Opinie o Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. w Radom

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi serwisu i naprawy sprzętu IT

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. w Radom

Jedyna zadowolona

Od daty zgłoszenia do przyjazdu serwisanta nie minął tydzień. Usterka nie wymagała większej naprawy - przepalony zasilacz, ale jestem zadowolona.

Kamil

TEN SERWIS NIE MA POJĘCIA JAK SIĘ NAPRAWIA. TELEFON APPLE 7 BYŁ U NICH DWA RAZY I CO NIC NIE ZROBILI. TWIERDZĄ ŻE USTERKI NIE MA . A WYSŁAŁEM TELEFON DO SERWISU CORTLAND I TELEFON WYMIENILI NA NOWY WIĘC USTERKA BYŁA. Z TEGO WYNIKA ŻE TAM SĄ LUDZIE CO NIE MAJĄ ZIELONEGO POJĘCIA O SWOJEJ ROBOCIE

Wściekła

Po 4 " naprawach" w tym serwisie, odkurzacz jedzie do innego.Wstyd,oddają nie zrobiony sprzęt, gubią się w opisach co zrobili,sami się pogrążają w swoich ekspertyzach.

2
Jacek

Kupiłem telewizor w media markt,zepsuł się oddałem na gwarancje. W odpowiedzi od MIK serwis otrzymałem odmowę reklamacji-diagnoza-telewizor posiada ingerencje poza serwisową. Kłamstwo i skandal !!!!!! Odpowiedz Philipsa-odmowa serwisu MIK jest wiążąca.Brak możliwości podważenia decyzji. Banda i nic ciężej.

6
 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(542 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(38 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Norbert

Zareklamowałem telewizor Philips na gwarancji producenta.Po miesiącu oddali z taką samą usterką tyle ze dodatkowo z porysowana ramką.

Wkurzona
@Norbert

Mój odkurzacz już 3 raz jest u nich.2 razy wrócił nie naprawiony, brudny????

MArio

Niemile przygody z tym serwisem polegały na tym ze umawiali się ze mną na konkretna godzinne następnie nikt się nie pojawiał a w systemie wprowadzali notatke ze nie zastano nikogo w domu i tak 6 razy. Sprzęt trzymali 36 dni i zwrócili z taka sama usterka,bez naprawy.Musialem ponownie zgłosić reklamacje i cała procedura ruszyła od nowa i bujam się z nimi drugi tydzień żeby odebrali sprzęt

JA

SERWIS BARDZO SLABY CZEKALEM PONAD TYDZIEN ZEBY ZABRALI TELEWIZOR DO NAPRAWY

Nie polecam

Zakupiłem w Media Expert żelazko philipsa. Po miesiącu przestało działać. No zdarza się - pomyślałem sobie. Poszło do serwisu. Właśnie do MIKa. Po powrocie działało tydzień. Masakra. No ale jak oni coś tam przeczyszczają w nowym żelazku zamiast wymienić to nie ma co się dziwić. Tak się oszczędza na częściach. Nie polecam sprzętu philips właśnie z uwagi na serwis.

Jedras

Serwis otrzymał tel. Iphon z Media Ex. z następującym problemem:sklep po prostu mi sprzedał tel. z oprogramowaniem demonstracyjny, a oni go odesłali z opisem, że ciecz się dostała? Co ma piernik do wiatraka, nie wiem!!! Beznadziejni!!!

Wściekła

Jeszcze nie spotkałam się z tak nie kompetentym serwisem.Nie miła obsługa, sprzęt 2 razy był w serwisie i wraca nie naprawiony, odsylają w takim samym stanie,jak go przyjeli !!

KAMIL

WITAM. JA Z TYM SERWISEM NIE CHCE MIEĆ NIC WSPÓLNEGO. DAŁEM TELEFON APPLE 7 DO SERWISU KTÓRYŚ RAZ Z KOLEI I NIC. USTERKI NIE MA, A USTERKĘ MAM NAGRANĄ NA PŁYTCE KTÓRĄ TEŻ DOSTARCZONO DO SERWISU MIK.WIĘC TEGO SERWISU NIE POLECAM.

1
Mikołaj
Inne

Wiecie może, czy firma w trakcie serwisowania telefonu daje telefon zastępczy? Mam taką sytuację, że nie mogę zostać bez telefonu, dlatego chciałbym ustalić, czy mogę liczyć na zastępczy aparat.

Naprawa IPHONE

Zakupiony Iphone w Media Expert oddałam do naprawy z powodu nie działającego aparatu i wiecie co zrobili? Zaktualizowali mi IOS i telefon oddali jako "naprawiony". Ten serwis to jakaś totalna porażka. Dałam im nawet dowody jak na tacy ale pewnie nawet nie zajrzeli ani w aparat ani w album bo po co jak można zbywać ludzi (w albumie miałam zapisy z ekranu gdzie ewidentnie widać usterkę). Telefon wrócił ponownie do naprawy i czekam na rozwój sytuacji, jedno wiem - nie dam się wykiwać jakiemuś pseudo serwisowi.

Jrek KLIJENT PHILIPSA

serwis nie porównuje opini serwisanta wyjazdowego ze stanem faktycznym sprzętu stwierdza stan na stole technicznym nie zgodnym ze stanem technicznym u klijenta na polecam tego serwisu chyba że macie państwo ochotę naprawiać sprzęt na własny koszt albo zakupić nowy ale napewno innej firmy niż PHILIPS nie jest to SERWIS

3
-klient-

Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Bardzo nieprzyjemna Pani, która przyjmuje sprzęt do naprawy. W pierwszym przypadku, kiedy chciałem zostawić sprzęt do naprawy, usłyszałem że serwisanci nie mają dostępu do dokumentacji i do części... (a niby to serwis autoryzowany). W drugim przypadku sprzęt został przyjęty, ale chyba nawet bez weryfikacji w zakresie działania odmówiono naprawy ze względu na bardzo delikatne (prawie niewidoczne) uszkodzenie obudowy. Wymienione urządzenie wysłałem do innego serwisu gdzie zostało profesjonalnie naprawione.

3

Zostaw merytoryczną opinię o Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. - Radom

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.
2.2/5 Na podstawie 14 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Bolesława Chrobrego 22
    26-600 Radom
  • NIP: 7962735524 REGON: 140596145 KRS: 0000258627
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Centrum Serwisowe Mik S.Kaca i A.Kaca sp.j.
Przejdź do nowych opinii