Opinie o Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid w Radomyśl Wielki

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Transport i spedycja drogowa - transport mieszany

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid w Radomyśl Wielki

Były pracownik tej firmy
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli mam ocenić firmę w skali ocen szkolnych, po przepracowaniu tam pewnego czasu, byłaby to dwója. Wyjaśniam dlaczego: 1. TRAKTOWANIE PRACOWNIKA Tutaj nie liczy się człowiek. Na początku są pseudo-coachingowe wywody MP na temat warunków pracy i rozwoju firmy, po czasie jednak stosowanie wymuszeń, jawnego (usunięte przez administratora) pokazywanie kim jest dla nich kierowca i gdzie jest jego miejsce. Nie ma to nic wspólnego ze zdrowym podziałem ról i stanowisk w firmie. Warto uważać na zabiegi mające na celu wmawianie poczucia winy i hasła umniejszające umiejętnościom, a także mające na celu umniejszeniu znaczenia wykonywanej pracy. 2. KOMUNIKACJA Gdy potrzeba informacji nikt nie ma ze sobą kontaktu i porozumienia - można czekać wiele godzin i nie uzyskać odpowiedzi, jednak jeśli coś chce się na kierowcy wymusić nagle przepływ informacji jest - wydzwania MP, spedycja, czasem WD. Nikogo wtedy nie interesuje, że np. prowadzisz samochód i nie możesz odebrać wielu połączeń pod rząd, wysłuchując nacisków i zbędnych słów. 3. FINANSE Firma (usunięte przez administratora) finansowo. Mogę napisać to wprost. Wysokość wypłaty zależna od ilości oddanych dni wolnych to absurd, coś zupełnie niezgodnego z Kodeksem Pracy. W moim przypadku, po wyliczeniu przepracowanego czasu i wyciągnięciu średniej wyszło, że miesięcznie zabierano mi 1500/1800 zł z wypłaty! Każdego miesiąca - to należy podkreślić. Proszę pomnożyć tę kwotę razy ilość kierowców i zobaczyć skalę procederu. Jak to się dzieje? Bardzo prosto: skraca się wyjazdy lub przesuwa start (mimo gotowości, często wielodniowej i siedzenia na torbach, w oczekiwaniu), zatem stosuje wygodną matematykę, żeby w miesiącu nie wyszła wyjeżdżona taka liczba dni, żeby wypłata została naliczona wedle wyższej stawki. Tak, to należy wprost nazwać (usunięte przez administratora). Zarobki oscylują w granicach 6000 (?) zł za pierwszy kurs (niska stawka jeśli nie masz doświadczenia, dopiero się uczysz), średnio 8000 zł za trzy tygodnie jazdy. Przypomnę - traci się dużą kwotę co miesiąc na rzecz firmy, z powodu ucinania dni wyjazdu/delegacji. A to jest niedopuszczalne. 4. SPEDYCJA Spedycja działa o ile nie ma się z nią zbyt wiele kontaktu, nie zadaje pytań, nie oczekuje za wiele. Bywają ok, jednak atmosfera w firmie sprawia, że to raczej ludzie usadzeni systemem jaki tam panuje, grający w grę pt. kierowca jest na dnie, ma wykonywać polecenia, nie myśleć samodzielnie. Można na palcach obu dłoni policzyć sytuacje, gdy ktoś jak człowiek podpowiedział parking czy odpowiedział na proste pytanie w związku z wątpliwościami odnośnie trasy. Nieraz zdarza się wyczekiwanie 2, 3, a nawet 5 dni na parkingu bez skrawka informacji odnośnie tego co dalej. 5. TABOR Samochody są w porządku, choć zgłaszanie usterek wcale ich nie usuwa albo usuwa na pierwsze dwa tygodnie wyjazdu. Trzeba zwrócić uwagę na spalanie i je przeliczać, bo wartości bywają co najmniej niejasne. Niemałym problemem jest brak klimatyzacji postojowej. Latem można umrzeć w kabinie, nie da się spać. Sam plac przed firmą, gdzie stoją ciężarówki to raczej klepisko. 6. PODSUMOWANIE Pracę w tej firmie mogę określić jako mocno przeciętną. Jeśli jesteś osobą uległą, która pozwoli sobie na manipulowanie, pouczanie, profilowanie pod spolegliwość albo kimś, kto musi trzymać się z różnych powodów bylejakiej pracy - to będzie miejsce dla ciebie. Okresy spokoju będą przerywane próbami zdeptania twoich praw i samopoczucia, jeśli tylko o coś się upomnisz. Warto na to zwrócić uwagę. Jeśli nie masz nic przeciw ucinaniu ci możliwości zarobkowania, mimo gotowości i chęci dłuższej jazdy, by zarobić więcej - to miejsce dla ciebie. Jeśli nie przeszkadza ci ucinanie wypłaty o 1500/1800 zł co miesiąc - to na pewno miejsce dla ciebie. Jeśli normalizujesz (usunięte przez administratora) i karanie za upominanie się o własne prawa, do tego dobrze znosisz pouczanie i umniejszanie - to twoje miejsce. W tym specjalistą jest parkingowy, pan P. Praca kierowcy to obustronny szacunek pracodawcy i pracownika, tak to widzę i takiego godnego traktowania oczekuję - równajmy wyżej. Tutaj kończy się na barwnych historiach, a rzeczywistość wygląda inaczej. Jeśli przepracujesz tu rok i zostaniesz, ok - bylejakość można znosić. Jeśli jednak wymagasz wyższej kultury pracy, to będzie dla ciebie tylko firma przejściowa lub początkowa, żeby zdobyć naukę życiową i wiedzieć czego chcesz unikać. I miej świadomość: w tej firmie twoje starania, uczciwość, rzetelność i otwarta komunikacja nie będą dostrzegane czy brane pod uwagę. System funkcjonuje po swojemu, ty jesteś tylko kolejnym kierowcą (a jest duża rotacja, wiele osób odchodzi po paru miesiącach, wtedy zastępuje się ich kolejnymi - tak działa ta firma). Ktoś napisał tu w komentarzach, że na dłużej zostają desperaci, mniej wymagający lub ci, co muszą z różnych powodów i sądzę, że mogę się z tym zgodzić. To oczywiście moje prywatne spostrzeżenia, ale być może ktoś jeszcze widzi sprawy podobnie.

Tom
Były pracownik
@Inez

Całe 21-25 dni w trasie w soboty i niedziele też masz załadunku czas wolny masz na 24h i 45h. Jazda nocami na maxa

Maja
Inne

Cześć, napiszcie mi proszę jak wyglądają w firmie aktualnie warunki zatrudnienia. Na jaką atmosferę pracy można liczyć oraz jakie jest oferowane wynagrodzenie? Chętnie coś o tym poczytam. Będzie ktoś tak miły i napisze?

anonim
Inne
@Onnn

Skoro 25 dni miesiącu, to całkiem nie tak źle. Coś tam w miesiącu człowiek zjeżdża do domu. A jeśli są trasy nocne to opłacają nocleg kierowcy, czy śpi się w samochodzie? Jakieś dodatki za małe zużycie paliwa kierowca dostaje lub coś tego typu?

Były pracownik tej firmy Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli mam ocenić firmę w skali ocen szkolnych, po przepracowaniu tam pewnego czasu, byłaby to dwója. Wyjaśniam dlaczego: 1. TRAKTOWANIE PRACOWNIKA Tutaj nie liczy się człowiek. Na początku są pseudo-coachingowe wywody MP na temat warunków pracy i rozwoju firmy, po czasie jednak stosowanie wymuszeń, jawnego (usunięte przez administratora) pokazywanie kim jest dla nich kierowca i gdzie jest jego miejsce. Nie ma to nic wspólnego ze zdrowym podziałem ról i stanowisk w firmie. Warto uważać na zabiegi mające na celu wmawianie poczucia winy i hasła umniejszające umiejętnościom, a także mające na celu umniejszeniu znaczenia wykonywanej pracy. 2. KOMUNIKACJA Gdy potrzeba informacji nikt nie ma ze sobą kontaktu i porozumienia - można czekać wiele godzin i nie uzyskać odpowiedzi, jednak jeśli coś chce się na kierowcy wymusić nagle przepływ informacji jest - wydzwania MP, spedycja, czasem WD. Nikogo wtedy nie interesuje, że np. prowadzisz samochód i nie możesz odebrać wielu połączeń pod rząd, wysłuchując nacisków i zbędnych słów. 3. FINANSE Firma (usunięte przez administratora) finansowo. Mogę napisać to wprost. Wysokość wypłaty zależna od ilości oddanych dni wolnych to absurd, coś zupełnie niezgodnego z Kodeksem Pracy. W moim przypadku, po wyliczeniu przepracowanego czasu i wyciągnięciu średniej wyszło, że miesięcznie zabierano mi 1500/1800 zł z wypłaty! Każdego miesiąca - to należy podkreślić. Proszę pomnożyć tę kwotę razy ilość kierowców i zobaczyć skalę procederu. Jak to się dzieje? Bardzo prosto: skraca się wyjazdy lub przesuwa start (mimo gotowości, często wielodniowej i siedzenia na torbach, w oczekiwaniu), zatem stosuje wygodną matematykę, żeby w miesiącu nie wyszła wyjeżdżona taka liczba dni, żeby wypłata została naliczona wedle wyższej stawki. Tak, to należy wprost nazwać (usunięte przez administratora). Zarobki oscylują w granicach 6000 (?) zł za pierwszy kurs (niska stawka jeśli nie masz doświadczenia, dopiero się uczysz), średnio 8000 zł za trzy tygodnie jazdy. Przypomnę - traci się dużą kwotę co miesiąc na rzecz firmy, z powodu ucinania dni wyjazdu/delegacji. A to jest niedopuszczalne. 4. SPEDYCJA Spedycja działa o ile nie ma się z nią zbyt wiele kontaktu, nie zadaje pytań, nie oczekuje za wiele. Bywają ok, jednak atmosfera w firmie sprawia, że to raczej ludzie usadzeni systemem jaki tam panuje, grający w grę pt. kierowca jest na dnie, ma wykonywać polecenia, nie myśleć samodzielnie. Można na palcach obu dłoni policzyć sytuacje, gdy ktoś jak człowiek podpowiedział parking czy odpowiedział na proste pytanie w związku z wątpliwościami odnośnie trasy. Nieraz zdarza się wyczekiwanie 2, 3, a nawet 5 dni na parkingu bez skrawka informacji odnośnie tego co dalej. 5. TABOR Samochody są w porządku, choć zgłaszanie usterek wcale ich nie usuwa albo usuwa na pierwsze dwa tygodnie wyjazdu. Trzeba zwrócić uwagę na spalanie i je przeliczać, bo wartości bywają co najmniej niejasne. Niemałym problemem jest brak klimatyzacji postojowej. Latem można umrzeć w kabinie, nie da się spać. Sam plac przed firmą, gdzie stoją ciężarówki to raczej klepisko. 6. PODSUMOWANIE Pracę w tej firmie mogę określić jako mocno przeciętną. Jeśli jesteś osobą uległą, która pozwoli sobie na manipulowanie, pouczanie, profilowanie pod spolegliwość albo kimś, kto musi trzymać się z różnych powodów bylejakiej pracy - to będzie miejsce dla ciebie. Okresy spokoju będą przerywane próbami zdeptania twoich praw i samopoczucia, jeśli tylko o coś się upomnisz. Warto na to zwrócić uwagę. Jeśli nie masz nic przeciw ucinaniu ci możliwości zarobkowania, mimo gotowości i chęci dłuższej jazdy, by zarobić więcej - to miejsce dla ciebie. Jeśli nie przeszkadza ci ucinanie wypłaty o 1500/1800 zł co miesiąc - to na pewno miejsce dla ciebie. Jeśli normalizujesz (usunięte przez administratora) i karanie za upominanie się o własne prawa, do tego dobrze znosisz pouczanie i umniejszanie - to twoje miejsce. W tym specjalistą jest parkingowy, pan P. Praca kierowcy to obustronny szacunek pracodawcy i pracownika, tak to widzę i takiego godnego traktowania oczekuję - równajmy wyżej. Tutaj kończy się na barwnych historiach, a rzeczywistość wygląda inaczej. Jeśli przepracujesz tu rok i zostaniesz, ok - bylejakość można znosić. Jeśli jednak wymagasz wyższej kultury pracy, to będzie dla ciebie tylko firma przejściowa lub początkowa, żeby zdobyć naukę życiową i wiedzieć czego chcesz unikać. I miej świadomość: w tej firmie twoje starania, uczciwość, rzetelność i otwarta komunikacja nie będą dostrzegane czy brane pod uwagę. System funkcjonuje po swojemu, ty jesteś tylko kolejnym kierowcą (a jest duża rotacja, wiele osób odchodzi po paru miesiącach, wtedy zastępuje się ich kolejnymi - tak działa ta firma). Ktoś napisał tu w komentarzach, że na dłużej zostają desperaci, mniej wymagający lub ci, co muszą z różnych powodów i sądzę, że mogę się z tym zgodzić. To oczywiście moje prywatne spostrzeżenia, ale być może ktoś jeszcze widzi sprawy podobnie.

Inez Nowy wpis
Inne
@Były pracownik tej firmy

Napisałeś, że zarabia się tutaj średnio 8000 zł za trzy tygodnie jazdy. A po ile godzin dziennie jest się w trasie? Czy całe 21 dni pod rząd się pracuje? Czy między czasie są jakieś dni wolne?

Tom Nowy wpis
Były pracownik
@Inez

Całe 21-25 dni w trasie w soboty i niedziele też masz załadunku czas wolny masz na 24h i 45h. Jazda nocami na maxa

Maja
Inne

Cześć, napiszcie mi proszę jak wyglądają w firmie aktualnie warunki zatrudnienia. Na jaką atmosferę pracy można liczyć oraz jakie jest oferowane wynagrodzenie? Chętnie coś o tym poczytam. Będzie ktoś tak miły i napisze?

Dziadyga
Pracownik
@Maja

Nigdy nie wierz ile zarobisz i kiedy zjedziesz, wypłaty nie terminowo jak 10 wypada w sobotę to zapomnij o piątku i wypłacie mimo iż tak właśnie powinno być, wypłatę dostaniesz i tak w poniedziałek, brak diet, 1 ero dziennie na prysznic, sugestia byś mył się raz na 3 dni. Pozdrawiam

Ry
Pracownik
@Dziadyga

Późne przelewy

Krystyna
Inne
@Ry

Faktycznie jest na co narzekać, że późne, ale chyba lepiej takie, niż żeby nie było ich wcale, prawda? ;) Jeszcze coś tutaj u nich zauważasz problematycznego?

Kazmistrz
Były pracownik
 Pytanie
@Krystyna

Co problematycznego?gonitwa przeciągnanie czasów, po każdej szychcie SMS pauza od do , do celu tyle tyle , (usunięte przez administratora)

Krystyna
Inne
@Kazmistrz

Ok faktycznie sporo tego, A dużo tam jeszcze treści ucięło czy to już nieistotne?

Nowy
Były pracownik
@Krystyna

Co za bzdurne podejście... To jest ich (usunięte przez administratora) obowiązek płacić wynagrodzenie w terminie, nie jak to wiele (usunięte przez administratora) piszę w ogłoszeniu - ATUT... A no jest co narzekać, bo ludzie mają np płatności rat konkretnego dnia miesiąca i banków nie interesuje, że (usunięte przez administratora) spóźnia się z wynagrodzeniem. Od razu takich pracodawców zgłaszać w PIP, ITD, skarbówki. Gdzie się da.

Jakub
Inne
@Nowy

Masz racje. Ty tu pracujesz i miałeś takie kłopoty żeby były jakieś poślizgi z kasą? Wiadomo że lepiej dostać przelew jeden dzień wcześniej niż później. A inne sprawy dotyczące roboty są ok?

Zenobiusz A.
Kandydat
@Nowy

Masakra z dziad-transami jest w Polsce. Nie dziwne że młodzi Polacy na Zachód wyjeżdżają, a w ich miejsce pojawiają się wschodnie nacje :(

Grażyna
Inne
@Zenobiusz A.

A Ty tutaj pracujesz? Te wpisy co są wyżej to nadal aktualne? Bo jak by nie patrzeć są sprzed roku, dwóch więc coś mogło się zmienić? Mąż szuka pracy, nie znaleźliśmy nic aktualnego ale była oferta kilka miesięcy temu dla kierowcy kat c, jestem zatem ciekawa czy kogoś przyjęli i czy nadal te problemy występują co są wyżej opisywane?

Kiksu
Inne
 Pytanie
@Grażyna

Przy tylu ofertach pracy na olx i pracuj.pl nic nie znaleźliście? Jaką mąż ma kategorię prawa jazdy? Jeśli c+e to ofert jest bardzo dużo.Jeżeli ma jeszcze doświadczenie w transporcie i zna język to powinien coś bez problemu ogarnąć

asdf
Inne
@Kiksu

A jakiego języka wymagają i w jakim stopniu? Taki kierowca dużo czasu przebywa w trasie, weekendy są przynajmniej wolne, czy pracujące? Ja bym chciał się do nich zatrudnić jako kierowca, ale też nie widzę ofert pracy, ostatnia jakąś wstawili to 8 miesięcy temu na kierowcę międzynarodowego. Zastanawia mnie też rozstrzał zarobkowy w tej ich wygasłej oferty, kierowca może u nich zarobić od 7000 do 14000, od czego to zależy?

Onnn
Były pracownik
@asdf

Nie zarobisz 14000 nawet za 30 dni w pracy , weekendy raczej się jeździ , tu masz auta do 7.5 tony , zakazy nie obowiązują. Z tego co wiem to stawki są od 330 do 400 zł około, 400 to dla doświadczonych i 25 dni w miesiącu w pracy :D

anonim Nowy wpis
Inne
@Onnn

Skoro 25 dni miesiącu, to całkiem nie tak źle. Coś tam w miesiącu człowiek zjeżdża do domu. A jeśli są trasy nocne to opłacają nocleg kierowcy, czy śpi się w samochodzie? Jakieś dodatki za małe zużycie paliwa kierowca dostaje lub coś tego typu?

Greg
Pracownik
 Pytanie

Cóż można powiedzieć? Może i płacą jako tako( u mnie średnio 7200) ale poza tym ta firma to jakaś kpina. Od czego zacząć? Czas jazdy. Nie istnieje takie pojęcie. Nieraz musiałem przekraczać 90h dwutygodniowego czasu jazdy bo jak to stwierdził MP że i tak się to im opłaci. Pseudospedycja która nigdy nic nie wie i jest totalnie nie zorganizowana. Brak wycinków wypłat. Ile zarobisz dowiesz się w dniu wypłaty. Jakieś czekanie na potwierdzenie że możesz wyjechać z ładunkiem (pierwszy raz się z takim czymś spotykam). Nie raz jazda przewazonym samochodem. Najwiekszy minus to jeszcze Żenią, gość jest upierdliwy a jak zadasz mu jakieś sensowne pytanie nt pauzy, czasu jazdy itp potrafi się do końca dnia nieodezwac. Za mandaty za czas jazdy/pracy oddają chociaż słyszałem od innych kierowców że i z tym zaczynają marudzić. Robota dobra do czasu aż zrobić CE. Ja zrobiłem i już się ewakuuje z tego grajdołu. ponad 8 miesięcy toni tak za długo. Szczerze nie polecam.

Beata
Inne
@Greg

7200 to jako tako? No niezłe standardy dla niektórych to kwota marzeń. Powiedz ze jeszcze premie jakieś?

Boos
Były pracownik
@Beata

Ma farta że tyle zarobił. Ale pewnie był powyżej 23 dni w trasie to mógł tyle zarobić. Premie niby jakieś tam są( za spalanie, ale ja jakoś nigdy nie zauważyłem żebym ja dostał, udawało się zejść poniżej 14,7l). Reszta się zgadza. Żenia to jakiś odklejony typ, kadra nie raz sugeruje przekraczanie czasu, omijanie wag. Samochody to Iveco 7.5T ale Euro6 w wersji bieda edition, oczywiście jeżeli ktoś myśli że firanka to się myli. Plandeka jak w Starze, trzeba się czasem spocić żeby to podnieść do góry. Jak napisał @Greg firma dobra do czasu aż zrobisz C+E.

Krystyna
Inne
@Boos

To spoko, że na farcie można sobie tak fajnie tu zarobić. Gorzej jednak z tym namawianiem do omijania pewnych reguł. Czyli faktycznie za te mandaty oddają chociaż? Tobie jakieś się zdarzały?

Kazmistrz
Pracownik
@Greg

23 dni plus pewnie 2 dni urlopu to może wyjdzie tyle ;)

Kazmistrz
Pracownik
@Krystyna

Oddaja , jeśli się zwalniasz odbijają ;) czyli tylko my ryzykujemy .

Słynny
Były pracownik
 Pytanie
@Greg

Tak tak im się opłaci przekroczenie czasu kierowcy, a jak w 94 godzinie w czasie 2 tyg ktoś Ci wbije się w dupe, zabije się to kto idzie leżeć? Ty czy Mpx? Dziwię się że dawales sobą tak pomiatać.

Krystyna
Inne
@Słynny

A co według Ciebie miał innego zrobić?

Zuziuuuu
Były pracownik
@Krystyna

To zależy. Jeśli miał już nagraną inną robotę to mógł się na to nie zgodzić. Kiedyś zaprotestowałem że nie będę przewalał czasu dwutygodniowego to Pan Wiesław stwierdził że jak tak, to mogę wracać do Krakowa i taka to z nim rozmowa. Niestety pojechałem ale że wkoorwia mnie takie coś na będąc jeszcze w trasie znalazłem druga robotę i się pożegnałem z Mawidem. Pod tym względem firma jest prowadzona jak dziad-trans. Zresztą podobno im się opłaci zapłacić mandat. Ale gorzej z kierowcą jak coś się stanie to on dostanie po przysłowiowym (usunięte przez administratora)

Boos
Były pracownik
@Krystyna

Zdarzały się mandaty. Kilka razy za właśnie przekroczony dwutygodniowy czas jazdy. Po którymś razie miałem już dość i odszedłem. Za mandat oddali ale już (usunięte przez administratora) mnie to palenie franka w czasie kontroli. Mam kontakt z kilkoma chłopakami i mówią że pod tym względem nic się nie zmieniło. Że też ITD i PIP się tym jeszcze nie zainteresowało to zdziwiony jestem

Krystyna
Inne
@Boos

Aha, a to się trochę nie dziwię, że mogłeś mieć już dość. Co do zainteresowania tym przez PiP to przypadkiem Twoi koledzy nie musieliby tego zgłosić?

Nowy
Pracownik
 Pytanie
@Krystyna

Jak to co miał zrobić?? To jest jawne namawianie do przestępstwa. Powiedziałbym mu, że teraz będę nagrywać i proszę jeszcze raz spróbować namówić mnie do przestępstwa. Gwarantuję, że już się nie odważą.

Daro
Były pracownik

Aby przyzwoicie zarobić musisz mieć wyjeżdżone 25 dni w miesiącu. Lub dodać że swojego urlopu żeby te 25 dni się uzbierało. Sam urlop płatny 120 zł. Jeśli tych 25 dni w miesiącu nie ma dniówka wychodzi poniżej 300 zł

Greg
Kandydat
@Daro

To niech se jeżdżą dalej, buahhaha wyzysk ludzi.

Emilia
Inne
@Daro

A czemu tak? Czemu 25 akurat jest wymagane?

Konon
Były pracownik
@Emilia

Nie chodzi o to że wymagane. Można zjechać ( jeśli da się jakoś powód) nawet i po 20-21 dniach ale wyjdzie dużo mniejsza dniówka. Po 25 dniach powinien być wyższy pułap ale osobiście byłem 27 dni w trasie i zapłacili mi tylko około 7900 co daje 290 zł i to w czasie jak zaczęło już w PL wszystko drożeć. A jak stwierdziłem że coś się nie zgadza to usłyszałem że w sumie to jestem w pojedynczej( chociaż 14500km zrobiłem). Na rozmowie powiedziane było jedno a robią drugie. Jeżeli ktoś się zastanawia nad pracą w Mawid, niech się jednak dwa razy zastanowi

Krystyna
Inne

No to jeśli tak, to jakie?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną w firmie Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid? Zostaw komentarz z opisem swoich doświadczeń. Jakich wskazówek mógłbyś udzielić osobie, która wybiera się na rozmowę w tym miejscu?
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Siwu
Kandydat
 Pytanie

Jeszcze jakieś spostrzeżenia? :)

Krystyna
Inne
@Siwu

A co, zamieszczone opnie nie starczają, żeby już sobie zdanie wyrobić? ;p Wstępnie co myślisz?

Administrator

Co słychać w firmie Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid w mieście Radomyśl Wielki? Oczekujemy na aktualne informacje. Może znajdzie się pracownik, w firmie Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid, który ma jakieś sprawozdania?

Kazmistrz
Pracownik
@Administrator

Orka w podwójnej w małej kabince, nigdy nie wiesz czy robisz pauzę , przeciąganie czasów, spedycja robi z ciebie (usunięte przez administratora) Co do wypłaty zawsze na czas +- 2-3 dni.

Emilia
Inne
@Kazmistrz

A jaka jest wypłata w firmie?

Arek
Inne

to prawda że za prysznice trzeba płacić?

VALDI
Pracownik
@Arek

Nie otrzymujesz1 euro na dzień

Paweł

W firmie Mawid lata się bądź ile ,nieadekwatne do zarobków.... Brak wynagrodzenia za diety, za prysznice płatne 1€ za dzień pracy ,gdzie wszędzie prysznice przeważnie kosztują po 3€.....Brak wydruków z wypłat - nie idzie się doliczyć ile się zarobiło ?Wypłata płacona jest w trzech ratach.... Pracowałem ponad dwa lata i zrezygnowałem na korzyść konkurencyjnej firmy .... Pozostawiam do własnego przemyślenia....

borys

Zarobki w granicach 4-5,5 tysiąca w zależności od stażu i czy jesteś pierwszym czy drugim kierowcą.Nie jest wiadomo od czego zależy twoja płaca .Wyjazdy od 3-4 tygodni w trasie.Wyjazdy do Francji,Niemiec,Wielkiej Brytanii,Hiszpanii,Portugalii,Włoch,Słowacji ,Czech i innych krajów.Pierwszy kierowca to ten który może jeżdzić samodzielnie i jest odpowiedzialny za auto,za tankowanie,za sporządzanie dokumentacji po wyjeżdzie i zgłaszanie powstałych usterek W-wi.

Davidos

Zarobki nie są przejrzyste. Wszystko odnośnie wynagrodzenia zagmatwane ... Stawka kilometrówka + dniówka + premia od właściciela =ciężko się doliczyć wynagrodzenia miesięcznego. Całościowo słabo....

Zostaw merytoryczną opinię o Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid - Radomyśl Wielki

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid?

    Zobacz opinie na temat firmy Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid
1.1/5 Na podstawie 8 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • 3 Maja 11
    39-310 Radomyśl Wielki
  • NIP: 8721843135 REGON: 831365528
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Dudek Wiesław Firma Handlowo-Usługowa Mawid
Przejdź do nowych opinii