Tragiczna obsługa!!!! Nie polecam!!! Reklamują się jako sklep premium a klienta traktują gorzej niż sieciówka. Mam gigantyczny problem ze zwrotem. Ekspedientka utrzymuje ze poinformowała mnie o braku możliwości zwrotu powołując się na mikroskopijna tabliczkę. Taka sytuacja nie miała miejsca. Obsługa sklepu internetowego zamiast wyjść na przeciw woli ciągnąć sprawę do rzecznika praw konsumenta.Nie polecam, kupując tam narobicie sobie problemów. Jakoś również pozostawia wiele do życzenia.
Tak to prawda reklamowałam sukienke ktòra zafarbowała jasne elementy wmawiano mi że to było moja wina nie przestrzegałam zasad prania odwołałam sie do rzeczoznawcy ta Pani byla w szoku ze nie uznali reklamacji zeby tego było mało mimo iż miałam opinie wydaną na moja korzyść to nadal nic sobie z tego nie zrobili odrzucili reklamacje pan menager Jedrzej bardzo zle mnie potraktował zwyczajnie było mi przykro bo naprawdę nie miałam sibie nic do zarzucenia poprostu bubel materiał który farbował!
Może ktoś przeczyta te opinie zanim zdecyduje się na zakup rzeczy w tym sklepie „Premium „ i nic tam nie kupi gdyż obsługa i traktowanie klienta jest po prostu tragiczne ! Jakość rzeczy pozostawia wiele do życzenia po pół roku szwy pękają , materiały farbują po prostu koszmar . A do tego proces reklamacyjny jest jedną wielką porażką , kompletna samowolka , robią wszystko żeby kosztem klienta jaknajmniej stracić ,odsyłają do rzecznika praw konsumenta bezczelnie wykorzystują klienta tłumacząc , że mają do tego prawo. Ten sklep to jeden wielki problem , ciekawe jak długo pociągną z taka obsługa klienta ;)
Firma Marzenna Niemoczyńska 303 Avenue Group prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- SZWACZKA, Wyszków - Czerwiec 2022
Czy pracujesz w firmie Marzenna Niemoczyńska 303 Avenue Group lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .