Opinie o GLOBAL INCOME Sp. z o.o.
Cześć. Szukają teraz specjalisty ds. zakupów, czyli tak zwanego kupca. Ta ostatnia opinia o problemach z odesłaniem towaru i brakiem pełnego zwrotu mnie zaniepokoiła. Może to związane jest z tym, że brakuje rąk do pracy? Czy nie. I co do stanowiska to wiecie może, czy jedno zmianowa praca, czy dwu?
Nie polecam, naciągają na kasę. Otrzymałam kwotę za zwrot pomniejszoną o 20% gdyż stwierdzili, że odesłany towar nosił znaki użytkowania i źle pachniał, a został jedynie rozpakowany, zawinięty z powrotem w ich folię i odesłany. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w ich sklepie internetowym ricokids.pl, jedynie strata pieniędzy bo nie dość, że wymyślają głupoty o uszkodzeniach zwracanych towarów, to jeszcze odsyłamy na własny koszt.
Nie polecam nikomu tej firmy. Bardzo zle traktują pracowników na „magazynie” o obuwie nie można się doprosić, mieliśmy we własnym zakresie naprawiać stare buty…ogrzewania brak, ludzie marzną na serwisie 10 stopni to rarytas w zimę ledwo można utrzymać śrubokręt. Kierownictwo na serwisie co chwile się zmienia i to na gorsze, obiecują kokosy a tak naprawdę ucinają kasę z każdej strony gdzie tylko to możliwe. Wypłata nie zawsze jest na czas! Dziwne zakazy: jedzenia, picia, pracownicy nie mogą rozmawiać… jeszcze trochę to nie będzie można tam oddychać. Wieczne kłótnie i afery z „nowym kierownikiem” i te gumowe uszy (rozstawione w każdym rogu żeby donosić) odradzam!
No jeśli choć częściowo by tak było jak piszesz to słabo to wygląda... Odnośnie tej całej temperatury jeżeli byłaby taka niska to nikt nie wpadł na to, żeby to zgłosić? Jakiekolwiek ogrzewanie raczej musi tutaj być?
Pracowałam w biurze i pamiętam te uszy rozstawione dosłownie wszędzie. Każdy chce się z Tobą zaprzyjaźnić, jest miły, ale tylko w jednym celu,żeby kablować i zostać pracownikiem roku. Na tej podstawie szefostwo wyrabia sobie na Twój temat opinię, tylko halo ? to jest opinia subiektywana, więc niejednokrotnie nietrafiona i tak się traci wartościowych pracowników, bo przecież takie ucho nie chce konkurencji. Jak widzi kogos bystrzejszego, madrzejszego od siebie to trzeba się go pozbyć. Na początku myślałam, że to szefostwo manipuluje w ten sposób pracownikami, a jednak jest odwrotnie - uczeń przerósł mistrza.
Nie polecam pracy w tej firmie.
Rozmowa z bardzo miłym Panem. Inspirujące, bardzo precyzyjne pytania. Pytania, które we mnie samej wzbudziły zaciekawienie i najlepszej odpowiedzi na nie poszukuje we własnej głowie do teraz. To była szkoła, a lekcja zaowocuje w przyszłości. Nie określam rozmowy jako "trudna" w sensie nastawiona na zduszenie kandydata. Czekam jeszcze na werdykt. Nie wypadłam najlepiej, jako znawca tematu.
Ściśle powiązane ze stanowiskiem, pytania o praktyczne umiejętności. Bardzo mocny nacisk na samodzielność i zdolność do samodzielnego tworzenia materiałów. Dodatkowo pytania związane z charakterem, predyspozycjami. Bardzo życzliwe pytania dotyczące zainteresowań itd.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Nie polecam, strata czasu. Mój proces rekrutacyjny trwał miesiąc. Aplikowałam na stanowisko związane z social mediami, na rozmowie próbowali mnie namówić na słuchawkę z klientem niemieckim. Powiedziałam że nie jestem zainteresowana i chciałabym odbyć rozmowę na stanowisko na które aplikowałam. Przyszedł pan, powiedział że nastąpiła pomyłka i da mi zadanie do wykonania. Zadanie zrobiłam, odesłałam, a jako odpowiedź dostałam inną propozycję pracy (znowu z klientem z Niemiec) i zaproszeniem na dwa dni próbne. Gdy zapytałam w jaki sposób będą rozliczane dni próbne i na podstawie jakiej umowy (zlecenie, uop) nie dostałam już odpowiedzi. Myślę że to mówi samo za siebie.
Miałam dokładnie tą samą sytuację! Aplikowałam na specjalistkę do spraw social media, zostałam zaproszona na rozmowę i niedość, że rekruterka była strasznie niemiła i opryskliwa to jeszcze zaczęła mi proponować stanowisko na słuchawce. Gdy napomniałam, że przecież składałam na inne stanowisko ta zaczęła mi zadawać pytania o moje doświadczenie jak i „praktyczne” pytania typu „jak dotrzec do klienta przez sm”, nie dość, że ton tej pani przy zadawaniu pytań pozostawiał wiele do życzenia to jeszcze gdy opowiadałam o swoim doświadczeniu w social mediach (które mam!) patrzyła na mnie jakby z pogardą, że to i tak dla niej nic nie znaczy. I tak jak ktoś już wspomniał w poprzednich ocenach ich sociale są na prawdę na niskim poziomie wiec sama już nie wiem kto by im odpowiadał ? Straszna strata czasu. A pani, która przeprowadzala ze mną rozmowę pokazuje swietnie jak niski poziom na wielu plaszczyznach reprezentuje ta „firma”
Ja dodam od siebie, ze przyszedłem na rozmowe punktualnie, ale niestety pani rekruterka nie umie uszanowac xzyjegos czasu i na rozmowe czekalem z 15 minut. Oczywiscie czas znarnowany, bo przedstwione warunki byly niesmiesznym zartem.
To prawda, chyba miałam styczność właśnie z tą kobietą, bo wrażenia po spotkaniu mam takie same… wyjątkowa niekompetencja…
Potwierdzam, to strata czasu. Z szefostwem niestety ciężko cokolwiek zrobić. Cokolwiek nie zrobisz to źle. Jakby znali się na wszystkim?, co jest bzdurą. Sytuacje na szczęście ratuje ich manager.
Widzę, że urażona firma (może nawet owa niemiła rekruterka) ma problem z prawdą i zgłasza komentarz xd. To tylko pokazuje jak bardzo nie polecam nawet skladania aplikacji do tej firmy.
Ale czy w tym komentarzu jest cos zlego ? Co ma byc obrazliwe ? Prawda ? Obrazliwe to bylo dla mnie jak potraktowali mnie tej rekrutacji, minelo troche czasu, a ja nie spotkalam sie z takim zachowaniem na innych rozmowach nawet w 1%. To, ze ktos zglasza ten komentarz uswiadcza mnie tylko w tym, ze to bardzo dobrze, ze nie mam tej pracy. Nie rozumiem po co wgl tracisz swoj czas na pisanie tak beznsesnowych komenatrzy, nikt w moim komentarzu nie zostal obrazony, ale magicznym sposobem ma ktos sie czuc urazony po tym komenatrzu… dobre
Pracy nie polecam. Zostałem zatrudniony na inne stanowisko niż wykonywałem prace. Ogólnie firma krzak.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w GLOBAL INCOME s.c.?
Nie jest to najlepsza firma w trójmieście, ale też nie najgorsza. Praca po za sezonem raczej luźna, mało się dzieje. Za to w miesiącach maj-sierpień jest jej aż nadto. Atmosfera ok, są pomieszczenia socjalne, nawet jedzenie przyjeżdza codziennie (oczywiście trzeba samemu za to zapłacić ;) Godziny pracy też ok, wolne weekendy tylko dojazd na miejsce ciężki. Minusem są zarobki w firmie - bardzo niska podstawa i ewentualne premie (frekfencyjna, za sprzedaż - jeśli pracuje się w sprzedaży). Plusy godziny pracy, wolne weekendy Minusy Niskie zarobki
Przepracowałam dla firmy tylko kilka miesięcy, ale to wyłącznie z moich prywatnych powodów. Otrzymałam jasne warunki współpracy, które były potem spełnione tzn. umowa o pracę i wysokość wynagrodzenia. Z powodów osobistych musiałam zrezygnować, ale gdybym mogła to zostałabym w firmie.
Firma się rozwija, bo szuka pracowników i to na różne stanowiska. Na wykształcenie mocno nie patrzą bo bardziej zależy im na tym co jest u kandydata w głowie i jaki ma potencjał. Ja z punktu widzenia osoby tam pracującej - polecam wysłać CV, przyjść na rozmowę i się samemu przekonać :)
totalna bzdura, byłem na rozmowie o prace i czułem, że zostałem potraktowany z góry. niekompetentna rozmowa rekrutacyjna oraz niemiła rekruterka.
nie wpadłeś na to, że w 2016 mógł kto inny przeprowadzać rozmowy? xd (jako były pracownik podpowiem - tak właśnie było. Kiedyś rozmowy rekrutacyjne były na fajnym poziomie, ale wszyscy wartościowi ludzie uciekają z tą tej firmy, albo są już na zbyt wysokim stanowisku żeby przeprowadzać rozmowy)
To świetnie, ale odnoszę się do nazywania informacji sprzed 5 lat bzdurą. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
Przecież ta osoba najzywczajniej w swiecie zaktualizowała info na ten temat, a wy się do niej przyczeiliscie jak nie wiem co. Otrząsnijcie się xd. Firma oczywiscie to zart, nie polecam pracy w tym miejscu.
Pracuję w Globalu od ponad roku i jest to jedna z najlepszych firm w jakich pracowałem. Zdarzają się dni, że pracy jest dużo, albo trzeba mocniej przycisnąć to normalne. W firmie pojawia się sporo nowych produktów, więc cały czas jest ciekawie. Wynagrodzenie OK.
W tej firmie sytuacja wygląda tak: 1. Jest 2 (usunięte przez administratora) - właścicieli, którzy chcą wszystkim kierować, ale już nie ogarniają, bo firma rozrosła się. 2. Firma ma kilkunastu starych pracowników, którzy są tam od wielu lat i im jest raczej dobrze. 3. Część pracuje krócej i nie należą już do wybranej części zespołu, ale mają stałe umowy, jednak bez szans na rozwój, szkolenia, awans itp. Tam nie ma na to miejsca. 4. Pozostali to pracują de facto sezonowo. Choć nigdy ich do pracy sezonowej nie rekrutowano, obiecują umowy o pracę na stałe, jednak na ogół się to nie dzieje. Po sezonie firma pozbywa się większości i na ogół w mało elegancki sposób. Może się komuś poszczęść, bo akurat, ktoś ze starej załogi odszedł, albą chcę kogoś wymienić. Podsumowując: nie masz żadnej roboty to idź tam, lepsza taka niż żadna, jeżeli gdzieś już jednak pracujesz to się dla Globala nie zwalniaj, bo możesz wkrótce zostać z niczym!
Zamówiłam materac po 3 dniach wybuchł złożyłam reklamacje wszystko ładnie pięknie przyszedł nowy ja go dmucham a on dziurawy a niby nowy wyjęty z folii już nie pisałam po raz kolejny zakleilam i jest ok ale zdecydowanie nie polecam i zakupów już tam nie zrobię ;)
a jaki to ma związek z pracą w tym miejscu? Kobieto, to jest gowork tutaj ludzie pracy szukają a nie materac kupują ogarnij sie
Na szczęście w tej firmie miałem nieprzyjemność tylko odbycia niekompetentnej "rozmowy" kwalifikacyjnej. (usunięte przez administratora) W swoim życiu bywałem na wielu rozmowach o pracę i nigdy nie spotkałem się z sytuacją aby przedstawiciel w żadnym stopniu nie opowiedział nic o firmie lub o stanowisku, którego dotyczyła rozmowa, czułem się tam jak na dywaniku u dyrektora. Pomijając fakt długiego czasu oczekiwania aż ktoś raczy mnie przyjąć na rozmowę.(usunięte przez administratora) Nie rozumiem tylko po co zostałem zaproszony na rozmowę i żałuje swojego straconego czasu.
W grudniu ktoś zadał pytanie odnośnie tego jak wygląda w firmie ścieżka awansu. Dlaczego nikt na ten wpis nie odpisał? Warto by było uzyskać jakieś informacje na ten temat. Sama jestem ciekawa jak to dokładnie wygląda w GLOBAL INCOME. Odpowiedzcie.
Nie polecam pracy w tej firmie. Szkoda czasu. Nie ma czegoś takiego jak awans, jest co najwyżej nie podpisanie kolejnego zlecenia.
Firma godna polecenia.Obsluga mega profesjonalna przemiła i kompetentna. BĘDĘ każdemu mojemu znajomemu polecala formę . Wdzięczna klientka.Pozrawiam wszystkie Pani z działów obsługi.
Pracowałam 4miesiace, na rozmowie dowiedziałam się wszystkiego niestety praca wyglądała już inaczej. Brak większego przeszkolenia w rozmowach telefonicznych. Ciągle zmieniający się zakres obowiązków raz miałam nie obsługiwać rozmów przychodzących innego dnia już tak bez jakiegokolwiek przeszkolenia. Ciągle zmiany raz miałam robić to potem nie następnie znowu to robić. Oczywiście umowa zlecenie na miesiąc potem na 3 miesiące i po "okresie próbnym" umowa o pracę. Okazało się ze praca jest sezonowa dowiedziałam się o tym dopiero około 2tyg przed końcem umowy. Ogólnie nie polecam straszny (usunięte przez administratora) strukturalny. Niby nie trzeba robić nadgodzin, ale w sezonie jest na to bardzo duży nacisk, jak nie zostajesz po godzinach to widać że inni pracownicy nie patrzą na ciebie już tak przychylnie. Jedyne czego nie wolno im zarzucić to płacy, wypłaty zawsze na czas i nie najgorsze pieniądze.
Gigantyczna fluktuacja. Zatrudnianie na chwilę. Generalnie nie było by w tym nic złego gdyby nie fakt, że zatrudniony pracownik nie ma o tym pojęcia. Najczęściej jest to okres trzech miesięcy. Szkoda prądu na tą firmę. Niczego ciekawego z tamtąd nie wyniesiesz. Wszechobecny bałagan komunikacyjny i strukturalny oraz wszechwiedzący szefowie.
Szukają teraz na różne stanowiska. Warto wysłać do pracy na magazynie? Jak kierownictwo? Jak zarobki? Jak atmosfera?
Aplikowałam Na stanowisko specjalista ds, obsługi klienta , oferują pracę zdalna jak się to ma do rzeczywistości ? Jakie jest wynagrodzenie na tym stanowisku ? Polecacie czy raczej nie ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w GLOBAL INCOME Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy GLOBAL INCOME Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 23.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w GLOBAL INCOME Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy GLOBAL INCOME Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w GLOBAL INCOME Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.