Opinie o Żabka Polska Sp. z o.o.
Zawarcie umowy z przedstawicielem Żabki i otwarcie nowego sklepu to samobójstwo!!! Na szkoleniu jesteś wprowadzany w błąd co do rozliczeń. Wymagane jest podpisanie weksla „in blanco” na 150.000 zł. Odradzam!!! To (usunięte przez administratora) Zanim wejdziecie w jakiekolwiek „relacje” z Żabka, zerknijcie na internet. Pełno w nim relacji poszkodowanych osób. Osób, które do końca życia będą tonąc w długach przez „Żabkę”……
Piszesz że jesteś byłym właścicielem - czyli co, zrezygnowałeś z prowadzenia Żabki? Jak było ten proces rezygnacji przebiegał, nie było problemów pomimo tego weksla?
Ale bzdury gadasz... Czek in blacno jest in blanco co oznacza żę jest pusty wpisywana jest kwota na jaką się zadłużysz ale jest łatwy sposób na to nie zadłużać się i pilnować wszystkiego. Nie wiem skąd wymyśliłeś kwotę 150 tyś zł . Jeśli miałeś taka kwotę to jesteś chyba rekordzistą bo nie słyszałem nigdy żeby ktoś tak nie udolnie prowadził sklep żeby takich długów narobić ale żyjemy w kraju artystów i nieudaczników.
Żabka na Wyszogrodzkiej w Warszawie. Niby otwarte a kobieta z czarnymi włosami zamyka na klucz drzwi przed klientami. Kuriozum totalne. O co im chodzi?
Gniezno, ul.Moniuszki. Żabka w tym miejscu to porażka. Współczuje właścicielom, ponieważ pracownice zupełnie nie dbają o wizerunek sklepu. W tym punkcie hot-dogi nigdy nie są gotowe. Panie z obsługi nie wstawiają wystarczającej ilości parówek/kiełbasek, Dzisiaj o godzinie 13.00 Pani pracująca tam miała wstawione 3 kiełbaski i "właśnie" sprzedała ostatnią "ciepłą". Powiedziała mi,że:"Mam iść do innej Żabki, bo Żabka jest na każdej ulicy" . Na moje pytanie czy ma zamiar wstawić więcej parówek/kiełbasek, powiedziała,że:"Tak, ale dot-dogi będą gotowe za 1,5 godziny". Wróciłam po 1,5 godziny. Niestety kiełbasek nie przybyło. Zmieniła się za to obsługująca,która właściwie słusznie zauważyła,że ona dopiero zaczęła swoją zmianę i to nie jej wina,że poprzedniczka nie wstawiła parówek.
Legnica ul.N.M.P bezczelna obsługa blondyna w długich włosach,zero uprzejmości, bezczelność,i zero uprzejmości !!!!! może by tak przed zatrudnieniem wysyłać pracowników na szkolenie z etyki!!!!!
Po wysłaniu CV dwa dni i miałem kontakt z przemiłą panią z Jr. Dwa dni później była pierwsza rozmowa z panią z HR oraz przyszłym przełożonym. Po rozmowie miałem bardzo pozytywne odczucia. Ludzie naprawdę potrafili zbudować pozytywną atmosferę. Dzień później dostałem informację o drugim etapie kolejnego dnia. Zaskoczył mnie drugi etap online. W dzień drugiego etapu ubrałem się elegancko i zalogowałem 5 min przed czasem. Czekam, Czekam i po 4 min zjawili się państwo. Przyszły przełożony jakby nie swój:/ wystraszony?! Rozpoczęła się rozmowa - Pani zadawała pytania, które dla mnie były żenujące. Rozmowa trwała 25 min a mnie było poprostu przykro, że tacy ludzie pracują na takich stanowiskach i rekrutują o czym nie mają zielonego pojęcia. Nawet gdybym otrzymał ofertę nie zdecydowałbym się pracować z tak niekompetentną osobą!
Wstyd je tutaj pisać
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
PYTANIE Czy ktoś pracował z managerem którego nazywają Zezowaty Harry?
Pracodawca stwierdził że za 77 punktów z weryfikacji dostanie karę 5tys złotych z pensji chce mi odjąć 500 zł czy on tak może?
Nie ma już kar . nie dostanie po prostu premii. Tzn to jest też zależne ile mieliście z TK. Do 95% jest full premia i do 80% jest minimalna premia. Bierz się średnią z audytu żabki i TK. Ale też nie może Ci zabrać kasy w wypracowanych godziń. Może Ci nie dać premii jedynie jeśli taką Ci przyznaję.
Nie nie może Ci nic zabrać, proponuję do Inspekcji Pracy, a masz umowę? .. Franczyzobiorców zabek za dużo sobie pozwalają, jeżeli pracujesz na umowie zlecenie najniższa jest 19,7 minus skladki jak nie jestes studentką l, na umowie o pracę jest 2360 i tyle musi Ci wypłaci . Nie ma czegoś takiego jak potrącenia jak mu się niepodoba to niech są (usunięte przez administratora) i stoi po 17 godz codziennie.
Nie może...jedyne co może to się rozpędzić i przywalić głową w ścianę...niema już kar z weryfikacji jedynie nagrody
Nie mam zielonego pojęcia nie jestem stamtąd . Powodów może być kilka . Była nie rentowna , albo franczyzobiorca zrezygnował albo dopuścił się jakiejś mega złej rzeczy i mu odebrali sklep. A jak byłą otwarta krótko np 4-6 miesięcy to mogła prowadzić to specjalna osoba z żabki i wtedy szukają kogoś kto weźmie sklep jak nie znajdą to zamykają.
Kto wie ile pracodawca powinien wypłacić za cichego klijenta przy 93%
Nic Ci nie musi wypłacic... To jest premia i tylko od jego widzi mi się możesz dostać premie. 93% to już nie jest pełna premia chyba spada o 200 zł . Max zaczyna się od 95% i to jest 1600 zł także on dostanie 1400 gdzieś a to czy da i ile to zależy jak się umawialiście.
Teoretycznie firma ok ale jako pisowska króra wspiera ponoć rodzinę potrafi zabrać sklep kobiecie która wychowuje malutkie dziecko i spełnia wszystkie kryteria wymagane przez firmę na rzecz osoby wewnętrznej której pasuje lokalizacja i dochody to jess (usunięte przez administratora).
Witam dziś pierwszy raz byłam w żabce w Tychach na ulicy Barona przeżyłam szok. Smrut papierosów z alkoholem, straszne braki w towarze. Witryna sklepu aż świeci z brudu nie wspomnę o ziejącej alkoholem obsłudze. Poprostu dramat
Ile dostajecie za cichego klienta przy 93 %
w dniu dzisiejszym chcialam kupic papierosy dalam 100 zl pani nie miala wydac czekala jak ja rozmienienie masakra obok niej stala druga pracownica obie nie moga opusszczac miejsca pracy tak odpowiedzialy a stoja przed sklepem i pala i czekaja ze klient za nich zrobi robote
Wiesz że nie musiała Ci wcale wydawać? Wg prawa to klient musi mieć odliczoną kwotę. Ale wiadomo wszyscy są ludźmi i dlatego kasjerzy starają się mieć zawsze wydać mimo że spotykają na drodze takie osoby jak Ty.....
Jasne, wg prawa klient powinien pieniądze na zakup, ale obowiązkiem każdego sprzedawcy jest wydanie reszty lub odmówienie sprzedaży jeśli reszty nie posiada. Jeśli twierdzisz, że nie musiała wydawać to byłoby to przywłaszczenie lub kradzież. Pomijam już fakt, że dla sprzedawcy istotą biznesu jest sprzedać produkt i znaleźć rozwiązanie jak to zrobić, no może pomijając ajentów żabek, którzy myślą dokładnie odwrotnie i szukają "prawa" że nic nie muszą.
dzien dobry , w chorzowie na ulicy truchana w zabce jest bardzo nie mila ekspedientka i wredna dla klientów ,nie chce nabijac zapsów i nic nie poleca .Nabija swoja apke i jest naprawdę nie miła dla klientów ,zróbcie cos z ta zabka!!!!!!!!!!!!!!!to było dzis 1 pazdziernika popołudniu . Nie zycze sobie zeby mi taka małolata mówiła na ty i mnie obrażała !!!! , prosze o pozytywne zalatwienie sprawy ,moj mail ,dieter76@tlen.pl
Czy ktoś zrobi porządek z tą żabka w ciechanowie na płońskej żeby zaprzestano pić alkochol bo to zwykła melina jest
Żabka ciechanów ul Płońska co weekend jest picie alkoholu pracownicy i na czele szef . Byłam i widziałam a przede wszystkim słyszałam .
RYBNIK UL MIEJSKA 4 Poszłam do pracy między ludźmi, a okazała się ze przyszło pracować w oborze z bydłem. Uczciwość, szacunek do ludzi właścicieli hmmm szkoda ze nie można jej doczepić jak rzęs i włosów, przydałaby się im bez dwóch zdań. Praca dla ludzi o mocnych nerwach, lubiących brud.
Żabka Polska sp. z o.o. to podmiot, który chciałbym ocenić. Wsparcie Klienta (telefoniczne oraz kontakt@) jest na tak żenująco niskim poziomie, że nawet pracownicy wstydzą się pod mailem podpisać nazwiskiem (w zasadzie się nie dziwię). Pomoc Żabka Polska sp. z o.o. za pośrednictwem kontaktu polegała na tym, że zarzucono mi brak paragonu , który oczywiście posiadam i przesłałem a po tym fakcie nie otrzymałem już żadnej odpowiedzi. Przez ponad 2 tygodnie nie udało się rozwikłać jakże skomplikowanej sprawy przyjęcia rękojmi plastikowego gadżetu za 50 zł. Masakra. Sklep żabka , w którym zrobiłem zakupy nie przestrzega obowiązującego w Polsce prawa klienta do rękojmi a Żabka Polska sp. z o.o. wspiera te działania (co mogę udowodnić administracji serwisu korespondencją mailową) Tak....wiem że każdy sklep to odrębny przedsiębiorca. Niestety NIE DA SIĘ w sklepie załatwić tej sprawy, ponieważ wobec odmowy nie zmuszę pracownika do przyjęcia towaru w ramach rękojmi. Myślałem, że właśnie w takiej sytuacji pomocne mogłoby być wsparcie klienta, które wyjaśniłoby Ajentowi, że działa wbrew polskiemu prawu. Ale okazuje się, że nie. Przestrzegam zatem przed kupowaniem w żabkach przedmiotów o wartości przekraczającej 50 zł dla których istnieje prawdopodobieństwo że będziemy chcieli skorzystać z rękojmi, ponieważ żabka może odmówić klientowi tego prawa a Żabka Polska sp. z o.o. w niczym nie pomoże. Pozostaje mi jedynie zgłosić ten konkretny sklep do odpowiednich służb i urzędów. Sprawa kompletnie bez znaczenia finansowo ale wiadomo...w imię zasad.
U nas jest 14 zł na godzinę. Umowa na 1/6 etatu. Za braki w wyrobach tytoniowych i alkoholu potrącają. I za przeterminowany towar również. Nawet za towar który ukradł klient ????
Tak wszędzie tak jest... A ogarnij co Ci wynoszą za regałem jak masz 5 klientów przy kasie i jesteś sam na sklepie xd
No nie do końca u mnie pracownicy pełny etat, umowa o pracę, 3000 na rękę. Nie ponosza odpowiedzialnosci za terminy, kradzieze i straty.Wiem jedno sklep sklepowi nie jest równy. Są sklepy co trafiły z lokalizacją i im się to kręci i są takie co ledwo ciągną koniec z końcem... Ja na swoją lokalizację czekałam 5 lat bo wiedziałam że to będzie strzał w dziesiątkę..
za towar na sklepie odpowiada właściciel/franczyzobiorca, za braki za kasami sprzedawca ... terminy .. hmmmm.. zalezy jak bardzo pilnujecie fifo
Za wszystko odpowiada francyzobiorca za kasa nie ma prawa nic zginąć bo klienci nie wchodzą tam to tylko pracownicy są złodziejami sama bym obciążyła z wypłaty jak by coś zginęło a fifo i tego to nie żaden problem układać tylko trzeba chcieć
Nie polecam żabki sklep Gorzów Wlkp Plac Jana Pawła 98-106. Tragedia gruby właściciel poniża swoją partnerkę przy klientach krzyczy na pół osiedla jest arogancki chamski i komentuje każdego klienta. W sklepie ciągle pałęta się bezdomny często pod wpływem alkoholu . Zaczepia klientów. Ja jako klient wiem ile utargu i jakie opłaty ma ajent. W niedzielę za kasą stoi niepełnoletnia dziewczyna . Po prostu koszmar. Omijajcie ten sklep z daleka !!!!
Żabka Łódź Wielkopolska 53. Generalnie spoko do momentu kiedy zaczyna obsługę właściciel. Jest arogancki i jest (usunięte przez administratora) Dzisiaj po raz kolejny próbował mnie naciągnąć na rachunku za zakupy promocyjne. Łaskawca nie odliczył opłaty EKO za wymianę butelek oraz zawyżył cenę za piwo. Myśli , że jak ma dziadka za klienta to może go (usunięte przez administratora) Po moim wyliczeniu okazało się, że to ja mam rację. Taka sytuacja miała miejsce kilka razy w dość krótkim odstępie czasu. I dotyczy to tylko obsługi przez właściciela/ franczyzobiorcę?/.
Ludzie którzy mądrują i obrażają franczyzobiorców mają styczność z tą firmą tylko od strony klienta robiąc zakupy i tak naprawdę mają to wszystko gdzieś, obcego problemy, od zaplecza już nie jest tak pięknie i ładnie jak to opisują dyrektorzy. Znam prywatnie jedną osobę która prowadziła sklep, została z długiem wobec żabki i urzędu skarbowego, zapewniam, że kolega jest bardzo mądrą osobą z dużym doświadczeniem handlowym, jest to praca niewolnicza dosłownie, tam narzucają wszystko z góry. Od zamówienia towaru po ustawianie go na półkach, Twoja niezależność ogranicza się do zamówienia ziemniaków i marchewek. Tych ludzi naprawdę nie stać na pracowników i wpadają w kłopoty całą rodziną. Jak rząd może na to pozwalać? Na niewolnictwo w tych czasach powiedzmy szczerze. Przecież my nie żyjemy w dżungli, tylko w Państwie w którym takie pokrzywdzenie ludzi powinno być potępione w każdy możliwy sposób! Emaptia koledzy i koleżanki, pamiętajcie o niej. Bo każdy może wdepnąć w coś złego.
A to nie od dziś wiadomo że Rydzyk MZ udziały w żabce i pisiory w tym też siedzą...Może jak zmieni się rząd będzie inaczej
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Żabka Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Żabka Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 240.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Żabka Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 169, z czego 11 to opinie pozytywne, 106 to opinie negatywne, a 52 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Żabka Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Żabka Polska Sp. z o.o. napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.