Proszę o pozostawienie śladu w postaci komentarza wszystkie osoby ,które poczuły się oszukane przez firmę omega i chcą podjąć dalsze kroki kroki prawne w tym temacie.
Proszę o pozostawienie śladu w postaci komentarza wszystkie osoby ,które poczuły się oszukane przez firmę omega i chcą podjąć dalsze kroki kroki prawne w tym temacie.
Ja mam ochotę. Bo naprawdę w tej cenie co drzwi kosztowały to powinni choć raz bez problemu na gwarancję przyjechać. Okropna firma.
Tylko Ty się do tego zgłosiłaś? We dwie coś robiłyście w tej kwestii czy odpuściłyście jednak?
Na szczęście jeszcze nie, chcę sprawdzić najpierw czy to wszystko to prawda. Naprawdę tak dużo osób poczuło się (usunięte przez administratora) przez firmę?
To jest niedopuszczalne jak traktują klienta,zostawili mnie z drzwiami które po 2 dniach nie chcą sie zamykać.Mówie o drzwiach wejsciowych co jest zagrożeniem .Taka sytuacja powinna być priorytetem a oni nic z tego sobie nie robią ze drzwi mi sie nie zamykają.Normalnie dramat.inne futryny też juz sie odkleiłyi robią sie szczeliny. ODRADZAAAAAAM !!!!!!!!!!
Nic a nic,nie reagują na telefony smsy.ktos już napisał tutaj że Pan Mateusz daje numery doserwisanrow którzy umawiają się wstępnie nie przyjeżdżają i zzzero kontaktu.doswiadczylam już tego. Nie zrobili sobie nic z tego że mam wadliwe drzwi wejściowe i nie mogę zostawić mieszkania samego....dramat.bylam zmuszona wezwać innego montera na własną rękę i zapłacić za usługę.
Zrobili ta reklamację. Choć od kilku dni zaś drzwi bardzo zgrzypia. Będę dzwonić kolejny raz. Jeżeli zaś będą zwlekać pójdę tak jak ostatnio do rzecznika praw konsumenta i on ich ponagli. Ogólnie to bardzo trudno z nimi przez telefon się dogadać. A termin reklamacji ustalić to już wogule była masakra. Albo montezy zapomnieli, albo pan u którego mieli montować zrezygnował, potem nie odbierali wogule, zadzwoniłam z innego nr to odrazu odebrana rozmowa była i tu było bardzo śmiesznie bo głupie tłumaczenie było że sekundę wcześniej telefon odebrał bo był zepsuty. Bardzo ciężko się dogadać. Pod tym względem nie polecam
Proszę iść do rzecznika praw konsumenta. Tak na początek i pismo wyślą. Życzę powodzenia
Witam, również zostałem (usunięte przez administratora) przez tą firmę. Chętnie złożę zbiorowy pozew . Proszę o kontakt krystian3160@onet.eu
Pani Jolu, ja odpuściłam rok temu, po tym jak rok temu na pismo mojego Prawnika został wysłany draft odpowiedzi, który był zwykłym szablonem przesyłanym pewnie przez tego Pana za każdym razem. Rękojmia obejmuje dwa lata.Nie dajmy im satysfakcji. Kazdy odpuszcza, bo ma dosc remontu, a oni z tego korzystaja
Chłopak jest doświadczonym monterem i będzie szukał zatrudnienia na rejonie, mieszkamy nawet niedaleko Adamowa i tak w sumie dowiedziałam się o Pana firmie. nie wiecie czasem gdzie dla tych monterów są dodawane ogłoszenia? Trudno mi było się czegokolwiek doszukać
Omijać szerokim łukiem! Nakładki na wymiar? Nakładki są na wymiar, ale drzwi z którymi przychodzą (to da już gotówce ściągane z jakiejś hurtowni). Handlowiec Pan Mateusz z niesamowitą gadką i to tyle z jego kompetencji. Wymiar źle wykonany, ale wymiar nie ma takiego znaczenia bo te nakładki nie są robione na wymiar. Między ścianami, a nakładkami centymetrowe szpary. Plus wykonawca remontu kontaktował się z tą firmą aby dopytać gdzie należy wykonać przejście między panelami w pokoju a płytkami w przedpokoju i tak go poinstruowali, że teraz z przedpokoju widać kilka centymetrów podłogi pokoju... Tragedia.
Siemka, jest szansa na prace przy montażu? nie wiem gdzie spytać. Szukałem numeru telefonu ale chyba nie ma go w internecie? w każdym razie ogarniam stolarkę a ostatnia opinia jest od klienta, czy jest ich teraz jeszcze więcej do obsługi?
Na wstępie info, że nie jestem rodzina tej firmy, chce jedynie wystawić rzetelną opinie. U mnie montaż drzwi wewnętrznych został wykonany profesjonalnie. Sama jakość jest bardzo dobra porównując że w tej cenie mamy drzwi marketowe, które szczerze nie są najlepiej wykonane. Zastanawiam się skąd te komentarze negatywne, bo też się w międzyczasie mocno przestraszyłem - może to zależy od ekipy montującej. U nas sprawdzenie po montażu zleciłem człowiekowi, który zna się na tym bo montował przez kilka lat okna i drzwi i nie znalazł żadnych uchybień.
Tak czytam te ostatnie opinie odnośnie usług, które podobno ostatecznie nie zostały zrealizowane, że teraz to zastanawiam się ile osób tak w sumie w firmie pracuje i ile średnio klientów mają do obsługi w miesiącu, ktoś wie? Ekipa montażowa ilu Panów może liczyć, jest tylko jedna czy więcej? I jeśli nie dochodzi czasami faktycznie do realizacji zlecenia to na jakiej podstawie mieliby dostać wynagrodzenie jeśli już?
Pani Ilonu, ja odpuściłam rok temu, po tym jak rok temu na pismo mojego Prawnika został wysłany draft odpowiedzi, który był zwykłym szablonem przesyłanym pewnie przez tego Pana za każdym razem. Rękojmia obejmuje dwa lata.Nie dajmy im satysfakcji. Kazdy odpuszcza, bo ma dosc remontu, a oni z tego korzystaja
A w tej firmie zatrudniani są w ogóle jacyś handlowcy obecnie? Czy właściciel sam ogarnia klientów? Kto przedstawiał wam ofertę? Z kim trzeba kontaktować się w sprawie reklamacji?
Czy pracownicy w Rafał Stachera Omega dogadują się między sobą?
Naciągacze, gorszej firmy myślę że w całej Europie nie ma..ostrzegam przed nimi i jestem pewny że każda pozytywna opinia pod spodem jest fikcyjne pisana przez nich samych bądź ludzi powiązanych.
Panie Wincenty , ja odpuściłam rok temu, po tym jak rok temu na pismo mojego Prawnika został wysłany draft odpowiedzi, który był zwykłym szablonem przesyłanym pewnie przez tego Pana za każdym razem. Rękojmia obejmuje dwa lata. Dokładajmy wszelkich starań, aby to się nie stało. Mamy prawo do pozwu zbiorowego. Mam dokumentację forgraficzną. Proszę zrobić taką samą
Firma - parodia... Teraz już nie dziwię się, że nie można ich znaleźć na Google Maps, bo średnia opinii była by chyba nawet poniżej 1. Doświadczyłem niedawno pełnego spektrum wszystkich opisywanych tu już negatywnych zdarzeń. Piękna wizja i obietnice Pana handlowca, a potem cięcie "na oko", zawalenie wiórami i pyłem całego pokoju i klatki schodowej, krzywo zamocowane zawiasy - oczywiście "na oko" i żeby było śmieszniej - tylko 2 szt. dla dużych, ciężkich drzwi, przykręcone cieniutkimi blachowkrętami do drewnianej futryny (przy pomocy "podkładek dystansowych" uciętych na szybko byle jak z fragmentu drzwi). Na efekt nie trzeba było długo czekać. Już po 3 dniach wkręty zaczęły wychodzić z futryny i jedne z drzwi groziły wyrwaniem. Próby reklamacji montażu - nie odbierają telefonów, a jak już się udało dodzwonić i niby umówić - nie przyjechali na poprawę. Kolejne telefony skutkowały tylko zbywaniem - jutro, w przyszłym tygodniu itp. Wziąłem w końcu sprawy w swoje ręce i poprawiłem we własnym zakresie - szkoda było tracić więcej nerwów i ryzykować jakiś wypadek w domu. Przestrzegam wszystkich przed tą tzw. "firmą" w tym miejscu, bo to chyba jedyne obecnie szerzej dostępne, gdzie można ostrzec ludzi przed takimi "fachowcami" rodem s "Usterki".
Ja po roku, wciąż nie potrafię zapomnieć, bo każdy dzień otwierania krzywo zamontowanych drzwi (jakość wykonania, estetyka, na finał podpisania, że wszystko jest tak jak należy, bo blok jest nierówny) nie pozwala mi zapomnieć. Kultura osobista-brak. Wysłałam mail od Prawnika-dostałam śmieszne pismo, które było draftem poprzednio wysłanych pism. Rękojmia trwa dwa lata. Greg... daj znać. Może damy razem złożyć wniosek do UKiK-u
Greg, ja odpuściłam rok temu, po tym jak rok temu na pismo mojego Prawnika został wysłany draft odpowiedzi, który był zwykłym szablonem przesyłanym pewnie przez tego Pana za każdym razem. Rękojmia obejmuje dwa lata.
Firma tragedia, czekam na poprawki już piąty miesiąc. Drzwi jedne z pięciu zamontowane inne. Ciągle powtarzanie, że zostaną wymienione. Kolejne same się zamykają, a inne obcierają o ościeżnice. Ciągłe zbywanie i ustalanie innych terminów. Nikomu nie polecam.
Panie Patryku, ja odpuściłam rok temu, po tym jak rok temu na pismo mojego Prawnika został wysłany draft odpowiedzi, który był zwykłym szablonem przesyłanym pewnie przez tego Pana za każdym razem. Rękojmia obejmuje dwa lata.
ktoś tu napisał dosłownie niedawno, że się nie dziwi, że firmy nie może znaleźć na google maps, a co z ogłoszeniami? Pytam, bo ja dla przykładu mam teraz z nimi problem a ciekawi mnie w pewnym sensie praca, a raczej warunki jakie są po prostu teraz oferowane. Szukali kogoś na montaż ostatnimi czasy?
No cóż to są typowe Janusze, którzy dużo gadają a nic nie robią .Myślę że kiedyś padnie ich kres
To wspomniane kresowanie z czego wynika? masz jakiś konkretny argument lub możliwość na wskazanie okresu w czasie? Kiedyś wygląda względnie i zastanawiam się czy ktoś na rok może przyjść porobić
Mój luby ogarnia temat stolarki i tak teraz się zastanawiam czy nie mógłby się w sumie przyjąć? Jeden pan sam na forum wyszedł już z inicjatywą co do swojej kandydatury. Widziałam tez ten wątek odnośnie braku przyjazdu na poprawki. One są tak właściwie dodatkowo dopłacane czy to darmowe nadgodziny jeśli ktoś zrobił cos nie tak?
Orientujecie się, czy firma poszukuje montażystów? Widzę, że niektórzy klienci oczekują dość długo na poprawki. Czy to znaczy, że nie ma tam wystarczającej liczby pracowników? Jeśli tak, to co jest powodem? Odbywają się jakieś rekrutacje? Akurat mieszkam w okolicy, mam doświadczenie w pracy i chętnie bym się tutaj przyjął. Dajcie znać, czy warto tutaj pracować :p
Jestem bardzo zadowolony z drzwi montaz i obsługa serwisowa perfekcyjna, szybko i o każdej porze. Polecam ta firmę. Czas oczekiwania bardzo krotki.
Jak szefostwo w Rafał Stachera Omega traktuje ludzi?
Janusze biznesu - to dwa slowa ktore dobrze opisuja ta firme. Przeszlo od 2 miesiecy probuje sie doprosic o poprawienie montazu drzwi oraz oscieznicy, ktora sami uszkodzili - spieszac sie. Obecnie nie jestem w stanie zamykac zainstalowanych drzwi. Regularnie jestem zbywany, umawiane sa terminy, ktore sa pozniej niedotrzymywane, a jedyny argument to to ze nie ma w bliskiej okolicy montazy. Dziwne, ze handlowiec sprzedajacy drzwi nie mial takich rozterek. Generalnie samo to co zobaczylem podczas montazu to tez dobra komedia: Panom monterom odkurzacz przemyslowy jest totalnie niepotrzebny do ciecia - dlatego zagwarantuja Wam porzadne sprzatanie calej klatki po skonczonej robocie (pyl z ciecia niesie sie dobre kilka pieter). Rowniez listwa do zaglebiarki, ktora umozliwia rowne ciecie jest im zbedna - dlatego wszelkie ciecia wykonuja trzymajac dlugie listwy i maskownice w rekach. Korzystalem z juz wielu uslug stolarzy, monterow i takie jaja to pierwszy raz widzialem. Przestrzegam! Jezeli cenicie choc troche swoje ciezko zarobione pieniadze to omijajcie ta firme szerokim łukiem. Oszczedzicie nerwy i co najwazniejsze bedziecie mogli korzystac z produktu, za ktory zaplaciliscie. A Panu wlascicielowi proponuje: mniej podrozy po swiecie, a wiecej przylozenia sie do tego co robi... ;)
Mialem dokładnie to samo , identyczną sytuacja z (usunięte przez administratora)i teraz z zamykającymi się drzwiami i oczywiście zero kontaktu jeśli chodzi o reklamacje
Jestem bardzo zadowolona drzwi super dopasowane bardzo ladne czeka sie 5t tygodni ale Warto !!!
Odradzam tę firmę wszystko ładnie tylko do podpisania umowy a później olewają klienta...montaż drzwi tragedia pewnie sam bym lepiej to zrobił...krzywo docięte, drzwi same się zamykają. Kontakt w sprawie reklamacji bardzo ciężki i oczywiście według firmy wszystko jest dobrze mimo przesłanych zdjęć...NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM TĄ FIRMĘ
Jakie godziny pracy obowiązują w Rafał Stachera Omega?
Firma Omega Drzwi to prawdziwy lider w branży drzwiowej, który zasługuje na najwyższe pochwały i rekomendacje. Ich niesamowita jakość, innowacyjność, profesjonalizm i doskonała obsługa klienta uczyniły mnie ich wiernym i zadowolonym klientem. Od samego początku do końca mojego doświadczenia z Omega Drzwi czułem się doceniony i zaopiekowany. Jednym z najważniejszych aspektów, który wyróżnia firmę Omega Drzwi, jest ich niezwykła jakość produktów. Wszystkie drzwi, które zakupiłem od nich, są wykonane z najwyższą precyzją i starannością. Materiały, z których są wykonane, są trwałe i wytrzymałe, co gwarantuje długotrwałe użytkowanie bez utraty ich estetycznego wyglądu. Omega Drzwi dba o każdy detal, zapewniając wysoką jakość wykończenia i dokładność wykonania. Co więcej, firma Omega Drzwi oferuje niezwykłą różnorodność wzorów, stylów i kolorów, które umożliwiają dopasowanie drzwi do każdego wnętrza. Bez względu na to, czy poszukujesz nowoczesnych, minimalistycznych drzwi, czy też bardziej klasycznych i eleganckich, Omega Drzwi ma bogaty wybór, który pozwoli Ci znaleźć idealne rozwiązanie. Możliwość personalizacji drzwi jest niezwykle atrakcyjna i pozwala klientom wyrazić swoje indywidualne style i preferencje. Ale to nie wszystko. Co naprawdę wyróżnia firmę Omega Drzwi, to ich profesjonalizm i zaangażowanie w obsługę klienta. Od momentu pierwszego kontaktu aż do dostarczenia i instalacji drzwi, byłem pod wrażeniem ich kompetencji i dbałości o moje potrzeby. Pracownicy Omega Drzwi są uprzejmi, pomocni i zawsze gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania i rozwiązać ewentualne problemy. Ich podejście jest indywidualne i skoncentrowane na zapewnieniu najwyższej satysfakcji klienta. Kiedy zdecydowałem się na zakup drzwi, firma Omega Drzwi zaoferowała mi również pełne wsparcie w procesie projektowania. Ich eksperci doradzili mi najlepsze rozwiązania, biorąc pod uwagę mój gust, potrzeby i budżet. Byłem mile zaskoczony ich wiedzą i umiejętnościami, które pozwoliły mi podjąć dobrą decyzję. Byli cierpliwi i elastyczni, dostosowując się do moich preferencji. Proces zamówienia był wyjątkowo sprawny i dobrze zorganizowany. Otrzymałem regularne aktualizacje
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rafał Stachera Omega?
Zobacz opinie na temat firmy Rafał Stachera Omega tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rafał Stachera Omega?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 39 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!