wszystko za najwyzej 2500

Pracodawca

Szanowni Państwo, jesteśmy firmą otwartą na opinie zarówno obecnych jak i byłych pracowników. Śledzimy treści pojawiające się na forum i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki. Prosimy jednak pamiętać, że każda wolność ma swoje ograniczenia. Swoboda wypowiedzi nie oznacza wolności do świadomego kłamstwa, do obrażania kogokolwiek, czy naruszania czyjejś godności. Godność osoby ludzkiej, jej dobre imię i dobra osobiste są pod ochroną prawa. Prawo zakazuje m.in. wypowiedzi mogących obrazić uczucia religijne, zawierających pomówienia i oszczerstwa, znieważających inne osoby lub grupy ludzi, zawierających treści obraźliwe, kłamliwe, szkalujące czyjeś imię, propagujących faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa. Komentarze zawierające treści niezgodne z prawem będą usuwane przez administratora. Przypominamy, że we wszystkich niepokojących Państwa kwestiach, możecie kontaktować się z nami bezpośrednio pod adresem e-mail: hr@shop-dent.pl. Pozdrawiamy

ash
Kandydat
 Pytanie

Widzę, że bardzo często wystawiają ofertę pracy w galerii Factory Annopol. Czy ktoś wie skąd taka rotacja pracowników? Chyba coś musi być tam nie tak...

^^
Pracownik
@ash

Z tego co wiem to wzmożona rekrutacja była kiedy otwierał się tam punkt. Na ten moment jest tam stała obsada od kilku miesięcy. Zresztą praca na stoisku handlowym to tak praca przejściowa dla studentów. Wątpię, że ktoś wiąże sobie przyszłość by na niej sprzedawać do emerytury :)

Ile można?
Pracownik
 Pytanie

Proszę Panią. Widzę, że ma Pani straszny żal do firmy i oczywiście ma Pani prawo zamieszczać różnego typu opinie na koncie tego pracodawcy. Niestety nie zachowuje Pani żadnych zasad w kulturze przekazywania treści co czyni z Pani opinii bezwartościowy przekaz. Może warto napisać jedną, konkretną opinie z zachowaniem odpowiedniego szacunku, ponieważ proszę o tym pamiętać, że zwraca się Pani do innego człowieka. Czy chciałaby Pani by ktoś się do Pani zwracał w tak grubiański sposób? Wydaje mi się, że nie. Dlatego proszę, niech już Pani skończy to przedstawienie i napisze jedną, merytoryczną opinię na podstawie, której pracodawca wyciągnie odpowiednie wnioski i miejmy nadzieję, że już więcej nie postąpi w taki sposób jak postąpił z Panią. Pozdrawiam

14
Ania
 Pytanie

A premie są co miesiąc czy co 3 miesiące? Jakie mniej więcej?

Pracodawca

@Ania

co miesiąc wszyscy nasi sprzedawcy otrzymują prowizję od sprzedaży. Jej wysokość jest zależna od kwestii indywidualnych. Pozdrawiamy.

MD

Pracuję już jakiś czas, jestem b.zadowolony. Atmosfera fajna, ludzie na też w większości fajni, trzeba się na początku sporo nauczyć, ale później jest ok. Jak czytam te (usunięte przez administratora) niektóre to chce mi się śmiać.bo to jest pisane przez jedną zwolnioną osobę. Czasem jest dużo pracy, czasem mało, zależy jaki dzień. System premiowy może nie jest jakiś super, ale poza tym ok :) Dla kogoś kto się uczy super, polecam, jak nie chce siedziec na stoisku caly dzien i gapić się w sufit. Tu przynajmniej można się coś nauczyć i zniżki są dla pracownikow. JA POLECAM!

4

Pracodawca

Bardzo prosimy o wpisy zgodne z prawdą i z zastosowaniem odpowiedniego języka wypowiedzi. Stanowczo zaprzeczamy, że firma zwolniła jakiegokolwiek pracownika, ponieważ miał obawy związane z możliwością zarażenia się (COVID-19). Natomiast potwierdzamy, że były przypadki rezygnacji pracowników z pracy w punktach handlowych z powodu narażenia na (COVID-19), pomimo zagwarantowania wszelkich środków bezpieczeństwa, którymi dysponujemy na ten moment. Nadal nalegamy na bezpośredni kontakt na hr@shop-dent.pl w celu wyjaśnienia nieprawidłowości jakie mogły zajść względem Pani osoby w naszej firmie. Pozdrawiamy. "

Pracodawca

@MD

Dziękujemy za opinię. Bardzo szanujemy wszystkie opinie na temat naszej firmy, a zwłaszcza kiedy są one zredagowane na odpowiednim poziomie językowym. Pozdrawiamy.

Kasia
@SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Prawda jest taka że zamknięto galerie i od razu zwolniono pracownice która miała umowę o prace , żeby nie płacić jej za siedzenie w domu zapewne :)

31

Pracodawca

@Kasia

żaden z pracowników naszej firmy nie został zwolniony z powodu Covid-19. Jeszcze raz bardzo prosimy by nie rozgłaszać nieprawdziwych informacji na temat naszej firmy, ponieważ źródło z którego Pani/Pan korzysta jest bardzo niewiarygodne. Nadal nalegamy na bezpośredni kontakt na hr@shop-dent.pl. Pozdrawiamy.

Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Shop Dent Wojciech Madej są regularne szkolenia pracownicze?

Pracodawca

@Pytanie

Dziękujemy za pytanie. Szkolenia pracownicze przeprowadzamy dla poszczególnych działów i pracowników wewnętrznie oraz zewnętrznie. Pozdrawiamy.

anonim

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dziękujemy za wpis. W naszej firmie kierujemy się zasadą, że każdy pracownik, bez względu na stopień stanowiska, ma wkład w budowanie naszej marki i zasługuje na właściwe traktowanie. Jesteśmy bardzo zaniepokojeni zarzutami i chcielibyśmy je zweryfikować i wyjaśnić tę sprawę. Prosimy o szczegółowe informacje w kontakcie bezpośrednim pod adres e-mail: hr@shop-dent.pl Pozdrawiamy.

:(

Nie warto, nie polecam. Kiedyś to była zupełnie inna firma. Przykre jest to jak bardzo się zmieniła na gorsze.Ludzie nie są tutaj doceniani. Z plusów to niektóre osoby naprawdę fajne ale na co poniektóre trzeba uważać.

1
Mała
 Rekomendacja

Pracuję tu od kilku lat i muszę przyznać, że jest to jeden z fajniejszych pracodawców. Dobra atmosfera, fajni ludzie, którzy też pracują tu od lat najlepiej świadczy o tym, że jest to dobre miejsce!

7
Pytanie
 Pytanie

Czy w Shop Dent Wojciech Madej panuje luźna atmosfera?

Merlin
@Pytanie

Zależy co kto rozumie przez luźna atmosferę????? Nikt nad nikim nie stoi z kijem, ale należy wywiązywać się ze swoich obowiązków i dawać z siebie coś więcej by być doceniony m.

Było minęło
@Pytanie

Teraz to każdy patrzy każdemu na ręce.

3
Lepiej stąd uciekać

Niestety, ale pracodawca zapomniał co było fundamentem jego firmy - ludzie. Obecnie liczy się tylko hajs, a poniżanie pracowników jest na porządku dziennym. Skład firmy w najbliższym czasie bardzo się zmieni, ponieważ mało kto wytrzyma obecną sytuację. Pytanie czy wizja pracodawcy też to brała pod uwagę kiedy zaczynał wprowadzać swoje "innowacje"? Nie polecam jeśli ktoś chce pracować dłużej niż rok. Najbardziej szkoda tych wszystkich wspaniałych ludzi, którzy poświęcili się dla tej firmy, a teraz są bezlitośnie krytykowani i porównywani do innych.

8
Potwierdzam
@Lepiej stąd uciekać

Niestety, ale to prawda. Ta firma nie jest już tym miejscem gdzie każdy był równy i mógł porozmawiać o swoich problemach. Liczy się tylko zysk.

2
Anonim

Jeśli chodzi o sama prace na stoisku całkiem ok aczkolwiek trzeba dużo się uczyć składów i produktów . Jeśli chodzi o ludzi i przełożonych to już jest gorzej . Swoją prace w shop dent zaczelam w pazdzierniku , na rozmowie o prace z bardzo miłym i sympatycznym panem ustaliłam iż interesuje mnie praca w FACTORY ANNOPOL , ponieważ tam mam najbliżej i żaden inny punkt mnie nie interesuje . Pracę dostałam zgodnie z ustaleniami , niestety coraz częściej zaczęto mnie przerzucać na Arkadię (czasem tez złote tarasy ale bardzo rzadko) . Skończyło się tak ze zaczelam mieć każdy miesiąc w arkadii mimo iż zgłaszałam kilkakrotnie ze nie jest mi to na rękę . Niestety nikt z przełożonych mnie nie słuchał , w marcu zarzucono mi nawet ze nie jestem „pewnym” pracownikiem bo nie chce pracować w Arkadii :o sorry ale jak można robić z ludzi takich bałwanów ? Na rozmowie o prace wszystko super pięknie a potem zamiast 5 minut do pracy masz ponad godzinę , śmiech na sali . Jeśli chodzi o przełożonych to tez uważajcie na to co mówicie bo ja jestem przykładem tego ze może być to wykorzystane przeciwko wam . Dodam tez ze jedna z Pań zarzuciła mi brak wiedzy pomimo iż miesiąc temu twierdziła ze moge przejść na umowę o prace bo „nie ma przeciwwskazań „ , miałam w pracy dużo kontroli z których wynikało jednak ze moja wiedza jest wystarczająca - jednym słowem (usunięte przez administratora) na kółkach .

Mi tam się podoba

Płacą zawsze na czas. Są premie od sprzedaży. Jak się chce to można i pomóc na magazynie za jakiś dodatek. Są integracje z ludźmi z działu sponsorowane przez firmę. Jak coś się dzieje to puszczają informacje mailami do pracowników. Kontrole są, ale jak się człowiek stara to nie ma się czym stresować. Ogólnie fajna firma.

4
Rita
@Mi tam się podoba

Łaski ci nie robią ze płaca na czas , ile ty masz lat ? Chyba dopiero zaczynasz swoją przygodę z jakakolwiek praca skoro cieszysz się ze płaca na czas - a to jest normlane i to Psi obowiązek pracodawcy zapłacić na czas ! Co pracy na magazynie - możesz iść tylko badania masz zrobione ? Rozumiem ze jesteś sprzedawca i podczas epidemii zaiwaniasz na magazynie ale czy legalnie ? Zanim coś napiszecie to pomyślcie ludzie .

2
Xxx
@Mi tam się podoba

Jak to praca na magazynie? Czy nie jest tak, że potrzebne jest skierowanie na badania? Czy zatrudniając się w tej firmie przyjmuje się stanowisko Sprzedawcy?

4
Xxx
@Mi tam się podoba

Jak to? Czy przypadkiem na stanowisko magazyniera nie jest potrzebny inny rodzaj badań?

7
Zzz
@Mi tam się podoba

Czy przypadkiem na stanowisko magazyniera nie potrzebne są inne badania? Sprzedawca a magazynier to nie różne stanowiska.

4
Rita

A to już moja sprawa czym się zajmie w tym czasie ;)

1
Żart
@Rita

Proszę skomentować kwestie Kodeksu Pracy. Może on też mydli ludziom oczy?

Zzz
@Żart

Kodeks pracy? Moja umowa to zlecenie..

anonim

(usunięte przez administratora)

Xxx

Do tego jak zachorujesz i masz L4 to przełożeni karzą ci szukać zastępstwa bo sami nie potrafią zorganizować hahahaha a czemu ? Bo im się nie chce ! Od kiedy to pracownik na chorobowym musi się martwić o zastępstwo hahahahahaha Przełożeni chcą robić pracownikom wode z mózgu

9

Pracodawca

@Xxx

Dziękujemy za opinie. Jednocześnie jesteśmy zaniepokojeni zarzutami i chcielibyśmy wyjaśnić zaistniałą sytuację. W tym celu prosimy o szczegółowe informację w kontakcie bezpośrednim pod adres e-mail: hr@shop-dent.pl Pozdrawiamy.

Hajko
@Xxx

Jak sie nie nadajesz do pracy, to bez wzgledu na to gdzie pójdziesz to dlugo nie zagrzejesz miejsca. Pracowalam tam i bardzo sobie cenilam to miejsce i ludzi. Obrzucasz błotem , bo pewnie cie zwolnili.

1

Pracodawca

Jeśli w strukturach naszej firmy dochodzi do incydentów, które wychodzą poza przyjęte i dozwolone procedury, chcemy poznać szczegóły, by móc przyjrzeć się sytuacji i wyciągnąć ewentualne konsekwencję. Uważamy, że każdy pracownik, bez względu na stopień stanowiska, ma wkład w budowanie naszej marki i zasługuje na właściwe traktowanie.Jednak byśmy mogli tego dopilnować, potrzebna jest jednak szczera i otwarta komunikacja, która wierzymy, że jest jedyną drogą do porozumienia i stworzenia pozytywnej atmosfery pracy. Pozdrawiamy.

Obelix
@Hajko

Dokładnie tak! Kiedy ja jeszcze pracowałem i kierownikiem była jeszcze poprzednia Blond Pani to często mieliśmy organizowane integracje typu wyjście do kina, na łyżwy i do knajpy na jedzenie. Czuć w tej firmie, że nie są typowo korporacyjne relacje, a naprawdę przyjacielskie więzi miedzy pracownikami, które chce się później pielęgnować nawet jak się odejdzie z pracy. Ogólnie właśnie firma bardzo fajnie stawia na integracje. Super wspominam urodziny firmowe gdzie był spływ kajakowy, a potem wieczorna impreza do samego rana. Super czasy :)

1
0.0

Nie ma co wyjaśniać bo piszesz bzdury. Ciężko brać na poważnie opinie, w których ktoś pisze "hahaha". Z takiem podejściem szybko pracy nie znajdziesz :)

1
Lena
@Obelix

Mam podobnie odczucia co do tej firmy. Bardzo dobrze ją wspominam i żałuję, ze w obecnym miejscu zatrudnienia nie mam takiej fajnego zespołu jak w Shop-Dent :)

2
Zzz
@Xxx

To prawda. Nie wolno chorować! Traktuje się tragicznie pracowników. Wymagają wiedzy jak od farmaceutów a płacą jak zwykłemu pracownikowi handlu. Przykre.

4
Sisi
@Zzz

Oj tak wiem coś o tym i niestety to prawda . Ja jestem bardzo zaskoczona ponieważ w poprzedniej pracy nie było u mnie problemu ze zwolnieniem lekarskim itd a tutaj ? Nawet jak masz L4 gorączkę i ledwo żyjesz to przełożeni karzą ci szukać zastępstwa :ooooo

1

Zostaw merytoryczną opinię o SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Zobacz opinie na temat firmy SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 40.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 7 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?

    Kandydaci do pracy w SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

SHOP DENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Przejdź do nowych opinii