Dobrych kilka lat temu pisali tu pracownicy, że wiele się zmieniło. Czy teraz sytuacja jest w miarę stabilna i warto składać cv jak pojawi się oferta? Bo chodziło konkretnie o kierowników i ich podejście do pracownika.
Nie polecam nikomu zawierania współpracy powyżwzą firmą. Jest to mini call center w którym dużo zależy od nastroju i humorków rozbujanego emocjonalnie kierownika. Strata czasu i nerwów. Dużo niejasności i skrótów które wydają się być nie do końca poprawne. Jak będzie wyglądać indywidualna kariera w tym miejscu jest kwestią przypadku i szczęścia. Wynagrodzenie podstawowe, premie są złudną nadzieją. Pan dowódca załatwi wszystko tak, żeby nie stracić grosza, również okres wypowiedzenia woli finansować zusem, także życzę wszystkim powodzenia i stanowczo nie polecam... :)
Po pierwsze tak żę ,a nie także,które zmienia sens zdania. a po drugie jestem pewna,że nie pracowałeś nigdy w call center,jeżeli dzwonienie przez telefon bez słuchawek tak właśnie nazywasz.Zawsze ktoś się trafi na nieodpowienie stanowisko i winę upatruje we wszystkich tylko nie w sobie.Żal mi Ciebie.
Nie polecam.Pracowałem tutaj,podobno wiele się zmieniło.Mam na myśli osoby na stanowisku kierowniczym,lokalizacja na plus,ale podejście do pracownika pozostawia nadal wiele do życzenia.