Podejście właściciela serwisu do klienta jak za czasów PRL, ładuje się do samochodu z brudnych ciuchach, z usmarowanymi rękami. W trakcie rozmowy kilka razy odbiera "ważny" telefon" i znika na kilka minut. warsztat brudny, pracownicy - mimo klientów - krzyczą na siebie i przeklinają. zrezygnowałem z "usług" - nie tego oczekuje się od warsztatu.
Drogi Panie nie wiem gdzie Pan widział czysty warsztat jak się pracuje przy samarach i naprawia samochody, a nie wymienia tylko części to niestety jest brud i ja też jestem brudny gdyż sam też pracuję, tylko proszę nie siać herezji że ładuję się do samochodu brudny ponieważ zawsze każdy samochód jest zabezpieczany przez nas folią na siedzenia, kierownicę i drążki by panu nie zabrudzić samochodu. A jeśli się Panu rozchodzi o odbieranie telefonu owszem muszę go odebrać jak dzwoni bo jak nie to Pan napisze że Pan dzwoni i nie odbieram telefonu, zresztą podczas odbierania telefonu przeprosiłem Pana że muszę odebrać by podać vin celem zamówienia części bym mógł naprawiać samochody i skoro nie potrafi Pan zrozumieć prostej sprawy to przepraszam.
Szanowny Panie, pozostaję przy swoich zarzutach pod adresem Pana warsztatu i Pańskiego zachowania podczas rozmowy ze mną - czy to się Panu podoba czy nie. Nie podoba mi się Pańskie podejście do klienta i wymagam chociaż odrobiny szacunku - gdy z kimś rozmawiam - nie odbieram telefonów - mogę oddzwonić po chwili - takie zachowanie w stosunku do klienta to brak szacunku - proszę to przyjąć do wiadomości. Czytałem opinie o Pańskim warsztacie i na wszelką krytykę oceniających odpowiada Pan tak jak na moją - czyli agresywnie. Pańskie prawo odpowiedzieć jak i moje prawo wyrazić opinię i tak też zrobiłem - jeżeli nie potrafi Pan przyjąć krytyki to już Pańska sprawa. Proszę pamiętać tylko, że pycha kroczy przed upadkiem. Mimo wszytko życzę Panu powodzenia.
Szanowny Panie najważniejsze jest to że nawet Pan nie potrafi się podpisać z imienia i nazwiska tyko na każdym portalu podpisuje się inaczej - czepia się Pan szczegółów, jakoś nikt nie wypowiedział się że samochody są źle naprawiane - a to jest istotą prowadzenia warsztatu, że naprawa ma być wykonana dobrze by samochód nie miał usterek. Panu tylko chodzi o urażoną Pańską dumę że odebrałem telefon, gdy nie rozumie Pan istoty że jeśli nie zamówię części to nie wykonam naprawy należycie i na czas. Widzę że bardzo czuje się Pan urażony tym że nie potraktowałem Pana należycie no i teraz ma Pan pożywkę i gdzie tu ta moja agresja drogi Panie!! Jak już wspomniałem nie jestem w stanie zadowolić wszystkich klientów zawsze znajdzie się ktoś taki jak Pan, co doczepi się do tego że moi pracownicy przeklinają. To jest warsztat nie kościół i przez takie osoby jak Pan klienci już nie będą wpuszczani na warsztat bo jak się pokazuję przed klientem że nie ma się nic do ukrycia to potem taka osoba jak Pan to wykorzystuje. Napisał Pan na wszystkich mozliwych portalach jaki to jestem zły a przypomnę Panu że sprawę mogę skierować do prawnika za szkalowanie celowe mojej osoby w internecie i hejt a za to jest paragraf, gdyż ma Pan prawo owszem wyrazić opinię a pisanie na każdym portalu z innym nikiem jest już inaczej trochę traktowane. Proszę pamiętać że opinię może Pan wnieść ale dopiero w momencie wykonania u mnie usługi i proszę się dokładnie zapoznać z prawem bo kiedyś ktoś Panu wytoczy proces i straci Pan nie potrzebnie pieniążki. Piszę Pan o bardzo przyziemnych rzeczach typu że jest brudno w warsztacie a z kogo samochodów ten brud jest ? Niestety z samochodów klientów, które maja często wycieki oleju itd więc proszę się dobrze zastanowić co Pan pisze. Tak samo jak Pan wyraził OPINIĘ że ładuję się w brudnych ciuchach do klienta samochodu a to że samochód był zabezpieczony folią to tego Pan nie zauważył bo gdzież by. Niestety nie jestem ideałem Pan zapewne tak i to ja Panu życzę powodzenia.
Szanowny Panie @Yogi... Jest nieprawdą, że pan Artur Rzepa ładuje się z brudnymi ciuchami do naprawianego samochodu. Wielokrotnie byłam klientką i zawsze byłam świadkiem, że zarówno właściciel, jak i pracownicy używają folii zabezpieczającej na siedzenia i nawet na kierownicę!! To co Pan pisze to po prostu bzdury!... Owszem wielokrotnie widziałam, że Pan Artur odbiera telefon od klienta, ale też wielokrotnie byłam świadkiem, że przepraszał klienta bo musiał odebrać. Nie sądzę by to był brak kultury, ponieważ zawsze Pan Artur stara się profesjonalnie obsłużyć każdego klienta. I jeśli mam być szczera, polecę każdemu Auto Serwis Rzepa, ponieważ dla mnie najważniejsza jest fachowa obsługa, którą gwarantuje Pan Artur i pracownicy. Proszę mi wybaczyć szczerość, ale jeśli się Panu nie podobała obsługa, no cóż... Nie można każdego zadowolić i to jest przykre, że Pan pisze bzdury. Pozdrawiam.
Bo to prawda ,trzeba przyglądnąć się Obu Stron ,a nie jednego człowieka ,bo coś mu nie wychodzi???
Coś stuka coś puka ??? Szybciutko do serwisu p, Artura !!! 20 min i diagnoza usterki plus wycena. Wizyta umówiona i robota zrobiona pacjent ford Kuga. I już nic nie stuka i nic nie puka !!! Miłe i Fachowe podejście do klienta 100 % Zadowolenia !!!
Jestem bardzo zadowolona z przeglądu samochodu przed zakupem, polecam w stu procentach Auto Serwis Rzepa
A to dobra wiadomość, bo dawno nikt tutaj niczego nie pisał o nich. A opowiesz o tym może coś więcej? Jaki samochód przeglądali, były jakieś małe usterki czy wszystko na 100% sprawne? I przede wszystkim jak z ceną? ;)
Co do zabezpieczania samochodu od środka przed zabrudzeniem - potwierdzam... fachowe podejście do tematu za każdym razem (folie na kierownicy, fotelach, gałce zmiany biegów) czyściutko, że ho ho! Poza tym zawsze dobra diagnoza usterki, wymienione części są eksponowane - w jakim stopniu zużyte... Poza tym Pan Artur to niezły powicher, człowiek pełen pozytywnej energii, taki nie może oszukać:)
A jako mechanik ile się wyciąga miesięcznie?
Jako mechanik wyciąga się silniki oraz naprawia samochody. A u mnie się pracuje zgodnie z zawartą i wynegocjonowana umową. Pozdrawiam serdecznie
Z pełną odpowiedzialnością polecam auto serwis Rzepa.Przed wejściem do samochodu właściciel zabezpiecza folią ochronną siedzenie,kierownicę oraz gałkę zmiany biegów aby nie pobrudzić,od lat naprawiam samochody w tym serwisie i nigdy nie zawiodłem się.Przed diagnozą samochod zostaje dokladnie sprawdzony aby nie wymieniać bez potrzeby dobrych części.POLECAM
Może mi ktoś podpowie czy firma jest zainteresowana zatrudnieniem nowego pracownika?
Pan Artur Rzepa właściwy człowiek na właściwym miejscu. Profesjonalna diagnostyka i usuwanie usterek nawet wtedy, kiedy szereg fachowców rozkładało ręce. Serwis godny polecenia w 100 procentach.Nie zastanawiaj się wybór jest oczywisty Serwis Rzepa Trzebinia:)
Podejście Pana Artura profesjonalne ,ciężko o takie w okolicy :) Wszystko na najwyższym poziomie . Polecam ten serwis w 100% i będę polecać wszystkim znajomym . W przyszłości na pewno będę korzystała z tego serwisu. Pozdrawiam serdecznie :)
Obsługa fachowa wszystko na najwyższym poziomie !! Moim zdaniem nie ma lepszego warsztatu w okolicy . Zawsze pomocni nie naciągają robota zawsze wykonana na czas i na najwyższym poziomie. Dbają o wnętrze auta nie włażą w brudnych ciuchach wszystko dokładnie zabezpieczają. Wymienione części zawsze można zobaczyć i samemu ocenić . Bardzo dziękuje za przyjmowanie "nagle" .Pozdrawiam całą ekipę :D
Witam serdecznie. Korzystałam z usług serwisu Pana Artura w czerwcu tego roku. To on wychwycił usterki w zakupionym niedawno samochodzie. Jest człowiekiem uczciwym, sumiennym, podpowiedział co należy zrobić w takiej sytuacji w jakiej się znalazłam. Polecam go w 100%,zresztą też został mi polecony przez znajomego. W przyszłości na pewno będę korzystała z tego serwisu. Serdecznie pozdrawiam.
Warsztat wykonujący zlecone naprawy szybko i rzetelnie ustalona cena nie ulega zmianie i są one niskie . Co równie ważne i korzystne dla klienta diagnostyka i drobne naprawy można uzyskać bezpłatnie. Właściciel sprawia wrażenie zabieganego i nieco nieufnego, ale to złudzenie pierwszego kontaktu, byłem tam kilka razy i z każdym następnym spotkaniem zyskiwał w moich oczach nie tylko jako profesjonalista w swojej profesji ale również jako człowiek. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić ten serwis.
Bardzo rzetelna robota i profesjonalne podejście do klienta . Części samochodowe można zamówić w serwisie , przy czym możemy zaoszczędzić czas oraz pieniądze , ponieważ zawsze doradzą co kupić i założyć do swojego autka . Polecam serdecznie i będę polecał dalej .
Polecam gorąco. Obsługa fachowa, auto zabezpieczone przed naprawą, więc wyjechało czyste. Usługa wykonana profesjonalnie, auto jeździ dużo lepiej. Gorąco polecam.
Polecam wszystkim. Serwisuję auto firmowe i prywatne, oraz moi teściowe swój pojazd. Serwis solidny, bardzo dobra jakość w stosunku do cen. Byłam kilkakrotnie i wszystko ok. A co do uwag Pana który mówi że brudny właściciel pakuje się do auta to ZAWSZE są pokrowce foliowe na siedzeniu, podłodze i kierownicy-pełna profeska:))
Bardzo rzetelny serwis, fachowa obsługa, ceny konkurencyjne, mnie polecił tata a ja już poleciłem następnym znajomym i każdy był zadowolony.
Witam miałem okazję któryś raz z kolei odwiedzić Auto Serwis Rzepa Artur wszystko na czas profesjonalna i rzetelna obsługa mojego samochodu polecam
Polecam z czystym sumieniem serwis samochodowy Rzepa solidni mechanicy znający się na swojej robocie
Polecam serwis po raz drugi i wiem ze zawsze bede polecal! Umowienie terminu, wykonanie uslugi ( w czasie 3 razy krotszym niz ASO, i oczywiscie duzo taniej niz oferuje ASO) wymiana oleju w automacie przeprowadzona 100% PROFESJONALNIE, moje auto bylo jest i bedzie u Pana Artura serwisowane. ( dodam ze do Pana Artura mam ponad 100 km, ale wiem ze zawsze warto jechac taka droge)POLECAM !!!
Wasza wiedza może ułatwić wybór użytkownikom! Nadal czekamy na nowe informacje, ponieważ wątek o warunkach w przedsiębiorstwie Auto Serwis Rzepa Artur Rzepa Mobilny Serwis Samochodowy w miejscowości Trzebinia nie ma żadnej opinii.
Nie zniżę się do Pana poziomu w dyskusji. Widzę, że ma Pan czas na rozpisywanie się zamiast zajęcie się profesjonalną obsługą klientów. Jest Pan typowym hejterm, stąd tez nie będę z Panem prowadził korespondencji. pozostaję przy swoim zdaniu i wszystkim którzy zapytają się mnie o opinię o Pańskim warsztacie - przedstawię im taka a nie inną- i nie zmienią tego pana groźby i niezależnie od tego czy to się panu spodoba czy nie. Opinia jest negatywna w 100 %. A takimi swoimi komentarzami to pogarsza pan tylko sprawę. Co do innych "moich" komentarzy- to nie ma pan wiedzy i głupoty pan wypisuje. Niech mnie Pan nie straszy sądami - chyba sam pan nie wieży w to co pan pisze. Mam nadzieję, że trafi pan kogoś kto inaczej z Panem będzie rozmawiał.