Dzień dobry, Po paru latach nie pracowania już w Sopockim Zdroju, z ciekawości wpisałam/em sobie nazwę i wyskoczyło mi go work, spiesznie popędziłam/em zobaczyć same pozytywne opinie na temat mojego ukochanego miejsca pracy z dawnych lat. Jestem w szoku! Bardzo, ale to bardzo ciężko uwierzyć mi w te opinie ponieważ, to Sopocki Zdrój pokazał mi hotelarstwo i jak ciekawa branża to jest. Poznałam/em tam wielu fantastycznych ludzi, kierownictwo jak i szefostwo było zawsze na najwyższym poziomie, chętne do pomocy i uczenia gryzipiórków. Pani kierownik recepcji - jest wspaniała osobą która na pewno nie zwalnia pracownika bez powodu (serio), jest to ciężka praca i branża - ludzie chętni do pracy są na wagę złota. Co do Pani kierownik hotelu - cóż odczucia mogą być różne, ale ja wspominam tylko i wyłącznie pozytywnie (nawet jeśli mnie denerwowała jakimiś rzeczami). Sumując - troszkę zaangażowania i serca, a wtedy Sopocki Zdrój pokaże wam inną twarz, niż ta paskudna elewacja :)
Firma to (usunięte przez administratora) Obiecuja złote góry i awans, a potem na wieczornej zmianie pod koniec okresu próbnego dziękują za współprace. Pracują tam osoby bez bladego pojecia o hotelarstwie. Jakosc pracodawcy porównywalna z jakoscia elewacji Przestrzegam i odrzadzam
Firma prowadzona przez pseudo hotelarzy bez pojęcia o pracy. Kierownikiem recepcji jest dziewczynka która nigdy nigdzie indziej nie pracowała w hotelarstwie. Kierownikiem hotelu jest kobita która siedzi w biurze i nie wiadomo co robi. Brak samodzielności w pracy, zero rozwoju. Kręcą z umowami. Kierownik recepcji nie ma tam nic do powiedzenia. Oszukują z warunkami pracy i umowami. Absolutnie nie polecam
Firma nierzetelna i nie uczciwa. Nie traktują ludzi poważnie Dają umowę zlecenie Obiecują złote góry Na koniec zostawiają bez niczego Odradzam całkowicie
Niestety spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja przy rezerwacji, recepcjonistka potwierdziła wolny termin, po czym po @ prośbie o rezerwację tego terminu, został on nie zarezerwowany i przez 12 dni nikt się nie odezwał w temacie, po mojej interwencji otrzymałam info, że jednak nie ma wolnego terminu. Wygląda na to, że to klientom bardziej zależy na rezerwacjach, a pracownicy recepcji są nierzetelni. Pracodawca powinien przyjrzeć się dokładniej pracy swoich pracowników na recepcji bo przez takie akcje traci klientów. Do tego za te sytuację nikt nawet mnie nie przeprosił, zero jakiegoś odzewu nic. Jestem bardzo mocno zniesmaczona sytuacja, i poziomem obsługi rezerwacji w tym miejscu. Dobrze że są jeszcze inne miejsca noclegowe w tym pięknym mieście.
No cóż, błędy się zdarzają, mam nadzieją że to tylko jednorazowe, oczywiście przykro mi. Nie zaproponowali nic w ramach rekompensaty?? A ceny jak
Szczerze to już nawet nie chce tam jechać, znalazłam inne miejsce i to bez problemu, zupełnie inny poziom obsługi.Właśnie błędem jest to, że nie proponują od razu innego terminu. Właściciel powinien się przyjrzeć obsłudze recepcji tam coś szwankuje, może ktoś nie ogarnia. A szkoda bo lubiłam ten dom wczasowy i byłam tam już kilka razy, ceny ok do przełknięcia.
A to może i dobre spostrzeżenie z Twojej strony, ciekawe czy faktycznie by to zweryfikowali na taką sugestię. Ale też może to nie wina jednej osoby tylko system źle prowadzą? Smutne, że jeden błąd kosztuje utratą w miarę stałego klienta. Czyli ceny tam gdzie teraz znalazłaś inną opcję są lepsze niż tu?
Firma nierzetelna, kierownik i kierowniczka są (usunięte przez administratora)i kłamią przy zawieraniu umowy. Nie dotrzymują słowa. Ściema z umową. ODRADZAM
Napisz, na jakie to stanowisko jest te zlecenie z obietnicami, co ich niedotrzymali. Chodzi o pracę na kuchni? Widziałam, że 3 - 4 lata temu płacili 2,2 tysiąca brutto. Ciekawe, jak teraz..
Banda (usunięte przez administratora) Zatrudniają na umowę zlecenie, obiecują umowę o pracę po czym po zakończeniu zlecenia z dnia na dzień dziękują za współpracę. Zero stabilizacji. Całkowite (usunięte przez administratora) i kombinatorstwo Odradzam w 100%
Polecam praca w mowin milo spedzony rok , zmiana pracy z powodu przeprowadzki
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sopocki Zdrój Konrad Świątkowski?
Zobacz opinie na temat firmy Sopocki Zdrój Konrad Świątkowski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sopocki Zdrój Konrad Świątkowski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!