SKANDALICZNE ZACHOWANIE WŁAŚCICIELA FIRMY ,, BALONOWE FANZACJE,, po dodaniu opinii na allegro : Zamówiłam balony na urodziny...biały być wszystkie niebieskie z napisem 100 lat i cyfra ,,4,,. Prosiłam , żeby balony dotarły do mnie w piątek, w przed dzień imprezy urodzinowej. Po otwarciu paczki , ujrzałam,,zwiędniętą,, cyfrę 4, jakby ktoś ją z 2 tyg przed napompował i bardzo mało napompowane pozostałe balony..I oczywiście nie niebieskie, które zamawiałam , tylko żółte i zielone z jakimś usmieszkeim....masakra Prawie 100zl z przesyłką zapłaciłam za płacz dziecka NIE POLECAM!!! Właściciel zadzwonił do mnie i PODNIESIONYM TONEM próbował mi wmówić, że to ja popełniłam błąd i wpisałam zły numer koloru balonów. Po sprawdzeniu JAK BYK na pierwszej stronie w zamówieniu jest balon w kolorze niebieskim C12.....zamiast telefonu z przeprosinami musiałam wysłuchiwać zbulwersowanego właściciela, gdzie rozmowa musiała zostać zakończona odłożeniem przeze mnie słuchawki, gdyż nie pozwolę sobie aby ktokolwiek na mnie krzyczał. Nie polecam zakupów u tego Pana. Bo zamiast zadzwonić przed zrealizowaniem mojego zamówienia i dopytać jeżeli cokolwiek było nie jasne, to lepiej było wrzucić do paczki cokolwiek i wyslac, a później mieć pretensje do klienta o złą opinię.
Dzień dobry Pani :) C12 - to balony z uśmiechami, proszę spojrzeć w aukcję :) Podtrzymuję - Pani popełniła błąd. Bardzo przepraszam Pani czteroletnie dziecko, które tak bardzo płakało, że dostało nie te balony które mama chciała, to musiała być trauma. A tak poważnie, Pani popełniła błąd i oczernia nas w Internecie. Na szczęście nie jest to bezkarne, jesteśmy zmuszeni złożyć zawiadomienie w odpowiednich organach o oczernianiu bezpodstawnym.
Może pojawi się osoba aktualnie pracująca, która będzie chciała powiedzieć nam coś o pracy u nich? Jak wygląda teraz praca w firmie Miga Mateusz Mistat w mieście Łaziska Górne? Czekamy na nowe info odnośnie ofert pracy oraz atmosfery!
Dzień dobry. Widzę, że Pani z allegro bardzo chciała pomścić to, że wybrała złe wzory balonów :) Po awanturze jaką zrobiła, dostała zwrot pieniędzy tylko dlatego że była niezadowolona (z własnego wyboru, no ale cóż, klient nasz pan) i teraz próbuje wszędzie wystawiać negatywne opinie. Do administratora - to klient z allegro, nie pracownica, więc czy takie opinie mogą w tym miejscu się pojawiać? Zastanawiam się, czy Pani nie przesadza, myślę nad złożeniem zawiadomienia o celowym wystawianiu wszędzie negatywnych opinii, sam pracownik allegro przyznał nam rację w dyskusji.