Omega Group Karolina Grajek

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Omega Group Karolina Grajek

Pracodawca

 Aktualność
Cześć

Witamy na naszym oficjalnym profilu, który będzie nową platformą do komunikacji z Wami. Zależy nam na otwarciu
dla wszystkich chętnych, przestrzeni do merytorycznej i kulturalnej rozmowy na temat pracy w naszej firmie.

Na bieżąco czytamy komentarze i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki.

Nasz system wartości opiera się przede wszystkim na wzajemnym szacunku, wsparciu na każdym szczeblu kariery, oraz na otwartym dialogu z każdą osobą gotową do kulturalnej rozmowy.

Wierzymy w Waszą świadomość, że nawet wolność słowa ma swoje ramy. 
Zależy nam na swobodnym dialogu, który nie będzie naruszał godności osobistej i przedsiębiorstwa. Odwiedzający nasz profil doskonale zdają sobie sprawę, że prawo zakazuje m.in. wypowiedzi mogące obrazić uczucia religijne, zawierające pomówienia, oszczerstwa, mogące znieważać inne osoby, czy grupy ludzi. Tak samo niedopuszczalne będą treści obraźliwe, świadczące nieprawdę i szkalujące czyjeś imię. Ponadto ochronie prawnej podlega też ujawnianie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa.

Odwiedzający nasz profil wiedzą, że prawo polskie gwarantuje ochronę dobrego imienia, dlatego chcemy przypomnieć, że komentarze zawierające treści niezgodne z prawem i naruszające regulamin serwisu będą archiwizowane przez Administratora.

Gorąco zapraszamy Was do dzielenia się opiniami o pracy w Omega Group. Dzięki otwartej i rzetelnej komunikacji będziemy mogli wciąż się rozwijać, a to będzie skutkowało coraz lepszymi warunkami zatrudnienia dla każdego pracownika. Na tym właśnie najbardziej nam zależy!

Odwiedzajcie nasz profil, będziemy aktualizować oferty pracy i pomożemy przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej!
Pytajcie śmiało o wszystko co jest związane z pracą w Omega Group. Chętnie na wszystko odpowiemy!

Jeżeli są kwestie, których nie chcecie poruszać na forum, ale są dla Was istotne, to wyślijcie do nas wiadomość na adres rekrutacja@partnerplay24.pl




Jeszcze raz zapraszamy do kontaktu!
Pozdrawiamy serdecznie

Zespół Omega Group.

Pracodawca

Dzień dobry, Szanowna Pani / Szanowny Panie, dziękujemy za opinię. Jest nam przykro, że poczuł/a się Pan /Pani wprowadzony/a w błąd. Z pewnością nie było to zamiarem naszego konsultanta. W celu wyjaśnienia sprawy proponujemy opisać ją podczas kontaktu z usługodawcą, którym jest sieć PLAY, pod numerem telefonu dla klientów indywidualnych : 790 500 500, lub pod numerem 790 600 600 dla klientów biznesowych. Można też przesłać wiadomość ze szczegółami dotyczącymi poruszonej kwestii na adres reklamacje@partnerplay24.pl. Postaramy się szybko odpowiedzieć na Pana/Pani wiadomość. Pozdrawiamy Zespół Omega Group

Adolf H. Nowy wpis
Kandydat

Szkoda czasu, ale chyba wszystko już było napisane. Szkolenie bezpłatne z którego w każdej chwili mogą Cię wyrzucić i tak się najczęściej dzieje podejrzewam z przynajmniej połowa uczestników. Sama praca wbrew temu co było na rozmowie polega w moim odczuciu na sztywnym czytaniu ze skryptu w kółko tego samego. Niby chwalą się stosowaniem nowoczesnych form sprzedaży jednak w rzeczywistości wygląda to jak w każdym callcenter z przed dekady gdzie siła "wciska się" produkt powtarzając w kółko to samo jako namolny telemarketer i skupia głównie na twardych zamknięciach aż trafi się na jelenia który się ugnie na takie "techniki"

1
Nowy wpis

Pracodawca

@Adolf H.

Dzień Dobry, Szanowny Adolfie, dziękujemy za Twoją opinię. Wstępne szkolenie jest etapem rekrutacji i jest bezpłatne. Na tym poziomie następuje weryfikacja kandydata pod względem umiejętności przyswajania wiedzy i dbania o wymaganą formę wypowiedzi, czyli swobodną i płynną. Uczestnicy otrzymują wytyczne, które realizowane zapewnią zatrudnienie po szkoleniu. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że takie szkolenie może być dla kandydatów wymagające i liczymy się z faktem, że nie każdy z zaproszonych uczestników zakończy je pozytywnie. Odnosząc się do drugiego wątku. Nasze materiały szkoleniowe są przygotowane głównie dla osób, które nie posiadają doświadczenia i zaczynają swoją drogę w sprzedaży. Na początku, zanim nabierze się wprawy w budowaniu relacji z klientem, wspierają rozwój doradcy. Osoby, którym kontakt z klientem nie jest obcy, albo / i swobodnie i kreatywnie podchodzą do rozmów handlowych, mogą śmiało korzystać ze swojego talentu i wrodzonych umiejętności zamiast sztywno trzymać się materiałów. Pozdrawiamy Zespół Omega Group.

anonim Nowy wpis
Inne

Jak po podwyżkach będzie wyglądała sytuacja doradców? Wcześniej już wyświetlała mi się taka oferta w internecie w której podano widełki od 3,500 do 5,500 zł. zastanawiam się takie będą ustalenia co do wynagrodzenia teraz? czy wraz z podwyżka minimalnej również ten górny próg podskoczy?

Nowy wpis

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, Drogi WQ, dziękujemy za pytanie, na które od razu odpowiadamy . Tak, nasi doradcy od 2024 roku zarabiają jeszcze więcej i nie tylko z tytułu podniesienia stawek minimalnych. Dokładnie rzecz ujmując obecnie obowiązujące stawki na wynagrodzeniu podstawowym wynoszą odpowiednio : Od stycznia 2024 roku: Umowa zlecenie: 27,70 zł brutto za godzinę pracy. Umowa o pracę: 4242 zł brutto za miesiąc pracy. Od lipca 2024 roku: Umowa zlecenie: 28,10 zł brutto za godzinę pracy. Umowa o pracę: 4300 zł brutto za miesiąc pracy. Ponadto otrzymują prowizję, na której wysokość mają wpływ tylko oni sami. Zapraszamy do aplikowania wysyłając CV na adres : rekrutacja@partnerplay24.pl. Na rozmowie rekrutacyjnej z przyjemnością omówimy szczegóły dotyczące interesującej Cię kwestii wynagrodzenia. :) Pozdrawiamy Zespół Omega Group

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Omega Group Karolina Grajek? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

K
Inne

Bardzo miła atmosfera i świetnie przeprowadzone szkolenie. Niestety to tyle z plusów, miejsce nie dla mnie ☺️

Pracodawca

@K

Dzień Dobry K. Dziękujemy za opinię i za to, że podjęłaś / podjąłeś próbę. :) Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w poszukiwaniu wymarzonej pracy! :) Zespół Omega Group!

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pierwsze 20 dni na umowie zlecenie - czyli praca dla bezrobotnych :)

Pytania

sprawdzenie znajomości technik sprzedaży - szczepionka

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
:)
Inne
 Pytanie

Na pierwszy plan rzuca się samo szkolenie, ogólnie bardzo kreatywnie przedstawione co do niego nie mam zarzutów. Aczkolwiek fakt tego, że jest bezpłatne, oraz brak umowy jest odpychające. Jeszcze się nie spotkałam z faktem, że od momenty gdy zaczynasz szkolenie nie dostajesz umowy, a najlepsze mogą Tobie podziękować w trakcie tego szkolenia, również kłania się tu wpis ' bez doświadczenia, wszystkiego Cie nauczymy' tak? Przychodzą osoby bez doświadczenia, które czasami potrzebują więcej czasu by się rozwinąć i ostudzić swoje lęki to całkowicie NORMALNE, tak naprawdę człowiek uczy się już w praktyce z klientem, a nie na sucho i do tego również potrzeba czasu nie koniecznie kilku dni :). Każdy jest inny tylko napomnę. Absurdem jest mówić komuś, że sobie dobrze radzi i ma talent, a dziękować mu już za godzinę, bo nie ma formy. Różne czynniki wpływają na nasze bodźce stres, lęk przed czymś nowym itd, a wy jako firma powinniście właśnie zadbać o to jeżeli by wam zależalo na ludziach do pracy, żeby czuli się swobodnie i mogły rozwijać skrzydła. A nie dziękując po dniu. Na stracie nawet nie wiadomo jaka stawka godzinowa co na moje powinno być to wspomniane już na rozmowie rekrutacyjnej. Nikt raczej nie chce pracować bez umowy, pieniędzy i jeszcze w niepewności czy dla was taki pracownik wykaże w pełni ZAANGAŻOWANIE czy mu podziękujecie. Wy jako firma powinniście szkolić i uczyć, aby takowy pracownik mógł się wspinać wyżej i wyżej, a nie go zniechęcać, że jeżeli czegoś nie spełni teraz to będziecie musieli mu podziękować. Skoro jest niby 20 dni na zleceniu, a później dopiero umowa o pracę to może niech firma pomyśli i da właśnie te 20 dni na rozwój żeby każdy zdecydował czy to dla niego czy nie, nie wyrzucając nikogo w trakcie 5 dni owego szkolenia. Nikt nie jest alfą i omegą żeby przyswoić szybko wiedzę i umiejętności, tak jak wspomniałam czasami potrzeba czasu i fajnie mieć przy tym oparcie firmy. Co do sali sprzedażowej same boxy też nie zachęcają uważam, że mało komfortowe do pracy, a myślę, że to bardzo ważne w pracy, aby mieć dobrze przygotowane stanowisko do tego, to tylko moja subiektywna opinia. I tak jeszcze na koniec może zmieńcie ofertę na ' z doświadczeniem', bo po co mydlić komuś oczka, a na drugi dzień go (usunięte przez administratora) za przeproszeniem :). Pozdrawiam Serdecznie ☺️

Pracodawca

@:)

Dzień Dobry :) Dziękujemy za przesłaną opinię. Zdajemy sobie sprawę, że dla niektórych osób to stanowisko może być wymagające. Nie oczekujemy żadnego doświadczenia w pracy z klientem, ani wiedzy merytorycznej. Podstawą, którą oceniamy najmocniej, jest właśnie swobodna, płynna i pełna entuzjazmu forma wypowiedzi, co bardzo wiąże się ze wspomnianym przez Ciebie opanowaniem stresu. Wiemy, że nie sztuką jest się nie stresować, ale wielką sztuką jest sobie z tym stresem radzić . :) A jeżeli po zakończonej rozmowie rekrutacyjnej czułaś, że brakuje Ci informacji, polecam śmiało zadać pytanie rekruterowi. Jeżeli jednak pojawi się sytuacja, że pytanie nasunie się, po spotkaniu, to zachęcamy do wysłania SMS, lub zadzwonienia pod numer, z którego dostałaś wiadomość z zaproszeniem. Również pozdrawiamy serdecznie i życzymy powodzenia. :) Zespół Omega Group.

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Omega Group Karolina Grajek?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry. Dziękujemy za zadane pytanie. W naszej firmie nie zdarzają się nadgodziny :) Pracujemy regularnie od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00. Dbamy o to, aby każdy miał czas na pracę i na swoje życie prywatne. Pozdrawiamy Zespół Omega Group.

...
Były pracownik

Fajnie przeprowadzone szkolenie przez p. A Potrafi dobrze przekazać wiedzę, ale to tyle z plusów. Fakt, że szkolenie jest bezpłatne jest nieciekawą zasadą. Samo miejsce pracy, stanowisko niekomfortowe, bardzo mało przestrzeni na stanowisku, co niestety utrudnia pracę. Dodatkowo koordynator, który według mnie nie powinien nim być, ale to tylko moja opinia. Pozdrawiam p. Adriana , który przeprowadzał szkolenie!

Pracodawca

@...

Dzień dobry, Drogi Autorze, dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią. Zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy są w stanie odnaleźć się w naszej przestrzeni. Cieszymy się, że szkolenie z naszym instruktorem przypadło Ci do gustu. A jeżeli nasze drogi się rozeszły, to życzymy Ci powodzenia. Pozdrawiamy Zespół Omega Group.

Urszula
Inne
@...

chcialbys zeby za szkolenie jeszcze ci firma placila? o to chodzi w twoim "ale" ? czy nie wystarczy ze firma za szkolenie placi i nic cie to nie kosztuje?

Honorata
Inne

Czego w koordynacji mogło zabraknąć na Twoje oko tutaj, że padła tego typu opinia? i opowiesz o samym szkoleniu skoro taki entuzjazm był?

Pracownik
Pracownik

Szkolenie bezpłatne, wymagaja wiedzy w szybkim czasie, potrafią po paru dniach podziękować. Jeden z koordynatorów nie nadaje się do pracy z ludźmi.

Pracodawca

@Pracownik

Szanowny „Pracowniku”, dziękujemy za Twoją opinię. To prawda, szkolenie jest dla nas kolejnym, bezpłatnym etapem rekrutacji, na którym sprawdzamy nie tylko Wasze zaangażowanie, ciekawą formę i ekspresję w rozmowie, ale przede wszystkim właśnie umiejętność szybkiego uczenia się. Każdy z tych etapów jest dla nas niezwykle ważny, dlatego weźmiemy pod uwagę każde spostrzeżenie, aby był on jeszcze bardziej efektywny zarówno dla nas, jak i dla kandydatów na przyszłych Doradców! Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w poszukiwaniach wymarzonej pracy.

Gość
Pracownik
@Pracownik

Może się nie znam ale chyba w każdej pracy wymaga się szybkiego przyswajania wiedzy i nowych umiejętności…

Przemysław
Inne
@Gość

Pytanie tylko jak wygląda naprawdę te szkolenie. Ile dni ona trwa, ktoś wie? Pracowałem kiedyś w jednej firmie gdzie nie miałem praktycznie żadnego szkolenia. Wszystko było na zasadzie - tu masz komputer i radź sobie sam.

Pracodawca

@Przemysław

Dzień Dobry Przemysławie dziękujemy za pytanie. Szkolenie wstępne trwa 5 dni, w trakcie tego czasu kandydaci otrzymują wiedzę produktową, praktyczną i systemową. Dzięki temu stają się osobami przygotowanymi do pierwszych kontaktów z klientami. Na sali przy młodych doradcach zawsze są opiekunowie, którzy dbają o miarowy rozwój i skuteczne prowadzenie rozmowy z klientami. Dodatkowo każdy początkujący konsultant ma wokół siebie wielu bardziej doświadczonych doradców, którzy z przyjemnością udzielą sprawdzonych wskazówek. Zapraszamy do kontaktu bezpośredniego z działem rekrutacji. Wystarczy, że prześlesz swoje aktualne CV na adres : rekrutacja@partnerplay24.pl. Umówimy się na spotkanie, na którym omówimy wszystkie interesujące Cię kwestie. Pozdrawiamy :) Zespół Omega Group

ktoś
Były pracownik
@Przemysław

5 dni (bez umowy i kasy oczywiście). Faktycznie dużo informacji. Ale da się spokojnie opanować.

Ola
Kandydat
@Omega Group Karolina Grajek

To wprowadźcie coś takiego, że szkolenie będzie platne po iluś tam przepracowanych godzinach chociażby.. bo tak za darmo szkolenie...nie wygląda to dobrze i zachęcająco i myślę, że odstraszacie tym tych bardzo dobrych sprzedawców.

Zmotywowana kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy jest aktualnie prowadzona rekrutacja? Słyszałam o Was dużo dobrych opinii.

1

Pracodawca

@Zmotywowana kandydatka

Dzień Dobry, Szanowna Zmotywowana Kandydatko, dziękujemy za pytanie. Tak, rekrutacja jest aktualnie prowadzona. Serdecznie zapraszamy do przesłania swojego CV na adres : rekrutacja@partnerplay24.pl . Po otrzymaniu Twojej aplikacji skontaktujemy się najszybciej jak to możliwe i umówimy się na spotkanie rekrutacyjne. :) Pozdrawiamy i do usłyszenia! Omega Group.

Pracodawca

 Aktualność
Cześć

Witamy na naszym oficjalnym profilu, który będzie nową platformą do komunikacji z Wami. Zależy nam na otwarciu
dla wszystkich chętnych, przestrzeni do merytorycznej i kulturalnej rozmowy na temat pracy w naszej firmie.

Na bieżąco czytamy komentarze i staramy się wyciągać wnioski z konstruktywnej krytyki.

Nasz system wartości opiera się przede wszystkim na wzajemnym szacunku, wsparciu na każdym szczeblu kariery, oraz na otwartym dialogu z każdą osobą gotową do kulturalnej rozmowy.

Wierzymy w Waszą świadomość, że nawet wolność słowa ma swoje ramy. 
Zależy nam na swobodnym dialogu, który nie będzie naruszał godności osobistej i przedsiębiorstwa. Odwiedzający nasz profil doskonale zdają sobie sprawę, że prawo zakazuje m.in. wypowiedzi mogące obrazić uczucia religijne, zawierające pomówienia, oszczerstwa, mogące znieważać inne osoby, czy grupy ludzi. Tak samo niedopuszczalne będą treści obraźliwe, świadczące nieprawdę i szkalujące czyjeś imię. Ponadto ochronie prawnej podlega też ujawnianie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa.

Odwiedzający nasz profil wiedzą, że prawo polskie gwarantuje ochronę dobrego imienia, dlatego chcemy przypomnieć, że komentarze zawierające treści niezgodne z prawem i naruszające regulamin serwisu będą archiwizowane przez Administratora.

Gorąco zapraszamy Was do dzielenia się opiniami o pracy w Omega Group. Dzięki otwartej i rzetelnej komunikacji będziemy mogli wciąż się rozwijać, a to będzie skutkowało coraz lepszymi warunkami zatrudnienia dla każdego pracownika. Na tym właśnie najbardziej nam zależy!

Odwiedzajcie nasz profil, będziemy aktualizować oferty pracy i pomożemy przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej!
Pytajcie śmiało o wszystko co jest związane z pracą w Omega Group. Chętnie na wszystko odpowiemy!

Jeżeli są kwestie, których nie chcecie poruszać na forum, ale są dla Was istotne, to wyślijcie do nas wiadomość na adres rekrutacja@partnerplay24.pl




Jeszcze raz zapraszamy do kontaktu!
Pozdrawiamy serdecznie

Zespół Omega Group.

Pracodawca

Dzień dobry, Szanowna Pani / Szanowny Panie, dziękujemy za opinię. Jest nam przykro, że poczuł/a się Pan /Pani wprowadzony/a w błąd. Z pewnością nie było to zamiarem naszego konsultanta. W celu wyjaśnienia sprawy proponujemy opisać ją podczas kontaktu z usługodawcą, którym jest sieć PLAY, pod numerem telefonu dla klientów indywidualnych : 790 500 500, lub pod numerem 790 600 600 dla klientów biznesowych. Można też przesłać wiadomość ze szczegółami dotyczącymi poruszonej kwestii na adres reklamacje@partnerplay24.pl. Postaramy się szybko odpowiedzieć na Pana/Pani wiadomość. Pozdrawiamy Zespół Omega Group

TZbyszek
Inne

Nie rozumiem niektórych negatywnych opini i tej wylęgarni jadu, podpisałem umowę z jednym z pracowników pół roku temu, dzisiaj dobrałem kolejną usługę, wszystko szybko, łatwo i przyjemnie

Tomek
Były pracownik
@TZbyszek

Ostrzegam jak za miesiąc przyjdzie Panu dużo większy rachunek, a co do jadu ja się stanowczo nie dziwię , sam miałem dość robienia z ludzi gamoni.

Radas
Były pracownik
@TZbyszek

No siema zbysiu jak tam się pracuje w biurze, dla niewtajemniczonych to osoba zajmująca się fb itp. Oraz zazwyczaj z nim jest rozmowa kwalifikacyjna ????

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

Remi
Kandydat

Popieram w 100 % cieszę się że nie uczestniczę w tym (usunięte przez administratora)

Bartek11
Inne

Konsultanci to prawdziwi fachowcy, co prawda kwota na fakturze się lekko nie zgadza, ale to naprawdę drobne nieporozumienie które szybko zostało wyjaśnione :) Doceniam współpracę z tą firmą, daje 6/10

Q
Były pracownik
 Pytanie

Kilka miesięcy w Omedze… Poznałam świetnych ludzi, którzy są największym plusem tej pracy - w takiej atmosferze świetnie się czułam. Sama praca? Do najłatwiejszych nie należy, ale wsparcie pracowników z dłuższym stażem czy koordynatorów jest na tak dobrym poziomie, ze chyba każdy (pod warunkiem, ze chce ;)) da sobie radę! Poza tym trudności wynagradza na prawdę fajna premia co miesiąc. Zdecydowanie polecam to miejsce pracy.

Norbert Z
Inne

Polecam firmę, podjąłem już drugą umowę z nimi jako klient i wszystko sie zgadza z ustaleniami jakie były uwzględniane w rozmowie ze sprzedawcą.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Klient
Inne
 Pytanie

i najgorsza firma z którą się spotkałem jako Klient. Pracownik (usunięte przez administratora) Klienta, a właścicielka nasyła prawnika na oszukanego klienta, że ten śmiał opisać swoją sytuację w necie..jako przestroga dla innych, żeby trzymali się jak najdalej od Omega Group Bydgoszcz...za co??? za oczernianie dobrego imienia firmy :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

1
Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Omega Group Karolina Grajek w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Gabriela
Inne

Rozumiem, że - według Ciebie - wkład kierownictwa Omega Group w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników jest znikomy. No a co z atmosferą między Wami, samymi współpracownikami? Można powiedzieć, że jest dobra czy niekoniecznie?

Nick
Były pracownik
@Pytanie

Żaden, budują tylko sztuczną atmosferę

kecaj
Pracownik
 Pytanie

możesz doprecyzować co tam było napisane małym druczkiem?

Budujący
Były pracownik

Sztuczna atmosfera w firmie. Odradzam.

FhuMariusz
Inne

Polecam firmę, konsultanci rzetelni i znają się a rzeczy, można powiedzieć - fachowcy telemarketingu. Z jednym z nich współpracuje od kilku lat i nigdy się nie zawiodłem. Pozdrawiam, MZ

RS
Były pracownik
@FhuMariusz

Widzę że się nudzi działowe HR-u ????

Klient
Inne

Nie wiem o czym mowa w poniższych wypowiedziech, pracownicy firmy bardzo rzetelni i profesjonalni, wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Pozdrawiam mojego konsultanta Pana Piotra ;)

Zostaw merytoryczną opinię o Omega Group Karolina Grajek - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Omega Group Karolina Grajek?

    Zobacz opinie na temat firmy Omega Group Karolina Grajek tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Omega Group Karolina Grajek?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Omega Group Karolina Grajek?

    Kandydaci do pracy w Omega Group Karolina Grajek napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Omega Group Karolina Grajek
Przejdź do nowych opinii