Dzisiaj miałem nieprzyjemności rozmowy z tym panem pseudo-przedsiębiorca:) nie miły, opryskliwy pewny siebie cwaniak. Bardzo nie polecam zakupów a tym bardziej kontaktu. Widać, ż człowiek nie ma bladego pojęcia o standardach w obsłudze klienta. Klienta nasz Pan i trzeba sobie radzić z trudnymi. Na szkolenie Panie Noga
nie jestem zadowolony ! nowy sterownik wyslany do serwisu (blad: modul WiFi sterowania sterownikiem nie dziala) od 4 tygodni czekam i NIC. Brak nr tel. do serwisu .. brak kontaktu telefonicznego z przedstawicielem, taki sterownik (praktycznie nowy) powinien byc w 24 godziny wymieniony na nowy ... czekam w okresie grzewczym juz 25 dni i NIC
W dniu 2 stycznia 2021 roku napisałem maila na adres firmy z prośbą o pomoc w usunięciu błędu w regulatorach temperatury zakupionych w firmie TPCONTROL. W ciągu kilku minut o wysłaniu e-maila otrzymałem od Pana Tomasza Stopa pytanie o uszczegółowienie problemu. W niedzielę, 3 stycznia 2021r. ok. godziny 14:00 trzymałem odpowiedź z sugestią jakie operacje należy wykonać. Regulatory zadziałały, system ogrzewania podłogowego wraz z układem sterowania siłowników SALUS współpracujących z własnej konstrukcji skrzynką sterowniczą działają prawidłowo. Dziękuję serdecznie Panu Tomaszowi Stopa, szczególnie za to, że w dni wolne od pracy podjął zgłoszony przeze mnie problem. To rzadkość w obecnych czasach spotkać profesjonalne podejście dostawców towarów lub/i usług do zgłaszanych przez klientów problemów. Z całą stanowczością polecam współpracę z Panem Tomasem Stopa i Jego firmą.