Powiem jedno ta Firma jest najlepsza jak zawsze. Obsługa fantastyczna i pomocna. Nigdy nie zostawiam klienta bez rozwiązania sprawy. Jestem ich klientem od wielu lat i nigdy się nie zawiodłam. Nawet jakby się trafiło że sprzęt zakupiony wymaga wymiany gwarancyjnej to tak szybciutko jest to załatwione że nie zdążę się obejrzeć a już po wszystkim. Odpowiadają zawsze na wszystkie pytania. Chętnie słuchają sugestii klienta.Taka Firma to skarb.
Fajnie ze tak chwalisz firmę. Szczególnie obsługę klienta. Pracuje tam stała ekipa czy pracownicy często sie zmieniają?
Zjawiłem się z myślą o wymianie gniazda w telefonie bo niestety miał problem z ładowaniem. Na miejscu powiedziano mi że być może wystarczy zregenerować co okazało się trafna diagnoza. Zaoszczędziłem w ten sposób trochę pieniędzy bo pewnie w innym serwisie wymieniłby mi je od razu bez próbowania czy da się naprawić. Po wszystkim miałem jeszcze ore pytań na które dotrzymałem odpowiedz wiec cieszę się ze tutaj trafiłem. Polecam jeśli ktoś ma problem z IPhone bo ,,nie oskubią” ????
Praca nie jest ciężka, pakowanie produktów do wysyłki, drukowanie faktur i obsługa klienta, tylko trzeba się znać na nowinkach związanych z telefonami (szczególnie od Apple). Byłem na tygodniu próbnym, ale nie jestem wielkim znawcą tych tematów, więc stwierdziliśmy z szefem, że lepiej będzie jak sobie odpuszczę. Ale szef jest osobą bardzo uczciwą i rzetelną, chętnie też dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą. Nie jest "Typowym Januszem" biznesu, tylko bardzo zaradną osobą. Na plus dodam jeszcze, że mój tydzień próbny był płatny, (usunięte przez administratora) Może trochę zniechęcić praca od 10 do 18, ale te godziny pracy są normalne przy sklepach internetowych. Polecam, szczególnie tym, co się znają na nowinkach technologicznych.