Trudno coś się tu dowiedzieć o pracy w tej firmie. Zapytam więc wpierw, czy umowa o pracę byłaby w tej firmie na cały etat? Bo patrząc, jakie sklep podaje godziny pracy, to jakoś tego nie widzę. Piszą, że tel. kontaktowy czynny od 7.30 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
Zakupiłam buty sportowe męskie przez allegro z butami było wszystko ok do póki nie zaczeły być użytkowane... Zaczęły pękać postanowiłam napisać do Pana ale spotkałam się z tak nie uprzejmą obsługą ze byłam w szoku. Buty firmowe które kosztowały ok 300 złotych okazały się tanią i okropną podróbką nie warte złamanego grosza. Zdecydowanie Nie polecam tej firmy!!
Super sklep oraz obsługa! reklamacja uznana i informacja przyszła już po kilku dniach! dla mnie mega!
Na chwilę obecną nie polecam firmy jako klient. Zakupiłem za pośrednictwem allegro buty, które zareklamowałem w okresie 2 letniej gwarancji, zaznaczając wymianę na nowe obuwie bądź zwrot pieniędzy. Niestety, buty zostały naprawione (wg pracowników "skutecznie") klejem. Po kilku dniach zmuszony jestem ponownie je reklamować, a firma jedyne co potrafi odpisać na maila to "proszę wysłać buty". Czyli klient traci własny czas, pieniądze i zostaje pozbawiony obuwia na kilka dni. Buty odsyłam ponownie, aktualizacja tej opinii będzie zależna od kolejnej decyzji w odpowiedzi na reklamację.
Druga reklamacja zakończyła się nieuznaniem jej. Firma ProSport24.pl odmówiła uznania jakichkolwiek roszczeń, twierdząc że obuwie nie posiada żadnych wad (mimo tego, że na lewym i prawym obuwiu podeszwa rozkleiła się i jest to dobrze widoczne, nawet gołym okiem). Jak widać, jestem jednym z wielu takich klientów, ponieważ na innych forach są podobne opinie, a za moją na portalu konsumentów firma straszyła mnie mailowo kancelarią prawną i sądem, czyli jak widać prawda boli. Nie warto odpuszczać, bo swoje pieniądze naprawdę można odzyskać sądownie od nieuczciwej firmy, która nie uwzględnia praw konsumentów, a tym samym odmawia zwrotów pieniędzy bądź wymiany obuwia na nowe, pomimo widocznych wad. Kontakt z firmą jest bardzo utrudniony, ponieważ wszystkie numery kierują na dział sprzedaży, co jest dość dziwne. Przy pierwszej reklamacji firma uznała ją, naprawiając obuwie, ale przy drugiej, gdy wady są identyczne, odmawiają uznania roszczeń, czyli żaden ekspert tego nie ocenia, decyzja podejmowana jest losowo.