Opinie o Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Przemysł spożywczy - przetwarzanie owoców i warzyw

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk w Kraków

budda

Jakie warunki pracy ? Kasa jaka ? Ktoś coś ? Bo różne opinie można w necie znależć :/

Pracodawca

@budda

Płaca zależy od ilości przepracowanych godzin. Nasze stawki są wyższe niż w podobnych hurtowniach, a z pewnością dużo wyższe niż np w marketach. Dużo zależy od zaangażowania i uczciwości.

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w PROMIWEX S.C.?

ON
@Pytanie

W firmie Promiwex niema żadnego awansu ,tam jesteś pracownikiem fizycznym i masz(usunięte przez administratora).tyle

Andrzej
Inne
@ON

Skoro nie ma awansów, to może istnieją szansę, aby otrzymać podwyżkę wynagrodzenia? Z reguły na początku zaczynamy z mniejszym wynagrodzeniem, dlatego chciałbym wiedzieć, jak wygląda kwestia ewentualnych podwyżek właśnie w tej firmie.

Kuro
@Andrzej

Jak dobrze pracujesz i dogadasz się z szefem to często możesz liczyć na podwyżkę. Tu akurat z pieniędzmi jest ok i na czas.

Pracodawca

@Kuro

Potwierdzamy- wszystko zależy od danej osoby i jej zaangażowania.

Fiz
Inne

@ON a już omijając ten awans to dobrze się tu pracuje jako fizyczny?

Pracodawca

@Fiz

dobrze. Każdy, kto pracuje u nas uczciwie, uczciwie zarabia i jest traktowany z szacunkiem.

Kierowca
Pracownik

Przykro jest czytać opinie byłych pracowników, którzy mszczą się na firmie, którą oszukiwali. Oszustwa te (kradzieże towaru), zostały ujawnione, a osoby te nie poniosły konsekwencji prawnej. Bardzo dziwne to zachowanie i chyba brak świadomości, jak wielką szanse otrzymali w zamian za to serwując pomówienia.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna to zwykle stresujące wydarzenie. Czy ta w Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk się do takich zaliczała? A może wręcz przeciwnie? Czekamy na Twoją opinię.
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz, pracownik wypożyczalni narzędzi
Wiązowna
Mera Bellows Sp. z o.o.
(44 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Pracownik produkcji wyrobów gumowych
Brzozówka
Pavi Sorte Sp. z o.o.
(27 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Izabela
Inne

Zgadzam się w 100% z opinią 'Byłego klienta'. Niestety bardzo źle wspominam współpracę z firmą. Mając porównanie z innymi firmami z jakimi teraz mam przyjemność pracować, niestety Promiwex pozostaje daleko w tyle. Jakość towaru pozostawia wiele do życzenia, o ile jest to sytuacja, która może się zdarzyć biorąc pod uwagę, że jest to 'żywy towar', to niestety sposób załatwienia sprawy jest niedopuszczalny. W przypadku jakiejś wpadki klient oczekuje wymiany towaru lub chociaż korekty na fakturze, a tutaj jest z tym duży problem. Na rynku jest teraz duża konkurencja i z powodzeniem można znaleźć bezproblemową firmę. Pozdrawiam

były
Pracownik
@Izabela

dokładnie masz racje ale żądza pieniądza przez właściciela robi swojee tak było ,jest i bedzie ,pracowałem tam przez ponad 3 lata więc wiem o czym piszę...przy nokazji pozdrawiam szefa Jana ,synka który nic nie robi,zięcia jeszcze najbardziej spoko i po????dnóżka szefa kolege Piotrka z okolic Krzeszowic ,bużka..

Żyjcie prawda
Pracownik
 Pytanie
@Izabela

Dziwne ze nagle pojawiają się opinie rzekomych klientów, odkąd pewne osoby opuściły firmę nagle pojawiają się owe opinie... klienci? Czy byli przedstawiciele którzy odeszli do konkurencji? A może inni byli pracownicy? Czy były klient może wypowiadać się na temat podejścia do pracowników szefa firmy od której bierze towar? Chyba nie bardzo.. bo nie pracuje w tej firmie wiec co może powiedzieć? Doskonale również wiem ze Pani Izabela pisze nieprawdę odnośnie braku wymiany towaru lub korekt.. doskonale wiem ze to klient wybiera czy chce otrzymać korektę czy wymianę towaru .. wiec drodzy byli pracownicy firmy Promiwex znajdźcie lepszy sposób na pozyskanie klientów dla firmy w której pracujecie poprzez Wasza wspaniała uczciwa prace zamiast bawić się w śmieszne nieprawdziwe opinie rzekomych byłych klientów ... zabrakło Wam już narzędzi do uczciwej dobrej pracy? Najwyraźniej tak.

Były klient @
Inne
@Żyjcie prawda

Otóż jako klient (oczywiście już były) mogę się wypowiadać na temat stosunku pracodawcy do pracowników, bo widzę przedstawicieli a także przedstawicielki (tak, kobiety również!!!) raz z ofertą a raz z wypakowanym po sufit samochodem. Okazuje się, że w tej firmie przedstawiciel = dostawca, bez względu na płeć. No chyba to jest sytuacja niedopuszczalna, biorąc pod uwagę ile ten dostarczany towar waży!!! Współpracowałem także z innymi firmami i takie sytuacje nie miały miejsca. (usunięte przez administratora) P.S. Nie jestem byłym pracownikiem tej firmy, tylko byłym klientem i piszę o tym, czego pracownicy nigdy by nie powiedzieli czy napisali. Jako osoba postronna, opisuję to co widziałem na własne oczy.

Zp
Były pracownik
 Pytanie
@Były klient @

Oj ludzie....byli klienci ... byli pracownicy nke macie co robić tylko cały czas spędzicie forum o Promiwexie...? A byli klienci nagle tak im zależy żeby cały czas pisać opinie ? Na każda firmę z która się złe współpracowało tak poświęcacie czas na forach? Pamiętajcie ze gaszenie świeczki u innych nie sprawi ze Wasza zacznie świecić jaśniej ;)

anonim

(usunięte przez administratora)

Xxx
Kandydat

Odpowiedź na poziomie ZERO, żenada. Dobrze że nie poszedłem tam na rozmowę o pracę.

Jack Daniels
Były pracownik

Czytając Pana wypowiedź, śmiem twierdzić że edukacja zakończyła się na szkole podstawowej i zazdrości Pan ludziom wykształcenia. A to że ludzie mają krótki staż w jakiejś firmie może wynikać z tego, że trafiają na takiego pracodawcę jak Pan.

Były klient@
Inne

Niestety nie mam dobrego zdania o tej firmie. Jako klient wielokrotnie byłem niezadowolony ze współpracy, albo dostawy nie przyjeżdżały na czas, albo towar pozostawiał wiele do życzenia, albo były braki w dostawie itd. I gdyby nie przedstawiciele handlowi, to pewnie już dawno zakończyłbym współpracę. Wielokrotnie to przedstawiciele dowozili mi towar. Szkoda, że wielu z nich już nie pracuje, bo ich praca nie była doceniana. Tylko im zależało na klientach. Szkoda, bo firma ma potencjał, tylko trzeba zmienić stosunek do pracowników i klientów. Szacunek do ludzi to podstawa.

1
Były klient @
Inne

Szanowny Panie Właścicielu. Nie mam obowiązku podpisywania się pod moim komentarzem. Jasno opisałem co mi nie pasowało i mam do tego pełne prawo. Po drugie radzę na przyszłość słuchać innych i wyciągać wnioski, bo to może Panu wyjść tylko na dobre. Po kolejne, proszę nie wrzucać wszystkich do jednego worka pt. " dłużnicy", bo nie wszyscy (w tym ja), mimo ciężkiego czasu, mają wobec Pana firmy jakiekolwiek zadłużenie. Jedno jest pewne, nigdy już nie podejmę współpracy z Panem i Pana firmą, bo na rynku jest mnóstwo firm, które dbają o swoich klientów. Żegnam i życzę wszystkiego dobrego.

Były klient @
Inne

I jeszcze jedno, nawet pisząc odpowiedź do mnie, krzyczał Pan na mnie pisząc DRUKOWANYMI LITERAMI. Na przyszłość proszę i na to zwracać uwagę.

były
Pracownik
@Były klient @

weż pod uwagę że Pan Jan jest z Zielonek więc nie można wymagać zbyt wiele????

Były klient @
Inne
@były

Akurat to skąd się pochodzi nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Ważne jakim się jest człowiekiem... Trzeba umieć słuchać ludzi i wyciągać wnioski, a tu tego zabrakło... A traktowanie klienta jak zło konieczne jest poprostu nie na miejscu, zwłaszcza w tych czasach. To klient płaci więc wymaga, przede wszystkim dobrej jakości towaru i dostaw na czas. Tylko tyle albo aż tyle...

Mistrz
Pracownik

Pracownicy pracujący w tej firmie nie nadają się do takiej pracy są bezmyślni,narzekają,pracują tylko dlatego bo wiedzą że nie nadają się do innej pracy.

Odpowiedź
Pracownik
@Mistrz

Napisał MISTRZ NIEUDACZNIK

Marta
Były pracownik
@Mistrz

Szkoda, że współpracownicy w ten sposób wypowiadają się o innych...

Sylwek
Inne

Czy trasy są narzucane czy jest możliwość wyboru?

Tadeusz
Były pracownik

Z tej firmy należy zwolnić kierowców zachowujących się roszczeniowo,stanowią zagrożenie dla pozostałych pracowników.Wpływa to na demotywację innych pracowników.

Jola
Inne

Uwielbiam dostawców,są tacy mili,kompetentni.

Wanda
Inne

Bardzo miła obsługa,perfekcyjna dostawa,miły personel.

Weronika
Inne

Uwielbiam tą firmę,dostawy na czas.

Jadwiga
Inne

Bardzo smaczne ziemniaczki

Kaja
Inne

Dostawcy bardzo mili

Kasia
Inne

Dostawy są na czas

Lider
Pracownik

Praca wymaga siły pomyślonku,pracownicy tam pracujący nie umieją mysleć,mają pretensje,dlatego są karani zbiorowo.

Geniusz
Pracownik

Pracownicy w firmie zachowują się instrumentalnie ponieważ,chcą się pokazać w lepszym świetle,mają pretensję ponieważ nieposiadają umiejetności i predyspozycji do wykonywania obowiązków na wyższych stanowiskach,Praca jest ok,nikt nie będzie płacił nieudolnym pracownikom tyle ile oni chcą zarobić.

prosek
Kandydat

Byłam umówiona na rekrutacje do pracy do biura. Po przyjeździe na miejsce nikt nie odebrał telefonu. Stracony czas i pieniądze na dojazd. Słabo

On

Nie polecam. Praca 6 dni w tyg od niedzieli do piątku. Kasa słaba, stała pensja, bez płatnych nadgodzin , magazyny wyglądaja jak rudera.

Były kierowca
@On

Nie jak rudera tylko jest to rudera,slams itp.pracowałem tam przez jakiś czas i jest masakra.odradzam.

Zostaw merytoryczną opinię o Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk?

    Zobacz opinie na temat firmy Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 8 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk
3.6/5 Na podstawie 15 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Promiwex Jarosław Foltański Jan Krawczyk
Przejdź do nowych opinii